Cafe Madeleine

Zaterdag en Zondag 10:00 - 19:00
- Ontbijt 10:00 - 16:00

TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Een fijne tearoom! Je kan hier goed flexwerken en ze hebben lekkere sapjes, thee, taartjes en hartige gerechtjes. Mijn favoriet: Oeuf Madeleine. Een gebakken ei met spinazie en dadels. Erg lekker!!
S1978 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Superfijn tentje om neer te strijken.
Heerlijke koffie en goeie lunchkaart. Eigenaar gaat zelf zeer bewust met herkomst van voeding om en dat is zeker te merken. Een aanrader!
Friederycke H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Ik kom ongeveer eens per maand bij Cafe Madeleine. Ik kom er vooral om rustig een krantje te lezen of te werken op mijn laptop. En natuurlijk voor de heerlijke koffie. De sapjes en broodjes zijn ook lekker. Voor kleine kinderen vind ik het niet zo geschikt, behalve als 's zomers het terras open is. De bediening is rustig en vriendelijk.
Rick1975 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijke koffie, leuke huiselijke sfeer. De bediening is vriendelijk, de bananen pancake is een aanrader! Hier kom ik zeker vaker terug
Jvdgaag12 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijke koffie op een prachtig pleintje in Den Haag! De croissants zijn heel lekker vers! En de bediening is ook gezellig
Willemtops .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Wat een heerlijke tent is dit! Super koffie, heerlijke soep, Harissasoep wow. beste croque monsieur van Nederland.
Kom maar eens in Parijs voor goede koffie... Doch prijzen zijn wel fors, en het maakt ook zeker uit wie er in de keuken staat. er is één heldin, die snapt het echt, en een paar goedbedoelende keukenjongens. Als je op een zwoele zomermiddag borreltijd er langs komt zie je een heel gezellig vol terras. Dus een hele mooie plek in Den Haag. Maar let op de prijs-kwaliteit.
Veravanelteren .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Madeleine is een verlenging van de huiskamer: gezellige frisse sfeer. En heerlijk terras wat tot aan sluitingstijd tafels in de zon heeft (niet verder vertellen). Goed eten, heerlijke drankjes
RogerRabbit .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Afgelopen woensdag weer heerlijk geluncht bij Cafe Madeleine.. De zaak is weer helemaal opgeknapt en ziet er weer super mooi uit! Ik ging voor het broodje Axel en mijn tafelgenoot koos het broodje Charley.. De broodjes zagen er goed verzorgd uit en waren erg lekker.. Als afsluiter allebei een lekkere cappuccino.. Heerlijk gegeten en kom zeker weer snel terug om wat andere broodjes uit te proberen..
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
De salade Madeleine zag er op de kaart echt verrukkelijk uit, maar in werkelijkheid was het een soepbordje met zompige sla, veel te veel mayonaiseachtige dressing en kleine stukjes zalm erdoorheen. Zag er niet lekker uit, maar erger, was ook echt niet lekker. Leuke zaak om te zien.
Haley V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Broodje Axel: een witte boterham, beetje sla, paar plakjes rosbief en wat truffelmayo....
5,97 euro!! Seriously?
Ik ben met honger weggegaan en kom hier niet meer. Ik wil echt wel geld uitgeven voor een lekker broodje maar dit is echt schandalig.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Madeleine is een verstopt pareltje in Den Haag. Ik was er nog nooit geweest. Het was een beetje een druilerige zondag en voor ik het wist waande ik me in Parijs. De sfeer en het uitzicht was Frans. Super lekkere koffie, vriendelijke bediening en de sfeer was fijn. Lekker op de bank gehangen en dromend naar het behang gekeken....... (een prachtige foto van Parijs). Ik kom terug bij Madeleine, fijn is het bij jullie.
IKDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Café Madeleine is mijn buurt café en ik ben er heel erg blij mee: het eten is lekker en de porties prima voor een lunch, de service is heel plezierig en niet opdringerig en de koffie is een omweg waard.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Ik was nu voor de tweede keer bij cafe Madeleine. De nieuwe kaart is qua opzet en prijzen wel een stuk beter, maar toch blijven de porties aan de kleine kant. De bestelde salade was erg mager, bij het aangeven hiervan kreeg ik verder geen reactie en de bediening kwam er ook niet op terug. Zonde...
Algemene houding van de bediening was traag en ongeïnteresseerd. Ik kom graag na verbetering van deze punten terug.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Kom regelmatig bij deze heerlijke lunchplek om de hoek. Zowel binnen als buiten is het goed toeven. De linzensoep is een van mijn favorieten echt super lekker! De croque monsieur is zoals het hoort en ze hebben een mooie theeselectie. In de namiddag kan je genieten van een goed glas wijn of bier, wat wil je nog meer ... niets toch....

