Café Louis

Boschstraat 69 6211 AV Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Café Louis

Dagelijks geopend van 07:00 tot 22:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Louis

Yves V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gastheer was zéér professioneel en ontzettend vriendelijk zonder dat het ongemakkelijk was. Het overige bedienend personeel liep verloren rond en kwam geforceerd over. Zo pakten wij net ons bestek om te beginnen aan hoofdgerecht toen de kelner vroeg of het allemaal smaakt. Er werd ook wel heel veel overlegd tussen de kelners waardoor er een licht chaotische sfeer werd gecreëerd.
Het eten was érg lekker, heerlijke bereiding van mooie producten!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een groot minpunt is de leesbaarheid van de menu- en wijnkaart. Die is ONLEESBAAR, zeker voor oudere klanten maar ook een 20-jarige in ons gezelschap had grote moeite de tekst te lezen!
Waarom duurt het zo lang voordat dit euvel verholpen wordt? Enkel weken geleden heb ik daarover ook al een opmerking gemaakt....
Beste Heer, Mevrouw Delhoofen
Leuk om te lezen dat u wederom heeft gekozen voor Café Louis. Vanaf aanstaande week hebben wij een nieuwe menukaart en is deze in vernieuwd stijl! Hopelijk zien wij u dan snel weer terug om onze Bistro Classics te komen proberen. à bientôt! Louis
Rachelle K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Kwaliteit van het eten was goed ,bediening was super, wel wat aan de prijzige kant.
Beste Rachelle,
Veel dank voor jouw mooie recensie over Café Louis. Fijn dat het eten van de chef, bedineing en de sfeer van het restaurant in de smaak vielen. Wij hebben tevens een mooi 3 gangen keuze menu van de chef voor slechts 35 euro, hierin verwerkt de chef veel seizoens producten. Wanneer kom je ons menu nog eens proberen? à bientôt! Louis
Isabelle R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bediening is erg vriendelijk. Eten was ook lekker (zeker de voorgerechten), tonijnsteak was ook goed maar voor mij ietsje te lang gegaard. Dat is een kwestie van smaak, natuurlijk. Inrichting is leuk en gezellig maar wel een allegaartje. Van moderne kunst, naar opgezette dieren en mariabeeldjes. Moet je van houden! Hoe dan ook, leuke avond en kom zeker graag nog eens terug.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
`helaas was het er veel te koud. de airco stond veelte hoog.
Ik vond de prijzen van de wijn erg hoog. een fles huiswijn voor 26 euro vind ik veel
Beste Corine,
Leuk dat je bij Café louis kwam eten en dank voor jouw recensie over het bezoek. Erg vervelend dat de temparatuur te koel was, wij willen juist zorgen voor een fijne en warme sfeer. Hopelijk is onze huiswijn uit de Languedoc wel in de smaak gevallen. Hopelijk kom je snel de gerechten van onze nieuwe kaart proeven. à bientôt! Louis
Evie V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voorgerechten waren erg lekker! Hoofdgerechten waren we helaas minder enthousiast over. Op facebook en de site zagen deze er heerlijk uit. Wij vonden het alleen erg jammer dat dit in het echt zo anders was. Bij de tonijn steak en de zeebrasem zaten helaas precies dezelfde groenten, saus etc. Bij een redelijk chique restaurant met een redelijke prijs hadden wij toch wat meer aandacht voor een verschillende vis verwacht. Verder wel goed geholpen en een erg mooie zaak!
Beste Evie,
Veel dank voor jouw bezoek aan Café Louis en de recensie. Wij streven ernaar om zeker ieder gerecht een eigen personaliteit en zijn verdiende aandacht te geven. Wij werken immers met mooie kwaliteits producten en die verdienen aandacht.
Fijn om te horen dat de bediening u goed heeft geholpen en hopen dat wij bij een volgende bezoek aan Café Louis U weer in de watten mogen leggen. à bientôt! Louis
Cla E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De prijs kwaliteitverhouding is erg goed. Het eten was prima en de sfeer is goed.
Beste Cla Essed,

Veel dank voor jouw recensie. Leuk dat je bij mij kwam eten en dat alles in de smaak is gevallen. à bientôt? Louis
jam B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Café Louis; goede prijs kwaliteitverhouding, professioneel, aandacht en mooie ambience. Aanrader.
Net open in het mooie hotel Monastère te Maastricht. Ook leuke loungebar en buitenplekken.
Beste Jam Broos,

Heerlijk om een recensie te lezen met een 10! Ik ben hee blij om te ziek dat het zo naar wens was. Ik hoop jullie snel weer te mogen begroeten in Maastricht.
Milan S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Café Louis, het personeel bied een top, vriendelijke service, het restaurant beschikt over een zeer stijlvolle inrichting, dat je een gevoel geeft alsof je in Frankrijk zit. 100% aanrader!
Beste Milan,

Ontzettend bedankt voor deze leuke recensie over ons restaurant. Ik ben blij om te lezen dat het zo heerlijk was en dat de franse stijl goed te herkennen was. Graag tot snel!
Nandi N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Voor de 2e keer op korte temijn hier gaan eten omdat het ons de vorige keer zo goed was bevallen! Helaas was dat deze keer iets minder; eten was niet van dezelfde kwaliteit als de vorige keer (bord was bijvoorbeeld ook anders opgemaakt) en de bediening was deze keer echt niet goed. We komen zeker nog eens terug want het eten blijft heerlijk en de entourage is schitterend!
Beste Nandi,
Allereerst ontzettend leuk om te lezen dat jullie in korte tijd twee maal zijn komen eten. Wat vreselijk jammer om te horen dat het deze keer alleen niet naar wens was. Graag maken we het met u goed in een herkansing, zou u mij kunnen emailen om dit af te spreken? Dat mag naar info@cafelouismaastricht.com. Bedankt en tot snel voor de herkansing.
Frida V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Alles smaakt goed en ziet er lekker uit. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.
Beste Frida,
Wat fijn om te horen en lezen dat het naar wens was in mijn prachtige cafe. Graag weer tot snel!
Nandi N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten in deze nieuwe Frans bistro. Vanwege de openingsmaand augustus een 3-gangen menu voor € 25,- Voor deze prijs was het echt zeer goed! De inrichting is erg mooi en vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog eens terug!
Beste Nandi,
Hartelijk dank voor deze prachtige recensie. We zijn blij om te horen dat het naar wens was. Tot snel!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Value for money met driegangen menu,vriendelijk personeel, caesar salad was uitstekend,zeebrasem heeft meer smaak nodig, steak en frites goed, creme brulee goed ,kaas-plankje uitstekend.
Steervol restaurant. Komen zeker terug.
Beste Theo,
Bedankt voor de recensie! Leuk om te horen dat het naar wens was! In heel september kun je nog profiteren van 3 gangen a la carte voor maar 25 euro. Tot snel!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Goede gerechten, vlotte bediening, entourage moet nog groeien, porties voldoende, wellicht water op tafel zetten, bloemverzorging leuk
Beste Bertje,
Hartelijk dank voor uw recensie, ik ben blij om te horen dat het naar wens was! De entourage is alweer flink verbeterd. Komt u snel weer kijken voor de veranderingen?