Cafe Par Hasard (restaurant)

Ceintuurbaan 113-115 1072 EZ Amsterdam Nederland Kaart
31-204714052

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cafe Par Hasard (restaurant)

• Amex , Bancontact , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cafe Par Hasard (restaurant)

Renee I.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Eens in de zoveel tijd moet ik gewoon even naar dit eetcafe/luxe friture voor een pannetje limburgs zoervleisj of de lekkerste fish en chips die je in Amsterdam kunt vinden. Schaaltje overheerlijke frietjes met huisgemaakte mayonaise erbij en mijn avond is weer helemaal goed. Tot ik op de weegschaal ga staan ;)
Kortom, the place to be als je zin hebt om buiten te deur te snacken op niveau.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We halen al twee jaar onze friet bij Par Hasard. Altijd tevreden. Behalve gisteren. Eenmaal thuis aangekomen bleek dat 1) zowel de saus voor de friet oorlog en de extra uitjes voor de friet speciaal ontbraken en 2) dat de de hoeveelheid friet in de 'normale' puntzak ineens was gehalveerd. Toen we ontevreden teruggingen werd ons verteld dat de saus er wél bij zat (wat niet waar was), dat we geen nieuwe friet kregen (ondanks dat hij nu afgekoeld was) en dat ze een nieuw 'schepbeleid' zijn gaan hanteren waardoor er minder friet in de zakjes wordt gedaan. Sorry, maar als we 17 euro betalen voor 2 friet en 2 snacks op een broodje, dan wil ik waar voor m'n geld. Jammer, maar we komen niet meer terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Par Hasard is een restaurant waar je kunt lunchen en dineren maar het is ook een luxe frituur met onder andere uitstekende friet, Limburgs zoervleis en huisgemaakte frikandellen. Het interieur is rustiek en de kunst aan de muur en vooral de oude landkaarten zoals ze vroeger in scholen hingen, konden mijn waardering wegdragen. De dame in de bediening kwam enigszins gestrest over maar ze stond er dan ook alleen voor. Ik bestelde het authentiek stoofpotje met rundvlees, ontbijtkoek, laurierblad, vlierbessen en witte ui oftewel Limburgs zoervleis geserveerd met friet, mayonaise en appelcompote en het smaakte uitstekend.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten, grote sateh en zeer vriendelijke bediening.
Luke D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Service slaat nergens op. Je wordt niet gegroet bij binnenkomst, onsympathiek. Meisje stond net zo lang te kletsen tot mijn friet koud was.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Geweldige avond .. verjaardag grootvader 78 met kleindochter 3 weken ... alles perfect!
Sarita I.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Eten was goed, Door de drukte konden we elkaar alleen moeilijk verstaan.
Elza K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Altijd top hier! Zowel het restaurant als de afhaal zeer aan te raden.
Vriendelijke mensen, goede service en heerlijke patat! Het Limburgs Zuurvlees is ook aan te raden!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Rauwe kipsaté, lang wachten (veel te lang) op de friet die bij de kipsaté hoort en dan bediening die het niks kan schelen en echt nergens op reageert. Ook management reageert niet op email als je eerst probeert om de serieuze klachten 1-op-1 te bespreken.
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vega burger (14,50) smaakte naar de kant en klare hamburgers die mijn moeder vroeger meenam naar de camping. De ober wist niet te vertellen waar ie van gemaakt was, behalve dat ie erg duur zou zijn. De fish en chips leek een kinderportie en was niet bijzonder lekker. Zouden we liever geen 17,50 voor betaald hebben. De friet was erg doorbakken, veel kleine restjes. Erg luidruchtig restaurant, moesten hard praten om elkaar te verstaan. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeker boven verwachting. Leuke combinatie van hippe snackbar en intieme restaurant sfeer. Hele vriendelijke eigenaar, en leuk personeel.
Trudy C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was goed. Behalve de frites. We hadden toch echte Vlaamse frites verwacht.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere biertjes en een fijne sfeer! Alle ingrediënten voor een gezellig avond!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
mooie combinatie van hippe snackbar en restaurant gezellige plek om goed te eten.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Par Hasard. Par Hasard maakt van een gewoon frietje een bijzondere ervaring. Vriendelijke bediening, goed eten en heerlijke wijn. Fijne plek voor een heerlijk avondje uit.
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een verrijking voor Amsterdam! Bij Par Hasard eet je echt heerlijke friet met prima gerechten, gecombineerd met heerlijke wijnen en fijne bieren van de tap. Service is heel hartelijk, bij binnenkomst kregen we van de gastheer een glas champagne. Echt een aanrader!
Luna09 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een Bourgondisch, warm en gezellig restaurant waarbij je verrassend genoeg via de friterie binnenkomt. De piccalilly mayo die bij de friet gereserveerd wordt is echt heerlijk. De portie frites is aan de grote kant. Ik had het kippetje en mijn vriend de spareribs. Allebei heel mals en met een lekkere marinade. Aanrader!
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuke entourage, mooie producten. Het vlees is mals en van goede kwaliteit. Ook de drankjes worden op juiste wijze geserveerd. Probeer ook vooral de huisgemaakte frikandel speciaal. Service is attent en persoonlijk, Gastheer Guido weet iedereen op juiste wijze te bedienen en vermaken. Een kunst op zich! Twijfel niet en ga proeven!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig druk restaurant met zalige friet. Kleine kaart met goed eten dat het buikje vult. Zonder al te veel poespas en zeer geschikt als je straks nog uit wilt.
Afra V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Helaas niet goed en al helemaal niet klantvriendelijk naar mensen met Coeliakie. Ik had een caesar salade besteld maar toen het eten kwam van mijn tafelgenoten kreeg ik opeens andere salade voor me neer gezet dit volgens de ober omdat de voorbereidingen voor de caesar salade nog niet klaar waren en de dressing van de caesar salade niet gluttenvrij zou zijn ??? ik leid al mijn hele leven aan Coeliakie en heb nog nooit gehoord van een restaurant dressing met glutten. Ik vroeg waarom dit niet eerst met me besproken was voor dat ze een andere salade voor me maakte en kreeg ik een vaag antwoord. Omdat er geen andere optie op de kaart voor me was en ik mijn tafelgenoten niet te veel lastig wilde vallen heb ik de salade gegeten. Helaas kwam mijn patat 10 min later heel vreemd omdat mijn tafelgenoten allemaal hun maaltijd met patat wel hadden. Mijn patat was heel hard gebakken en zelfs een beetje koud. Het bediende personeel was verder behulpzaam dus ik vermoed dat de fout echt bij de keuken ligt. Erg jammer en gemiste kans. Heel jammer het is al niet makkelijk om met een voedsel allergie ergens te gaan eten en ik begrijp dat dit soms ook een uitdaging kan zijn voor een restaurant maar dat er dan zo mee om word gegaan is echt niet oke.