Café Moeke

7,1

Jouw recensie over het restaurant Café Moeke

I. B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk, herkenbaar en niet te duur. Kaart bestaat uit evergreens en bediening bestaat uit vlotte tieners. Wij eten er af en toe beging van de week, dan is het waarschijnlijk wat rustiger en is de bediening prima.
Steak tartare was lekker, Salade thai beef, prima en erg royaal, lekker koffie met borrel na. Prima degelijk diner.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik kom hier wel vaker voor de lunch, maar nu waren we vanavond met 7 personen voor het diner en zaten we heerlijk buiten. Ik kan niet anders zeggen, dat we allen heerlijk gegeten hebben , de bediening was ondanks de drukte goed, vriendelijk en ontspannen. Ons jaarlijkse etentje op 20 april krijgt zeker een vervolg en hoogst waarschijnlijk zitten we volgend jaar weer hier ! Zeker gezien de prijs /kwaliteit verhouding !
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Graag had ik willen vertellen hoe gezellig het hier is en hoe goed het eten is. Helaas kan ik dat niet beoordelen.... Kopje thee was er snel, drie kwartier moeten wachten voor onze bestelling (broodje gezond, lijkt me toch niet zo moeilijk om te maken), terwijl andere mensen die later kwamen wel aan hun broodje zaten. Toen ik vroeg aan de serveerster hoe het zat ging ze naar binnen om het te vragen.... Na een kwartier was ze nog niet terug en heb ik een andere serveerster aangesproken. Die ging serveerster nummer 1 halen en toen kwam de aap uit de mouw: ze waren het vergeten en moesten het broodje nog maken. Als ze nou dit direct aan ons zouden melden was het ok, een vergissing is menselijk. Maar nee, ze melden niets en laten je doodleuk nog een extra kwartier wachten en als je dan opstaat en wil vertrekken worden ze nog boos ook want ze zijn toch nu het broodje voor je aan het maken??? We hebben de thee afgerekend, maar eigenlijk hadden ze moeten zeggen dat het hun spijt en dan het van de zaak is. Maar nee, alleen chagrijnige serveersters die toch echt een ander vak moeten gaan doen. We komen hier uiteraard nooit meer.
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Hier al een paar keer gegeten. Meestal gaan we na het varen op de Loosdrechtse plassen hier nog even een ossenhaassaté eten. Die zijn hier namelijk heerlijk. Met name de Bali-variant is erg lekker. Het decor is niet mijn ding, namelijk erg oubollig (wat ook de bedoeling is), maar het is wel heel gezellig! Op mooie dagen is het hier erg druk, dus dan is het voor de zekerheid wel handig om vooraf te reserveren. Voor een goede burger of saté moet je hier zijn!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Over het algemeen prima eten, Maar kijk uit voor de frites: kleffe vette aardappelzooi. Ook na klagen niet veel beter. Kok liet vertellen dat dat niet kon met die aardappels.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Al vanaf 18.00u loopt het hier massaal binnen en dan is het wachten geblazen op een plaats. Het is een gezellige tent, met inderdaad een opvallend interieur. Geen culinaire uitwassen hier, maar degelijk eten, desnoods wat de dagpot schaft. Uitgebreide kaart en ook leuke wijnen. De sateh en spies met ossenhaas waren prima, zeker voor de grote trek, uiteraard met de onvermijdelijke friet en gratin erbij. Daar kun je geen buil aan vallen. De gratin was trouwens nogal droog. Biertje erbij. Klaar. Er wordt hard gewerkt door bediening en in de keuken en het lijkt allemaal soepel te verlopen. Geen lange wachttijden dus. Voor een snelle hap een prima plek.
Melisa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellige ambiance. Heerlijk eten. Vooral de dessert. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Ben ik in de buurt dan kom ik zeker weer een hapje eten.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijke verse oesters. En dan wat een verrassing de daghap(was niet de bedoeling). Heerlijke tonijn en kalfsvlees met perfecte beetgare groenten. Heeeeel goed gekookt en dat voor € 11,==!!?? Scroppino toe, dan heb je overheerlijk gegeten voor een heel klein prijsje. De bediening is hier zoals altijd prima.
Humsumsum .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gereserveerd wat eigenlijk kansloos is. Je moet gewoon wachten, meer dan 35 minuten en enige communicatie daarover is gewoon te moeilijk en wordt onaardig afgedaan met " Gewoon even wachten" . Bedrijfsleidster stond zelf te drinken achter de bar en heeft geen enkel oog voor haar klanten. Eten is gematigd van kwaliteit maar bediening goed. Ober was een ex-Loetje medewerker dus weet hoe het moet. Prijs/kwaliteitsverhouding is uit balans, te duur., matige kwaliteit van de sate's en ondefinieerbaar stuk tonijn met wat verstopte groenten eronder. De akoestiek is erg hinderlijk en maakt een normaal gesprek haast onmogelijk . Jammer, eens maar nooit meer.
Yacintha T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het eten is prima, maar als je op een vrijdag / zaterdag / zondagavond reserveert , kan je ervan uitgaan dat je nog minimaal een half uur moet wachten voordat je een tafel krijgt. Als je aan het personeel vraagt waarom je niet om 19 uur aan tafel kan ( als je om 19u gereserveerd hebt ) wordt je afgewimpeld met het is druk. Heb dit al 4 keer gehad en het is belachelijk! Reserveren is reserveren!! En niet achteraf zeggen dat je nog minimaal een half uur moet wachten! Belachelijk!

