Café NAI

Meer informatie over restaurant Café NAI

7,1
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Hier neergestreken voor n lunch.
Eerst werden verkeerde drankjes uitgeserveerd. Vervolgens de goede, daarna de verkeerde lunchgerechten. Ik gaf aan dat ik 'tabouleh' had besteld, toen zei de ober: weet u dat zeker, want we hebben geen tabouleh. . Uiteindelijk de labneh maar opgegeten, die was prima. Personeel was vriendelijk, maar erg jong en sommigen onervaren. Wel mooi plekje.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Afgelopen zaterdag hier wezen lunchen met een een vriendin. Heerlijk gezeten op het terras aan het water. Mooie locatie. Het eten was ook goed. Wij hadden brood met morzarella en groenten. Goed van smaak. De bediening was ook erg vriendelijk. In de slechte recensies hiervoor kan ik me niet vinden. Maar dat komt waarschijnlijk om dat er sinds een paar weken een andere eigenaar/beheerder is. Dus....op naar NAI om het nogmaals te proberen. Wij gaan zeker nog een keer.
Haagseharrie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Geluncht in het Nieuwe Instituut. De inrichting is koeltjes, zakelijk, niet erg gezellig. De bediening
plichtmatig. Tikje bijdehand. Jammer. Brood met sla, tomaat, bacon. Sla leek me niet dagvers. Lekker stuk brood, dat wel, maar in z'n totaliteit niks bijzonders eigenlijk. Veel te duur ook voor het gebodene. Latte machiato veel te sterk, op het bittere af. Gemiste kans, volgende keer maar ergens anders.
Georges P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Fantastische plek in hartje Rotterdam, maar doe hier iets mee ! al maanden 5 dezelfde broodjes op de kaart. Hier is echt een top locatie met idem terras aan het water, het restaurant welke beheerd wordt door de Vermaatgroep, zo lees ik op mijn kassabon. Kijk ik op de site van de Vermaatgroep, dan wil Vermaat mensen laten genieten van het samen eten en drinken, aldus Vermaat. Doe dat dan dus ook ! Maak zelf die rundergehaktbal van euro 5,50 Die is nu ver beneden de (ver)maat. De prijzen zijn sowieso stevig te noemen, een biertje small voor euro 2,40 daar kan best iets hartigs bij van het huis.
MejuffrouwE .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Zeker in de zomer, is het Cafe van het Nieuwe Instituut (de nieuwe naam van het NAi) een fijne plek om te lunchen of om te borrelen. Aan het water, heerlijke kussens in de stoelen, uitzicht op het museumpark. Het eten is er prima, mijn favoriete gerecht is het brood met oude kaas en appelstroop. Wel jammer dat er niets lekkers voor bij de borrel is, zeker niet als je met kinderen bent. Wel écht storend is de weinig servicegerichte houding van de bediening. Vér voor sluitingstijd de laatste ronde aankondigen, je vervolgens wegkijken, etc. Niet fijn.