Café Oud Verlaat

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
RenateVanAcker .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Was alweer even geleden dat we hier gegeten hebben. Oud Verlaat ligt een beetje uit de route daarom denk ik er vaak niet aan. Maar zeker de moeite om heen te rijden, de lunch (geitenkaassalade) was weer fantastisch lekker. Ik kom hier al jaren en het valt nooit tegen. Altijd dezelfde topkwaliteit, zo fijn.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Gisteren hier geweest. Had eigenlijk niet verwacht dat we er terecht konden, daar het mooi weer was. Mooie plek, wel jammer van die auto's voor de deur.
Wat erg meeviel: geen last van de harde wind. Bijzonder enthousiaste en vriendelijke bediening. Het eten was eenvoudig: afbakbrood met boter waar een drietal verschillende kruidenmengsels door geroerd zijn , een uitstekende schnitzel met iets te harde patatjes en een heel eenvoudige salade, en een beetje roomijs met wat advocaat en chocolade. Niet heel goedkoop. Al met al: een prima plek om nog eens neer te strijken als ik in de buurt ben
Keltje .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Het eten in cafe Oud Verlaat is uitermate goed, de kok is de beste kok die ik heb meegemaakt, hij legt al zijn passie in zijn kookkunsten en dat kan je wel proeven ook.
Van de dudok appeltaart met de overheerlijke koffie tot de kip boursin met een overheerlijk wijntje dat in combinatie met de huiselijke sfeer daar, het super vriendelijke personeel en de eigenaar, tot het rustgevende uitzicht over de rotte maakt dit een compleet geheel.
Mijn conclusie: een top cafe!
Mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Eenvoudig eetcafe met terras.De kaart is niet zo uitgebreid, ze hebben ook een dagmenu.Wij hadden kipsaté met friet en salade.Deze was prima in orde, goede verhouding prijs/ kwaliteit.De wijn was ook lekker.
We hebben hier al eerder gegeten, helaas de laatste keer erg lang moeten wachten op ons eten.(1 uur) Werd goedgemaakt met een gratis drankje.Omdat je hier heerlijk buiten kan eten komen we zeker nog een keer eten.