Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Jouw recensie over het restaurant Café Panache

• Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke tent! Leuke bediening....fantastische côte du boeuff....lekkere cocktails.
Deze locatie is leuk ingericht....leuk voor oud en jong. Belichting en verlichting
ook goed gedaan. Kortom: hier kan je prima avondje vertoeven!
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
gezellig altijd fijne bediening je voelt je echt uit.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hele sfeervolle en mooie tent waar je echt een avondje uit bent, leuk publiek, prachtige inrichting.
Eten is erg goed wel aan de prijzige kant (de vis van de dag vooral). De mariscos toren is verrukkelijk. Zeer goede vis en de oesters echt heerlijk!! dat maakt heel veel goed. Want hier en daar kan het personeel wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken vooral omdat het geen goedkope tent is verwacht je ook gewoon perfecte service. Blijft bv echt vervelend als je vraagt om karafje water dat je dan steeds zonder vragen een fles(je) duur water krijgt terwijl we inmiddels in Amsterdam daar regels over hebben. Plus sommige reacties echt stug en onaardig.
Sommige personeelsleden helemaal prima overigens, aardig, bereid tot meedenken, ondanks drukte lukte het ze meestal om je vragen te beantwoorden. Ging hier en daar iets mis. Moet aangescherpt worden.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, lekkerste cheesecake van de wereld. De cocktails en wijnen zijn goed, leuke bediening en prachtig decor. Aanrader,
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Héérlijk gegeten leuke en goede bediening
Leuke tent!
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijke plek om te eten en die bbq shelfish is zo lekker. Daar blijf ik voor terugkomen. Maar vooral de bediening is echt goed. Hele fijne service
Trienke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten (de olie bij het brood en het voorgerecht) vond ik erg zout. Ook in het nagerecht zat heel veel zout in de chocola. En de cocktails waren van een slechte kwaliteit.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Fantastisch gegeten vanavond, was echt heel goed. En ook uniek voor Amsterdam, de bedienining is zo ontzettend kundig en ze weten wat ze aan het doen zijn, een verademing! Al vaker gegeten en het blijft elke keer top!
McGiver .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten met een perfecte bediening, gewoon een fantastische avond. De verschillende mensen hebben ons geholpen en toch wist de bediening van elkaar wat er afgesproken was. Chapeau!!
h H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Dagmenu was spontaan haute cuisine. We kwamen met meer honger naar buiten dan naar binnen. Bavette was 50 gram?? In vergelijking met het gewone menu, rib eye 200 gram viel dit een beetje erg karig uit. Het zag erg mooi opgemaakt uit. Als dit is wat je wilt en verwacht dan is het een 9. Maar dit hadden we niet verwacht dus een 6. Een fotomodellen maaltijd.
SN S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten prima. Bediening ongeinteresseerd. Aantal keer geprobeerd nog iets te bestellen, bleek een onmogelijke opgave. Rekening daar en tegen was er binnen 1 minuut. Dat lukte ze wel. Uiteindelijk vertrokken om elders een cocktail te drinken.
Dorothea V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heel vriendelijke bediening en lekker eten! Hier komen we zeker terug.
Nikee R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Veel goede verhalen over gehoord maar viel me toch ietwat tegen, de kip was gortdroog, zelf de dijen, de gemixte zeevruchten zaten vol met zand. Service was ontzettend traag en vertelde niets over het eten wat geserveerd werd, wel te verwachten voor die prijs. Zou hier niet terug gaan.
Gabriel D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wel een beetje lawaaiig buiten wanneer de gemeente autootjes de markt schoonmaken. Heeft wel iets grappigs :-)
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Lekker, bijzonder, wat minder qua akoestiek
Jannemijn K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was onduidelijk wie de tafel bediende. Heel weinig communicatie en contact met de tafel. We gingen gerechtjes delen en moesten elke keer om borden vragen. Bij het hoofdgerecht kregen we eerst alle sides en een paar minuten later pas het hoofdgerecht. En na het vragen van de rekening moesten we nog lang wachten om daadwerkelijk te betalen. Al met al hebben we een leuke en lekkere avond gehad maar de bediening mag wat alerter.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
leuk ontvangen, we kregen plekje achterin aan lange tafel op ons verzoek een rustiger plekje dan middenin de zaak. We kregen snel te drinken en uitleg bij de kaart. We kozen voor catch of the day, zeebaars, deze kwam snel en was heerlijk. precies goed gebakken, goed van smaak en heerijke groenten erbij. We hadden 1 bakje friet met 3 personen en dat was voor ons voldoende. Dat had de serveerster ook aangegeven. Prima service.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik vond het eten erg lekker maar vrij kleine porties.. had een andere keuken bij een café verwacht. Meer groot stuk vlees enzo
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten was te zout en 3 gangen diner was net wat te weinig. Wel mooi opgemaakt.
Inrichting is top en bediening was ook prima.
eismckwadraat .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Mooi interieur en goede locatie, maar de bediening kan wel een horeca training gebruiken. We hadden geen goede avond: verkeerde drankjes en vegetarisch gerecht geserveerd. Zeer slechte communicatie, bediening ging constant met ons in discussie en verwachtten een oplossing van ons (!!). Eten dat uiteindelijk wel werd geserveerd smaakte goed, maar door de manier waarop we werden behandeld was de nasmaak erg bitter. We werden tegemoet gekomen met een gratis drankje, maar als je waarde hecht aan goede bediening en een welkom gevoel, ga hier dan niet naartoe.