Daarnaast, heel sneu personeel die je bekronen afsnauwen! Kan echt niet. Mensen die achter ons binnen kwamen, en die niet gereserveerd hadden ( vaste gasten ) kregen te horen dat die jongen ' wel snel een speciaal tafeltje zou reserveren ' , ookal stonden er nog 6 tafels te wachten die wel gereserveerd hadden!
Yacintha T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het eten hier is prima! Reserveren is 1 grote ramp. Als je reserveert en je komt optijd wordt je naar de bar gewezen met nog 20 mensen voor je. Als er later mensen binnenkomen die niet gereserveerd hebben, wordt er gezegd dat ze nog een speciaal tafeltje voor ze hebben. Ookal wachten er al minimaal 20 mensen ruim een half uur. Reserveren is reserveren & anders gewoon melden dat reserveren geen zin heeft omdat je toch achter in de rij kan aansluiten ( en moet je geluk hebben dat niemand er niemand ' stiekem ' voorrang krijgt ) dit heb ik al 3x gehad, kan echt niet
Max D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima tent maar wat een aanfluiting om te reserveren. Afgelopen zaterdag om 19:00 uur gereserveerd.. bij binnenkomst ons netjes gemeld maar toen werd ons verteld dat er nog 20!! mensen voor ons waren en dat we maar 'even' moesten wachten aan de bar. Schandalig! Na ons kwamen er nog 4 mensen binnen en daaraan werd verteld dat als ze een tafeltje vrij zagen komen, ze die maar snel moesten pakken..beetje apart?

