Café Madrid

Meer informatie over restaurant Café Madrid

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
René P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Decor mooi en verzorgd. Personeel attent behulpzaam en vriendelijk. Eten was goed maar miste de kenmerkende authentieke smaak van de Spaanse keuken.
MCJHG .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten. De coquilles zijn onze absolute favoriet. Super prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gezellig druk. Net als in Spanje!
Meer123 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteren gegeten bij café Madrid. Het eten was heerlijk en vers. Bediening mag iets scherper reageren, maar het eten was echt top.
Carolinearnhem .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteren heb in in deze zaak gegeten. Er was maar beperkt keus waar we mochten zitten, terwijl de er voldoende tafels vrij waren. We werden op een rotplek neergezet. Na klagen, konden we ineens wel naar een andere plek verhuizen. De tapas en wijn waren prima. De salade met warme brie is een aanrader. Wij vonden de sfeer in de zaak niet prettig. De muziek was luid en niet gepast voor een tapas restaurant. Wij vonden het geen gezellig tapas restaurant en zullen hier niet terug komen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Cafe Madrid is een prima plek voor een hapje en een drankje, lunch of uitgebreid dinner. De bediening is vriendelijk en 'hip'. Cafe Madrid al diverse keren bezocht maar elke keer weer een heerlijke avond gehad. De Pata Negra is de topper, maar de ossenhaasspiesjes zijn ook zalig. Volgend bezoek aan Maastricht kom ik zeker weer.
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Op aanraden van iemand uit Maastricht hier voor het eerst gegeten. Het is een hip Spaans tapas restaurant. Wij hadden niet gereserveerd, maar kregen wel een prachtig mooie hoge tafel achterin. We kozen voor de tapas to share, te bestellen voor 2 pers. Waarbij je 2 plates krijgt, een warme en een koude plate. Voldoende als maaltijd voor 2 personen. Er is een open keuken welke als een geoliede machine draait. Alles is supervers, zo zagen wij de hele avond dat de Jabon letterlijk van het mes direct op het bord geserveerd werd. Als dessert een echte crème Catalane, heerlijk! Ik kan dit restaurant zeker aanraden.
SmullDrill .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Voor de eerste keer hier in dit geweldige "Tapas-Cafe" gaan eten. Begonnen met een supermooi gemaakte Gin-Tonic, alleen deze al een bezoekje waard.
Wij hadden een Tapas Menu de Luxe geserveerd in 2 delen. Echt van A tot Z een culinaire variatie van verschillende Spaanse kazen, vlees, brood met heerlijke aïoli en diverse andere lekkernijen. De tweede "gang" bracht wederom een variatie van vlees en vis op tafel, allemaal gebracht op aparte schaaltjes, zodat niet alles hetzelfde smaakt.
Bediening was uitstekend, alleen naar mijn gevoel kwamen ze iets te vaak vragen of alles naar wens was en of we klaar waren. De jongen achter de bar wist echt waar hij het over had, een topgast!!

Over het decor kan ik slechts zeggen dat ik het helemaal af vindt, mooie aparte voor mozaïk achtige tegels aan de wand en de stenen tegels aan de bar gecombineerd met stijlvol led-licht.

Kortom, een super aanrader voor iedereen die hier nog niet geweest is!!!
JudithHuurdeman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Top avond gehad. Perfect eten, goede vriendelijke bediening. Ondanks de drukte op donderdagavond toch redelijk snel eten. Top wijnen en heerlijke tapas!
evamete .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Lekker gegeten met heerlijke tapas, allemaal perfect bereid! De service was ook allemaal vriendelijk, ondanks de drukte in het restaurant (de tent zat vol op een maandagavond!). Wij zouden hier zeker nogmaals terug gaan, alleen al voor de verrukkelijke lamskotelletjes!
SolangeSteins .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Ik wist dat Café Madrid in een heel klein en eng pand zat. Wel eens gaan eten in het restaurant dat er voorheen in gevestigd was. Nu stond er ook nog eens een grote bar midden in de zaak, waardoor het nog kleiner werd dan het eerder was.

We waren met ons tweetjes en konden niet reserveren. (Kan pas vanaf drie personen). Begreep ik de logica niet van. Het was woensdagavond en het was hartstikke vol! Konden een bartafeltje krijgen wat zo ongeveer in de keuken stond! Hier was het een af en aan rennen van het personeel. Wel leuk om te zien wat er in de keuken gebeurde: Geweldig om te zien hoe hard er daar gewerkt werd!

