Cafe Meneer Jansen

7,2
6,3
rbakels .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Personeel is af en toe ronduit onbeschoft. Dit café heeft geen keuken zodat er hoogstens snacks te koop zijn
Enige positieve is de ligging 's zomers met gezellig terras.
rbakels .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Je kunt hier niet eten, maar wel gezellig een biertje drinken, in de zomer op het uitgebreide terras aan de Rijn. En dan bij de buren wat gaan eten. De bediening is niet altijd vriendelijk, vooral de dames zijn soms regelrecht onvriendelijk.

Onlangs kreeg ik er niets meer te drinken omdat ze dachten dat ik dronken was -omdat ik mij vasthield om niet van het krakemikkige trapje te vallen (ik ben de jongste niet meer). Voor u misschien een prettig idee dat ze zatlappen weren - maar ze kunnen ook u droogf zetten. Gelukkig zijn er nodg genoeg andere cafés in de buurt.

Omdat de website van me eist dat ik het eten beoordeel (dat je hier niet kunt krijgen) heb ik maar een 7 ingevuld. Dis is dus *niet* naar waarheid!
jmz .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Alles moet nodig opgeknapt worden. Vreemd dat dit pand is goedgekeurd door de brandweer. Overal losse snoeren, vieze gammele tafels en beschadigd servies.
Bediening traag. Tosti moeilijk te maken.