Café Neuf

- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Amex , Mastercard , Visa card
Derogee_r .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vanmiddag een heerlijke clubsandwich gezond gegeten met kaas gerookte kip tomaat gebakje ei en mosterdmayonaise. Dit werd ook heel leuk gepresenteerd, omdat het wat langer duurde voordat onze bestelling werd geserveerd kregen wij een drankje van herhuisvesten ter compensatie.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het enige restaurant dat hartstikke vol is! En ik snap waarom: heel gastvrij personeel, uitstekende kwaliteit eten en een leuke sfeer. Wij hadden vooraf heerlijk, vers, warm brood met huisgemaakte aioli en heerlijke kruidenboter. De zalm en schnitzel zijn van uitstekende kwaliteit en de prijs is prima! De huiswijn Chardonnay is een goede keuze! Het is dat wij hier niet wonen, anders kwamen wij hier zeker terug. In elk geval morgen een ontbijtje in Neuf, een vrager heeft hier de hele wereld. Aanrader!
Beste Rosa,
Dank jullie voor de attente woorden maar het was dan ook gezellig jullie te mogen ontvangen in ons restaurant !
Hoop dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in Zandvoort
Met gastvrije groet,
Mar de Bruyn
Cafe Neuf
PeterChar .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Te weinig attent personeel. Niet allemaal tegelijk het eten gekregen en bestellingen vergeten. De gerechten waren karig in vergelijk met eerdere bezoeken. Vlees was van mindere kwaliteit. Erg jammer want Neuf was een leuk restaurant met een eerlijk en smakelijk menu. Laatste keer geweest.
Lucas J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Vandaag heerlijkheid gegeten bij Café Neuf. Voor €9.50 een dachschotel met een flinke schnitzel met frieten en een salade. Smaak erg goed, frieten en salade ook ruim voldoende voor de prijs. Zeer vriendelijk personeel, maar we zijn hier ook vaste klant. Hotel-achtig decor, ziet er goed uit. Negeer de slechte recensies, echt een aanrader!
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Leuk terras om te zien. Wel erg slordig, vieze vloer, vieze tafels en kussens. De service was erg slecht. Duurde lang voordat we wat konden bestellen, vervolgens weer lang op onze drankjes wachten. Ons duidelijk vieze tafeltje werd niet schoongemaakt. Overal om ons heen hoorden we klachten dat het te lang duurde. De serveersters vertelde dat het kwam door een wisseling van de dagploeg en de avondploeg. Het eten was lekker, vooraf garnalen en daarna een saté. Nu werd de friet vergeten en moesten er om vragen. Vervolgens ook weer wachten op de mayonaise. Een tweede drankje bestellen is niet gelukt. Het dessert hebben we maar overgeslagen. Jammer van de service.
Nickfood .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zaterdag avond met een groep gegeten bij café Neuf in Zandvoort. Bij binnenkomst heb je even de indruk dat je niet in een café bent maar in een sjiek restaurant, het café is mooi en netjes ingericht. We gingen voor een broodje kruidenboter, hoofdgerecht en dessert. De kwaliteit van het eten is goed, zeker voor de relatief lage prijzen, de spare ribs waren zo mals dat het vlees zo van het bot viel, en de smaken waren erg goed. De presentatie was een beetje ouderwets, maar voor een eetcafé eigenlijk prima. Bovendien was het personeel erg vriendelijk, en hebben we al met al genoten van een lekker en gezellig avondje.
Vhvh .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Vanmmidag hier de lunch genuttigd. Een zalige club sandwich gezond, op lekker vers brood, met een zalig huiswijntje. Vriendelijk personeel, vriendelijke prijzen, dus een plek waar ik zeker terugkom.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Een erg leuk ingericht (eet)cafe in Franse stijl. Meubilair en inrichting ademen dit helemaal uit en ook de muziek is bijpassend. Helaas is de bediening minder attent. Het duurt allemaal erg lang, veel lege glazen op tafels en op de bar (rommelig), hoofdgerecht wordt uitgeserveerd terwijl het voorgerecht nog niet is afgeruimd en ook de kaartkennis is niet erg goed ("verkopen wij kaasplankjes dan? Ja dat weet ik niet... Ik werk hier pas net"). Het eten is van wisselende kwaliteit, de garnalencocktail vooraf is een aanrader (vers, ruime portie en lekker; een 8), het hoofdgerecht was aardig (7) het kaasplankje na was bedroevend (3 smakeloze eenvoudige kazen op een bedje met ruccola; een 4). Hoewel de basis leuk is, zou iets meer hart en passie voor zaak en klant de beleving een stuk aangenamer maken.
