Cafe Partisan

Admiraal de Ruijterweg 79 1057 JZ Amsterdam Nederland Kaart
31-208462361

Over het restaurant Cafe Partisan

In Amsterdam-West vind je met deze locatie een wijnbar, restaurant en bar in één. Onder echte culinaire kenners wordt dit al aangemerkt als een echte food hot-spot. Een plek waar eten een plezier is en waar gastvrijheid als de normaalste zaak van de wereld wordt gezien. Voor een drankje en een hapje is het hier ideaal en ook voor wat uitgebreider eten kom je hier aan je trekken. Mét een wijntje natuurlijk!

Halve fles mineraalwater

Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wilma K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
warm welkom, uitgebreiden uitleg van de menukaart en we hebben heerlijk gegeten met fijne wijn. voor mag de muziek iets zachter.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prettig restaurant met uitstekende sympathieke bediening. Geen verbeterpunten.
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten! we hadden de gerechten om te delen genomen, zowel de ribben, de secret als de vis. De porties van de gerechten en bijgerechten waren precies goed. niet te veel niet te weinig. de tafel was leeg en iedereen zat vol, geen verspilling!
JKR .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hele leuke avond bij Partisan gehad afgelopen zaterdag. We hebben vantevoren aangegeven aan een bepaalde eindtijd te zitten ivm filmbezoek. Hier werd goed rekening mee gehouden door de gastheer. De kwaliteit van de kaart is hoog, in soortgelijke restaurants kom je in Amsterdam vaak hetzelfde tegen. Dit was hier niet het geval, hele leuke originele gerechten op de kaart. Heerlijk gegeten en voor de Vongole met lamsoor kom ik nog graag een keer terug. We hebben een aanbeveling voor een wijn gehad en deze was perfect. Al met al, een heel erg positieve ervaring.
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Fantastisch gegeten in een top setting. Een aanwinst voor Amsterdam! Behulpzaam en alert personeel, heerlijk puur eten. Beste Roast Ribs ever! Ik kom heel graag snel terug.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Partisan, de ribben zijn echt een aanrader, ik droom er nog van. Ook leuke aparte bijgerechten. Erg mooie inrichting, muziek een beetje luid, maar niet per se storend. Vriendelijke bediening, onze ober kwam uit Oostenrijk en vroeg of hij Engels mocht praten. Natuurlijk was dat goed, maar het feit dat hij het vroeg vond ik wel erg netjes. Enige jammere vond ik de 5 euro per fles water, voor mijn gevoel hoort bij een restaurant met goede wijnen gewoon een karaf water op tafel.
Franky M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie stijlvolle ambiance. Prettige clientele: maakt een vlotte en beschaafde indruk.
Attente d.w.z. klant vriendelijke en ter zake kundige bediening.
De gerechten waren van een hoog niveau. M.i. een optimale prijs / kwaliteit.
Lauri S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Weinig eten voor veel geld helaas. Daarbij €5 gerekend voor water (terwijl we 6 glazen wijn op hebben) en dat is zo achterhaald. Dat kan echt niet meer.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
mooie gerechten voor een heel erg nette prijs (3 gangen lunch menu met echt wel doordachte en bijzondere gerechten) voor slechts 20 euro. Mooie wijnen per glas te bestellen van de zeer uitgebreide wijnkaart.
Kom zeker een keer terug!
Marceline K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Te gek verzorgd restaurant, was toen wij er waren wel erg warm binnen
martijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een groep. Gezellige bediening en een mooie prijs/kwaliteit verhouding! Ik kom snel terug voor het volgende diner.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gastvrij,voelt je hier welkom.
Lekkere sfeer & muziek.
Bediening is top, nemen de tijd, en geven goed advies. Heerlijk eten!
Aanrader!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De keuken van Partisan doet duidelijk zijn best. Alle gerechtjes waren zeer op smaak en je merkt dat ze goed bij toppers als Choux en Bak hebben gekeken: ook de vega-groentegerechten waren echt uitstekend. De kaart is beperkt maar bijzonder creatief, een aangename verrassing in deze buurt waar tentjes zich voornamelijk richten op jonge tweeverdieners zonder smaak.

Helaas wordt dat niveau niet door de bediening gehaald. Ondanks dat er voldoende personeel rondliep werd er slecht opgelet. Dat betekent wachten en moeten wenken, erg jammer.

Wellicht ligt het gebrek aan opmerkingsvermogen ook aan het interieur: veel te donker. De themakleuren zijn bruin en antraciet, en de verlichting staat heel laag. Het restaurant ademt het gevoel van wat hip was in 2008, en dat past niet bij wat de keuken serveert. rant ademt het gevoel van wat hip was in 2008, en dat past niet bij wat de keuken serveert.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk wijnen, en verfrissend om eens met een cider te beginnen. Hoofdgerecht bestond uit delen van heerlijk varkensvlees, maar vooral de ribs waren om je vingers bij af te likken.
Kom hier zeker terug
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten, hele fijne bediening en zeer sfeervol ingericht. Menu bevat echt wat bijzondere gerechten en er is een goede, uitgebreide wijnkaart aanwezig.
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wat een geweldige zaak!! Echt weer een winnaar erbij in Amsterdam! Voor avondje romantisch dineren tot gezellig met vrienden eten en borrelen. Top top top!
La F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Meer dan prima eten, alleen jammer dat er zo veel niet betrokken personeel rondloopt. Het eten verdient beter en ikzelf ook
Nuria A.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Zaterdag wezen eten met mijn vriend bij Partisan. Wat een top restaurant! Relaxed lang tafelen of juist alleen voor de borrel langskomen, het kan allemaal hier. Bediening is echt heel erg kundig, vriendelijk en beleefd, zonder dat het geforceerd overkomt. Ze denken mee (alles is flexibel te bestellen, even wachten met volgende gang etc. is allemaal geen enkel probleem). Iets wat naar mijn mening niet vanzelfsprekend is in Amsterdam! Het was een feestje om verschillende wijnen te mogen proeven, toch weer heel unieke, maar lekkere wijnen ontdekt. De inrichting is erg mooi, er hangt een heel fijne sfeer. Als voorgerecht hadden we de makreel en als hoofdgerecht het varkensworstje met pulpo in een zwarte inktsaus. Beide gerechten waren super! Toe een lekker kaasplankje om te delen. Leuk is om richting het einde van de avond naar de bar aan de andere zijde te verplaatsen om hier nog een laatste drankje te doen. In het weekend zijn ze zelfs tot 03:00 uur open. We hebben ons laten vertellen dat een aantal gerechten op de kaart wisselt om de twee weken, evenals de wijnen, hier komen wij zeker voor terug! Casper & Wouter, bedankt voor de geweldige avond en tot snel! Gr. Nuria & Pieter
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuk ingericht en gezellig restaurant, echter is de kaart zeer zeer beperkt.. Je verwacht dan van dit restaurant, wat zich probeert te positioneren in het hogere segment top kwaliteit gerechten... Echter alle gerechten die wij hadden van vlees tot vis waren van zeer matige kwaliteit... Bediening is ok, niet super goed! Als je bij een tafel een vis gaat fileren, en je doet dat door 10 minuten aan de tafel te gaan zitten tussen de groep dan snap je het echt niet... Zoiets doe je staand ernaast, ik heb dit werkelijk niet eerder ergens gezien. Omdat het fileren zo lang duurde gingen de mensen alvast maar eten, een ongemakkelijke situatie... Overall voor wat je mag verwachten een dikke onvoldoende... Helaas, als ze de keuken niet verbeteren gaan ze het niet halen.... Grt Martin