Café MADS

Vrijdag 08:30 - 02:00
Zaterdag 10:00 - 02:00
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Met 10 man bij Mads gegeten voor een bezoekje aan de escape room. Meeste van ons erg lekker gegeten, chili con carne viel een beetje tegen maar de spare ribs en ceasar salad maakte veel goed! Bediening prima, gezellig ongedwongen sfeertje.
Hhmm .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Het personeel van Mads is bijzonder vriendelijk en kent zijn gasten. Het eten is zeer degelijk - hoewel net ietsjes aan de dure kant voor een eetcafe. En ze hebben hele lekkere wijn en texels bier op de tap! Voor al die mensen die komen zeuren.. ik heb hier echt nog nooit een probleem gehad.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Broodje humus met groente was heerlijk, de bediening is erg vriendelijk en het is een fijn plekje om even buiten te zitten.
ThijsSa .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gezellig sfeervol café, perfect voor een borrel in het zonnetje of binnen languit op de sofa. Men moet inderdaad geen culinaire hoogstandjes verwachten maar eerder simpelere (lekkere) happen! Mads Café kortom een aanrader!
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Zelden zo slecht gegeten en zulke slechte service gehad. Als eerste eten besteld om zes uur, omdat er kinderen bij waren. Na een uur was zelfs het kindermenu nog niet gearriveerd. De salade was niet aangemaakte grote hompen sla waar je moest zoeken naar de tomaten. De kipsate rauw. Toen we daar wat van zeiden vertelde de serveerster dat dit zo hoorde en kwam het bord gewoon weer terugbrengen. Daarop volgde discussie in plaats van een net excuus. Voor een drankje is het terras prima, maar zeker niet voor het eten.
Janny88 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Hier tijdje terug gegeten. Bediening was slecht. Vergeten drankjes. lang wachten. Voorgerecht kwam gelijk met het hoofd gerecht. Bij bestellen gevraagd of de pizza vegetarisch was. Dit as zo volgens de serveerster. Dit was helaas niet zo. Er werd door de bediening niets gedaan dit te herstellen.
Hier over een mail gestuurd naar Mads, Hier is niet op gereageerd.
Hoe leuk dit terras ook is. Eten zal ik hier niet snel meer doen.
Iklustbijnaalles .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Zaterdag bij MADS geluncht. Ik had de kroketten op brood besteld, prima. Ik woon in de buurt en kom er wel vaker. De jongen die zaterdag bediende is super aardig en liep de benen onder zijn lijf die dag! Ik vind de bediening in het algemeen niet echt vlot en vaak wordt er iets vergeten, maar dat boeit een stuk minder als ze zo vriendelijk zijn als hij. Jammer dat MADS niet altijd vol zit, want het is zeker een aanwinst voor de buurt! Ik zou zeggen, komt allen naar MADS en niet lopen miepen over sla uit een zakje, maar gewoon gezellig beppen op het relaxte terras!
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We zijn hier met een groep gaan eten. Helaas was het die avond erg rustig, maar ondanks dat is de zaak erg gezellig ingericht waardoor er een soort van huiskamer gevoel is.

De bediening was attent en de dinerkaart niet erg uitgebreid, waardoor een keuze maken een stuk makkelijker is. Het voorgerecht (Linzensoep en Tomatensoep) waren goed van smaak, niet bijzonder. We hadden de saté en de daghap burrito's. Eerst waren ze een gerecht vergeten, maar dat werd snel opgelost (binnen 5 minuten). De gerechten waren allebei goed voor een eetcafé. De burrito had fijne kruiden en was vrij groot. Alhoewel er niet werd medegedeeld dat in de burrito een saté prikker zat. De saté was prima van smaak.