Als jullie reserveringen niet kunnen regelen laat mensen dan niet op een zaterdag reserveren (of op een drukke andere dag)
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Echt een eetcafé. Een kaart met veel standaard gerechten. De ruimte is wat donker. Het eten is redelijk tot goed. Maar je moet wel van wat rumoer houden want als het café vol zit dan is het geluidsniveau hoog. De huiswijnen zijn goed, trouwens net als het bier op tap. De bediening is attent. Wat opvalt is dat je betaald hebt en je jas aan doet dat de bediening al snel de tafel weer klaar maakt voor de volgende gasten. Kortom hier wordt tempo gemaakt.
Emma P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De keuze op de kaart is ongeveer het enige dat we als positief hebben ervaren. De bediening heeft moeite met het uitserveren en met het opmaken van de rekening. De tafel voor een groter gezelschap staat op en heel ongunstige plek.
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten op uitnodiging van een vriend, is ook tevens echt de laatste keer. Wij hadden een tafel geboekt voor 19.00 uur en kwamen op tijd binnen en meldde ons. Omdat het druk was werd ons verzocht aan de bar plaats te nemen.
Er kwamen na ons een aantal mensen binnen die zich niet aankondigde en gewoon aan een lege tafel gingen zitten. Toen we dat een aantal malen hadden gezien, hebbe we uiteindelijk ons ongenoegen geuit en werd het laatste stel gevraagd op te staan en aan de bar te wachten. We bestelden beiden Zeeuwse mosselen, 3 minuten later kwamen deze al, het bleek dat de mosselen gewoon door gekookt waren, een aantal waren gewoon niet meer te eten, ook was de kwaliteit laag. Als nagerecht bestelde ik een warm appeltaartje, ston op de kaart 20 minuten, echter na 5 minuten stond deze al op tafel, heb sterk de indruk dat dit was opgewarmd in de oven, trok echt op niets. Toen wij wilde afrekenen bleek dat men geen creditcards accepteerde, kortom een zeer slechte ervaring,.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Na wat Googelen kwamen we bij Moeke in Holandse Rading uit.
We hadden er wel eens koffie met appeltaart gegeten en dat was beslist niet slecht.
We zagen de daghap voor 11 euro staan op het Moeke journaal, dus, laten we het maar proberen.
Bij aankomst was de parkeerplaats wel vol, toch nog een tafeltje aangewezen gekregen.
Ook werd verteld dat de daghap op was, en dat al om kwart over 6!
Dan maar iets anders van het menu, weggaan was dan wel een optie, maar toch.
We hebben gekozen voor een ossenhaas spies en een “sateh Bali”, (saté Balie).
Beide gerechten waren prima en smaakten ook goed. Bij de ossenhaas was er Roquefort saus bij. Prima kombi.
Als nagerecht hadden we beiden een dame blanche. Gelukkig was er bij de nagerechtenkaart niet (voor ons) veel keuze. Dat maakt het alleen maar moeilijker kiezen.
Wanneer de daghap wel geserveerd kon worden, was de score hoger geweest.
Met een wijntje, biertje, borreltje waren we voor € 56,15 klaar.
Wellicht moet er, net als een tafel, de daghap gereserveerd worden?
H. J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Moeke in Hilversum is een gezellig restaurant met super vrolijke, vriendelijke en ook grappige bediening. Zo moesten er meer van zijn. Het eten was goed, warm en snel op tafel en de 'daghap' was de moeite waard, zo-ook de andere menu-keuzen van mijn tafelgenoten. Eigenlijk was er niets om op aan te merken.
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Al eerder in Moeke spijkstra geweest in Blaricum. We houden van deze aankleding en de gezellige bediening en gelukkig was dit bij deze Moeke ook zeker het geval. Je stapt 50 jaar terug in de tijd, maar ondanks dat het er oud uit ziet is alles schoon en word je 'modern' bedient. Het eten is geweldig, what you see is what you get maar dan in de positieve zin van het woord. De carpaccio is super mals en doordat we op maandag waren konden we Indonesisch eten van de Spandershoeve. Een mega aanrader! Ook het toetje(tarte tatin) was mega lekker. Goed dat ze vermelden dat het wat langer duurt, maar vers is het zeker en het smaakt geweldig. De bediening is informaal maar correct, snel en altijd in voor een praatje. Dit past helemaal bij het interieur.
Wij komen hier zeker vaker!
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Moeke is een goed eetcafe, mooi terras. Binnen is het wat donker. Een vrolijke bediening, goede samenwerking en houden het overzicht ondanks de drukte. Er hangt hier een beetje een lekkere losse Amsterdamse sfeer.
Goede kaart. Helaas was de daghap al op. Maar de tonijnpizza en de sate zijn een mooi alternatief. De carpaccio met eendenlever krullen smaakt ook prima. De wijnkaart valt tegen.
De prijzen kunnen we niet goed rijmen.in het algemeen oke, maar sommige gerechten vinden wij te prijzig en andere juiste weer aan de goedkope kant.
Vooral in de zo er is dit een moiie gelegeheid om te eten, maar bespreken is wel aan te raden.
Sjokean O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Prima eetcafé, mooi terras, dichtbij parkeren, aardige bediening. Eten in orde, wel jammer dat ze geen karaf water doen, maar alleen -duur- flessenwater. En, controleer de rekening want dat deden wij niet en later bleek dat er te veel glazen wijn in rekening gebracht waren, toch vervelend bij €4,95 per glas...