Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

MRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Enorm vriendelijk personeel die hun werk heel goed doen! Daarnaast was het eten echt heerlijk en ziet de zaak er ook nog eens top uit. We gingen voor een snelle hap maar hebben uiteindelijk uitgebreid gegeten. Aanrader!
Huib A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Is Engels de maatstaf geworden in Amsterdam? De grootste ergernis was de geheel Engelstalige menukaart, die in het Nederlands aan ons werd uitgelegd/vertaald. We zijn in Nederland mensen, en niet op vakantie! De vertaalslag door de bediening duurde bovendien veel te lang. Daarnaast werden bepaalde gerechten verkeerd vertaald in het Nederlands, zodat we een gerecht kregen opgediend waar we niet naar hadden uitgezien. Waarom geen tweetalige kaart of is Engels zogenaamd hip & happening? De aankleding van de diepe ruimte is zeer sfeervol, maar door gebruik van harde materialen aan de wanden ook een klankkast. Het is aan de rumoerige kant. Opmaak van de gerechten is met aandacht gedaan, maar de prijs-kwaliteitverhouding staat niet in verhouding tot de smaaksensatie die wordt geleverd; vlak en niet spannend. Het personeel is vriendelijk, maar onze serveerster was wel te veel aanwezig, zowel bij haar uitleg, als het tussentijds vragen of alles naar wens was. De waardering van een 8 is echt te hoog voor dit etablissement. Werken ze aan bovenstaande punten, dan kunnen ze veel meer waardering oogsten.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk ingericht! Wat eten betreft: vlees was te rood en ging terug en kwam nog even rood terug.
Veel lege schelplen bij de vis en ook nogal klein allemaal.
Aardige mensen in bediening, we verandereden op laatste moment van 7 naar 11 mensen en ze deden hun best dit mogelijk te laten zijn. Wel heb ik een stuk of 5 keer iemand moeten roepen om te bestellen. voelde me beetje verantwoordelijk voor de groep, dus ben nogal eens iemand gaan roepen terwijl er toch heel vaak door mensen die bedienden langs onze tafel gelopen werd . Er wordt niet gelet of je nog iets wil drinken.
Maar als je ze dan spreekt zijn ze allen heel aardig en informeren goed.
Valéry S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker gegeten, het was alleen gek dat we iets wilde bestellen waarop de bediening meldde dat dit op was, terwijl wij het daarna wel weer uit de keuken zagen komen. Gelukkig mochten we van de kok toch nog een hapje proeven!
Ted L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gave zaak met veel mooie ruige details. Je kunt een blik in de keuken werpen bij aankomst. De bar is hot en trendy.
Dan ga je dineren. Komt er iemand bij je zitten om de kaart door te nemen. En dan niet van "we hebben dit en dat" maar een toelichting gebaseerd op heuse kennis van de gerechten op de kaart. Niet zo maar iets.
Je bent er echt welkom en er is aandacht.
Het eten is net zo voortreffelijk als het voorgaande.
Eigenlijk een beetje dom dat ik deze recensie schrijf want het is al moeilijk te reserveren en hiermee gooi ik mijn eigen glazen in....
Desalniettemin, ga er naar toe. Je zult met een dikke grijns de zaak verlaten. En oh ja, prijs kwaliteit 100%
Simone en Ted
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Super leuke plek om te borrelen en te eten! Goeie ambiance, lekker eten en hele goeie en vriendelijke bediening! Komen hier zeker terug!
Dino D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
prettig maar ook wel erg hip restaurant, vlotte en amicale bediening die weten waar ze over praten. mooie en originele menukaart. vooraf 3 verschillende oesters, heerlijk. daarna de beef tataki, zeer zacht gegaard en goed op temperatuur en de ajo blanco met gerookte forel; erg lekker. De spatchcock rooster (kip) was hier en daar wat droog maar voornamelijk erg lekker van smaak.
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Voor de tweede keer hier fantastisch gegeten! Inrichting en sfeer is echt top, en de bediening is zeer deskundig en gastvrij. De dorade filet in zoutkorst was smaakvol, de aangeraden bijgerechten pasten er erg goed bij. Zeker een aanrader voor iedereen die een gezellige avond wilt hebben!
Wmvanderbent .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtig sfeervol restaurant! Gegeten met een groep van 6 personen. Gekozen voor het 3-gangen diner. Voor alle gangen gold dat het echt liflafjes waren. Als ik een 3-gangen menu bestel in een dergelijk restaurant verwacht ik op zijn minst een schaaltje frietjes en groentes daarbij. Helaas niets van dit bij het al erg summiere op het bord. Als dit kennelijk gebruikelijk is bij Panache had ik graag van de bediening de aanbeveling gekregen om er wat bijgerechten bij te bestellen. De bediening liet zicht sowieso weinig zien en kon mij bovendien niets over de wijnkaart vertellen. Het advies was een wijn die er bij nader inzien toch niet op stond vermeld. Al met al een tegenvaller.
Moniek Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk eten, hele fijne sfeer, goede service en mooie inrichting! Ik kom er graag. Een aanrader om heen te gaan als je in west wil eten!
Sbarata .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten en bediening attent. Gezellige ambiance. Ondanks dat het druk was (ook in geluid) kon je elkaar over tafel toch verstaan.
Alief .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ik bestelde een BBQ seafood maar kreeg een enorme berg mosselen en kokkels. Onder de berg mosselen en kokkels slechts 4 moeilijk te pellen kleine garnaaltjes. Vond ik jammer, persoonlijk hou ik niet van mosselen en kokkels (althans: niet in zulke grote hoeveelheden). Had gedacht dat er wat verschillende gebarbecuede vissoorten zouden zijn. Prijs was ook erg pittig voor wat het was, als je aan het gerecht "Moules-Frites" denkt.
R.groenen7 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk eten & wat een super bediening. Dan spreek ik nog niet eens over het decor! Heerlijke avond gehad, zeker een aanrader.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Sfeervolle omgeving en heel aardige bediening ! Eten was lekker, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Veel parkeerplek in de buurt
Esme V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
weer heerlijk gegeten bij Panache, de seafood platter is zeker een aanrader. Wel bijna alle kokkels zijn leeg maar er blijft nog gelukkig nog genoeg over op de schaal! Sfeer is altijd fantastisch, barmannen zijn leuk en bediening is top!
Hanneke160 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
was n hele leuke avond.
lekker eten BBQ quinoa iets meer van verwacht, maar de rest was top!
metname het fileren van de vis aan tafel is erg leuk
Tspangler .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Seafood platter was fantastisch, heerlijke ceviche van zeebaars en de cote de bouf met een fles la plenta echt een aanrader. Wederom echt lekker gegeten, snel weer.
Karlijn M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Erg gezellig cafe/restaurant, mooie inrichting en goede bediening. Goede menukaart ook! Moeilijk kiezen tussen veel lekkere gerechten.
Kempen-kw .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gisteravond was de eerste keer dat ik in café panache was. En wat heb ik daar heerlijk gegeten/gedronken met mijn 2 zusjes en vader. Het eten is heel goed, de bediening is ook vriendelijk en netjes, en het decor vind ik ook écht mooi! Echt een aanrader dus!
Sheila F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Ontspannen sfeer, eten is vers en smaakvol, originele Side dishes en vriendelijk alert en kundige bediening. Enige verbeterpuntej; meer vega in het menu.