Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Renée S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heel leuk restaurant, er hangt een hele fijne sfeer. Personeel is entausiast en vriendelijk. En ook het eten is heerlijk.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
In één woord top! De bediening is heel attent en vriendelijk en heeft verstand van wat ze verkopen. Het eten is absoluut verrukkelijk en in combinatie met een fijne wijnkaart en een fantastisch decor is dit een superrestaurant. Een hele fijne avond gehad, complimenten voor het personeel.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was goed en de bediening was tót het serveren van het hoofdgerecht ook goed, maar daarna leek het alsof we een beetje werden vergeten. De borden bleven erg lang staan en toen ze uiteindelijk weg waren gehaald, kostte het zoveel moeite om weer iemand aan het tafeltje te krijgen dat we inmiddels geen zin meer hadden in een dessert. Bij het afrekenen vertelden we dat we ons een beetje vergeten voelden, maar dat werd niet echt opgepikt.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten is verrassend en heerlijk, de sfeer is echt top. Een avondje uit. Cocktails en oesters en leuk team. Zeer gastvrij. Een aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijke smaakcombinaties in een prachtige locatie. Gewoon top! Bij een volgend uitstap naar A'Dam komen we zeker terug
robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Toptent! Heeeerlijk gegeten (Entrecote en bloemkool bijgerecht). Super leuke inrichting en hele goede bediening (snel maar laten je wel met rust dus je bepaalt je eigen ritme). Ideaal voor dates, maar kan ook prima met vrienden
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig en sfeervol ingericht, heel vriendelijk personeel en het eten was lekker!
De cocktails waren heerlijk, op het menu stonden helaas geen alcoholvrije, maar bij navraag maakte de barman er een stel voor ons. Echt heerlijk en een fijne service!
lion7man M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De service was erg goed en zeer gastvrij ontvangen. Het voorgerecht was top en de voor gerechten super, mooi opgemaakt en lekker. Entrecote was matig vergeleken met de vis gerechten. Ik zou voor vis kiezen om daar te eten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, goede bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Angelo H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijke avond gehad bij Panache. Eten was echt heerlijk, bediening vriendelijk en zeer attent!
Wij gaan hier absoluut vaker komen.
Groet, Angelo
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Súperlekker gegeten! Voor mij iets aan de prijzige kant, maar het was een traktatie die ik mezelf vaker ga gunnen. Het personeel, het interieur en het eten ziet er goed uit. Kortom; een goede ervaring!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuke, sfeervolle zaak. Eten echt goed, naar mijn mening een iets te beperkte kaart.
Ga er zeker nog eens terug.

Groet
Rick
Billie- .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Driegangen te weinig, wel lekker. Seafood prima, maar elders lekkerder gehad (voor lagere prijs).
Cheesecake fantastisch. Sfeer goed en bediening geweldig.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vol verwachting hier naar uitgekeken om te gaan eten. Personeel is beleefd, maar t voelt niet als heel natuurlijk. Jammer dar de menukaart in het Engels is. Grote assortiment dat wel. Na de bestelling blijft het personeel tot vijf keer aan toe vragen of het smaakt, Iets too much. Inrichting is mooi, al os het rumoerig als het restaurant vol is. Klanten zijn hip en leeftijd licht rond de dertig. Doordat het druk is, wil het personeel ook snel wisselen om de tafels vrij te krijgen. Dus of je zsm aan de bar wilt zitten. Ondanks dat het eten prima smaakt, is relaxed lang tafelen niet goed mogelijk. Wellicht als ze iets in hun populariteit gedaald zijn, is dit een prima locatie om naar toe te gaan, maar voor. U laten we het aan de hippe twintigers en dertigers over.
carmen W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ontvangst goed. Werd vooraf nog gebeld of ik een voorkeur had om buiten te eten. Heel attent. Heerlijk gegeten red mull, subliem nagerecht en heerlijke olijfolie en brood bij het aperitief. De gasten krijgen ookveel aandacht van de medewerkers. Goede uitleg en ook voorproeven van de wijn is mogelijk. Aanrader.
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gister voor het eerst hier gegeten met mijn vriend. Ik vond het een leuke ervaring, het voorgerecht had ik per ongeluk iets met vis besteld, wat ik niet lekker vond, en buiten de kaart om werd er iets anders voor me gemaakt, goede service.
Het hoofdgerecht en het toetje was waanzinnig, ook de huiswijn was perfect, mijn vriend vond wel de prijs en het gegeven eten niet in verhouding staan, toch best wel duur voor wat je krijgt.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We blijven terugkomen voor de bbq shellfish. Zo lekker! De bediening is heel vriendelijk. Een verademing als je de horea in Amsterdam gewend bent. Hele fijne plek om te eten.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Top!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het eten was verrukkelijk, wij hadden 3 x menu en 1 x a la carte, maar een echt minpunt was dat we ondanks de drie gangen geen van drie genoeg gegeten hadden. De volgende keer graag iets royalere porties, niet iedereen wil zich vooraf vullen met brood, hoe lekker dan ook! Verder alle complimenten, supergoeie bediening en een geweldige ambiance.