Cafe Local

Patty K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten op een leuke plek!
Susanne N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
alles goed verzorgd, alleen het tafeltje was wel erg klein voor 3 personen. Het was een tafeltje voor 2 waar ze een stoel extra hadden bijgezet, dus heel krap, ook voor het personeel.
Liesbet H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Klein, maar zeer gezellig eetcafé met een mooie menukaart. Vriendelijk personeel. Er zat wel een foutje in de rekening. Dit werd wel rechtgezet nadat we dit opmerkten.
Er is ook een mooi terras met zicht op de Markt.
Een aanrader !
Arie I.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Goede keuze, want de bediening was vriendelijk en persoonlijk, en vooral de botervis was erg lekker. Leuk praatje met de kok kunnen maken.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel lekker gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel. Wel veel geschuif met tafeltjes en reserveringen waardoor mensen vaak van plek moesten veranderen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De salade met ValDieu-kaas was erg lekker. De pulled pork had een beetje een stalsmaakje maar kwam samen met het broodje, de rucola, koolsla en bbq-saus toch tot zijn recht.
Volgende dag teruggegaan voor diner. Luikse gehaktballetjes zijn een aanrader. Tomatensoep ook erg lekker maar aan de zoute kant.
Een lekkere N'ice chouffe van de tap en de 'GiGi Miep' zijn beide aanraders.
Al met al, erg vriendelijk personeel, gezellig tentje, gemoedelijke sfeer, snelle maar niet opdringerige service en lekker eten voor een zacht prijsje.
sabine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. En betaalbaar.
Will A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het tafeltje tussen de twee toilet deuren is niet geschikt om te eten, continu lopen mensen langs je door, telkens als de deuren open gaan voel een lichte tocht over je heen komen.
Nathalia Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Weer in Maastricht hier weer lekker gegeten. Het was alleen best rumoerig vanwege een borrel.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk en gezellig eetcafé! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het zat vol, als je echt graag naar dit eetcafé wil, zou ik zeker reserveren. Vol is niet bomvol, maar gezellig druk. Een aanrader!!
J R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Jaren geleden ontdekten we Local en sindsdien komen we steevast hier eten zodra we weer eens in Maastricht zijn. De bediening, de ambiance en de ligging van het café zorgen voor een unieke sfeer.
Ik had gereserveerd maar dat bleek niet echt nodig, binnen zat niemand en op het terras was genoeg plek. De reservering (via Iens) was overigens niet doorgekomen. hmm vreemd…
Trek in een voorgerecht bestelden we een Mediterraanse borrelplank en dat was gelijk al een goed begin: gegratineerde mosselen, chorizo, Limburgse kaas, inktvisringen en mosselen, heerlijk brood met tomaten en pesto, olijven, tappenade en vers knapperig brood. Vervolgens kreeg ik een vispannetje met vis van de markt en mijn partner de LimBurger. Deze laatste is een waanzinnige hamburger op een enorm broodje. De vis zat in een sausje en was lekker gegratineerd. Leuk, je krijgt de bijgaande dikke frieten in een klein frituurmandje en de saus in een schelpje. Al met al opnieuw heerlijk gegeten bij Local, daar kan menig eetcafé van leren. Tot de volgende keer!
eline.ambergen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Perfect, leuke sfeer, heerlijk eten, goede prijs, service was erg fijn en vriendelijk. voor t eerst zuurvlees gegeten na 2 jaar wonen in Maastricht. Het was een lekkere eerste ervaring van zeker goede kwaliteit. ook waren de garnalenkroketjes echt geweldig lekker en de brownie toe was ook super! niet te veel, niet te weinig, precies goed.
Robbieede .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Mooi locatie met een erg vriendelijke jongeman als bediening. De eerste avond dat we er waren voor een lekker glas rosé en een desperado heeft ons overtuigd om de dag erna te gaan eten. Beide hadden we een carpaccio vooraf en een biefstuk als hoofdgerecht ( de 1 met kruidenboter en de ander met pepersaus ). Perfect gebakken en alles heerlijk op smaak. Mochten wij nog eens richting Maastricht gaan, dan gaan we daar zeker nog eens eten.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij zijn hier terecht gekomen na een dagje Maastricht op oudejaarsdag en op zoek naar een leuke plek om niet te duur een hapje te eten. Een leuk en heel gezellig café op een gave locatie. We hebben lekker gegeten en een biertje gedronken. Het konijn volgens traditioneel regionaal recept is een echte aanrader! Sfeer in het café was heel goed en de service was prima voor elkaar. Ook een gezellig café om een drankje te drinken in het centrum van Maastricht.
henkvanderziel .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vorig keer hebben we aanzienlijk lekkerder gegeten. Maar we komen nog een keer weer terug. De Lokatie is erg leuk inclusief het personeel.
susanne94 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij waren met 7 dames en hadden allemaal andere gerechten en ze waren allemaal heerlijk !! Bediening is ook erg aardig en behulpzaam. Een aanrader
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisterenavond hier gegeten met 4 personen. De bediening is uiterst plezierig en vriendelijk. De prijzen zijn goed. De voorgerechten waren prima, maar de hoofdgerechten een stuk minder. Het vlees van de de saté was echt te droog. En de hamburger was niet ambachtelijk, zoals op de kaart staat, maar leek eerder uit een kant en klaar verpakking te komen. De biefstuk was weer wel beter.
avanegeraat .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten en een super bediening. Vooral de garnalenkroketjes zijn een aanrader. Leuke zaak.Komen zeker nog eens terug.
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
cafe local is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Het eten is er zeer goed (vooral de zalm!) en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.