Cafe Local

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Inky1985 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het vlees was prima, maar de patat was niet te eten. Ik heb niet snel
dat iets niet lekker is, maar deze was erg hard hard en droog. Na melding aan de medewerker
kregen we de reactie dat ze het zou doorgeven aan de keuken en dat was het.
Nadien zijn we maar naar een cafetaria gegaan om nog lekkere patat te eten.
Bij ons geen goede service, we zullen niet snel terug gaan.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
hadden gereserveerd, bij aankomst was alleen menu mogelijk! na enig aandringen kon dat toch anders, maar geen vriendelijke bediening! de spies besteld, met een keuze medium of rare! maar het was totaal doorbakken en koud! bleek dat het in de middag al was voorgegaard. een rundvleesspies?? voorgegaard?? dan heb je het niet begrepen!!
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik even reageren op deze recensie. Ik denk dat u zich vergist qua locatie en dat deze recensie niet voor ons is bedoeld.

Om uw recensie te weerleggen; Bij ons kun je altijd a la carte eten, we hebben weliswaar een menu maar we promoten dit (vind ik persoonlijk) misschien nog wel te weinig.
Over onze bediening kan ik simpelweg zeggen dat ze te boek staat als zeer gastvrij en vriendelijk maar wellicht kan diegene een slechte dag kan hebben gehad maar dat zou zijn opgevallen.
Het laatste argument dat ik wil aanvoeren is dat wij geen runderspies op onze kaart hebben staan, laat staan dat we deze dus voorgaren. De enige spies die we hebben is saté van varkenshaas maar dat zult u vast niet bedoelen.
Ik ga er dus vanuit dat u even kijkt voor wie deze recensie wel bestemd is en deze van onze pagina verwijderd.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met gastvrije groet,

Dennis Stroes
Café Local
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima lunch op toplocatie. 12 uurtje klassiek genomen en dat was erg smakelijk en meer dan voldoende. Aspergesoep was noemenswaardig, erg lekker. Gezellig terras op de Markt van het winkelparadijs Maastricht. Voor herhaling vatbaar.
Mandy G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Omdat ik altijd gezellige momenten heb gehad in Café Local, had ik vol overtuiging gereserveerd voor een lunch met mijn (oud-)collega's. Helaas werden dit keer mijn verwachtingen niet waargemaakt. De lunchgerechten zelf waren nog steeds prima. Enige opmerking daarbij is dat de verse jus niet vers was, en dat dit bij het bestellen ook niet werd vermeld. Maar belangrijkste reden van deze lage waardering is de onvriendelijke gastheer. Geen lachende ontvangst, eerder boos wat hij voor ons kon doen. Mijn collega liep misschien iets te enthousiast op de voor ons gereserveerde tafel af (?). Het voelde niet echt als een warm welkom. Daarna een bitse vraag of we niet met vijf personen zouden komen in plaats van vier. Klopt.. ik had net een kwartiertje eerder gebeld met zijn (wél heel vriendelijke) collega om door te geven dat we iets verlaat waren en dat we helaas door een griepgeval met 1 persoon minder zouden komen. Was geen probleem. Bij het opnemen van de bestelling kon er ook geen lachje van af. En de drankjes werden nog net niet neergesmeten op tafel, maar een vriendelijke lach of blik bij het uitserveren was echt te veel gevraagd.
Kortom.. Jammer! Vooral omdat ik deze locatie vooraf zo had aangeprezen bij mijn collega's. Liever een iets minder lekker broodje dan een chagrijnige gastheer.
Beste Mandy,

Wat vervelend dat je deze ervaring bij ons hebt opgedaan en dat terwijl je optrad als ambassadeur van onze zaak. Absoluut natuurlijk niet zoals het hoort.
Ik heb inmiddels de "andere kant" van het verhaal gehoord en betreur de gang van zaken zoals deze gelopen is. Ik kan er verder veel van maken maar het mag natuurlijk nooit gebeuren dat jullie zo'n gevoel overhouden aan een gezellige lunchafspraak.
Ik zal komende week even contact met je opnemen en zal zorgen voor een passende oplossing.

