Café Max

31-203203272

Meer informatie over restaurant Café Max

Suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Voor een lunch prima. Lekkere broodjes, service goed, maar wat aan de trage kant (het was niet echt druk op het terras).
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Mmmmm, wat een heerlijke goed belegde verse boterhammen! En ECHTE milkshakes. Aardige en vlotte bediening. Wij komen terug!
Biezengors .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Echt niet goed. Plakkerige tafels. Soep was flauw en niet lekker. Broodjes geen keuze qua soort brood alleen 'donker', ok dat is goed. Kip en sausje heel vlak, als bijlage wat sla maar geen tomaat of komkommer of andere bijlagen. Nee, geen aanrader deze tent slaan we over voortaan.
Lynnkoster .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Max is een onwijs leuk, knus en gezellig tentje in het midden van het centrum. Samen met mijn vriend hebben we er heerlijke koffie gedronken en geluncht. Het is ook een perfecte plek om rustig te studeren, werken of lezen. Niet te druk maar wel bedrijvig. Ga ik zeker eens heen voor een borrel en een hapje eten 's avonds, nu al zin in.