Café Oud Verlaat

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Oud Verlaat

Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
leuke en gezellige plek om van het teras of binnen te genieten van een goede service en heerlijk eten
ook een goede prijs kwalietijd
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Halverwege onze fietstocht gestopt en neergestreken op het terras van Café Oud Verlaat in Zevenhuizen voor de lunch. Een leuke plek aan de Rotte. Gekozen voor een uitsmijter-spek en een broodje bal gehakt. Beide prima kwaliteit. Uiterst vriendelijke en adequate bediening. Niet goedkoop, maar acceptabel.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Leuk terrasje een de Rotte, heerlijk gegeten. Kip-boursin was uitstekend en de roseval aardappeltjes met Rozemarijn eveneens. Het geheel opgemaakt met frisse frisee sla,
verse tomaat en mooi dun gesneden rode ui. De prima gebakken tonijn smaakte goed, en ook hier verder gelijk aan bovenstaande. Met de leuke vlotte service is het eet-café gewoon een heerlijk plek om te vertoeven.
RenateVanAcker .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Was alweer even geleden dat we hier gegeten hebben. Oud Verlaat ligt een beetje uit de route daarom denk ik er vaak niet aan. Maar zeker de moeite om heen te rijden, de lunch (geitenkaassalade) was weer fantastisch lekker. Ik kom hier al jaren en het valt nooit tegen. Altijd dezelfde topkwaliteit, zo fijn.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Gisteren hier geweest. Had eigenlijk niet verwacht dat we er terecht konden, daar het mooi weer was. Mooie plek, wel jammer van die auto's voor de deur.
Wat erg meeviel: geen last van de harde wind. Bijzonder enthousiaste en vriendelijke bediening. Het eten was eenvoudig: afbakbrood met boter waar een drietal verschillende kruidenmengsels door geroerd zijn , een uitstekende schnitzel met iets te harde patatjes en een heel eenvoudige salade, en een beetje roomijs met wat advocaat en chocolade. Niet heel goedkoop. Al met al: een prima plek om nog eens neer te strijken als ik in de buurt ben
Keltje .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Het eten in cafe Oud Verlaat is uitermate goed, de kok is de beste kok die ik heb meegemaakt, hij legt al zijn passie in zijn kookkunsten en dat kan je wel proeven ook.
Van de dudok appeltaart met de overheerlijke koffie tot de kip boursin met een overheerlijk wijntje dat in combinatie met de huiselijke sfeer daar, het super vriendelijke personeel en de eigenaar, tot het rustgevende uitzicht over de rotte maakt dit een compleet geheel.
Mijn conclusie: een top cafe!
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Eenvoudig eetcafe met terras.De kaart is niet zo uitgebreid, ze hebben ook een dagmenu.Wij hadden kipsaté met friet en salade.Deze was prima in orde, goede verhouding prijs/ kwaliteit.De wijn was ook lekker.
We hebben hier al eerder gegeten, helaas de laatste keer erg lang moeten wachten op ons eten.(1 uur) Werd goedgemaakt met een gratis drankje.Omdat je hier heerlijk buiten kan eten komen we zeker nog een keer eten.