Hadden diverse tapas besteld waaronder een aantal redelijke / lekkere tot een aantal echt smakeloze! De olijven hoorden bij de laatste categorie. In een tapasbar verwacht ik een schoteltje heerlijk gemarineerde olijven. In plaats daarvan een kommetje uitgedroogde bolletjes met weinig smaak. De seranoham was heerlijk, zo ook de groene asperges met diezelfde ham erom. De gebakken champignons hadden weinig smaak, zo ook de gebakken choriso met een krokant laagje eromheen. De calamaris was lekker maar veel te breed gesneden en ik miste een sausje. De tomatensalade was redelijk smakeloos. Persoonlijk vond ik het overgrote deel van de gerechten veel te vettig.

Het tafeltje was echt veel te klein en we moesten telkens maar schuiven om er überhaubt iets bij te kunnen zetten. We kregen alleen een klein vorkje bij het eten, wat het lastig maakte om sommige gerechten goed te kunnen eten. De bediening was vriendelijk.

Al met al kan ik zeggen dat het een gezellige, drukke zaak is. Als je voorin aan het raam zou kunnen zitten, zou het wat leuker zijn dan aan het bartafeltje "in de keuken". Het eten is van matige kwaliteit. Ik zou er eerder na het shoppen met een vriendin binnenlopen voor een hapje en een drankje, dan wanneer ik echt gezellig wil gaan uiteten. Aan de andere kant; voor na het shoppen zijn er zeker lekkerdere restaurants in de buurt!
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Op het moment de beste tapaszaak van Maastricht, Serge en zijn team weten je iedere keer weer te laten genieten in Madrid aan de Maas. zijn altijd even vriendelijk en correct. Reserveren is aan te raden. Al een aantal keer hier wezen dineren en de kwaliteit is heel stabiel, aanrader zijn biefstuk op brood, calamares en ailolio.
Clarijn .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gezellig ingericht en leuke sfeer. Gevraagd of er plek was voor twee. Reserveren kan nl pas va 3 personen. Er zijn 3 tafeltjes voor u en dan is er plek. U kunt iets drinken en er komt zo plek vrij aan de bar. Ruim een uur later nog maar eens geïnformeerd, want plek aan de bar hadden we nog niet. Toen kregen we het eerstvolgende tafeltje. Vier soorten tapas besteld en gelijk werd er brood met aiolie op tafel gezet. Oh een starter dachten wij. Het brood was zwart aan de onderkant en bleek ook nog eens de bestelling van het tafeltje naast ons te zijn. Dit vermeldt...geen pardon. Het eten wat erna volgde was erg smakelijk. Wel even zelf vragen naar bestek. Het bestelde glas wijn was jammer genoeg geen halfvol glas. Daarna de rekening gevraagd. Kregen we een verkeerde rekening. Ook daar moesten we zelf even achter komen. Wederom geen pardon. Tja fooi moet je verdienen. Jammet, ben er al eens eerder geweest op een doordeweekse avond en toen was het prima. Een afrader voor een drukke zaterdagavond .
Josjeblauw .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Madrid mijn favoriete stad in Europa
Loop ik door Maastricht zie ik ineens cafe Madrid.
Zaterdagavond grote drukte, toch maar naar binnen gegaan.
Na n beetje duwen en draaien voor de bar hadden we eindelijk n plekje.
Flesje wijn besteld(12,50 en echt lekker)
Er zou nog wel n tafeltje vrij komen verzekerde ons de barman.
Sfeer is druk,soms n beetje rommelig maar erg gezellig.
Na n tijdje in de menukaart gekeken te hebben zijn we begonnen allerlei tapas te bestellen aan de bar.
Dit resulteerde voor mij in n heerlijke avond uit waarbij de kwaliteit diversiteit en prijs van de tapas opvielen
Niet meer aan n tafeltje plaats genomen want aan de bar was het te gezellig.

