Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

• Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Fantastisch!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Super 3-gangen menu!! Heerlijk gegeten, perfecte prijs/ kwaliteit en een goede en fijne informele sfeer! We komen er graag weer!
Cecile B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening !
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Voor de vegetariër was er weinig te halen. De geheel gegrilde bloemkool was wel wat armetierig en qua prijs/kwaliteit toch wel onder de maat.
Overig eten daarentegen was prima. En heel attente en adequate bediening en erg leuke locatie maakt alles goed.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Vriendelijke bediening, goed advies over wijn of gerechtkeuze.
Wel veel verschillende bediening aan tafel gehad, ik denk wel 6 ....wel allemaal vriendelijk;-)
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Leuk en gezellig gegeten. Jammer dat het terras net niet meer in de zon was (was 's avonds 19.00). Binnen zag het er heel sfeervol uit
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
heel leuk restaurant. we werden gastvrij onthaalt Leuke bediening. Lekker eten. Het enige wat tegenviel was de groene salade
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Omdat ik een liefhebber ben van de Franse keuken heb ik toen ik daarover in de pers iets las, dit restaurant direct bezocht. De naam begint met "Café" en dat is wel enigszins misleidend. Ik heb er prima gegeten en vooral de dorade in zoutkorst gegaard en aan tafel gefileerd smaakte goed. Zowel de service als de ambiance zijn goed.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke tent! Leuke bediening....fantastische côte du boeuff....lekkere cocktails.
Deze locatie is leuk ingericht....leuk voor oud en jong. Belichting en verlichting
ook goed gedaan. Kortom: hier kan je prima avondje vertoeven!
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
gezellig altijd fijne bediening je voelt je echt uit.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hele sfeervolle en mooie tent waar je echt een avondje uit bent, leuk publiek, prachtige inrichting.
Eten is erg goed wel aan de prijzige kant (de vis van de dag vooral). De mariscos toren is verrukkelijk. Zeer goede vis en de oesters echt heerlijk!! dat maakt heel veel goed. Want hier en daar kan het personeel wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken vooral omdat het geen goedkope tent is verwacht je ook gewoon perfecte service. Blijft bv echt vervelend als je vraagt om karafje water dat je dan steeds zonder vragen een fles(je) duur water krijgt terwijl we inmiddels in Amsterdam daar regels over hebben. Plus sommige reacties echt stug en onaardig.
Sommige personeelsleden helemaal prima overigens, aardig, bereid tot meedenken, ondanks drukte lukte het ze meestal om je vragen te beantwoorden. Ging hier en daar iets mis. Moet aangescherpt worden.
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, lekkerste cheesecake van de wereld. De cocktails en wijnen zijn goed, leuke bediening en prachtig decor. Aanrader,
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Héérlijk gegeten leuke en goede bediening
Leuke tent!
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijke plek om te eten en die bbq shelfish is zo lekker. Daar blijf ik voor terugkomen. Maar vooral de bediening is echt goed. Hele fijne service
Trienke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten (de olie bij het brood en het voorgerecht) vond ik erg zout. Ook in het nagerecht zat heel veel zout in de chocola. En de cocktails waren van een slechte kwaliteit.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Fantastisch gegeten vanavond, was echt heel goed. En ook uniek voor Amsterdam, de bedienining is zo ontzettend kundig en ze weten wat ze aan het doen zijn, een verademing! Al vaker gegeten en het blijft elke keer top!
McGiver .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten met een perfecte bediening, gewoon een fantastische avond. De verschillende mensen hebben ons geholpen en toch wist de bediening van elkaar wat er afgesproken was. Chapeau!!
h H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Dagmenu was spontaan haute cuisine. We kwamen met meer honger naar buiten dan naar binnen. Bavette was 50 gram?? In vergelijking met het gewone menu, rib eye 200 gram viel dit een beetje erg karig uit. Het zag erg mooi opgemaakt uit. Als dit is wat je wilt en verwacht dan is het een 9. Maar dit hadden we niet verwacht dus een 6. Een fotomodellen maaltijd.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten prima. Bediening ongeinteresseerd. Aantal keer geprobeerd nog iets te bestellen, bleek een onmogelijke opgave. Rekening daar en tegen was er binnen 1 minuut. Dat lukte ze wel. Uiteindelijk vertrokken om elders een cocktail te drinken.