Café Madrid

6,4

Jouw recensie over het restaurant Café Madrid

mwmdejong .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Inrichting is gezellig, personeel wel oké, alleen in het begin onze bestelling vergeten waardoor we pas na n uur ons eerste gerecht kregen. Zonder excuus ofzo.
Gerechten zijn prima porties, maar niet allemaal geweldig.
Sofie K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gisteren bij café Madrid gegeten. Ongelofelijk slechte service. Niet normaal. Duurde minstens een half uur voor we ons eerste drankje konden bestellen, vervolgens nog een half uur voor we m kregen. Bestelde gerechtjes die niet doorgekomen waren, dat soort dingen. Drama.
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij komen al een aantal jaar bij Café Madrid. Maar wij zijn steeds minder tevreden. Dit was voorheen onze favoriete zaak in Maastricht, maar van die gastvrijheid is niet veel meer over. Vorige week zondag (17 september) weer geprobeerd. Wederom teleurstellend. Van het warme welkom van voorheen is niks over. De nieuwe barman besteed geen tot weinig aandacht bij binnenkomst en gedurende de avond. Wij zitten altijd aan de bar omdat dit zo gezellig was, maar dat is dus verleden tijd. Ook de porties zijn minder en de prijzen omhoog. Wij zullen niet meer terug komen. Jammer! het was zo'n leuke zaak.
P S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit drukke, maar gezellig en kneus restaurantje! Diverse tapas van de kaart besteld. Entourage, eten en prijs-kwaliteit meer dan prima! Komen zeker terug :)
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hoewel het druk was , een heel hartelijke ontvangst. Even moeten wachten op een tafeltje maar zelfs dat was gezellig!
Vriendelijk en vrolijk personeel en heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Een echte aanrader!!!!
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Op aanraden van de Spanjaarden in Maastricht ben ik hier gaan eten. Gezien mijn koemelk- en soja allergie was er veel te krijgen: de heerlijke schapenkaas, de sappige lamskoteletjes, de heerlijke vis, de groenten.
Ik heb een hele leuke combinatie kunnen maken. De bediening was heel attent met het uitleggen. Hier kom ik zeker terug.
Luther P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Decor mooi en verzorgd. Personeel attent behulpzaam en vriendelijk. Eten was goed maar miste de kenmerkende authentieke smaak van de Spaanse keuken.
MCJHG .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten. De coquilles zijn onze absolute favoriet. Super prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gezellig druk. Net als in Spanje!
Meer123 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteren gegeten bij café Madrid. Het eten was heerlijk en vers. Bediening mag iets scherper reageren, maar het eten was echt top.
Carolinearnhem .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteren heb in in deze zaak gegeten. Er was maar beperkt keus waar we mochten zitten, terwijl de er voldoende tafels vrij waren. We werden op een rotplek neergezet. Na klagen, konden we ineens wel naar een andere plek verhuizen. De tapas en wijn waren prima. De salade met warme brie is een aanrader. Wij vonden de sfeer in de zaak niet prettig. De muziek was luid en niet gepast voor een tapas restaurant. Wij vonden het geen gezellig tapas restaurant en zullen hier niet terug komen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Cafe Madrid is een prima plek voor een hapje en een drankje, lunch of uitgebreid dinner. De bediening is vriendelijk en 'hip'. Cafe Madrid al diverse keren bezocht maar elke keer weer een heerlijke avond gehad. De Pata Negra is de topper, maar de ossenhaasspiesjes zijn ook zalig. Volgend bezoek aan Maastricht kom ik zeker weer.
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Op aanraden van iemand uit Maastricht hier voor het eerst gegeten. Het is een hip Spaans tapas restaurant. Wij hadden niet gereserveerd, maar kregen wel een prachtig mooie hoge tafel achterin. We kozen voor de tapas to share, te bestellen voor 2 pers. Waarbij je 2 plates krijgt, een warme en een koude plate. Voldoende als maaltijd voor 2 personen. Er is een open keuken welke als een geoliede machine draait. Alles is supervers, zo zagen wij de hele avond dat de Jabon letterlijk van het mes direct op het bord geserveerd werd. Als dessert een echte crème Catalane, heerlijk! Ik kan dit restaurant zeker aanraden.
SmullDrill .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Voor de eerste keer hier in dit geweldige "Tapas-Cafe" gaan eten. Begonnen met een supermooi gemaakte Gin-Tonic, alleen deze al een bezoekje waard.
Wij hadden een Tapas Menu de Luxe geserveerd in 2 delen. Echt van A tot Z een culinaire variatie van verschillende Spaanse kazen, vlees, brood met heerlijke aïoli en diverse andere lekkernijen. De tweede "gang" bracht wederom een variatie van vlees en vis op tafel, allemaal gebracht op aparte schaaltjes, zodat niet alles hetzelfde smaakt.
Bediening was uitstekend, alleen naar mijn gevoel kwamen ze iets te vaak vragen of alles naar wens was en of we klaar waren. De jongen achter de bar wist echt waar hij het over had, een topgast!!

Over het decor kan ik slechts zeggen dat ik het helemaal af vindt, mooie aparte voor mozaïk achtige tegels aan de wand en de stenen tegels aan de bar gecombineerd met stijlvol led-licht.