Met gastvrije groet,

Dennis Stroes
Café Local
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten in een gezellige tent!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten op een leuke plek!
Susanne N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
alles goed verzorgd, alleen het tafeltje was wel erg klein voor 3 personen. Het was een tafeltje voor 2 waar ze een stoel extra hadden bijgezet, dus heel krap, ook voor het personeel.
Liesbet H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Klein, maar zeer gezellig eetcafé met een mooie menukaart. Vriendelijk personeel. Er zat wel een foutje in de rekening. Dit werd wel rechtgezet nadat we dit opmerkten.
Er is ook een mooi terras met zicht op de Markt.
Een aanrader !
Arie I.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Goede keuze, want de bediening was vriendelijk en persoonlijk, en vooral de botervis was erg lekker. Leuk praatje met de kok kunnen maken.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel lekker gegeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel. Wel veel geschuif met tafeltjes en reserveringen waardoor mensen vaak van plek moesten veranderen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De salade met ValDieu-kaas was erg lekker. De pulled pork had een beetje een stalsmaakje maar kwam samen met het broodje, de rucola, koolsla en bbq-saus toch tot zijn recht.
Volgende dag teruggegaan voor diner. Luikse gehaktballetjes zijn een aanrader. Tomatensoep ook erg lekker maar aan de zoute kant.
Een lekkere N'ice chouffe van de tap en de 'GiGi Miep' zijn beide aanraders.
Al met al, erg vriendelijk personeel, gezellig tentje, gemoedelijke sfeer, snelle maar niet opdringerige service en lekker eten voor een zacht prijsje.
sabine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. En betaalbaar.
Will A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het tafeltje tussen de twee toilet deuren is niet geschikt om te eten, continu lopen mensen langs je door, telkens als de deuren open gaan voel een lichte tocht over je heen komen.
Nathalia Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Weer in Maastricht hier weer lekker gegeten. Het was alleen best rumoerig vanwege een borrel.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk en gezellig eetcafé! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het zat vol, als je echt graag naar dit eetcafé wil, zou ik zeker reserveren. Vol is niet bomvol, maar gezellig druk. Een aanrader!!
J R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Jaren geleden ontdekten we Local en sindsdien komen we steevast hier eten zodra we weer eens in Maastricht zijn. De bediening, de ambiance en de ligging van het café zorgen voor een unieke sfeer.
Ik had gereserveerd maar dat bleek niet echt nodig, binnen zat niemand en op het terras was genoeg plek. De reservering (via Iens) was overigens niet doorgekomen. hmm vreemd…
Trek in een voorgerecht bestelden we een Mediterraanse borrelplank en dat was gelijk al een goed begin: gegratineerde mosselen, chorizo, Limburgse kaas, inktvisringen en mosselen, heerlijk brood met tomaten en pesto, olijven, tappenade en vers knapperig brood. Vervolgens kreeg ik een vispannetje met vis van de markt en mijn partner de LimBurger. Deze laatste is een waanzinnige hamburger op een enorm broodje. De vis zat in een sausje en was lekker gegratineerd. Leuk, je krijgt de bijgaande dikke frieten in een klein frituurmandje en de saus in een schelpje. Al met al opnieuw heerlijk gegeten bij Local, daar kan menig eetcafé van leren. Tot de volgende keer!
eline.ambergen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Perfect, leuke sfeer, heerlijk eten, goede prijs, service was erg fijn en vriendelijk. voor t eerst zuurvlees gegeten na 2 jaar wonen in Maastricht. Het was een lekkere eerste ervaring van zeker goede kwaliteit. ook waren de garnalenkroketjes echt geweldig lekker en de brownie toe was ook super! niet te veel, niet te weinig, precies goed.
Robbieede .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Mooi locatie met een erg vriendelijke jongeman als bediening. De eerste avond dat we er waren voor een lekker glas rosé en een desperado heeft ons overtuigd om de dag erna te gaan eten. Beide hadden we een carpaccio vooraf en een biefstuk als hoofdgerecht ( de 1 met kruidenboter en de ander met pepersaus ). Perfect gebakken en alles heerlijk op smaak. Mochten wij nog eens richting Maastricht gaan, dan gaan we daar zeker nog eens eten.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij zijn hier terecht gekomen na een dagje Maastricht op oudejaarsdag en op zoek naar een leuke plek om niet te duur een hapje te eten. Een leuk en heel gezellig café op een gave locatie. We hebben lekker gegeten en een biertje gedronken. Het konijn volgens traditioneel regionaal recept is een echte aanrader! Sfeer in het café was heel goed en de service was prima voor elkaar. Ook een gezellig café om een drankje te drinken in het centrum van Maastricht.
henkvanderziel .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vorig keer hebben we aanzienlijk lekkerder gegeten. Maar we komen nog een keer weer terug. De Lokatie is erg leuk inclusief het personeel.