Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Jouw recensie over het restaurant Café Panache

Clinton F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een tip: kussentjes op de bank voor in de rug
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd leuk om hier te eten, het zit behoorlijk vol, de bediening is aardig en snel en het eten is heerlijk! Vooral de makreel tartaar was super lekker
paul H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gewoon heel leuk. Zodra je binnenkomt voelt het al helemaal goed. Eten is echt lekker en komt goed op tijd. Bediening attent en aardig. Komen zeker terug
Aegida N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hippe plek. Na het eten moet je meteen opstappen aangezien de tafel dan gebruikt wordt voor de volgende ronde. Je kan dan aan de bar gaan zitten. Eten is redelijk.
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De laatste keer bij Panache.

Mij was vergeten te vertellen dat je alle barmannen en vrouwen moest kennen om eten te krijgen, dus ik schoof vanavond aan bij Panache. Een avond vol high-fives met onbekenden, analoge likes en coken met sterren stond me te wachten.

Smekend om een borrelkaart, kreeg ik na 15 minuten aan de bar wachten contact. Ik was immers binnengeleid met de verwachting na een half uur aan tafel te kunnen, dus ik begaf mij naar de bar. De overdaad aan personeel zoemde om ons gezelschap heen, een voor een te druk om opgestoken armen te spotten.

Het duurde slechts een kleine 5 kwartier voordat we mochten zitten, niet korter gemaakt door twee highfives die écht even gegeven moesten worden. Aan tafel waar in een kwartier opeenvolgend het menu, de waterglazen en ons brood werd vergeten.

Gelukkig hadden we al besteld toen we aan het wachten waren, dus onze côte de boeuf arriveerde snel. Deze werd na 3 minuten op de tocht te hebben gestaan vakkundig om zeep geholpen door de trancheermeneer, niet te vergeten dat de ‘medium’ niet de ‘medium-rare’ terug te vinden was.

We werden vriendelijk geholpen door onze serveerster, die er immers ook niks aan kon doen. Helaas acteerde ze niet toen bovengenoemd verhaal uit de doeken werd gedaan.

Panache: 0 sterren op welke schaal dan ook.
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk menu van de dag gegeten. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en snel. Dessert van de dag kon kosteloos worden omgeruild voor dessert van de kaart. Het restaurant is gaaf en mooi ingericht.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten was heerlijk! Maar erg jammer dat ik had gereserveerd om 18:00, de middag vantevoren werd ik gebeld met de mededeling dat we de tafel tot 20:30 uur hadden, jammer maar ok. En op de avond zelf bleek onze tafel om 20:00 uur alweer gereserveerd te zijn! Kreeg de hele avond het idee dat we op moesten schieten...
Goos V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eten was prima, oa heerlijke shellfish. Bediening zeer teleurstellend. Bij binnenkomst werden we al genegeerd, verder de hele avond waren ze lang wachten, niet attent, onvriendelijk, lomp. Gewoon genant. Jammer. Vooral met gasten een slecht visitekaartje. Wij komen niet meer terug.
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Veel te vol en vooral veel te duur voor de kwaliteit. Het is er best gezellig maar je kan elkaar nauwelijks verstaan. We hadden vooraf een tartaar en de krabsalade. Het wel wel lekker maar heel weinig en te duur. Daarna hadden we de cote de bouef en al was het vlees prima het was absoluut geen 60 euro waard. In de stad zie je steeds meer van deze populaire tenten opstaan. Als je het mij vraagt is dat niet per definitie een toevoeging aan het grote assortiment aan restaurants die onze stad biedt. Wel lekkere frieten.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend leuk interieur en de bediening was heel aardig. Ik kom zeker nog eens terug!
Roos C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een aanrader! Onthaal, service prima! En het diner was overheerlijk!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Dorade in zout begraven, dit kwamen ze voor ons tafeltje fileren, leuk om te zien! Ook was het voorgerecht; BBQ shelfish GEWELDIG! Dit hadden we samen gedeeld.
Heel gastvrij mooi interieur en top bediening.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hier geweest op donderdagavond en gelukkig tijdig gereserveerd. Nog nooit binnen geweest en was dan ook zeer enthousiast met de gehele inrichting en sfeer. Onwijs leuk! Service was naar behoren al was het vrij druk. Vriendelijk personeel dat volgens mij flink moet aanpoten.

Voorgerecht de Steak Tartaar (lekker!) en courgettesoep (lekker) waarbij ook gratis brood wordt geserveerd. Hoofdgerecht hadden we de Bavette keer 2 gedeeld door 4. Smaak was zeker goed maar de hoeveelheid viel ietwat tegen. Frietjes smaken goed en de pittige olie die geserveerd werd bij de Bavette vond ik persoonlijk heerlijk. Restaurant is niet goedkoop maar ook niet mega duur. Leuke aanrader om doordeweeks (of in het weekend) goed uit te pakken qua eten en drinken!
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij gaan hier vaker eten omdat de service en het eten normaal helemaal top zijn, maar vandaag viel het ons een beetje tegen. Eten was wederom heerlijk maar de service was een stuk minder. Normaal gesproken is het fijn als je door 1 of 2 mensen bediend wordt maar vandaag waren het er een stuk of 5 waardoor ze compleet het overzicht verloren en wij wel 1 uur op ons voorgerecht hebben moeten wachten..
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mooi, hip restaurant. Bediening was erg vriendelijk en bekwaam. Eten viel tegen, zeker gezien de prijs. De makreel vooraf was lekker en bijzonder, verder geen hoogtepuntje op tafel gezien! Wijnen duur maar wel ok. De rode Italiaanse wijn per glas is n aanrader.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heel leuk restaurant, er hangt een hele fijne sfeer. Personeel is entausiast en vriendelijk. En ook het eten is heerlijk.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
In één woord top! De bediening is heel attent en vriendelijk en heeft verstand van wat ze verkopen. Het eten is absoluut verrukkelijk en in combinatie met een fijne wijnkaart en een fantastisch decor is dit een superrestaurant. Een hele fijne avond gehad, complimenten voor het personeel.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was goed en de bediening was tót het serveren van het hoofdgerecht ook goed, maar daarna leek het alsof we een beetje werden vergeten. De borden bleven erg lang staan en toen ze uiteindelijk weg waren gehaald, kostte het zoveel moeite om weer iemand aan het tafeltje te krijgen dat we inmiddels geen zin meer hadden in een dessert. Bij het afrekenen vertelden we dat we ons een beetje vergeten voelden, maar dat werd niet echt opgepikt.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten is verrassend en heerlijk, de sfeer is echt top. Een avondje uit. Cocktails en oesters en leuk team. Zeer gastvrij. Een aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijke smaakcombinaties in een prachtige locatie. Gewoon top! Bij een volgend uitstap naar A'Dam komen we zeker terug