Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Levendig
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Annabel O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onwijs lekker gegeten! Mooie gerechten, verrassende smaak combinaties, fijne ambiance en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij panache! Gerechten die er mooi uit zien en erg goed smaken. Helaas was een aardig deel van mijn entrecote zwart geworden op de bbq. Vanbinnen alsnog mooi rood. De bediening is hip en aardig, maar we moesten wel 45 minuten wachten tot we ons eerste drankje konden bestellen. We zaten blijkbaar in een iets te donker hoekje. Ook hadden we om een andere tafel gevraagd en we zouden opgehaald worden, maar niemand meer gezien. Bediening kan dus beter, sfeer en gerechten en ook de cocktails top!
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier voor de tweede keer gegeten en deze keer zeer aangenaam verrast. Zeer vriendelijke en betrokken bediening, leuke sfeer, en het eten was erg goed, maar wel iets aan de prijzige kant. Ik had o.a. de vis van de dag, en deze was echt perfect bereid. Mijn partner had de Dorade en deze werd aan de tafel van zijn zoutkorstje ontdaan, ook erg leuk! Het enige minpuntje was het dessert, terwijl mijn partner een enorme bak crumble mocht wegwerken, moest ik het doen met twee lullige blokjes cheese cake! Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Zeer de moeite waard, vooral met grote groepen.
bsm88 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Hier op tweede kerstdag gegeten. Geweldige service: heel alert, attent en een kopje koffie dat er niet "mooi" uit zag werd, zonder dat wij daar iets van hadden gezegd, vervangen voor een nieuwe. Er werd verder ruim de tijd genomen de kaart uit te leggen. Het eten was ook heel lekker en origineel. Wellicht had bij het driegangenmenu iets meer aardappels of andere vulling gekund, maar dat is wat mij betreft verwaarloosbaar. De gin-tonic was top, daar komen we voor terug. Inrichting is geweldig. Een beetje metropolitisch. Al met al, een uitstekende plaats als je hip en smaakvol wilt eten.
Josinem .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten, alles was zo goed op smaak en de wijn was top! De hele zaak zat vol, maar de bediening was evengoed vlot en super vriendelijk. Een avondje heerlijk getafeld!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Mooie inrichting, warme uitstraling en toch ruimtelijk.
Erg vriendelijk, enthousiast en alert personeel!
Ook niet onbelangrijk.. erg lekker gegeten, met goede wijn erbij.
Emma C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op tweede kerstdag gedineerd bij Panache - topdrukte natuurlijk. Helaas werd met die drukte niet zo goed omgegaan. We moesten lang wachten voor we konden bestellen, en onze bestelling ging 3x fout. Pas bij de 3de keer werd toegelicht dat er een communicatiestoring was tussen keuken en bediening. Jammer! Niemand van de bediening kon ons iets vertellen over de kazen van het kaasplankje, en de eclair was niet-te-vreten. Gelukkig werd deze wel van de rekening gehaald, dat was erg sportief. Entrecote was heerlijk, net als het portobello bijgerecht!!
Freek F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Bediening goed maar onderbemand. Vlees te rood (staat ook in andere recensies). Keuken niet goed genoeg voor een 8. Betere prijs/kwaliteit elders.
Sprankel .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ontzettende gezellig ingerichte zaak. Attente en relaxte gasten in de bediening. Het eten was van goede kwaliteit. Witte huiswijn iets minder.
AMargaridaLopes .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het is altijd weer een feestje om hier te eten. Bediening, eten en zweer is echt geweldig!! Met een groep kun je hier ook prima eten.
anita Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Top restaurant !!!
Gezellig, goede bediening en hebben heerlijk gezeten de hele avond !!
Eten is geweldig !!
Er werd ook goed uitgelegd wat voor eten er stond op de kaart.
MRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Enorm vriendelijk personeel die hun werk heel goed doen! Daarnaast was het eten echt heerlijk en ziet de zaak er ook nog eens top uit. We gingen voor een snelle hap maar hebben uiteindelijk uitgebreid gegeten. Aanrader!
Huib A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Is Engels de maatstaf geworden in Amsterdam? De grootste ergernis was de geheel Engelstalige menukaart, die in het Nederlands aan ons werd uitgelegd/vertaald. We zijn in Nederland mensen, en niet op vakantie! De vertaalslag door de bediening duurde bovendien veel te lang. Daarnaast werden bepaalde gerechten verkeerd vertaald in het Nederlands, zodat we een gerecht kregen opgediend waar we niet naar hadden uitgezien. Waarom geen tweetalige kaart of is Engels zogenaamd hip & happening? De aankleding van de diepe ruimte is zeer sfeervol, maar door gebruik van harde materialen aan de wanden ook een klankkast. Het is aan de rumoerige kant. Opmaak van de gerechten is met aandacht gedaan, maar de prijs-kwaliteitverhouding staat niet in verhouding tot de smaaksensatie die wordt geleverd; vlak en niet spannend. Het personeel is vriendelijk, maar onze serveerster was wel te veel aanwezig, zowel bij haar uitleg, als het tussentijds vragen of alles naar wens was. De waardering van een 8 is echt te hoog voor dit etablissement. Werken ze aan bovenstaande punten, dan kunnen ze veel meer waardering oogsten.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk ingericht! Wat eten betreft: vlees was te rood en ging terug en kwam nog even rood terug.
Veel lege schelplen bij de vis en ook nogal klein allemaal.
Aardige mensen in bediening, we verandereden op laatste moment van 7 naar 11 mensen en ze deden hun best dit mogelijk te laten zijn. Wel heb ik een stuk of 5 keer iemand moeten roepen om te bestellen. voelde me beetje verantwoordelijk voor de groep, dus ben nogal eens iemand gaan roepen terwijl er toch heel vaak door mensen die bedienden langs onze tafel gelopen werd . Er wordt niet gelet of je nog iets wil drinken.
Maar als je ze dan spreekt zijn ze allen heel aardig en informeren goed.
Valéry S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker gegeten, het was alleen gek dat we iets wilde bestellen waarop de bediening meldde dat dit op was, terwijl wij het daarna wel weer uit de keuken zagen komen. Gelukkig mochten we van de kok toch nog een hapje proeven!
Ted L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gave zaak met veel mooie ruige details. Je kunt een blik in de keuken werpen bij aankomst. De bar is hot en trendy.
Dan ga je dineren. Komt er iemand bij je zitten om de kaart door te nemen. En dan niet van "we hebben dit en dat" maar een toelichting gebaseerd op heuse kennis van de gerechten op de kaart. Niet zo maar iets.
Je bent er echt welkom en er is aandacht.
Het eten is net zo voortreffelijk als het voorgaande.
Eigenlijk een beetje dom dat ik deze recensie schrijf want het is al moeilijk te reserveren en hiermee gooi ik mijn eigen glazen in....
Desalniettemin, ga er naar toe. Je zult met een dikke grijns de zaak verlaten. En oh ja, prijs kwaliteit 100%
Simone en Ted
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Super leuke plek om te borrelen en te eten! Goeie ambiance, lekker eten en hele goeie en vriendelijke bediening! Komen hier zeker terug!
Dino D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
prettig maar ook wel erg hip restaurant, vlotte en amicale bediening die weten waar ze over praten. mooie en originele menukaart. vooraf 3 verschillende oesters, heerlijk. daarna de beef tataki, zeer zacht gegaard en goed op temperatuur en de ajo blanco met gerookte forel; erg lekker. De spatchcock rooster (kip) was hier en daar wat droog maar voornamelijk erg lekker van smaak.