Cafe Mereboer

Heereweg 275 1873 GB Groet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe Mereboer

Sidev .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Flink stuk gewandeld en daarna neergestreken in dit restaurant. De ingang was even wat verwarrend, want bij het opendoen van de deur duw je hem bijna in de rug van een gast (zou ik nooit gaan zitten!). Het interieur ziet er leuk en sfeervol uit, maar de bankjes langs de muur zijn te hoog voor een volwassene en zitten niet lekker. De bediening is vlot en prettig: men lijkt hart voor de zaak te hebben. Het eten smaakte me érg goed (gevulde tomaten met heel veel noten). De rijst als bijgerecht is nogal bijzonder - ik vond hem lekker, maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.. De bediening kwam twee keer vragen of ik genoeg had aan de bijgerechten (was zo, maar altijd prettig te weten dat er rekening gehouden kan worden met grote eters). Aanrader, dit restaurant!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Nu 2x gegeten in 2 weken tijd, maar wat een heerlijke verrassing! Lekker eten, leuke sfeer, losse bediening en de toetjes zijn echt heerlijk
Mpentinga .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op vrijdag hebben wij de dag special 'spareribs' gegeten. Vooraf wat recensies gelezen, geen idee hoe het zou zijn. Café Mereboer bleek perfect voor ons die avond. Hartelijk ontvangst, meteen beide een drankje en ik kreeg een glas water bij mijn wijn. Heel attent. De ribs waren prima, prijs/kwaliteit helemaal goed. De sfeer was heel relaxed, er stond leuke muziek op. Niet te hard. Na het eten konden we zo doorschuiven naar het café om nog even door te borrelen. We hebben echt een top avond gehad.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ik was erg benieuwd hoe een Kerstdiner zou zijn in een eetcafé. Mijn ervaring met eetcafés is namelijk niet positief te noemen. Dus wat was het een verademing om bij Mereboer te eten. De ontvangst was uitermate hartelijk en we werden vlot geholpen. Het menu was gevarieerd, heel goed bereid en ver boven wat je van een eetcafé zou verwachten. Ruime porties, bediening die persoonlijke aandacht gaf en regelmatig kwam vragen of alles naar wens was en of er wellicht nog extra patat gebracht moest worden. Zéér kind vriendelijk. Ik mocht in de keuken kijken waar netjes en schoon gewerkt werd. De koks hebben duidelijk hart voor de zaak. We komen graag nog een keer terug. Een aanrader!
Ezzur .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
De sfeer bij Mereboer is zoals je het verwacht; een gezellig bruincafé waar je overheerlijk kunt eten en drinken. Aan de bar of een tafeltje in het kroeggedeelte; of lekker in het sfeervolle restaurant waar je op je wenken wordt bediend.
De bediening is uitstekend; je komt niks te kort en er wordt echt goed voor je gezorgd.
Wensen en voorkeuren worden keurig uitgevoerd en een allergie is écht geen probleem bij Mereboer!

Oh, en wat je echt eens geproefd móét hebben, is de Mereburger!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hier wederom heerlijk gegeten. Als vooraf had ik een broodje gegeten en als hoofdgerecht de biefstuk met rode wijnsaus. Deze was heerlijk bereid precies zoals ik hem wilde hebben. De bediening is zeer attent en oplettend. Precies op de juiste momenten komen ze aan.

Echt een perfecte plek om gezellig een hapje en drankje te doen in een knusse omgeving.
Rikas .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Op vakantie in de buurt van Groet gingen we eens naar Mereboer. Onze drankjes werd gebracht door een bijdehante ober met een misplaatste alcoholgrap. Ons voorgerecht kwam vrij vlot maar het hoofdgerecht duurde een eeuwigheid. De bediening daar op geattendeerd maar werd niet vlot op gereageerd. De groenten waren schaars. En de frietjes (weinig) kon je bijbestellen maar de bediening was weer erg traag en niet oplettend. Na uren de rekening gevraagd. Pas toen zag de bediening hun fout in en bood hun excuses aan met een drankje van het huis. Ondanks deze geste zou ik hier niet nog eens eten.
Otto020 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Stoer en gaaf klassiek eetcafé dat zich onderscheidt door persoonlijke service, orginele initiatieven en écht lekker eten! Geweldige prijs kwaliteit verhouding! De bierproeverij, olv eigenaar Simon, is erg leuk te doen voor een vrijgezellen feestje of verjaardag. Kundig en gezellig, daarna lekker eten! Huisgemaakt, niks pakjes en zakjes wat je vaak treft in deze prijs klasse. Mereburger erg goed, huisgemaakte burgers! Stoofpotje lekker seizoeknsgerecht en de tiramisu een van de beste ooit gegeten! Harry is leuke barman die feestje weet te bouwen!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
voor de 2de maal deze vakantie hier gegeten. Lekker simpel. de geroosterde tomaten soep met gorizzo is heerlijk, ook het brood met aiolii, kruidenboter is heerlijk. de hoofdgerechten zijn voldoende met verse patat, sla en couscous. je kan er zo bij krijgen geen probleem. prima kwaliteit naar prijs. bediening is ook lekker vriendelijk, je voelt je hier op je gemak. hier komen wij in 2015 weer terug als vaste vakantiegangers in Groet, ga zo door
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Lekker eten en knus huiskamergevoel bij Meereboer!! wij eten hier regelmatig en zowel de Meereburger als de daghap zijn altijd heel lekker. Afgelopen donderdag risotto gegeten en mijn tafelgenoot de daghap, chili con carne! Beide lekker gegeten en samen met de attente en vriendelijke bediening geniet je hier!! Prijs/kwaliteit is top.
Gyseend .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Vanwege de positieve waarderingen op iens.nl zijn wij hier gaan eten. En dat bleek een goede keus. Een beperkt maar voldoende gevarieerd goed seizoensgericht menu op een bord aan de wand. Uitermate vriendelijke en attente bediening. En een zeer smakelijk en goed bereid diner, bestaande uit Marokkaanse groentesoep gevolgd door spareribs en wortel/ pastinaaksoep gevolgd door fazantenboutjes met marsalasaus. En dat alles voor een redelijke prijs. Een aanrader dus, waar we zeker terug zullen komen als we in de omgeving zijn.
Ans123 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Na een wandeling over strand en duinen bij de Mereboer neergestreken, even verwarrend hoe in het restaurant te komen, door het café dus. Ruime plaatsen. Akoestiek is aan gewerkt, geluidsniveau bijna goed.
De bediening, geweldig, met zijn tweeën lopen ze de benen uit het lijf, oplettend, top uitstraling, attent en vlot, complimenten.
Het eten, heerlijk allemaal, we zaten met zijn vieren en hebben van alles genoten, een beperkte kaart aan de muur, gevarieerd, dus voor iedereen goed te kiezen, prijs kwaliteit meer dan goed, kortom een aanrader,
Roben L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Ik kom hier regelmatig even lekker eten. Perfecte locatie voor als je vanaf het strand komt. Het is een eet cafe waar alles vers wordt gemaakt, iedere saus en zelfs de patat bij een gerecht wordt zelf gesneden. Ze hebben een kleine kaart, maar met veel variatie. Alles voor een zeer kleine prijs. Bediening is ook perfect. Aanrader is het sticky toffee cake dessert. Je verwacht het niet vanaf de buitenkant, maar bij binnenkomst loop je een hele gezellige "huiskamer" binnen. En na het eten kun je nog een drankje doen en een potje biljarten in het cafe.