Cafe Partisan

Admiraal de Ruijterweg 79 1057 JZ Amsterdam Nederland Kaart
31-208462361

Over het restaurant Cafe Partisan

In Amsterdam-West vind je met deze locatie een wijnbar, restaurant en bar in één. Onder echte culinaire kenners wordt dit al aangemerkt als een echte food hot-spot. Een plek waar eten een plezier is en waar gastvrijheid als de normaalste zaak van de wereld wordt gezien. Voor een drankje en een hapje is het hier ideaal en ook voor wat uitgebreider eten kom je hier aan je trekken. Mét een wijntje natuurlijk!

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Cafe Partisan

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een voortreffelijke wijnkeuze. De lekkerste runder tataar die we ooit gegeten hebben. Hier gaan we vaker komen.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ontspannen sfeer en goede maar tegelijk informele bediening. Niet al te grote kaart met gevarieerde en interessante gerechten. Vlees, vis én vegetarisch. De uitvoering bleek net zo interessant en smakelijk als we verwachtten.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met 1 woord: FANTASTISCH! Zeer sfeervol, heerlijk gegeten en bijzonder goede en vriendelijke bediening. Absolute aanbeveling!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Te harde muziek
Mitchell C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ontzettend goed eten, met super personeel. Ik kom hier vaker en ben nog nooit teleurgesteld! Cocktails zijn altijd een aanrader!
Radha S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het vega hoofdgerecht bestaande uit 3 gehalveerde wortels vond ik erg karig voor 18 euro (!) en niet lekker. Een van de wortels smaakte heel erg zuur en was gewoon niet te eten. Prijs/kwaliteit is echt zoek vwb dit gerecht, de bloemkool die hiervoor op de kaart heeft gestaan was veel lekkerder. Jammer!
Jurian S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Eten is gewoon lekker. Geen hoogstaand niveau maar prima prijs kwaliteit. Restaurant is erg mooi ingericht. Maar helaas was de service matig. Ontvangst was goed en enthousiast maar de bediening is weinig met de gasten bezig en moet echt hun best doen om je een goed gevoel te geven. Gastvrijheid is toch een vak apart blijkt...
arjen B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijk en monter personeel.
Mooie gerechten, niet heel bijzonder.
Strake gerecht ietwat te vet.
‘Natuurwijnen’ smaakvol en goed bijpassend.
Ambiance en sfeer zijn erg goed, echt een prettige plek. Je waant je bijna in NYC.
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
lekker gegeten, vriendelijke bediening met verstand van zaken, goede bijpassende wijn
Jenny Y.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heerlijk. De tafel was wel een beetje aan de kleine kant. Verder was de bediening lekker vlot en vriendelijk.
Roos W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goed gegeten. Het restaurant heeft een leuke sfeer en mooie inrichting. Bediening kon alleen beter omdat zowel onze drank bestelling als een extra verzoek vergeten werden.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooi menu en super gerechten, top bediening, heerlijke wijnen (laat je vooral adviseren en proef de natuurwijnen), leuke sfeer en goede akoestiek. Aanrader!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super gezellige, warme sfeer en zalig gegeten. Daar kom je wel voor naar West! Wij hadden bouillabaisse (rijk gevuld) en daarna skrei (is seizoensgebonden) heerlijk met spinazie en een lekker sausje. Prijs/kwaliteit perfect. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een hele mooie avond bij Partisan gehad. Fantastische service, mooie gerechten en een fijne ambiance. Wij komen zeker nogeens terug!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Voorgerecht flauw van smaak. Vlees van hoofdgerecht te vet. Nagerecht niet heel bijzonder. Alles was mooi geserveerd maar de smaak kon beter. Service was verder prima.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Inrichting: heel smaakvol en prettig verlicht
Eten: goed tot zeer goed, aparte creaties en combinaties. Hoeveelheid aan de krappe kant.
Bediening: wisselend., 3 verschillende personeelsleden. Vriendelijke ontvangst en uitleg over de kaart.
Bij bediening verder geen persoonlijke aandacht, geen uitleg over de soorten kaas op het kaasplankje o.a.
Gevraagde tweede fles wijn kwam pas toen het hoofdgerecht op was, dus niet meer nodig.
Niet echt persoonlijke aandacht bij vertrek.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Mega leuke bediening en super lekker eten! Ik ga zeker nog een keer terug.
Rueben K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Smaakvol eten, leuke inrichting en prettige bediening. Absoluut Minpunt was dat de muziek te hard aanstond waardoor de achtergrond geluid te aanwezig was. Ik kon mijn familieleden met moeite verstaan. Volgende keer vraag ik hier expliciet naar want te luide muziek vind ik een te grote afknapper
Sin-ming S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was erg lekker. De gebarbequede worteltjes waren erg smakelijk! Soms deed de zaak me meer denken aan een nachtclub dan een restaurant. Daar hou ik zelf niet zo van, das persoonlijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijke zeebaars gegeten en dito Steak Tartaar. Leuke sfeer, prima bediening!