Café met eetgelegenheid Sam Sam

Meer informatie over restaurant Café met eetgelegenheid Sam Sam

Jouw recensie over het restaurant Café met eetgelegenheid Sam Sam

Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig testarant met attente bediening en goede kwaliteit etenj
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima afsluiting om na een voorstelling in Concordia te gaan eten in Sam Sam..
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Weer goed, gezellig en gastvrij zoals ik gewend ben bij SamSam. Alles liep weer lekker vlot en adequaat.
Personeel is prettig en servicegericht.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Reservering op een leuke plaats aan het raam. Bediening uitstekend en lekker gegeten voor aanvang van de film.
Bedienend personeel was erg prettig.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij komen hier op gezette tijden en onze 'terugkeer' geeft al aan hoe wij SamSam beoordelen. Prima gelegenheid om vooraf aan een concert/uitvoering redelijk snel lekker te kunnen eten.
Bhani R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Sticky lemon chicken was erg lekker, je kunt ook gerechten aanpassen zodat kind ook kan genieten. Wij komen hier zeker een paar keer per jaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik eet geregeld bij SamSam en heb een goed beeld van hen. Ze hebben prima gerechten, de keuken is goed, de sfeer fijn en de bediening is prettig.
Liane S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We waren er met collega's om wat te drinken die avond. Er werd wel wat besteld om te eten, bitterballen etc. Dit kon allemaal.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Bij binnenkomst aangegeven dat we voor eten kwamen, nadat we een drankje hadden besteld, duurde het een hele tijd voordat we de kaart kregen, hebben er zelf ongevraagd. Vervolgens bestelden we een voorgerecht en een hoofdgerecht .Op een goedmoment werd zowel het voor- als hoofdgerecht tegelijkertijd geserveerd. We hebben toen aangeven dat we eerst het voorgerecht wilde. Om het bestek moesten we vragen, placemats kregen we na het voorgerecht. Het voorgerecht was een carpacio-salade, ik vind dat hier het idee van carpacio wegvalt, het was sla met carpacio eroverheen maar met teveel verschillende smaken, carpacio, sla, olijven, tomaten, pijnboompitten, en wat kaas. Door de vele verschillende smaken haalt het de essentie weg. Persoonlijk vindt ik dit zonde. Het hoofdgerecht was redelijk, de groeten waren behoorlijk in veel vet gebakken. Bij het toetje cheesecake met een bastogne bodem, werd aangegeven dat er alleen maar cheescake was met kersen of chocolade. Die laatste uiteindelijk genomen. Deze bleek geen bodem van bastogne te zijn. Dit bleek gewoon taart te zijn i.p.v. het toetje. Ter compensatie bij het voorgerecht werd ons gezegd dat de drankjes voor hen waren en dus niet op de rekening zouden staan, ahum deze stonden er wel op, maar naar ons commentaar hierop hoefden we dit niet te betalen. Jammer dat deze tent, op die mooie plek in Enschede zo achteruit is gegaan. Voorlopig zullen we hier dan ook niet meer terug komen.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hier gegeten met een groep van 10. Bediening was vriendelijk en altijd bereid tot een, humoristische, toelichting van het menu.
Van tevoren waren er daghappen gereserveerd, deze waren in prima prijs/kwaliteitverhouding. € 6,80 voor een bord met een aantal falafelballetjes, friet en rauwkost. Al zat er over de rauwkost een wat vette dressing die niet in de smaak viel. Zelf heb ik vegawraps met o.a. geitenkaas gehad. In 1 woord: heerlijk! Het waren er 3, erg machtig, een tafelgenote heeft er één mee naar huis genomen. Een doggybag was geen probleem. Aan tafel hoorde ik ook dat de biefstuk zeer in de smaak viel en ook de yellow vegetable curry was smakelijk en pittig. De skin on frieten waren zoals ze horen te zijn: knapperig. Behalve de salade geen negatieve geluiden over de hoofdgerechten.
Enkele van ons namen nog een dessert. Zelf ging ik voor het sam sam dessert, dit was een bord vol met 3 verschillende mini taartjes een creamy bosbes en een bolletje ijs. Ben geen ijseter, maar dit was lekker ijs. De creamy bosbes, geserveerd in een eierdop, was verrukkelijk! Alleen de chocoladetaart met sinaasappel had een vreemde overheersende smaak, jammer. Meer tafelgenoten hadden deze gekozen en net als ik laten staan. Cheesecake met witte chocolade was een topper! Goede prijs/kwaliteit verhouding bij Sam Sam. Voor herhaling vatbaar.
MCM8 M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik kom hier regelmatig om te lunchen. Het is een leuk ingerichte zaak die zeer kindvriendelijk is met een prima (vernieuwde) lunch kaart.
De warme broodjes zijn met kwalitatieve producten belegd en zeer smaakvol. De bediening is niet altijd even alert waardoor het bijbestellen van bijvoorbeeld een drankje, of het wachten op de rekening soms wat lang kan duren.
