Cafe Partisan

Admiraal de Ruijterweg 79 1057 JZ Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Partisan

In Amsterdam-West vind je met deze locatie een wijnbar, restaurant en bar in één. Onder echte culinaire kenners wordt dit al aangemerkt als een echte food hot-spot. Een plek waar eten een plezier is en waar gastvrijheid als de normaalste zaak van de wereld wordt gezien. Voor een drankje en een hapje is het hier ideaal en ook voor wat uitgebreider eten kom je hier aan je trekken. Mét een wijntje natuurlijk!

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Cafe Partisan

Ariane K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
heerlijk, ook voor vega's. aardige mensen en ze nemen de tijd. prettige sfeer, beetje donker maar voor de winter is dat wel gezellig
Angelo H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk avondje uit bij Partisan. Afwisselend menu, attente bediening met goede adviezen. Prijs kwaliteit helemaal in orde. We komen snel weer.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant, slechte akoestiek in het restaurantgedeelte, bij de bar is het goed. Eten goed sommige gerechten minder, dure wijnen, en lange wachttijd tussen het voor -en hoofdgerecht. Uitstekende gastheer!
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hadden in het begin wat problemen met het geluidsniveau van de muziek. De reactie op ons herhaaldelijk verzoek of de muziek wat zachter kon, was op zijn minst opmerkelijk. De muziek zou weer harder gezet worden zodra er meer mensen in het restaurant zouden komen. Wat mij betreft onzin. Volgens mij is er nog nooit een klant geweest die in een restaurant geklaagd heeft omdat de muziek te ZACHT staat…

Enfin, uiteindelijk viel het allemaal erg mee en konden we elkaar gewoon verstaan tijdens het eten.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Bijzondere kaart en ook lekker vegetarisch!
Auke R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, we moesten soms iets langer wachten op eten & drank, maar we vonden dit geen groot probleem. Goede bediening, we komen zeker terug!
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk restaurant. Lekker gegeten, jammer dat het zo
Langzaam ging, het hoofdgerecht was hierdoor lauw i.p.v. warm/heet. Leuke wijnkaart,
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mooi menu, uitstekend gegeten, duidelijk een vaardige chef in de keuken!

Gekonfijte varkenswang had ik persoonlijk zelf nog net íets zachter gelust, combineerde wel uitstekend met truffeljus en puree van knolselderij.

Hoofd wederom lekker varkensvlees, ditmaal de procureur/nek van het varken, had ook hier nog nét iets zachter gekund maar dan had het vlees de korte grill niet overleefd en dat voegde zeker iets toe. Wederom heerlijke jus met lekker vetje, lekkere aardappelpuree met postelein erbij en precies goed gegaarde rode kool. Yummie!

Stukje witte chocolade cheesecake met frambozencoulis was prima afsluiting. Enige vraagteken voor ons was hier de zeer uitgebreide wijnkaart met 'natuurwijnen'.

Heel hip wellicht, en ongetwijfeld zijn de uitbaters er wild van, maar of dit aansluit op de behoefte / het culinaire besef van het grote merendeel van de bezoekers hier waag ik sterk te betwijfelen.

Wij hadden iig graag een wat bredere selectie 'normale' wijnen gezien, met dan wellicht ook nog een fatsoenlijke beschrijving erbij. Uit deze kaart kon ik (met inmiddels toch echt wel de nodige wijnkennis) echt beperkt wijs uit worden.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten, originele kaart, goede wijn. Aanrader!
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service, heerlijk eten. Er zit ruimte tussen de tafels waardoor je niet bovenop de mensen naast je zit. Heel fijn!
gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De gerechten op de kaart zijn gevarieerd. Van traditionele toppers tot hele verrassende keuzes. Super klaargemaakt. De bediening is de kers op de taart. Vriendelijk, attent, goed met wijnsuggesties.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Bediening is vriendelijk maar wat te gehaast.
Maar verder is dit restaurant een aanwinst.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Super leuk , heerlijk gegeten , super aardig personeel , klein minpuntje is dat de menukaart beetje onoverzichtelijk is . Maar verder niks op aan te merken
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De combinatie van heerlijk eten en daarna nog een borrel in de bar!!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastische mooie warme plek met attente bediening. Eten is super lekker en mooi gepresenteerd. Top tent!
Aanrader! Heb verder geen tekst, 120 tekens is te veel ;)
Nadieh B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goede service, goede prijs kwaliteitverhouding. Pareltje in Amsterdam-west!
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten en prijs kwaliteit is echt geweldig
wilma K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
warm welkom, uitgebreiden uitleg van de menukaart en we hebben heerlijk gegeten met fijne wijn. voor mag de muziek iets zachter.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prettig restaurant met uitstekende sympathieke bediening. Geen verbeterpunten.
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten! we hadden de gerechten om te delen genomen, zowel de ribben, de secret als de vis. De porties van de gerechten en bijgerechten waren precies goed. niet te veel niet te weinig. de tafel was leeg en iedereen zat vol, geen verspilling!