Café Ons Huis

9,6

Jouw recensie over het restaurant Café Ons Huis

Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prachtige plek, heel smaakvol ingericht, vriendelijk en goed personeel, heerlijk eten! Net buiten de drukte van de Jordaan, in rustig straatje, dus fijne locatie.
B.J. Q.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Een gezellige avond gehad met vrienden. Het is eten was voortreffelijk, het personeel vriendelijk en professioneel, de ambiance relaxed. Uitstekende zaak voor informele ontmoetingen op top niveau!
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prachtige locatie, aardige staff en heerlijk eten.
Alexis B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Na een bijzondere cocktail aan de bar heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Het Kerstmenu en we kunnen nu niet wachten om ook de normale kaart te proberen. Een aanwinst!
Oliver H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heel lekker met zakenpartner daar gegeten. Top keuze van verschillende gerechten, alles vers. De chefs menu was heel goed, alles perfect, inclusief de wijnarrangement. Super vriendelijke service, leuke inrichting en sfeer. Absoluut een aanrader. Nog niet zo bekend, want maar 7 weken open, maar bij deze kwaliteit zal dat snel veranderen.
EBaumann .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Eten echt super, fijne locatie met mooie inrichting. Er was een persoon in de bediening en die was erg traag, terwijl ander aanwezig personeel het niet druk leek te hebben, de tafel naast ons liep weg om deze reden.
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Aanrader! Café Ons Huis is een unieke plek in Amsterdam. Prachtig interieur en fijne ambiance. De gastheer vertelde vol enthousiasme over alle gerechten. Het eten was subliem, mooie combinatie van smaken. We komen zeker terug in het restaurant (én voor een cocktail in de bar)!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij het nieuwe Cafè Ons Huis! Fijne sfeer en top bediening met veel kennis van wijnen. We komen zeker terug!
Mikolaj M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Leuke Hollandse mix. Lekker eten en goed uitgekozen wijnen bij het gangen menu. (Vega mogelijk). De host wist erg veel te vertellen, alle details over alles wat op tafel kwam. Duidelijk dat ze weten wat ze doen. Het is even wennen als je binnen komt, zou mooi zijn als iemand je naar je tafel toe zou begeleiden. Ruimte mooi ingericht, echter niet in een opslag duidelijk waar je dus heen moet als je binnen komt.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Eerst een cocktail in de bar, daarna heerlijk gegeten. Super take op de Nederlandse keuken. Service was top met goed wijnadvies. We komen zeker terug!
David H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goed restaurant.

Wellicht door het feit dat ze nét open zijn wel paar slordige foutjes bij bediening. Niet zo belangrijk, maar bij dit prijsniveau, kan dat iets beter (bv vergeten wijn bij te schenken. Amuse op verzoek aanpassen, maar niet vragen of alternatief wel ok is etc. Verder zeker heerlijk gegeten en bijzonder goede wijn er bij.

Een aanrader. We komen zeker nog een keer.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in Café Ons Huis. Prachtig restaurant met bar, mooie uitstraling, goede, attente bediening met oog voor detail en goed wijnadvies.
Gerechten waren allemaal erg lekker en zagen er prachtig uit.
Zeker een aanrader voor iedereen die in wil lunchen of dineren in een stijlvol ingericht restaurant met een heerlijke keuken.
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Culinair eten in een geweldig interieur. Warme sfeer, goede bediening. Aan elk detail is aandacht besteed. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Top!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Wat een aanwinst voor Amsterdam! Fantastische locatie midden in de stad maar weg van waanzinnige drukte. De bar is fantastisch (de beste bitterballen in town) met geweldige leuke mensen in de bediening. Prachtig restaurant met een semi open keuken! Mooie kaart, zeer redelijke prijzen en perfecte kwaliteit. Het eten zou van ons wat warmer/heter op tafel mogen komen maar dat is dan ook de enige opmerking!
Boris B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het restaurant is net geopend, dus was nog niet druk bezocht en had nog een simpele kaart, maar werkelijk prachtig ingericht. Het eten was van zeer hoge kwaliteit en de service was uitstekend. Dutch Cuisine, op een heel hoog niveau.