Café Panache

Ten Katestraat 117 1053 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-202211736

Over het restaurant Café Panache

Internationaal tintje

In de straat van de leukste markt van Amsterdam, De Ten Katenmarkt, zit Cafe Panache gevestigd. Er hangt een relaxte en creatieve vibe door het zelfgemaakte interieur. Veel hout en gekleurde tegeltjes sieren deze fantastische plek voor een internationaal tintje. Voor lekker eten van goede kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Café Panache

Jouw recensie over het restaurant Café Panache

Joris K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heel gezellig restaurant met snelle goede service. Een uitgebreide menu- en wijnkaart. Een goede aanrader als date met je vriendin.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
2x Steak du Boef besteld voor 4 personen.
Hoeveelheid goed maar een van de steaks was duidelijk minder van kwaliteit en had wat langer "de pan mogen raken".
Aardige bediening.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een mooi restaurant met lekker eten en erg goede en vriendelijke bediening. Enige minputje was dat het restaurant vrij luidruchtig is zodat je vrij hard moet praten om elkaar een beetje te verstaan.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Wauw! Wat een restaurant! Bediening was supervriendelijk en weten echt waar ze het over hebben! Inrichting van het restaurant was supergezellig en het eten was geweldig! Heel erg bedankt en wij komen zeker terug!
Jill W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Echt lekker eten in een heel ontspannen sfeer. Voor de 2e keer dus raak. Met z'n zeven gezellig aan een ronde tafel. Helaas was de bediening dit keer iets minder snel en attent, duurde bijvoorbeeld meer dan 10 minuten om de cocktail kaart te krijgen. Heeft de pret tooch niet gedrukt
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Vooraf hadden we de makreel, soep en burrata, allemaal zeer goed. Als hoofdgerecht deelden we met zijn drieën de cote du boeuf en een aantal sides; ook hier weer alles heerlijk. Desserts ook zeker aan te raden.

Het eten was niets op aan te merken, maar de service was echt onder de maat. Of eigenlijk zeg ik het verkeerd, want degene die ons eten brachten en uithaalden waren allervriendelijkst en behulpzaam, zeker Dirk verdient een pluim! Maar onze ober was bijzonder onaangenaam. Telkens wanneer onze wijnglazen leeg waren moesten
we zelf weer om wijn vragen. Toen mijn tafelgenoot om wijn vroeg, werd ik alsnog weer overgeslagen. Maar het lag meer aan het gedrag van de ober, hij was gewoon arrogant en echt onvriendelijk. Mijn tafelgezelschap bestond uit horeca-vakmensen en we wisten echt niet was ons overkwam. Dan heb je zo'n mooie zaak, en voortreffelijk eten en dat de avond dan overschaduwd wordt door het gedrag van één van de obers, dat is toch echt schandalig!
Jolien M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prachtige zaak, goed eten maar met Amsterdamse bediening: mooie mensen die je totaal niet zien zitten. Ongeïnteresseerd, geen uitleg over de wijn of advies over de kaart, overigens op een ober na die wel zijn best deed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het is zo’n herrie. Velen klagen hierover. Zie recensies!
Waarom doen jullie niets aan het geluidvolume en de slechte akoestiek, waardoor gasten nauwelijks met elkaat kunnen praten??
Vaak zijn de volumeknop en enkele ingrepen ( schuimrubber onder tafels, en stoffen gordijnen, al voldoende.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hippe leuke tent! Lekker eten en verrassende keuken. Knappe serveersters. Leuk publiek. Hippe leuke tent! Lekker eten en verrassende keuken. Knappe serveersters. Leuk publiek.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het eten was eeg goed. De dorade in zoutkorst is favoriet. Minpunt is dat het zo lawaaiig is, waardoor het lastig is om met je tafelgenoten te praten.
Jip D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hele goede en vriendelijke bediening, en lekker eten voor een leuke prijs! Kortom, echt een aanrader, of je nu reserveert met familie, vrienden of partner.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Fantastisch gegeten, geweldige bediening en zelfs de chef kwam gerechten serveren met uitgebreide toelichting. Op ons verzoek geen menukaart gekregen, maar ons compleet laten verrassen door de keuken. We kregen bovendien uitstekende wijnen geserveerd per gerecht. Toptent!
Reginald G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
erg mooi ingericht, zeer vriendelijk en attente bediening, zalig eten, lekkere wijnen en cocktails. Prachtig publiek.
Patrcia C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
klantvriendelijk en zeer oplossingsgericht. heerlijk gegeten!
Ana B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Eten was lekker maar minder goed dan vorige keren. seafood platter was eigenlijk een heleboel mosselen en clams met twee grote garnalen. een beetje teleurstellend.
Roselin D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig gezeten. Alleen ze waren bij het hoofdgerecht vergeten te vragen of we ook bijgerechten wilden hebben en wij waren het ook helemaal vergeten te bestellen. Achteraf nog besteld, maar dit kwam pas nadat we de hoofdgerechten al op hadden.
gabriel D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fruits de mer heerlijk. Leuke sfeer. Beetje luid voor een goed gesprek maar het was allemaal prima.
esther B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ambiance is te gek. Marktmenu was heerlijk. Goede kwaliteit producten en goed bereid en op smaak gebracht. De service is erg wisselend. Sommigen zijn helaas Amsterdams arrogant, zonder lach of uitleg en iedere vraag die je stelt voelt als één teveel. Anderen daarentegen zijn top.
Adriaam .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het eten was goed. De bediening echt slecht! Drinken besteld na 45min dat wij aan het tafel zijn geweest. Nog 20 minuten om drinken te hebben. Beter aan de bar drinken te halen. Sowieso het eten was het prima. Maar goed eten met slecht bediening klinkt het niet goed voor een zaak. Jammer!
michael D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
best leuk, gezellig, goede sfeer en vriendelijke bediening. Neem de ietwat "oudere" generatie ook mee in het geluidsvolume...