Kortom een goed en gezellig eetcafé voor een redelijke prijs.
JanAkkermans .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Het gaat hier niet echt om het eten, maar de pizza is gewoon echt goed. Belangrijker is de gezellige sfeer binnen en het fantastische terras op verschillende plekken zodat je altijd in de zon zit. Mads heeft voor sfeer gezorgd in de Zeeheldenbuurt, vooral dankzij Mirage, de gastvrije bedrijfsleider.
AFOSJEM .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Gewoon een leuk café in de buurt waar ik getogen ben. Een lekkere kroeghap, beetje Engelse pub hap. Prachtig terras. Gewoon een aanrader, als je tenminste geen pretenties hebt, en trek hebt in een biertje met een pizza, satehtje of een salade.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Heb lekker in de zon gezeten en de kip sate gegeten, die me overigens heerlijk smaakte. Lekker wit bier op de tap en goeie koffie.Verder zag het dagmenu er ook goed uit. Voelde me meteen thuis en weet zeker dat het voor de buurt een must is.
Complimenten voor de super vriendelijke bediening die me met een stralende lach in de watten wist te leggen.
Aanrader voor iedereen!
Bananaman .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Popped in for a 'simple' dinner in the hood and my taste buds had a party. Really super fresh Ceasar Salad and Lebanese pizza. Delicious, simple, reasonably priced. Great location, quiet plein and huge terras.

Thought we were going for a quick bite and had one of the most delicious meals I can remember.

Desiree-Achternaam .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
De komst van café MADS is wat mij betreft een schot in de roos, de buurt kan wel een gezellig eetcafe met terras gebruiken. Het personeel is er altijd vrolijk, beleefd en in voor een praatje. Dit schept een leuke sfeer. De kaart is beperkt en dit maakt de keuze lekker makkelijk, de gerechten zijn met zorg bereid en tot op heden heb ik er heerlijk gegeten. De aankleding vind ik persoonlijk echt top, een leuke combinatie van bar/Cafe en bistro/terras. Heerlijke hangbanken in de hoek voor de late uurtjes en altijd een kaarsje aan. Ga zo door ????!
Simdel .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Het terras is heel mooi, heerlijk buiten zitten en lekker ruim. Waren met z'n drieen, de kipsate was lekker, de groentecurry beviel ook goed en een ook lekkere dagschotel.
De bediening was spontaan en vriendelijk.
Kortom , een lekkere plek om te vertoeven!
Saron W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Cafe Mads is op het eerste gezicht een aanwinst voor de buurt maar schijn bedriegt want fiets er niet voor om als je uit de buurt woont. Het terras is geweldig en heeft tot laat zon. Binnen hangt niet de sfeer die je zou verwachten van een buurtrestaurant. Ongezellig ingericht met leren banken en vreemd geplaatste tafels. Op de menukaart heeft Mads niet begrepen wat de Amsterdammer nog meer zoekt naast een lekker zonnetje en een biertje of een wijntje. De kaart is zeer beperkt en telt enkele broodjes, wat standaard borrelsnacks en slechts 3 hoofdgerechten, 1 kip, 1 vis en 1 vega. (Het lijkt wel de kopie van een strandtent aan de boulevard van Scheveningen.) Als deze gerechten fantastisch zouden zijn bereid dan zou de beperkte keuze te begrijpen zijn. Helaas, het smaakt nergens naar. De saté is zout en het garnituur komt denk ik uit een veldsla zakje van de supermarkt (althans, zo ziet het er uit), de frieten zijn goed. De vegetarische groentencurry smaakt voornamelijk naar citroen en de rijst die erbij wordt geserveerd is flauw en niet goed gaar. De bediening doet zijn best maar past precies in het plaatje, ze stijgen er niet bovenuit. Ik ben benieuwd hoelang Mads het volhoud een hoop werkelijk dat de nog te openen traiteur iets gaat toevoegen. Het Zoutkeetsplein verdient in ieder geval beter.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
De inrichting is sfeervol, het terras aangenaam met avondzon, maar toch is eten bij Mad's nog geen feest.
We bestelden wijn en kipsaté met frites. We zeiden er nadrukkelijk bij dat de kipsaté goed warm moest zijn omdat we van een andere gast hadden gehoord dat het eten lauw werd opgediend.
De wijn werd niet meteen gebracht maar kwam pas bij de kipsaté die bijna koud was. De serveerster geroepen en gevraagd of het eten opgewarmd kon worden. Dat kon en na een tijdje kwam er een echt warme maaltijd die prima smaakte. We vroegen er mayonaise bij en die was erg lekker.
Als goedmaker kregen we een drankje van het huis aangeboden.
We hopen dat Mad's het gaat redden maar dan moet er toch meer kwaliteit worden geboden en een creatieve menukaart met meer keuzes.

Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
We hebben het nog een keer geprobeerd. De laatste keer.
de daghap was couscous met worstjes en gegrilde groente.
Om met het laatste te beginnen: die was eigenlijk best smakelijk maar onvoldoende om de droge, saaie en fantasieloze couscous eetbaar te maken; het was werkelijk niet te doen!
Het worstje was zelfs erger: droog en smakeloos.
halverwege vroegen we de keuken of ze er iets aan konden doen. Er kwam een bijzonder vriendelijke, maar ook jonge en onverzorgde kok aan onze tafel met een potje pesto; helaas hielp dat niet.
Toen er eindelijk een jongeman van de bediening verscheen, bekende hij dat een noord -Afrikaanse kennis van hem had gezegd dat de couscous nog slechter was als uit een supermarkt. De worstjes mocht het personeel niet eten omdat het te duur was, dus daar kon hij niets zinnigs over zeggen.
We gaan er maar niet meer heen (en dat lijken meer mensen te vinden); met dit personeel en deze eigenaar wordt het niets.
P.S.: het heeft een mooi terras, dus de volgende uitbater meer succes.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Mooie plek, leuk pand, mooi terras, fijne ruimte lijkt allemaal dus een recept voor succes! Eenmaal binnengekomen voelde het toch een beetje vreemd. Het klopt allemaal net niet met het interieur en de sfeer. Rare muziek voor een buurtkroeg, beetje bedacht interieur met standaardmeubilair. Ach ja dat is uiteraard een kwestie van smaak.

Jongen in de bediening was wat onwennig, maar echt enorm lief en deed erg zijn best. Was wel weinig aandacht tussen de standaard momenten door. Zo stond ons bord er bv nog toen we gingen afrekenen en bij de buren was dat ook het geval.

Eten was echt prima voor een cafe hap (goede couscous als daghap), maar echt heeeel erg beperkt. Beetje creativiteit zou wonderen doen, want hier fiets je inderdaad niet voor om. En dat gold dus ook voor het interieur, de sfeer de beschikbare bieren en de bediening. Alles is aanwezig voor een geweldige buurtkroeg met een wereldterras, maar het lukt allemaal niet echt in mijn ogen.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Aardige kipsate gegeten bij dit nieuwe cafe. Het eten zelf was eenvoudig, maar ook eenvoudig geprijsd (lees: goedkoop). De portie was op zich voldoende maar had iets groter gemogen. Bediening was vriendelijke en het decor is prima. Alles dus zeker voldoende, maar niet het omfietsen waard. Wel een goede buurttent lijkt me.
Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Om eerlijk te zijn waren ze net een weekje open. Mag je ze dan al serieus beoordelen?
De jongen die bediende en achter de bar stond zag er uit alsof hij het nog niet erg lang gedaan kon hebben. En zo deed hij het ook. Werkelijk alles nam hij verkeerd op; bijna hilarisch als het niet zo vervelend was. Er gingen zelfs mensen zonder eten weer weg. Ik heb in het uurtje dat we er waren geen bestelling zonder fouten afgeleverd zien worden.
De keuken loste het met veel excuses en ruimhartig op. De kaart is erg beperkt, maar het smaakte naar behoren. Verder ziet het er gemoedelijk en goed bedacht uit.
We geven ze nog een keer een kans.