Sas_ .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
sochtend hartelijk ontvangen in deze mooie zaak, een lekkere koffie gedronken terwijl franse muziek klinkt. De hele sfeer ademt Parijs, heerlijk zitten hier. De wifi werkte goed op, waardoor ik wat kon werken. Daarna een salade besteld, op mijn verzoek wat aangepast, dat was geen probleem, goede service, de salade was heerlijk op smaak, lekker vers, alleen wat wel een kleine (franse) portie helaas,
Probeer hier zeker de thee, veel keuze en nog met een thee-ei geserveerd, erg goed.
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Heerlijk geluncht bij Madeleine met 2x ons favoriete lunchgerecht roerei met zalm op heerlijk dikke sneden volkoren pompoenbrood en gegarneerd met sla. Erbij 2 glazen witte huiswijn en tot slot twee koffie. Je waant je in een huis-/werkkamer, want er komen veel buurtbewoners en zzp'ers die er werken of werkafspraken hebben. We kijken alweer uit naar de zomer als het terras er staat.
Jverdouw .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
De croque monsieur is perfect: lekker krokant en smeuiig, zelfs de paar blaadjes sla met dressing zijn knispervers! Ik ben altijd blij als de latte macchiato aan tafel wordt geserveerd: de koffie wordt aan tafel in de melk geschonken, zodat ik getuige ben van de explosie van de koffie in de melk. Ik krijg daar geen genoeg van. Dit is tot nu toe het enige cafe waar ik dat heb meegemaakt! Super! Een minpuntje is de Australische bananencake - die is een beetje aan de droge kant. Bediening is vriendelijk en kundig. Zou wat mij betreft nog iets proactiever mogen: ik moest zelf naar ze toegaan om een extra bestelling te doen.
Chloé H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013
Vorige week op de eerste lentedag een terrasje gepakt. Madeleine is om de hoek en het terras staat lekker in de zon. Ik vroeg naar de verse sapjes, daar kwam oa ook appel-aardbei in langs. Helaas was dot geen vers sapje (wat ik ook later terug las op de kaart) dat had de bediening best duidelijk mogen zeggen. Gekozen voor een tomatensoepje van geroosterde pomedori. Erg lekker maar wel duur voor het kleine kommetje! Misschien de volgende keer voor een van de crocques kiezen. Dan ben ik wellicht wat enthousiaster...
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Samen met mijn vriend hebben we hier een blueberry muffin en bananabread gegeten. Beiden heerlijk en vol van smaak, echt een van de betere muffins die ik heb gegeten. Banabread had een mooie structuur en smaakte vers en zat vol smaakvolle specerijen. Daarnaast een kopje koffie en een cappuccino genuttigd. Koffie wordt professioneel gezet en smaakte goed.
Je krijgt hier zeker waar voor je geld. De lunch gerechten klonken aantrekkelijk, vooral omdat er ook wat alternatieve (Turkse) producten worden verwerkt in de gerechten. Wij komen zeker nog eens terug om hier te lunchen.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
leuke plek met zonnig terras. de taartjes zijn wat mager, en voor de prijs mag je hier wel wat meer van verwachten. het lunchaanbod is gevarieerd, echter wat karig aangekleed. de bediening is vriendelijk en correct.