Café Otto Hahn

- Bar 09:00 - 23:30
- Diner 12:00 - 2

Han M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Otto Hahn is een echt winkelcentrum eetcafe. Mensen uit de buurt gaan er eten. Wij komen er al jaren. (familie in de buurt!) Maar deze keer was het een tijd geleden. En het is gewoon een best goed toeven in dit cafe.
Wij kozen deze donderdagavond voor de Sate en de Kip piripiri. Met frietjes erbij. Allebei gewoon en simpel maar ook gewoon lekker. Voor de eurootjes die je ervoor neertelt is het een heel goed maal. Het bier en de wijn zijn prima. Een echt Rotterdams no nonsens eetcafe!
Wij gaan er zeker terug.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Vanmiddag met vijf mensen geluncht bij Otto Hahn. Wij bestelden allen iets anders, ik had de pannenkoek met spek. Die kwam ook in de vorm van een kale pannenkoek met daarop uitgebakken plakjes spek. Ik zelf bak de spek mee, maar dat is een keuze. Na de eerste hap wist ik het: DE PANNENKOEK IS NIET GAAR!. Ik heb mijn mede disgenoten laten proeven met hetzelfde resultaat, melig, weinig smaak en plakkerig aan het verhemelte. De bediening op de hoogte gebracht, die beloofde met een gare pannenkoek terug te komen. Maar helaas, de kok vond de kwaliteit van het geleverde naar zijn standaard en weigerde een nieuwe te maken. Ik mocht wel iets anders van de kaart uitzoeken, NOU NEE DUS! Een kok die niet de klant als koning ziet krijgt van mij geen cent meer. Jammer voor het aardige bedienend personeel, maar met zo'n kok in de keuken kom ik hier NOOIT meer.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Afgelopen week met een gezelschap een leuke avond gehad. Een uitgebreide kaart en ook enkele speciale suggesties op het schoolbord aan de muur. We hebben enkele heerlijke gerechten gegeten. Ook complimenten voor het attente personeel. We gaan snel weer eens terugkomen in deze leuke zaak.
Scraby1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
zondag avond met ze tweeën bij de Otto Hahn geweest. Helemaal vol was de zaak, ondanks dat werden we netjes bij de deur ontvangen en naar een hoge tafel bij het raam verweZen. Het duurde allemaal net iets langer maar de bediening en de sfeer was gezellig. Ondanks de drukte kwam ook het personeel nog regelmatig langs! Een leuke, lekkere en gezellige zondag avond gehad! Ga zo door!!!!!
DKronenburg .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Als geregelde gasten weer eens een avondje Otto Hahn gedaan. Broer Bas en zijn partner, die zelfs vaste klant is, had ons uitgenodigd.
Eten was ook dit keer weer een goede prijs -, kwaliteit verhouding.
Maar wat is er in hemelsnaam met de gastvrijheid gebeurd?
Een opsomming:
- Kleine maatstreepjes in de wijnglazen gekrast;
- Lang op het voor- en hoofdgerecht moeten wachten;
- De voorheen aardige eigenaar die zich in het geheel niet om de gasten in de zaal bekommerde maar aan de bar met een select gezelschap hing. Met de rug naar de gasten nog wel!!

Het geheel is respectloos naar je personeel (dat zich het vuur uit de sloffen liep want het was behoorlijk druk) maar bovenal de gasten waaraan je je bestaansrecht ontleent.

Tip: Eigenaar, kom weer op aarde!!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
De sate uit de wok is heerlijk met lekkere groenten erbij. De bediening is heel vriendelijk en attent. Leuke vaasjes met verse bloemen en zaak ziet er netjes en gezellig uit. Prijs-kwaliteit is goed.
Mirjam-1987- .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Gezellig bruin cafe met een sfeer waarin iedereen welkom is. De bediening heeft altijd een vriendelijk woord voor de gasten. Verwelkomd je vrietndelijk bij binnenkomst en legt je in de watten tot je de deur weer uitloopt. Het eten is voldoende van kwaliteit. Vooral de sate is een aanrader. De schnitzel vond ik wat taai.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Voor het uitzicht moet je hier niet komen, maar binnen is het prima vertoeven en de bediening was werkelijk een positieve verrassing; zo vrolijk en vriendelijk tegen iedereen, dat maak ik in Rotterdam zelden mee. Het menu bevat vooral standaard eetcafé-schotels voor eetcafé-prijzen, geserveerd met eetcafé-servies. Wij gingen voor het minder standaard "vis-duo" van het krijtbord en dat was prima, zeker voor 12,75. Een paar graatjes, maar dat overkomt me in veel duurdere restaurants ook. Wel jammer dat ze geen warme desserts hadden in de winter.