Cafe par Hasard (restaurant)

Ceintuurbaan 113-115 1072 EZ Amsterdam Nederland Kaart
31-204714052

Over restaurant Cafe par Hasard (restaurant)

Prachtige kernwaarden

Café Par Hasard in Amsterdam blinkt uit in gastvrijheid en serveert voornamelijk traditionele gerechten. Daarnaast kun je genieten van hun zelfgemaakte friet en een koud glas bier of wijn. Dit gezellige restaurant aan de Ceintuurbaan heeft een mooie balans gevonden tussen eenvoud, kwaliteit en perfectie. Deze drie kernwaarden hebben Par Hasard tot een daverend succes gemaakt.

Meer informatie over restaurant Cafe par Hasard (restaurant)

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

7,1
Duur
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig druk restaurant met zalige friet. Kleine kaart met goed eten dat het buikje vult. Zonder al te veel poespas en zeer geschikt als je straks nog uit wilt.
Eef74 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Helaas niet goed en al helemaal niet klantvriendelijk naar mensen met Coeliakie. Ik had een caesar salade besteld maar toen het eten kwam van mijn tafelgenoten kreeg ik opeens andere salade voor me neer gezet dit volgens de ober omdat de voorbereidingen voor de caesar salade nog niet klaar waren en de dressing van de caesar salade niet gluttenvrij zou zijn ??? ik leid al mijn hele leven aan Coeliakie en heb nog nooit gehoord van een restaurant dressing met glutten. Ik vroeg waarom dit niet eerst met me besproken was voor dat ze een andere salade voor me maakte en kreeg ik een vaag antwoord. Omdat er geen andere optie op de kaart voor me was en ik mijn tafelgenoten niet te veel lastig wilde vallen heb ik de salade gegeten. Helaas kwam mijn patat 10 min later heel vreemd omdat mijn tafelgenoten allemaal hun maaltijd met patat wel hadden. Mijn patat was heel hard gebakken en zelfs een beetje koud. Het bediende personeel was verder behulpzaam dus ik vermoed dat de fout echt bij de keuken ligt. Erg jammer en gemiste kans. Heel jammer het is al niet makkelijk om met een voedsel allergie ergens te gaan eten en ik begrijp dat dit soms ook een uitdaging kan zijn voor een restaurant maar dat er dan zo mee om word gegaan is echt niet oke.
Possel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een heerlijk avondje frietjes eten is dit niet. Het eten was slecht en relatief erg duur. Bediening was prima, decor is niet speciaal. Een 5-
Aw1962 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Met 6 man bij Par Hasard gegeten
De sateh van kippedijen met perfecte sateh saus is verfijnd van smaak echt Indonesisch lekker.
De fish & chips zijn vers en lekker krokant aan de buitenkant
De wijn keuze bij Par Hasard is erg breed.
Wij dronken de spaanse Rueda wit en de rose La Colombette aan te bevelen.
De relaxe sfeer sprak ons erg aan.
We komen zeker terug !
Mex .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
echt heeeeel slecht
met grouponbon ter waarde van €35 (bon kostte 17,50) 2 hamburgers en portie frites gehad.
Kwaliteit mwahhh , geen drankje inbegrepen we moesten zelf uit ijskast blikjes pakken en betalen. Moeilijk doen over wisselgeld van €10
bediening slecht, ongeïnteresseerd en GEEN WAAR voor het schandalig hoge bedrag!!
Niet hierheen gaan!!!!
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
In januari hier geweest en er waren toen redelijk tevreden..
Nu met een kleine groep gegeten ..
Bediening was chaotisch..en gemaakt aardig.
Voorgerechten werden verkeerd uitgeserveerd. Hoofdgerecht smaakte echt minder en dat gold voor alle tafelgenoten die eerder waren geweest..salade was blubber..
Alleen de frites waren echt lekker...
We hebben ons niet meer aan een nagerecht gewaagd... muziek stond onprettig hard..
Komen niet meer terug
Sjeevan .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten was onder de maat. Droge kip, vlees te ver doorbakken en kibbeling krokant van buiten, nog niet genoeg doorbakken van binnen. Alleen de voorgerechten, zuurvlees en friet waren lekker. Verder moesten we belachelijk lang wachten (een uur tussen voor- en hoofdgerechten) en werden drankbestellingen vergeten. Geen aanrader dus.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wat is hier gebeurd? Het eten smaakt minder goed dan voorheen, de bediening is onoplettend en eigenlijk zit je ook niet echt lekker met de veel te harde muziek. Het lijkt wel of Par Hasard een standaard Amsterdams eetcafe wilt worden. Ik was altijd te spreken over deze tent maar ben er wel klaar mee.
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gegeten met groepje collega's.

Ik had de fish and chips genomen en een creme brulee. Voorgerecht was een hapjesplank, met kaas, frikadel, kip etc.

Persoonlijk was het voorgerecht niet mijn ding, ik eet geen frituur.
Hoofdgerecht was wel lekker, maar had minder zout gemogen.
Dessert was heerlijk!

