Café op 2

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Café op 2

Randy E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mwah... dat is een beetje het gevoel dat is blijven hangen. Het was één van de laatste dagen dat we 's avonds op het terras konden zitten. Na een vorige ervaring met Flammkuchen Café op 2 nog eens geprobeerd en dat viel eigenlijk flink tegen.

Met name het wachten ..... het duurde erg lang voordat iemand onze bestelling kwam opnemen. Het eten, saté en stew, kwamen daarna wel redelijk vlot, maar daarna was er geen ober in velden of wegen te zien. Stew smaakte goed, de saté was er vlak van smaak en droog. Koffie ook maar overgeslagen.
danielle1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Eten was afgelopen vrijdag prima. Sfeer is erg gezellig, maar vooral complimenten voor het personeel: erg toegewijd en service gericht!
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Eten is top en de sfeer is erg huiselijk. De bediening is top en nemen de tijd voor je. de tent ziet er goed en verzorgd uit.