Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Lissa G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heel bijzonder restaurant! Geweldige gerechten en persoonlijke uitleg erbij, suggesties van personeel precies goed. Absolute aanrader voor een speciale avond uiteten :)
VTM W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Super leuke én vooral goede bediening!
Eten erg lekker, fijne sfeer, mooi en knus interieur. De Green salad kun je laten zitten (paar grote stukken sla van de krop) maar verder echt absoluut niet te klagen!
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wij waren afgelopen maandag voor het eerst hier op aanraden van onze Werkgever.

Super mooie locatie, even door de wegwerkzaamheden lastig te zien.. maar je komt er wel.. uiteindelijk aan tafel goede en vriendelijke jonge dame die ons hielp (werkte er pas 3dagen) goed uitgelegd de kaart, mooi en smaakvol advies over wijnen en het eten.
Blind diverse wijnen mogen proeven na ons eerste glas Sekt.

In vergelijking met de filet was de cerviche een beetje vlak van smaak.
De hoofdgerechten entrecote en spatchcock waren subliem van smaak.. de bijgerechten super al vonden we de frietjes licht gebakken..

Al om al een super avond en zeker voor herhaling vatbaar en leuk om te zien als je zelf werkzaam in de restaurant sfeer bent.

Dank allemaal voor de onvergetelijke avond en goede service en sfeer, en ook nog een vol voor een maandagavond wooohhhh!

Met vriendelijke groet Teun & Tom
Indra D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Bediening is heel vriendelijk, denkt mee (andere wijn bij hoofdgerecht, even wachten tussen voor en hoofd). Oester waren heel lekker, bbq shellfish aanrader en de entrecote had een perfecte cuisson.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en wijn en ook erg goede bediening! Klein minpuntje voor de acoustiek, het was vol gisteravond en dan is het erg gehorig.
Troy D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
echt een toptent!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vis was niet gaar. Stuk daardoor niet helemaal opgegeten - bijgerecht was daarentegen wel heel lekker. Ook de oesters voelen in de smaak
Flory K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Panache heeft aan de voorzijde een leuk café, maar loop door een smal gangetje en je komt in een mooi, ruim restaurant met aan de wanden veel hout wat een natuurlijke indruk geeft. Zowel het voor, hoofd als nagerecht was heerlijk. De menukaart is onnodig ingewikkeld, maar de serveerster legt alles geduldig uit. De bediening is gezellig en informeel, ze nemen de tijd voor een praatje aan tafel. Iets wat opvallend is voor Amsterdamse begrippen.
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijk personeel, goede service. Het eten kwam zo snel dat dit zelfs de bediening verbaasde, maar dit had waarschijnlijk met een rustpunt in de keuken te maken en het feit dat het vlees maar een korte bereidingstijd nodig had. Gezellige ambiance, goed gegeten en ik kom zeker vaker terug!
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Interieur één van de mooiere van Amsterdam. Entrecôte was erg droog, bijna niet door te komen, helaas niet kunnen eten. Dessert en wijn wel goed. Temperatuur van de ruimte wat aan de lage kant, ondanks tafel ver van de deur af (die stond af en toe open aan begin van diner). Snelle service.
Dirkvreenen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en zeer attent. Je komt niets tekort en je wordt erg gastvrij behandeld. Het was wel redelijk druk, maar dat deed niets aan de sfeer of beleving af.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mooie ontspannen en toch echt stadse sfeer. Jonge, vlotte bediening. Gevarieerde kaart met side dishes. Reserveer tafel bij de keuken als je wat moeite hebt om elkaar te verstaan.
Annabel O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Leuk café restaurant, verrassing qua locatie en ruimte.. Leuk om na werk daar heen te gaan een drankje te drinken en aansluitend te eten.. De service vonden wij heel slecht, terwijl er heel veel bediening op de vloer liep. Serveerster luisterde niet goed naar wat je wilde, kreeg je toch nog wat anders.. En duurde erg lang voordat je het kreeg.. De cote Du boeuf was erg lekker, jammergenoeg is een tafelgenoot voor het dessert naar huis gegaan ivm een slechte oester/mossel/kokkel bij het voorgerecht..
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Onwijs lekker gegeten! Mooie gerechten, verrassende smaak combinaties, fijne ambiance en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij panache! Gerechten die er mooi uit zien en erg goed smaken. Helaas was een aardig deel van mijn entrecote zwart geworden op de bbq. Vanbinnen alsnog mooi rood. De bediening is hip en aardig, maar we moesten wel 45 minuten wachten tot we ons eerste drankje konden bestellen. We zaten blijkbaar in een iets te donker hoekje. Ook hadden we om een andere tafel gevraagd en we zouden opgehaald worden, maar niemand meer gezien. Bediening kan dus beter, sfeer en gerechten en ook de cocktails top!
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier voor de tweede keer gegeten en deze keer zeer aangenaam verrast. Zeer vriendelijke en betrokken bediening, leuke sfeer, en het eten was erg goed, maar wel iets aan de prijzige kant. Ik had o.a. de vis van de dag, en deze was echt perfect bereid. Mijn partner had de Dorade en deze werd aan de tafel van zijn zoutkorstje ontdaan, ook erg leuk! Het enige minpuntje was het dessert, terwijl mijn partner een enorme bak crumble mocht wegwerken, moest ik het doen met twee lullige blokjes cheese cake! Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Zeer de moeite waard, vooral met grote groepen.
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Hier op tweede kerstdag gegeten. Geweldige service: heel alert, attent en een kopje koffie dat er niet "mooi" uit zag werd, zonder dat wij daar iets van hadden gezegd, vervangen voor een nieuwe. Er werd verder ruim de tijd genomen de kaart uit te leggen. Het eten was ook heel lekker en origineel. Wellicht had bij het driegangenmenu iets meer aardappels of andere vulling gekund, maar dat is wat mij betreft verwaarloosbaar. De gin-tonic was top, daar komen we voor terug. Inrichting is geweldig. Een beetje metropolitisch. Al met al, een uitstekende plaats als je hip en smaakvol wilt eten.
Josinem .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten, alles was zo goed op smaak en de wijn was top! De hele zaak zat vol, maar de bediening was evengoed vlot en super vriendelijk. Een avondje heerlijk getafeld!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Mooie inrichting, warme uitstraling en toch ruimtelijk.
Erg vriendelijk, enthousiast en alert personeel!
Ook niet onbelangrijk.. erg lekker gegeten, met goede wijn erbij.
Emma C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op tweede kerstdag gedineerd bij Panache - topdrukte natuurlijk. Helaas werd met die drukte niet zo goed omgegaan. We moesten lang wachten voor we konden bestellen, en onze bestelling ging 3x fout. Pas bij de 3de keer werd toegelicht dat er een communicatiestoring was tussen keuken en bediening. Jammer! Niemand van de bediening kon ons iets vertellen over de kazen van het kaasplankje, en de eclair was niet-te-vreten. Gelukkig werd deze wel van de rekening gehaald, dat was erg sportief. Entrecote was heerlijk, net als het portobello bijgerecht!!