Cafe Mereboer

Heereweg 275 1873 GB Groet Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Mereboer

Huiskamercafé's zijn erg in trek, maar soms vergeten de eigenaren dat dat wat verder gaat dan hier een daar een schemerlamp. Bij Mereboer in Groet hebben ze de essentie wel goed te pakken: in dit fijne zaakje kun je uren achtereen vertoeven zonder je te vervelen. Zo zijn er klaverjas-avonden, pubquizen, live muziekoptredens en themafeesten. De kaart is vol klassiekers als spareribs, saté en biefstuk; net zo lekker als thuis.

Meer informatie over restaurant Cafe Mereboer

Jouw recensie over het restaurant Cafe Mereboer

Marjon A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een altijd gezellig restaurant met goed eten en drinken! De merlot is erg lekker!
Ieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Helaas hadden ik en mijn partner een minder goede ervaring dan de lovende recensies hieronder. Buiten gegeten en wat kleine hapjes besteld. Over all vonden wij het geheel niet om over naar huis te schrijven - net voldoende. Bij de wat droge Frittata, die al geen hoofdprijs verdiende, werden twee salades geserveerd. Een daarvan rook curieus. Die hebben we laten staan. Bij de vraag of alles gesmaakt had, hebben we dit probleem naar voren gebracht. Na onderzoek in de keuken werd toegegeven dat deze salade niet in orde was-bedorven. Foutje - bedankt! Een kopje koffie/thee van de zaak??? "Helaas dat is niet onze policy. Wij doen dat alleen als er in het hoofdgerecht wat fout gaat. " Dit was een voorgerecht, helaas! Groet op zijn smalst.... Wij raden Cafe Mereboer niet aan. Gelukkig zijn er in Groet super leuke restaurants waar je veel beter kan eten.
Elisa S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Al onze gerechten waren gewoon goed!
Prijs/kwaliteit goed in verhouding.
Vriendelijke bediening en service.
De tafel van Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Op een warme zomeravond genoten van een heerlijke lamschenkel. Echt fantastisch. De lemon meringue pie is ook zeer aan te bevelen. Vriendelijke bediening. Goede service.
Robin M.
Heerlijk gegeten, beste hamburger die ik ooit heb gehad. Heel vriendelijke bediening. :)
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
super leuke gastvrouw
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker buiten gegeten, ongedwongen sfeer, leuke en vlotte bediening.
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuke kaart met seizoensgerechten, vriendelijke en attente bediening. llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellig eetcafé met echt behulpzame en hartelijke bediening. Met 7 personen gegeten. Ook veganistisch geen probleem. Tomahawk steak was inderdaad echt mals. We hebben nog een uurtje gebiljart na afloop.
Welmoet T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
gezellig eetcafe. we aten er met 13 personen en zijn nog lang blijven hangen.
rene L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening en flexibel en snel.
Heerlijk in restaurant gegeten, ook voor de vegetariër, later op terras koffie met borrel, top
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zoals altijd is het eten erg goed in balance, niet te vet en ook niet te zout. snel en vriendelijke service rn sfeervol restaurant
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zoals Altijd zeer goed eten, goed in balance. snelle bediening en sfeervol.
We eten als we in de buurt zijn er vaak in het weekend
L L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk op terras gezeten.
De bediening is zeer prettig en professioneel. Goede sfeer.
Het eten was voortreffelijkevoortreffelijke van goede kwaliteit.
Biefstuk genomen, vanaf de eerste tot het laatste hap smaakte het goed.
Sharon Y.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 3 kinderen. Leuk personeel. Er werd rekening gehouden met mijn slechthorende vader. Dit werd erg gewaardeerd. Ik had de gevulde paprika met couscous en mijn man de tomahawk steak. Dit was erg origineel en lekker. Bedankt een top avond gehad!! ????????
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer. Leuke bediening. Spare ribs zijn een aanrader !
Sidev .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Flink stuk gewandeld en daarna neergestreken in dit restaurant. De ingang was even wat verwarrend, want bij het opendoen van de deur duw je hem bijna in de rug van een gast (zou ik nooit gaan zitten!). Het interieur ziet er leuk en sfeervol uit, maar de bankjes langs de muur zijn te hoog voor een volwassene en zitten niet lekker. De bediening is vlot en prettig: men lijkt hart voor de zaak te hebben. Het eten smaakte me érg goed (gevulde tomaten met heel veel noten). De rijst als bijgerecht is nogal bijzonder - ik vond hem lekker, maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.. De bediening kwam twee keer vragen of ik genoeg had aan de bijgerechten (was zo, maar altijd prettig te weten dat er rekening gehouden kan worden met grote eters). Aanrader, dit restaurant!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Nu 2x gegeten in 2 weken tijd, maar wat een heerlijke verrassing! Lekker eten, leuke sfeer, losse bediening en de toetjes zijn echt heerlijk
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op vrijdag hebben wij de dag special 'spareribs' gegeten. Vooraf wat recensies gelezen, geen idee hoe het zou zijn. Café Mereboer bleek perfect voor ons die avond. Hartelijk ontvangst, meteen beide een drankje en ik kreeg een glas water bij mijn wijn. Heel attent. De ribs waren prima, prijs/kwaliteit helemaal goed. De sfeer was heel relaxed, er stond leuke muziek op. Niet te hard. Na het eten konden we zo doorschuiven naar het café om nog even door te borrelen. We hebben echt een top avond gehad.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ik was erg benieuwd hoe een Kerstdiner zou zijn in een eetcafé. Mijn ervaring met eetcafés is namelijk niet positief te noemen. Dus wat was het een verademing om bij Mereboer te eten. De ontvangst was uitermate hartelijk en we werden vlot geholpen. Het menu was gevarieerd, heel goed bereid en ver boven wat je van een eetcafé zou verwachten. Ruime porties, bediening die persoonlijke aandacht gaf en regelmatig kwam vragen of alles naar wens was en of er wellicht nog extra patat gebracht moest worden. Zéér kind vriendelijk. Ik mocht in de keuken kijken waar netjes en schoon gewerkt werd. De koks hebben duidelijk hart voor de zaak. We komen graag nog een keer terug. Een aanrader!