Kortom, een super aanrader voor iedereen die hier nog niet geweest is!!!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Top avond gehad. Perfect eten, goede vriendelijke bediening. Ondanks de drukte op donderdagavond toch redelijk snel eten. Top wijnen en heerlijke tapas!
evamete .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Lekker gegeten met heerlijke tapas, allemaal perfect bereid! De service was ook allemaal vriendelijk, ondanks de drukte in het restaurant (de tent zat vol op een maandagavond!). Wij zouden hier zeker nogmaals terug gaan, alleen al voor de verrukkelijke lamskotelletjes!
Solange S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Ik wist dat Café Madrid in een heel klein en eng pand zat. Wel eens gaan eten in het restaurant dat er voorheen in gevestigd was. Nu stond er ook nog eens een grote bar midden in de zaak, waardoor het nog kleiner werd dan het eerder was.

We waren met ons tweetjes en konden niet reserveren. (Kan pas vanaf drie personen). Begreep ik de logica niet van. Het was woensdagavond en het was hartstikke vol! Konden een bartafeltje krijgen wat zo ongeveer in de keuken stond! Hier was het een af en aan rennen van het personeel. Wel leuk om te zien wat er in de keuken gebeurde: Geweldig om te zien hoe hard er daar gewerkt werd!

Hadden diverse tapas besteld waaronder een aantal redelijke / lekkere tot een aantal echt smakeloze! De olijven hoorden bij de laatste categorie. In een tapasbar verwacht ik een schoteltje heerlijk gemarineerde olijven. In plaats daarvan een kommetje uitgedroogde bolletjes met weinig smaak. De seranoham was heerlijk, zo ook de groene asperges met diezelfde ham erom. De gebakken champignons hadden weinig smaak, zo ook de gebakken choriso met een krokant laagje eromheen. De calamaris was lekker maar veel te breed gesneden en ik miste een sausje. De tomatensalade was redelijk smakeloos. Persoonlijk vond ik het overgrote deel van de gerechten veel te vettig.

Het tafeltje was echt veel te klein en we moesten telkens maar schuiven om er überhaubt iets bij te kunnen zetten. We kregen alleen een klein vorkje bij het eten, wat het lastig maakte om sommige gerechten goed te kunnen eten. De bediening was vriendelijk.

Al met al kan ik zeggen dat het een gezellige, drukke zaak is. Als je voorin aan het raam zou kunnen zitten, zou het wat leuker zijn dan aan het bartafeltje "in de keuken". Het eten is van matige kwaliteit. Ik zou er eerder na het shoppen met een vriendin binnenlopen voor een hapje en een drankje, dan wanneer ik echt gezellig wil gaan uiteten. Aan de andere kant; voor na het shoppen zijn er zeker lekkerdere restaurants in de buurt!
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Op het moment de beste tapaszaak van Maastricht, Serge en zijn team weten je iedere keer weer te laten genieten in Madrid aan de Maas. zijn altijd even vriendelijk en correct. Reserveren is aan te raden. Al een aantal keer hier wezen dineren en de kwaliteit is heel stabiel, aanrader zijn biefstuk op brood, calamares en ailolio.
Clarijn .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gezellig ingericht en leuke sfeer. Gevraagd of er plek was voor twee. Reserveren kan nl pas va 3 personen. Er zijn 3 tafeltjes voor u en dan is er plek. U kunt iets drinken en er komt zo plek vrij aan de bar. Ruim een uur later nog maar eens geïnformeerd, want plek aan de bar hadden we nog niet. Toen kregen we het eerstvolgende tafeltje. Vier soorten tapas besteld en gelijk werd er brood met aiolie op tafel gezet. Oh een starter dachten wij. Het brood was zwart aan de onderkant en bleek ook nog eens de bestelling van het tafeltje naast ons te zijn. Dit vermeldt...geen pardon. Het eten wat erna volgde was erg smakelijk. Wel even zelf vragen naar bestek. Het bestelde glas wijn was jammer genoeg geen halfvol glas. Daarna de rekening gevraagd. Kregen we een verkeerde rekening. Ook daar moesten we zelf even achter komen. Wederom geen pardon. Tja fooi moet je verdienen. Jammet, ben er al eens eerder geweest op een doordeweekse avond en toen was het prima. Een afrader voor een drukke zaterdagavond .
josjeblauw .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Madrid mijn favoriete stad in Europa
Loop ik door Maastricht zie ik ineens cafe Madrid.
Zaterdagavond grote drukte, toch maar naar binnen gegaan.
Na n beetje duwen en draaien voor de bar hadden we eindelijk n plekje.
Flesje wijn besteld(12,50 en echt lekker)
Er zou nog wel n tafeltje vrij komen verzekerde ons de barman.
Sfeer is druk,soms n beetje rommelig maar erg gezellig.
Na n tijdje in de menukaart gekeken te hebben zijn we begonnen allerlei tapas te bestellen aan de bar.
Dit resulteerde voor mij in n heerlijke avond uit waarbij de kwaliteit diversiteit en prijs van de tapas opvielen
Niet meer aan n tafeltje plaats genomen want aan de bar was het te gezellig.

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Vanavond met een groep van 7 man gaan eten bij Madrid.
Tapasschotels waren goed verzorgd. Bediening liet erg te wensen over.
Had het idee dat het personeel geen zin had in vriendelijkheid.
Zeker als vaste gast verwacht je iets meer klantvriendelijkheid.
Ook met de rekening naar de bar. Je zag gewoon niemand om af te rekenen. En dat voor een verjaardagsfeest. Jammer. Viel deze keer echt tegen.