Cafe Par Hasard (restaurant)

Ceintuurbaan 113-115 1072 EZ Amsterdam Nederland Kaart
31-204714052

Over het restaurant Cafe Par Hasard (restaurant)

Prachtige kernwaarden

Café Par Hasard in Amsterdam blinkt uit in gastvrijheid en serveert voornamelijk traditionele gerechten. Daarnaast kun je genieten van hun zelfgemaakte friet en een koud glas bier of wijn. Dit gezellige restaurant aan de Ceintuurbaan heeft een mooie balans gevonden tussen eenvoud, kwaliteit en perfectie. Deze drie kernwaarden hebben Par Hasard tot een daverend succes gemaakt.

Meer informatie over restaurant Cafe Par Hasard (restaurant)

Tram 24, 3

Maandag t/m Donderdag 14:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 00:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Cafe Par Hasard (restaurant)

Trudy C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was goed. Behalve de frites. We hadden toch echte Vlaamse frites verwacht.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere biertjes en een fijne sfeer! Alle ingrediënten voor een gezellig avond!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
mooie combinatie van hippe snackbar en restaurant gezellige plek om goed te eten.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Par Hasard. Par Hasard maakt van een gewoon frietje een bijzondere ervaring. Vriendelijke bediening, goed eten en heerlijke wijn. Fijne plek voor een heerlijk avondje uit.
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een verrijking voor Amsterdam! Bij Par Hasard eet je echt heerlijke friet met prima gerechten, gecombineerd met heerlijke wijnen en fijne bieren van de tap. Service is heel hartelijk, bij binnenkomst kregen we van de gastheer een glas champagne. Echt een aanrader!
Luna09 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een Bourgondisch, warm en gezellig restaurant waarbij je verrassend genoeg via de friterie binnenkomt. De piccalilly mayo die bij de friet gereserveerd wordt is echt heerlijk. De portie frites is aan de grote kant. Ik had het kippetje en mijn vriend de spareribs. Allebei heel mals en met een lekkere marinade. Aanrader!
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuke entourage, mooie producten. Het vlees is mals en van goede kwaliteit. Ook de drankjes worden op juiste wijze geserveerd. Probeer ook vooral de huisgemaakte frikandel speciaal. Service is attent en persoonlijk, Gastheer Guido weet iedereen op juiste wijze te bedienen en vermaken. Een kunst op zich! Twijfel niet en ga proeven!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig druk restaurant met zalige friet. Kleine kaart met goed eten dat het buikje vult. Zonder al te veel poespas en zeer geschikt als je straks nog uit wilt.
Afra V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Helaas niet goed en al helemaal niet klantvriendelijk naar mensen met Coeliakie. Ik had een caesar salade besteld maar toen het eten kwam van mijn tafelgenoten kreeg ik opeens andere salade voor me neer gezet dit volgens de ober omdat de voorbereidingen voor de caesar salade nog niet klaar waren en de dressing van de caesar salade niet gluttenvrij zou zijn ??? ik leid al mijn hele leven aan Coeliakie en heb nog nooit gehoord van een restaurant dressing met glutten. Ik vroeg waarom dit niet eerst met me besproken was voor dat ze een andere salade voor me maakte en kreeg ik een vaag antwoord. Omdat er geen andere optie op de kaart voor me was en ik mijn tafelgenoten niet te veel lastig wilde vallen heb ik de salade gegeten. Helaas kwam mijn patat 10 min later heel vreemd omdat mijn tafelgenoten allemaal hun maaltijd met patat wel hadden. Mijn patat was heel hard gebakken en zelfs een beetje koud. Het bediende personeel was verder behulpzaam dus ik vermoed dat de fout echt bij de keuken ligt. Erg jammer en gemiste kans. Heel jammer het is al niet makkelijk om met een voedsel allergie ergens te gaan eten en ik begrijp dat dit soms ook een uitdaging kan zijn voor een restaurant maar dat er dan zo mee om word gegaan is echt niet oke.
Possel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een heerlijk avondje frietjes eten is dit niet. Het eten was slecht en relatief erg duur. Bediening was prima, decor is niet speciaal. Een 5-
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Met 6 man bij Par Hasard gegeten
De sateh van kippedijen met perfecte sateh saus is verfijnd van smaak echt Indonesisch lekker.
De fish & chips zijn vers en lekker krokant aan de buitenkant
De wijn keuze bij Par Hasard is erg breed.
Wij dronken de spaanse Rueda wit en de rose La Colombette aan te bevelen.
De relaxe sfeer sprak ons erg aan.
We komen zeker terug !
mex .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
echt heeeeel slecht
met grouponbon ter waarde van €35 (bon kostte 17,50) 2 hamburgers en portie frites gehad.
Kwaliteit mwahhh , geen drankje inbegrepen we moesten zelf uit ijskast blikjes pakken en betalen. Moeilijk doen over wisselgeld van €10
bediening slecht, ongeïnteresseerd en GEEN WAAR voor het schandalig hoge bedrag!!
Niet hierheen gaan!!!!
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
In januari hier geweest en er waren toen redelijk tevreden..
Nu met een kleine groep gegeten ..
Bediening was chaotisch..en gemaakt aardig.
Voorgerechten werden verkeerd uitgeserveerd. Hoofdgerecht smaakte echt minder en dat gold voor alle tafelgenoten die eerder waren geweest..salade was blubber..
Alleen de frites waren echt lekker...
We hebben ons niet meer aan een nagerecht gewaagd... muziek stond onprettig hard..
Komen niet meer terug
sjeevan .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten was onder de maat. Droge kip, vlees te ver doorbakken en kibbeling krokant van buiten, nog niet genoeg doorbakken van binnen. Alleen de voorgerechten, zuurvlees en friet waren lekker. Verder moesten we belachelijk lang wachten (een uur tussen voor- en hoofdgerechten) en werden drankbestellingen vergeten. Geen aanrader dus.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wat is hier gebeurd? Het eten smaakt minder goed dan voorheen, de bediening is onoplettend en eigenlijk zit je ook niet echt lekker met de veel te harde muziek. Het lijkt wel of Par Hasard een standaard Amsterdams eetcafe wilt worden. Ik was altijd te spreken over deze tent maar ben er wel klaar mee.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gegeten met groepje collega's.

