Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, goede bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Angelo H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijke avond gehad bij Panache. Eten was echt heerlijk, bediening vriendelijk en zeer attent!
Wij gaan hier absoluut vaker komen.
Groet, Angelo
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Súperlekker gegeten! Voor mij iets aan de prijzige kant, maar het was een traktatie die ik mezelf vaker ga gunnen. Het personeel, het interieur en het eten ziet er goed uit. Kortom; een goede ervaring!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Billie- .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Driegangen te weinig, wel lekker. Seafood prima, maar elders lekkerder gehad (voor lagere prijs).
Cheesecake fantastisch. Sfeer goed en bediening geweldig.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vol verwachting hier naar uitgekeken om te gaan eten. Personeel is beleefd, maar t voelt niet als heel natuurlijk. Jammer dar de menukaart in het Engels is. Grote assortiment dat wel. Na de bestelling blijft het personeel tot vijf keer aan toe vragen of het smaakt, Iets too much. Inrichting is mooi, al os het rumoerig als het restaurant vol is. Klanten zijn hip en leeftijd licht rond de dertig. Doordat het druk is, wil het personeel ook snel wisselen om de tafels vrij te krijgen. Dus of je zsm aan de bar wilt zitten. Ondanks dat het eten prima smaakt, is relaxed lang tafelen niet goed mogelijk. Wellicht als ze iets in hun populariteit gedaald zijn, is dit een prima locatie om naar toe te gaan, maar voor. U laten we het aan de hippe twintigers en dertigers over.
carmen W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ontvangst goed. Werd vooraf nog gebeld of ik een voorkeur had om buiten te eten. Heel attent. Heerlijk gegeten red mull, subliem nagerecht en heerlijke olijfolie en brood bij het aperitief. De gasten krijgen ookveel aandacht van de medewerkers. Goede uitleg en ook voorproeven van de wijn is mogelijk. Aanrader.
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gister voor het eerst hier gegeten met mijn vriend. Ik vond het een leuke ervaring, het voorgerecht had ik per ongeluk iets met vis besteld, wat ik niet lekker vond, en buiten de kaart om werd er iets anders voor me gemaakt, goede service.
Het hoofdgerecht en het toetje was waanzinnig, ook de huiswijn was perfect, mijn vriend vond wel de prijs en het gegeven eten niet in verhouding staan, toch best wel duur voor wat je krijgt.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We blijven terugkomen voor de bbq shellfish. Zo lekker! De bediening is heel vriendelijk. Een verademing als je de horea in Amsterdam gewend bent. Hele fijne plek om te eten.
Randy V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Top!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het eten was verrukkelijk, wij hadden 3 x menu en 1 x a la carte, maar een echt minpunt was dat we ondanks de drie gangen geen van drie genoeg gegeten hadden. De volgende keer graag iets royalere porties, niet iedereen wil zich vooraf vullen met brood, hoe lekker dan ook! Verder alle complimenten, supergoeie bediening en een geweldige ambiance.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Na een heerlijke eerste keer een tijdje terug met familie teruggekeerd. Porties waren klein, mooi opgemaakt maar matig van smaak. De ambiance is prachtig, het is een unieke plek met dito inrichting, maar voor de prijs moet het eten echt een tandje beter, net als de bediening, die wel uit een kopiëerapparaat lijkt te zijn gerold. Iets meer karakter graag!
Olivier O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik ben best wel heel erg bevooroordeeld als het om deze tent in amsterdam gaat, aangezien ik hier zelf ook in de keuken sta! Dat gezegd hebbende moet ik daar aan toevoegen dat ik, buiten dat ik hier werk, hier ook vaak in mijn vrije tijd kom, en voor een reden! Her is hier zo gezellig en druk ! En het eten , al dan niet als ik het zelf aan het maken ben, erg lekker en verfijnd is! Ik werk hier met liefde en ik kom hier nog liever als ik vrij ben ! Aanrader !
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Altijd weer gezellig. En absolute top service, iets wat weinig voorkomt in Amsterdam!!
Lissa G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heel bijzonder restaurant! Geweldige gerechten en persoonlijke uitleg erbij, suggesties van personeel precies goed. Absolute aanrader voor een speciale avond uiteten :)
VTM W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Super leuke én vooral goede bediening!
Eten erg lekker, fijne sfeer, mooi en knus interieur. De Green salad kun je laten zitten (paar grote stukken sla van de krop) maar verder echt absoluut niet te klagen!
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wij waren afgelopen maandag voor het eerst hier op aanraden van onze Werkgever.

Super mooie locatie, even door de wegwerkzaamheden lastig te zien.. maar je komt er wel.. uiteindelijk aan tafel goede en vriendelijke jonge dame die ons hielp (werkte er pas 3dagen) goed uitgelegd de kaart, mooi en smaakvol advies over wijnen en het eten.
Blind diverse wijnen mogen proeven na ons eerste glas Sekt.

In vergelijking met de filet was de cerviche een beetje vlak van smaak.
De hoofdgerechten entrecote en spatchcock waren subliem van smaak.. de bijgerechten super al vonden we de frietjes licht gebakken..

Al om al een super avond en zeker voor herhaling vatbaar en leuk om te zien als je zelf werkzaam in de restaurant sfeer bent.

Dank allemaal voor de onvergetelijke avond en goede service en sfeer, en ook nog een vol voor een maandagavond wooohhhh!

Met vriendelijke groet Teun & Tom
Indra D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Bediening is heel vriendelijk, denkt mee (andere wijn bij hoofdgerecht, even wachten tussen voor en hoofd). Oester waren heel lekker, bbq shellfish aanrader en de entrecote had een perfecte cuisson.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en wijn en ook erg goede bediening! Klein minpuntje voor de acoustiek, het was vol gisteravond en dan is het erg gehorig.
Troy D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017