Café Neerijnen

7,1
7,2
Mjk35 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Afgekomen op de goede recensies, maar helaas werden die op onze avond niet waargemaakt. Het oogde van een afstand leuk, maar van dichtbij smoezelig. De ober had een grote haar op haar shirt en andere viezigheid, ze was duidelijk niet ervaren en het verliep allemaal wat stuntelig, maar als het eten goed is kunnen we daar wel tegen. We gingen voor de tapas en kregen eerst chips met een sausje en brood met aioli, beide sauzen waren wat te waterig, maar okay. Eerste gerechtsronde een carpaccio met zoveel salade en de carpaccio verdween in een laag vocht van de komkommer en tomaat. Jammer want volgens mij was de carpaccio verder prima. Groentespies niet opgegeten, marinade was echt niet lekker en het was droog. Tomaat mozerella spies had een zoete saus erover (zonde van de spies) en grote spinazieblaadjes ertussen. Het oogdenoet en smaakte niet, we hebben het erbij gelaten en zijn naar een ander restaurant gegaan. Wel nog gevraagd of de gebruikelijke kok in de keuken stond en dat was het geval.
Voor het geheel moesten we nog 25 euri betalen en er was geen pin automaat. We hebben. De rekening meegekregen. Nog nooit zo een teleurstellende eetervaring gehad...
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Warme zomeravond, dus buiten op het terras aan de tapas, vriendelijke bediening, grap en grol voor vaste gasten, heerlijke wijn erbij... Veel keuze in tapas en gewoon lekker. Heerlijke avond!
An Ne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
het eten was niet wat we er van verwacht hadden.
bediening werd gedaan door een beginneling.
glazen waren niet echt schoon.
we hadden er meer van verwacht. jammer!
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
"Heb je Corona?"
- "Nee.
"Desperados misschien?"
- "Nee."
"Een ander biertje wat er op lijkt en dat goed bij tapas past?"
- "Euh, we hebben volgens mij iets van kersenbier?"

Dit gesprekje aan het begin van de avond typeerde de bediening deze avond. Hoewel het de jonge serveerster niet helemaal aan te rekenen is, ze stond bijna de hele tijd alleen in het volle restaurant, ontbrak het haar aan wat basis-bedieningsvaardigheden. Lege glazen werden niet meegenomen, om een drankje te bestellen moest je goed je best doen en de tapas werden allemaal op de hoek van de tafel gezet, terwijl het midden toch echt een logischere plek is als je met een wat groter gezelschap zit te eten. Ook was ze vergeten te vertellen dat je tot 21.30 uur mag bestellen, dus toen we na die tijd nog wat hapjes bestelden, kwam dat ons op een sneer van de kok te staan.

Het decor maakt een en ander goed. Klein, knus restaurantje. Wel jammer dat de muziek regelmatig stilviel als werd vergeten een cd te wisselen. Je zit zo dicht op elkaar dat een beetje achtergrondmuziek wel fijn is, anders versta je elkaars gesprekken letterlijk.

Maar... ondertussen zaten we wel heerlijk te eten! Lekkere hapjes, duidelijk gemaakt van goede ingrediënten. We hebben van alles wat geprobeerd en behalve het brood, dat erg droog was, viel alles uitstekend in de smaak. Voor wie vaker tapas eet, zijn de hapjes misschien niet enorm verrassend, maar de kok weet er wel heel goed zijn eigen draai aan te geven.
Jesper P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Leuk restaurantje in de Betuwe. Het tapas restaurant onderin is qua omvang erg klein. Je zit redelijk dicht op elkaar er is niet veel ruimte. Voor ons was dit geen probleem. Het zorgde voor een gezellige sfeer wat mij betreft. Wel vallen de stoelen een beetje tegen. Deze zaten niet erg lekker. De service was opzicht goed. Je merkte wel dat de mensen die de bediening deden plezier hadden in hun werk. Het wachten tussen de verschillende tapas door maakte dat de avond als een speer voorbij ging. We hebben er meer dan 3 uur gezeten.

Dan het belangrijkste het eten. In een woord super. Ruime keuze aan verschillende tapas zo rond de 40 gerechtjes. Veel variatie tussen vis, vlees, groenten etc. etc.

Kortom ik kan het iedereen aanraden. Wij gaan er zeker snel naar terug