Steffus .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Prima plek om met kinderen te eten. Speelhoek, kleurplaten, kinderstoelen/verhogers en bij het kindermenu warme groente. Als afsluiter mogen de kinderen zelf een ijsje maken. Eten is eenvoudig (bistro) en lekker. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Bediening is vriendelijk. Wijnglazen mogen iets voller.
rick-van-oosten .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Onlangs met een groepje van zes hier gegeten. Kwaliteit van het eten was goed. Verschillende gerechten, maar iedereen was érg tevreden. Alleen waren de spruitjes bij de wildschotel een beetje hard. Bediening was adequaat, snel en vriendelijk. De inrichting en sfeer was ook goed. Ik zou hier zeker weer gaan eten
M O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Wel een fijne inrichting en sfeer hier. Bediening is ook wel in orde. De special, surinaamse roti was heerlijk. Wel een beetje minder dan verwacht maar verrassend goed van smaak. Echter, en nu komt de reden van een 5 voor het eten, de hamburger is werkelijk naar mijn smaak de allervieste hamburger die ik ooit heb gegeten. Met van die oranje-gele cheddar en zelfde kleur saus, die ik erg onaangenaam vond. Het hele broodje en alles erbij was ervan doordrenkt, dus mijn kleine tafelgenootje en ik hebben het helemaal laten staan. Dit is een 2 waard! Rest krikte het cijfer beetje op maar meer dan een 5 lukt me niet. Koffie verkeerd redelijk.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Gezellig eetcafe met als extra attractie filmhuis Concordia. Tijdens het eten kun je alvast even kijken wat er zoal draait de komende tijd. De kwaliteit van de keuken is in de loop van de jaren wisselend geweest, op dit moment is het eigenlijk vrij goed. De bediening is altijd prettig en het publiek ook. Er is vrijwel altijd wat te doen, zelfs op een doordeweekse ochtend zijn er nog mensen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes hier, maar wel veel gezelligheid en een gemoedelijke sfeer.
LexK .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Heb opnieuw genoten bij Samsam, de sfeer, aandacht en niet te vergeten het eten.
Lekker in een ongedwongen sfeer heerlijk eten. Mijn moeder van inmiddels 91 jaar viert hier het liefste haar verjaardag. Ze geniet van alle aandacht (extra kussentje in de stoel) en haar kleinkinderen. Die hadden hun favoriet toetje al weer uitgezocht, Arretjescake. Het was op een zaterdag om 18 uur, volle bak dus. Ze namen alle tijd, bediening was weer excellent en het eten heerlijk. We blijven komen en iedereen die lekker wil eten in een ongedwongen sfeer. SamSam moet je zijn!
Ashur .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Ik kom hier graag vanwege de zelfgemaakte ice tea. Dat is het niet meer waard sinds mijn laatste bezoek. In het begin werd ik redelijk snel geholpen (choonmaken schijnt belangrijker te zijn). Cheesecake was matig. Er werd niet eens gevraagd welke soort ice tea ik wilde. Ze hebben twee smaken. Enfin. Cheesecake weggespoeld met de ice tea. Daarna begon de drama. Ober liep wel tig keer langs mij heen maar gaf mij totaal geen aandacht. Leeg bord en leeg glas zegt hun blijkbaar niets. Na een half uur gewacht te hebben (wellicht zelfs langer) zelf maar bij de bar drankje gehaald. Als het er druk was had ik begrip voor het feit dat het wat langer duurde. Het was totaal niet druk. Zelfs bij drukte is een half uur gewoon te lang. Oh en mijn tafel opruimen is schijnbaar niet zo belangrijk. Of zag ik er niet bekakt genoeg uit voor hun? Zelfs het afrekenen ging moeilijk. De jongeman kon niet eens rekenen. Ik kom hier nooit en nooit meer. Waardeloze tent.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Samsam gaat nooit vervelen...
De kaart veranderd met regelmaat, en sluit goed aan bij elk jaargetijde.

Bas en Marijn hebben met hun overname de kwaliteit weer naar een hoger niveau getild.

Goede bediening, soms ietwat onervaren, maar altijd vriendelijk en correct.
Twentse_Eters .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Voor het eerst in langere tijd weer eens geluncht bij Sam Sam. Ze hebben een leuke (nieuwe?) kaart. Broodje smaakte erg goed en alles was vers; de homemade Icetea blijft erg lekker en de bediening is heel vriendelijk. Een prima plek om van de zon te genieten op de Oude Markt in Enschede.
L S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Ik ben hier vaak geweest, en over het algemeen goed gegeten. Zeker de toetjes zijn een aanrader. Maar onlangs helaas ook een slechte ervaring gehad. Lunch broodje met rosbief was zonder smaak en paprika die al lang van te voren was gebakken, daardoor vettig en koud. Aan de sla zat een bruine rand. Toen ik daar iets van zei, was de reactie ' dat ziet u verkeerd, dat is saus' maar er zat toch echt geen saus op.... Hopelijk was dit een incident. Want de erwtensoep van mijn tafelgenoot was wel prima.