Cafe Opium

Parade 2 5211 KL Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe Opium

Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Op het terras gezeten op een warme, drukke dag. Gezellig, maar erg dicht op elkaar met plakkerige menukaarten. Van de drie witte wijnen die volgens de kaart per glas geschonken werden, was er slechts 1 voorradig en die was matig. Ik snap dat niet op een warme dag op een zo prominente locatie. Jongen die ons eerst hielp kortaf en onbehulpzaam, meisje later wel oké. We hebben niet gegeten, dus daar kan ik niets over zeggen.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Ondanks de regen toch heerlijk buiten genieten van een Tosti, een boerentosti en één met geitenkaas, precies goed - knapperig brood en en roomzachte vulling en terwijl Coca Cola overal hetzelfde smaakt werd door de lieve bediening zelfs deze een beetje lekkerder.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Bedienen in een restaurant vraagt andere vaardigheden dan bedienen in een café.
Half uur gewacht op het brood vooraf. Na bijna 2 uur kwam het hoofdgerecht met de mededeling dat het niet de bedoeling is zo lang te moeten wachten op het eten. Om ons heen zagen wij iedereen eindeloos wachten. Sushi gevuld met vissalade is geen sushi. Geheel oogde fantasieloos en vrij smakeloos.
RPosthuma .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Afgelopen vrijdag naar Cafe Opium geweest met een sweetdeal bon voor een 3-gangen keuzemenu voor €19,50 voor 2 personen. Als voorgerecht namen we een tomatensoep en een kippensoep (dagsoep). Eenvoudig, maar okay. Daarna kregen we de bentobox, waarbij we hebben gekozen voor de gamba's, de wrap met zalm, mini loempia's en de chickenwings. De gamba's leken wat betreft de grote meer op grotere garnalen. De wrap met zalm smaakte lekker, de chickenwings wat te pittig. Enkele gerechten kon je dippen in saus of lagen op een bedje van fantasieloze ijsbergsla. De bentobox werd geserveerd met salade en lekkere frietjes. Als toetje namen we beiden de crème brûlée, okay voor de prijs.

Het eten is hier eenvoudig en voor de prijs die we ervoor hebben betaald zeker goed. Een prima café hap.

De service / bediening / sfeer was zoals je in een café verwacht. Jammer alleen dat je af en toe de lucht van de wc rook en ook een keer sigarettenrook.