Café Louis

Boschstraat 69 6211 AV Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café Louis

Dagelijks geopend van 07:00 tot 22:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Louis

K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Hebben erg lang op eten moeten . Voorgerecht kwam snel, Maar hoofdgerecht duurde zeker een
uur.
Dus geen restaurant om even tussendoor te lunchen
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wat een leuke en vooral lekkere avond in Maastricht moest worden, werd een compleet debacle. In een bijna lege restaurantruimte, naast ons was slechts een tafel bezet, werd er tot twee keer toe door verschillende medewerkers een welkomstdrankje aangeboden. Later, bij het opnemen van het eten vergat men te vragen of wij ook iets wilden drinken, moesten we zelf daarna aan een medewerker vragen. We vroegen om een fles maar kregen de wijn wij uit een reeds aangebroken fles ingeschonken. Dus de wijn ging per glas. En we kregen de drank niet voordat de gerechten op tafel stonden maar de wijn en het water kwamen pas halverwege het eerste gerecht op tafel. Het jonge onervaren personeel had blijkbaar geen leiding want liep continu chaotisch en nerveus zonder doel door de ruimte, was druk met elkaar in gesprek en had geen oog voor de weinige aanwezige gasten, want zowel bij ons als de andere tafel moest men zelf om het bijschenken van de drank vragen. Het eten was niet slecht maar heeft zeker niet het niveau dat de prijzen rechtvaardigt. De groenten garnituur behorende bij de stoofschotel kwam niet vanzelf op tafel en zelfs bij navraag is deze nooit gekomen. Maar de grootste teleurstelling was toch wel dat het aangeboden welkomstdrankje, á €9,50 per glas op de rekening prijkte. Kortom, eerste en laatste keer. Maastricht kent gelukkig een breed en goed aanbod van eetgelegenheden.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuk nieuw restaurant. Niet top maar wel goed.
Bonjour Mevrouw Dinjens,

Wat leuk dat u bij ons nieuwe restaurant bent komen eten! wij hopen dan ook dat onze franse wijnen en franse bistrokaart goed in de smaak zijn gevallen en hopelijk ook in de toekomst weer zullen doen.
Heeft u ons kerstmenu al gezien?
à bientôt! Louis
Rudy L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Als je je niet aan de huiswijnen houdt kan het duur worden en dat staat niet in verhouding tot de prijzen op de menukaart want die zijn ok
Beste Rudy, veel dank voor jouw recensie op iens. dit waarderen wij zeer.
wij hopen u binnenkort weer bij Cafe Louis te zien.

à bientôt

Aron O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten bij Louis was heerlijk, de ambiance in dit prachtige nieuwe restaurant is fenomenaal. Het is een verboren pareltje op de boschstraat. De service is perfect, met jonge kwalitatief goede bediening! We komen snel weer!
Desiree L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Ribeye steak was heerlijk. Fijne gelegenheid om met vrienden te eten. Voor herhaling vatbaar.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Mooi interieur en fijne stoelen om te zitten. Helaas liet het eten erg de wensen over; erg kleine tongetjes met een dot rode kool waar enorm veel ui in zat, een erg simpele pasta met alleen wat zongedroogde tomaatjes en paar spinazie blaadjes. Die rode kool kwam trouwens bij alle gerechten. Waarom geen variatie? Ten slotte, de desserts: lekker kaasplankje, koude tarte tartin. Overall een teleurstelling.
Beste Sarah,

Leuk dat u in ons mooie restaurant heeft gedineerd, jammer dat de gerechten niet naar verwachting verlopen zijn, uiteraard hebben wij uw feedback met de keuken gedeeld. Heeft u ons nieuwe menu al gezien? Hopelijk kom je snel de gerechten van onze nieuwe kaart proeven. à bientôt!

Erica S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Er heerst een relaxte sfeer bij Louis. Alleen is het er vrij donker (wel gezellig) waardoor de zeer kleine lettertjes op de drankkaart slecht te lezen zijn.
Beste Erica,

Allereerst wil ik u bedanken voor het beoordelen van Café Louis. Het is goed om te horen dat de gerechten naar wens zijn geweest, zowel als de sfeer. Ons excuses voor de slecht te lezen menukaart, ik zal dit noteren zodat we dit de volgende keer kunnen voorkomen. Heeft u ons kerstmenu al gezien? À bientôt!

Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellig restaurant met zeer enthousiaste vriendelijke en kundige bediening, eten was voortreffelijk. Een aanwinst voor Maastricht.
Beste Edwin,

Goed om te lezen dat u genoten heeft van de gerechten in ons restaurant, daarnaast ook prettig dat u tevreden bent met de service van het personeel. Komt u binnenkort onze vernieuwde menukaart proberen? À bientôt!

Michele J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Bediening is zoek en je staat letterlijk droog.
Hoofdgerecht werd in viervoud niet warm geserveerd.
Speurtocht in het donker naar de toiletten.
Heel erg jammer van deze 1e beleving ????
Beste Michele,

Hartelijk dank voor het beoordelen van Café Louis. Onze excuses voor de lange wachttijd, zowel als de temperatuur van de gerechten. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden aan onze gasten. Wij zullen deze punten noteren om ze in de toekomst te voorkomen. À bientôt!

