Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

carmen W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ontvangst goed. Werd vooraf nog gebeld of ik een voorkeur had om buiten te eten. Heel attent. Heerlijk gegeten red mull, subliem nagerecht en heerlijke olijfolie en brood bij het aperitief. De gasten krijgen ookveel aandacht van de medewerkers. Goede uitleg en ook voorproeven van de wijn is mogelijk. Aanrader.
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gister voor het eerst hier gegeten met mijn vriend. Ik vond het een leuke ervaring, het voorgerecht had ik per ongeluk iets met vis besteld, wat ik niet lekker vond, en buiten de kaart om werd er iets anders voor me gemaakt, goede service.
Het hoofdgerecht en het toetje was waanzinnig, ook de huiswijn was perfect, mijn vriend vond wel de prijs en het gegeven eten niet in verhouding staan, toch best wel duur voor wat je krijgt.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We blijven terugkomen voor de bbq shellfish. Zo lekker! De bediening is heel vriendelijk. Een verademing als je de horea in Amsterdam gewend bent. Hele fijne plek om te eten.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Top!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het eten was verrukkelijk, wij hadden 3 x menu en 1 x a la carte, maar een echt minpunt was dat we ondanks de drie gangen geen van drie genoeg gegeten hadden. De volgende keer graag iets royalere porties, niet iedereen wil zich vooraf vullen met brood, hoe lekker dan ook! Verder alle complimenten, supergoeie bediening en een geweldige ambiance.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Na een heerlijke eerste keer een tijdje terug met familie teruggekeerd. Porties waren klein, mooi opgemaakt maar matig van smaak. De ambiance is prachtig, het is een unieke plek met dito inrichting, maar voor de prijs moet het eten echt een tandje beter, net als de bediening, die wel uit een kopiëerapparaat lijkt te zijn gerold. Iets meer karakter graag!
Olivier O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik ben best wel heel erg bevooroordeeld als het om deze tent in amsterdam gaat, aangezien ik hier zelf ook in de keuken sta! Dat gezegd hebbende moet ik daar aan toevoegen dat ik, buiten dat ik hier werk, hier ook vaak in mijn vrije tijd kom, en voor een reden! Her is hier zo gezellig en druk ! En het eten , al dan niet als ik het zelf aan het maken ben, erg lekker en verfijnd is! Ik werk hier met liefde en ik kom hier nog liever als ik vrij ben ! Aanrader !
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Altijd weer gezellig. En absolute top service, iets wat weinig voorkomt in Amsterdam!!
Lissa G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heel bijzonder restaurant! Geweldige gerechten en persoonlijke uitleg erbij, suggesties van personeel precies goed. Absolute aanrader voor een speciale avond uiteten :)
VTM W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Super leuke én vooral goede bediening!
Eten erg lekker, fijne sfeer, mooi en knus interieur. De Green salad kun je laten zitten (paar grote stukken sla van de krop) maar verder echt absoluut niet te klagen!
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wij waren afgelopen maandag voor het eerst hier op aanraden van onze Werkgever.

Super mooie locatie, even door de wegwerkzaamheden lastig te zien.. maar je komt er wel.. uiteindelijk aan tafel goede en vriendelijke jonge dame die ons hielp (werkte er pas 3dagen) goed uitgelegd de kaart, mooi en smaakvol advies over wijnen en het eten.
Blind diverse wijnen mogen proeven na ons eerste glas Sekt.

In vergelijking met de filet was de cerviche een beetje vlak van smaak.
De hoofdgerechten entrecote en spatchcock waren subliem van smaak.. de bijgerechten super al vonden we de frietjes licht gebakken..

Al om al een super avond en zeker voor herhaling vatbaar en leuk om te zien als je zelf werkzaam in de restaurant sfeer bent.

Dank allemaal voor de onvergetelijke avond en goede service en sfeer, en ook nog een vol voor een maandagavond wooohhhh!

Met vriendelijke groet Teun & Tom
Indra D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Bediening is heel vriendelijk, denkt mee (andere wijn bij hoofdgerecht, even wachten tussen voor en hoofd). Oester waren heel lekker, bbq shellfish aanrader en de entrecote had een perfecte cuisson.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en wijn en ook erg goede bediening! Klein minpuntje voor de acoustiek, het was vol gisteravond en dan is het erg gehorig.
Troy D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
echt een toptent!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vis was niet gaar. Stuk daardoor niet helemaal opgegeten - bijgerecht was daarentegen wel heel lekker. Ook de oesters voelen in de smaak
Flory K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Panache heeft aan de voorzijde een leuk café, maar loop door een smal gangetje en je komt in een mooi, ruim restaurant met aan de wanden veel hout wat een natuurlijke indruk geeft. Zowel het voor, hoofd als nagerecht was heerlijk. De menukaart is onnodig ingewikkeld, maar de serveerster legt alles geduldig uit. De bediening is gezellig en informeel, ze nemen de tijd voor een praatje aan tafel. Iets wat opvallend is voor Amsterdamse begrippen.
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijk personeel, goede service. Het eten kwam zo snel dat dit zelfs de bediening verbaasde, maar dit had waarschijnlijk met een rustpunt in de keuken te maken en het feit dat het vlees maar een korte bereidingstijd nodig had. Gezellige ambiance, goed gegeten en ik kom zeker vaker terug!
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Interieur één van de mooiere van Amsterdam. Entrecôte was erg droog, bijna niet door te komen, helaas niet kunnen eten. Dessert en wijn wel goed. Temperatuur van de ruimte wat aan de lage kant, ondanks tafel ver van de deur af (die stond af en toe open aan begin van diner). Snelle service.
Dirkvreenen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en zeer attent. Je komt niets tekort en je wordt erg gastvrij behandeld. Het was wel redelijk druk, maar dat deed niets aan de sfeer of beleving af.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mooie ontspannen en toch echt stadse sfeer. Jonge, vlotte bediening. Gevarieerde kaart met side dishes. Reserveer tafel bij de keuken als je wat moeite hebt om elkaar te verstaan.