Beste Meesterproever,
Wat jammer dat u tijdens uw bezoek een nieuwe medewerker trof die nog niet voldoende was ingewerkt.
Onze medewerkers en service worden juist altijd hoog gewaardeerd.
Ook uw punt van kritiek over het kaasplankje nemen wij ter harte en zullen deze ook verbeteren.Gastvrije groet
Clementine L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Heerlijk dagmenu! Kalfsentrecote met pepersaus en met sperziebonen en met witlof en met gebakken krieltjes. En dat voor 8,50. Heel goed vlees en de rest was ook heel lekker. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Een art deco interieur bekoort ons jaren. Je kan kiezen waar je wil eten. In het restaurant, in het grand cafe of aan de bar. Gewoon gezellig.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
lekker gegeten in een mooie art deco omgeving. Jammer dat het er nogal stil was. Vóór o.a. een ruimhartige garnalen cocktail, en lekkere briesoep. Als hoofdgerecht hadden 2 van ons gamba's en 2 een smakelijke malse biefstuk. Genoeg gratis kraanwater, zoals het hoort. Toe een heerlijk kaasplankje waarbij de kaas prachtig op een bordje lag (het oog wil ook wat) en een ander witte chocolademousse. Uitstekend eetcafé eten voor een schappelijk prijs.
vriendelijke, attente bediening. Vreemd dat de keuken boven was zodat er heel wat heen en weer over de trap gelopen moest worden.
Francois1968 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
op zaterdag met 4 personen en 1 kind hier op terras gezeten,
Wat een heerlijke, leuke en gezellige zaak is dit zeg.Wij hebben hier vanaf ongeveer 16.00h tot zeker na 22.00h gezeten.eerst geborreld en daarna gegeten,Het eten was uitstekend.Goede portionering en goed op smaak.Het dessert was het hoogtepunt.Alles was goed verzorgt,de bediening was vriendelijk en professioneel.de eigenaresse was zeer vriendelijk.Wij mochten zelfs een kijkje nemen in de keuken.Als het aan ons lag zouden wij er dagelijks kunnen zitten.Kortom een top tent op een top lokatie.
Stella-van-dongen .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
te gek verwarmd terras..leuke daghap..te gek juttersmaaltijd altijd op maandag voor ..niet te geloven 7.95 (kan ook 6,95 zijn hoor in ieder geval echt lekker goedkoop),,super lekkere clubsandswichs ,,goede smaakvolle ijskoffie,,,leuk trefpunt voor afspraken te maken,,meestal realext en vrolijk personeel ,,maaar dat wisselt in een badplaats nogal eens,,,kortom ,,is het hier goed toeven
Jessica123 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Met een Grouponbon voor een lunch kregen wij hier een lekkere, zelfgemaakte tomatensoep (vegetarisch) en een zeer gevulde bonensoep. Daarna p.p. een Haagsche lunch: 3x een dubbele snede brood, 1 persoon met vis (gerookte zalm, huisgemaakte tonijn, huisgemaakte krab) en 1 persoon vlees (carpaccio, vitello tonato, gerookte kip) met wat salade. De porties waren zeer groot en het smaakte prima, al had wat mij betreft de zalm zonder saus gemogen, omdat de krab- en tonijnsalade ook al romig door de saus waren.
De bediening was vriendelijk en persoonlijk.
Het café zit in een oud pand en de inrichting is gezellig,in art-deco met wat slijtplekken op muren, tafels en stoelen.
Al met al een geslaagde lunch. Enige opmerking: de geplastificeerde menukaart was plakkerig en vies, misschien tijd voor een nieuwe?
Virenka .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Hier beland door een groupon deal voor de lunch met 6 personen. Meestal stel ik me niet zoveel voor van een groupon deal, omdat je vaak toch wel kleinere porties krijgt dan normaal. Maar hier was het bovenverwachting goed. We kregen een twee gangen lunch, bestaande uit een heerlijke kom huisgemaakte tomatensoep en hierna konden we kiezen uit drie varianten broodjes, kaas, vis en vlees. Ik had gekozen voor de vlees, kreeg drie vers gebakken dikke sneden brood waarvan 1 met kipfilet, 1 met vitello tonato en 1 met carpaccio, andere tafelgenoten hadden de kaas en de vis. We waren allemaal goed te spreken over de hoeveelheid en de kwaliteit van het eten.

De bediening was uiterst vriendelijk en nam de tijd voor ons.

Het decor van de zaak is erg leuk, oude art deco plafond, waardoor ik eigenlijk alleen maar naar boven wou kijken. Het interieur was erg schoon en de toiletten zagen er ook keurig uit. Buiten een leuk terras waar je met mooi weer heerlijk kan zitten, maar met iets minder mooi weer ook omdat ze overal kleden op de bank hebben die je lekker warm over je heen kunt slaan.

Zeker een plekje waar ik vaker terug ga komen.