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Vanavond met een groep van 7 man gaan eten bij Madrid.
Tapasschotels waren goed verzorgd. Bediening liet erg te wensen over.
Had het idee dat het personeel geen zin had in vriendelijkheid.
Zeker als vaste gast verwacht je iets meer klantvriendelijkheid.
Ook met de rekening naar de bar. Je zag gewoon niemand om af te rekenen. En dat voor een verjaardagsfeest. Jammer. Viel deze keer echt tegen.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Gisteren wezen uit eten bij café Madrid. En ik ben er nu een aantal keren geweest en ik moet concluderen, dat ondanks dat het allemaal lekker is, dat deze zaak toch de minste is van de 3 bekendste tapas zaken in Maastricht. Ook het eten is iets minder dan bij de andere twee. Wat met name niet handig is, is de indeling van de zaak. Als je voor in de zaak wordt geplaatst, dan zit je midden in de doorgang en de ruimte is beperkt. De bediening is vriendelijk en alert.
Ossenhaasspiesje, garnalenspies, brood mer aioli en de gehaktballen in tomaten saus hadden wij genomen en dit was allen erg lekker. De inktvisringen vond ik wat minder. Te groot en te taai. Het eten is over het algemeen goed! Maar in vergelijk met de andere tapaszaken blijft het iets achter.
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Komen hier vaker dineren. Is altijd naar wens. Hangt een goede sfeer en de bediening is vriendelijk. Bij drukte soms wachten aan de bar, maar dit is ook erg gezellig met een leuke barman. Eten is zeer lekker, goed gebruik van kruiden en verse producten.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Omdat we vorig jaar tijdens ons weekend Maastricht bij La Bodega waren geweest (perfect!), werd ons aangeraden om deze nieuwe zaak van dezelfde eigenaar eens te proberen. Al met al, viel het hier toch iets tegen. Het eten was niet altijd van goede kwaliteit, en bijna overal zat hete knoflookolie over. De bediening is wat overdreven, iets waar niet iedereen op zit te wachten. Ook jammer, om 21 uur vertelde de bediening dat we het laatste rondje moesten bestellen. Bleek dat ze de tijd verkeerd hadden, moest 22 uur zijn.. Verder wel een leuke avond gehad, maar prijs/kwaliteit niet in echt orde.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Ik had hoge verwachtingen maar ben uiteindelijk toch niet zo positief over Cafe Madrid. Het is onhandig ingericht met maar enige tafeltjes met echt zit-comfort. Voor de rest alleen hoge en hele kleine tafels waarbij je op een hoge kruk zit. Het zag wel allemaal mooi uit en er hing een fijne sfeer. Bediening was vriendelijk, maar kwamen heel vaak vragen of alles naar wens was of we nog iets wilde bestellen enz. Dit was te vaak en storend, op het laatste wisselde de obers elkaar af om ons de vraag te stellen om de 5 minuten. We hebben net het toetje op en nog volle glazen wijn, nee dan hoeven we niks extra te bestellen. Misschien wilde ze dat we het restaurant verlieten aangezien we uitgegeten waren. Dit brengt ons bij het eten. Het is het allemaal net niet. In vergelijking met andere tapasrestaurants is Maastricht (1 met dezelfde kaart/eigenaar) was het niet geweldig. Wel allemaal lekker maar niet top! De champignons met knoflook bijvoorbeeld erg droog, scampi pili pili zo scherp dat we allebei steeds moesten hoesten en drinken na een hap. Zelfs de normaal zo heerlijke pan con aioli (brood met knoflook mayo) was het niet. Wel heel lekker waren de kroketjes met kaas en chorizo. Ook de calamares smaakte goed. Over het algemeen een beetje teleurstellend en daardoor ook prijzig..
Françoise .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Ons bed and breakfast stuurde ons hierheen, het eten was lekker en de sfeer ongedwongen. De service was misschien mede door de kerstdrukte iets minder, maar de jonge meisje bleven beleefd en dat is wel een belangrijk punt. Het restaurant is eenvoudig ingericht, maar doet toch warm aan. De spiesen van ossenhaas zijn een aanrader evenals de crema catalana. Wat eveneens opviel was dat er veel vegetarische dingen op de menukaart stonden, voor mijn vriendin was dit fijn omdat dat toch vaker een probleem is. Al met al zeker de moeite waard om heen te gaan!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Eten was vrij simpel, maar absoluut prima qua smaak. Een hele hippe tent waarbij reservering absoluut een aanrader is. Als je een beetje flexibel bent, wacht je gewoon aan de bar tot een tafeltje vrij komt. Hierdoor werd het wel erg druk en zeer luid, wat goede gesprekken absoluut bemoeilijkt. Bediening deed hun uiterste best om het iedereen te naar wens te maken. Maar door de drukte ging dat moeilijker.