Prima voor als je iets zoekt in de pijp alvorens het uitgaan, maar culinaire gezien niet bijzonder.
Interieur ziet er wel grappig uit.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Mooie inrichting, hippe tent. Ongevraagd kwam een fles gekoeld kraanwater op tafel. Hulde! Gekozen voor fish and chips. Prima vis en heerlijke frites. Ik miste alleen wat dressing over de sla. Goede wijnen in mooie glazen. Wel wat aan de prijs. De bediening was aardig. De muziek stond echt te hard. Verder vond ik de hoge tafels naast de lage tafels niet echt handig. Wij zaten aan een lage tafel en eters naast ons aan de hoge tafel torenden boven ons uit. Niet plezierig. Al met al een leuke tent om te eten. Prijzen voor eten en drank aan de hoge kant.
Sammygirl92 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vanmiddag even geluncht. Min of meer een chic snackbar. goed verzorgd. Ruime kaart. Was alleen rustig. Personeel was een beetje afwezig. Zaak is leuk ingericht met name de entree. Zal het binnenkort eens in de avond proberen.
Smaakisalles .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gezellige loatie, wel wat lawaaierig omdat de muziek wat schel is en iedereen er bovenuit gaat schreeuwen. Wijnen zijn verassend goed en uit mooie grote glazen geschonken. Voorgerecht van geitenkaas was niet spannend, ribeye was lekker maar de steak Tartaar als hoofdgerecht zeer slecht er zaten zelfs zenen in, slechtste stuk biefstuk dan maar gebruiken voor de Tartaar? Verder was de friet weer fantastisch goed en de klacht over de tartaar werd prima afgehandeld.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wat hebben wij lekker gegeten! Een verzameling voorgerechtjes met een heerlijk romige courgettesoep, een knapperig deegje met rauwe tonijn, wakame-salade en een goede dressing en garnalenbitterballen. De patat bij Par Hasard is beroemd en maakt de verwachtingen helemaal waar, vers en knapperig. De Fish (van de & Chips) zit in het lekkerste deeg ooit. Luchtig, fris, vooral niet zompig zoals je weleens tegenkomt. In de scroppino als dessert zaten kleine stukjes limoenschil, dat schijnen veel mensen lekker te vinden, van mij mogen ze er uit de volgende keer. Voor het 3 gangen-menu betaalden we maar € 27,50, dat was het meer dan waard!
Het restaurant is sfeervol ingericht. Het enige minpuntje: het was druk en daardoor behoorlijk lawaaiig. We komen hier zeker terug.
Anamaria D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ik ken het restaurant van eerdere bezoeken en het is ene leuke plek. Alleen gisteren was er een enorme groep waardoor het enorme een enorme herrie was en daardoor lang moesten wachten eerst op onze drank en toe op ons eten. De eigenaar heeft het afgekust met limoncello dus dat was aardig. Maar echt ontspannen eten vond ik het dit keer niet.
Ook begrijp ik niet waarom de muziek even na 21.30 keihard aan moest. Ik kom in een restaurant om te eten en te praten en als het al lawaaierig is is het een misverstand dat de muziek nog harder moet. Daar zijn andere gelegenheden voor
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Leuke zaak, grappig de combi met Friterie en Restaurant aan elkaar, attente bediening, gezellige sfeer. Aanrader: de carpaccio tonijn! met een filodeeglaagje eronder, lekker!! en verwacht je niet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prima plek voor frietje met een leuke side-dish. Fish & Chips heeft een mooie crust en bite met als vis gebruikt de kabeljauw (gelukkig). Hamburger zag er goed uit, had misschien iets meer rosé kunnen zijn (vragen hoe we de hamburger willen zou zeker helpen). De Viognier paste perfect bij de vis, heerlijke wijn met goede prijsstelling. De frites zijn supergoed.
Rosalinde V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Na een avondje kleine komedie nog een verlate hap eten.
En toen de grote prettige verrassing: wow, wat een steak tartare! Terwijl een enorme lawaaiige groep studenten de tent op stelten zetten, hard lallend en gillend en speechend - want dan kan hier blijkbaar ook gewoon- aten wij rustig verder. De bavette was geweldig mals en heerlijk, zelfs zonder de jus (vanwege gluten-lactoseintolerantie), de biefstuk met bearnaise was prima. En wat een overvloed aan heerlijke frites met supersaus. Intussen genoten van een glas heerlijke wijn, want de wijnkaart is ook meer dan goed verzorgd. Net als de ruime keuze op de dessertkaart, ondanks dat het kaasplankje en een ander dessert waarschijnlijk op waren gegeten door de groep studenten. De bediening was soms wat rommelig en een beetje moe, maar alle goede bedoelingen (elkaar verstaan was best een uitdaging met de studenten). Prima prijs-kwaliteit. Voor herhaling vatbaar. Heel goed!
Reisleider52 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij par Hasard. We hadden een 3 gangen menu voor 27,50 euro. Alles was bijzonder smakelijk, en in het bijzonder de frieten!
Olivier, de gastheer is erg vriendelijk en attent en het interieur is ook gezellig.
Al met al we komen hier snel terug!
Dirkjv .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Hier laatst geweest met bedrijfsuitje, top avond gehad! We waren met een grote groep, verschillende soorten gerechten werden op tafel gezet om te delen met de frites er bij. Alles zo kunnen proeven en de frites zijn echt top. Leuke huisgemaakte varianten op klassieke snacks. Gezellige mooie tent, bediening vriendelijk en vlot, zeker een aanrader!
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Lekker Voorgerecht. Fish and Chips waren goed te eten. Service lekker vlot en beleefd. Muziek aan de harde kant. Lekkere biertjes.