Yves V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gastheer was zéér professioneel en ontzettend vriendelijk zonder dat het ongemakkelijk was. Het overige bedienend personeel liep verloren rond en kwam geforceerd over. Zo pakten wij net ons bestek om te beginnen aan hoofdgerecht toen de kelner vroeg of het allemaal smaakt. Er werd ook wel heel veel overlegd tussen de kelners waardoor er een licht chaotische sfeer werd gecreëerd.
Het eten was érg lekker, heerlijke bereiding van mooie producten!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een groot minpunt is de leesbaarheid van de menu- en wijnkaart. Die is ONLEESBAAR, zeker voor oudere klanten maar ook een 20-jarige in ons gezelschap had grote moeite de tekst te lezen!
Waarom duurt het zo lang voordat dit euvel verholpen wordt? Enkel weken geleden heb ik daarover ook al een opmerking gemaakt....
Beste Heer, Mevrouw Delhoofen
Leuk om te lezen dat u wederom heeft gekozen voor Café Louis. Vanaf aanstaande week hebben wij een nieuwe menukaart en is deze in vernieuwd stijl! Hopelijk zien wij u dan snel weer terug om onze Bistro Classics te komen proberen. à bientôt! Louis
Rachelle K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Kwaliteit van het eten was goed ,bediening was super, wel wat aan de prijzige kant.
Beste Rachelle,
Veel dank voor jouw mooie recensie over Café Louis. Fijn dat het eten van de chef, bedineing en de sfeer van het restaurant in de smaak vielen. Wij hebben tevens een mooi 3 gangen keuze menu van de chef voor slechts 35 euro, hierin verwerkt de chef veel seizoens producten. Wanneer kom je ons menu nog eens proberen? à bientôt! Louis
Isabelle R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bediening is erg vriendelijk. Eten was ook lekker (zeker de voorgerechten), tonijnsteak was ook goed maar voor mij ietsje te lang gegaard. Dat is een kwestie van smaak, natuurlijk. Inrichting is leuk en gezellig maar wel een allegaartje. Van moderne kunst, naar opgezette dieren en mariabeeldjes. Moet je van houden! Hoe dan ook, leuke avond en kom zeker graag nog eens terug.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
`helaas was het er veel te koud. de airco stond veelte hoog.
Ik vond de prijzen van de wijn erg hoog. een fles huiswijn voor 26 euro vind ik veel
Beste Corine,
Leuk dat je bij Café louis kwam eten en dank voor jouw recensie over het bezoek. Erg vervelend dat de temparatuur te koel was, wij willen juist zorgen voor een fijne en warme sfeer. Hopelijk is onze huiswijn uit de Languedoc wel in de smaak gevallen. Hopelijk kom je snel de gerechten van onze nieuwe kaart proeven. à bientôt! Louis
Evie V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voorgerechten waren erg lekker! Hoofdgerechten waren we helaas minder enthousiast over. Op facebook en de site zagen deze er heerlijk uit. Wij vonden het alleen erg jammer dat dit in het echt zo anders was. Bij de tonijn steak en de zeebrasem zaten helaas precies dezelfde groenten, saus etc. Bij een redelijk chique restaurant met een redelijke prijs hadden wij toch wat meer aandacht voor een verschillende vis verwacht. Verder wel goed geholpen en een erg mooie zaak!
Beste Evie,
Veel dank voor jouw bezoek aan Café Louis en de recensie. Wij streven ernaar om zeker ieder gerecht een eigen personaliteit en zijn verdiende aandacht te geven. Wij werken immers met mooie kwaliteits producten en die verdienen aandacht.
Fijn om te horen dat de bediening u goed heeft geholpen en hopen dat wij bij een volgende bezoek aan Café Louis U weer in de watten mogen leggen. à bientôt! Louis
Cla E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De prijs kwaliteitverhouding is erg goed. Het eten was prima en de sfeer is goed.
Beste Cla Essed,

Veel dank voor jouw recensie. Leuk dat je bij mij kwam eten en dat alles in de smaak is gevallen. à bientôt? Louis
jam B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Café Louis; goede prijs kwaliteitverhouding, professioneel, aandacht en mooie ambience. Aanrader.
Net open in het mooie hotel Monastère te Maastricht. Ook leuke loungebar en buitenplekken.
Beste Jam Broos,

Heerlijk om een recensie te lezen met een 10! Ik ben hee blij om te ziek dat het zo naar wens was. Ik hoop jullie snel weer te mogen begroeten in Maastricht.
Milan S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Café Louis, het personeel bied een top, vriendelijke service, het restaurant beschikt over een zeer stijlvolle inrichting, dat je een gevoel geeft alsof je in Frankrijk zit. 100% aanrader!
Beste Milan,

Ontzettend bedankt voor deze leuke recensie over ons restaurant. Ik ben blij om te lezen dat het zo heerlijk was en dat de franse stijl goed te herkennen was. Graag tot snel!
Nandi N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Voor de 2e keer op korte temijn hier gaan eten omdat het ons de vorige keer zo goed was bevallen! Helaas was dat deze keer iets minder; eten was niet van dezelfde kwaliteit als de vorige keer (bord was bijvoorbeeld ook anders opgemaakt) en de bediening was deze keer echt niet goed. We komen zeker nog eens terug want het eten blijft heerlijk en de entourage is schitterend!
Beste Nandi,
Allereerst ontzettend leuk om te lezen dat jullie in korte tijd twee maal zijn komen eten. Wat vreselijk jammer om te horen dat het deze keer alleen niet naar wens was. Graag maken we het met u goed in een herkansing, zou u mij kunnen emailen om dit af te spreken? Dat mag naar info@cafelouismaastricht.com. Bedankt en tot snel voor de herkansing.