Ik had de fish and chips genomen en een creme brulee. Voorgerecht was een hapjesplank, met kaas, frikadel, kip etc.

Persoonlijk was het voorgerecht niet mijn ding, ik eet geen frituur.
Hoofdgerecht was wel lekker, maar had minder zout gemogen.
Dessert was heerlijk!

Prima voor als je iets zoekt in de pijp alvorens het uitgaan, maar culinaire gezien niet bijzonder.
Interieur ziet er wel grappig uit.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Mooie inrichting, hippe tent. Ongevraagd kwam een fles gekoeld kraanwater op tafel. Hulde! Gekozen voor fish and chips. Prima vis en heerlijke frites. Ik miste alleen wat dressing over de sla. Goede wijnen in mooie glazen. Wel wat aan de prijs. De bediening was aardig. De muziek stond echt te hard. Verder vond ik de hoge tafels naast de lage tafels niet echt handig. Wij zaten aan een lage tafel en eters naast ons aan de hoge tafel torenden boven ons uit. Niet plezierig. Al met al een leuke tent om te eten. Prijzen voor eten en drank aan de hoge kant.
sammygirl92 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vanmiddag even geluncht. Min of meer een chic snackbar. goed verzorgd. Ruime kaart. Was alleen rustig. Personeel was een beetje afwezig. Zaak is leuk ingericht met name de entree. Zal het binnenkort eens in de avond proberen.
Smaakisalles .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gezellige loatie, wel wat lawaaierig omdat de muziek wat schel is en iedereen er bovenuit gaat schreeuwen. Wijnen zijn verassend goed en uit mooie grote glazen geschonken. Voorgerecht van geitenkaas was niet spannend, ribeye was lekker maar de steak Tartaar als hoofdgerecht zeer slecht er zaten zelfs zenen in, slechtste stuk biefstuk dan maar gebruiken voor de Tartaar? Verder was de friet weer fantastisch goed en de klacht over de tartaar werd prima afgehandeld.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wat hebben wij lekker gegeten! Een verzameling voorgerechtjes met een heerlijk romige courgettesoep, een knapperig deegje met rauwe tonijn, wakame-salade en een goede dressing en garnalenbitterballen. De patat bij Par Hasard is beroemd en maakt de verwachtingen helemaal waar, vers en knapperig. De Fish (van de & Chips) zit in het lekkerste deeg ooit. Luchtig, fris, vooral niet zompig zoals je weleens tegenkomt. In de scroppino als dessert zaten kleine stukjes limoenschil, dat schijnen veel mensen lekker te vinden, van mij mogen ze er uit de volgende keer. Voor het 3 gangen-menu betaalden we maar € 27,50, dat was het meer dan waard!
Het restaurant is sfeervol ingericht. Het enige minpuntje: het was druk en daardoor behoorlijk lawaaiig. We komen hier zeker terug.