Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk en gezellig eetcafé! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het zat vol, als je echt graag naar dit eetcafé wil, zou ik zeker reserveren. Vol is niet bomvol, maar gezellig druk. Een aanrader!!
J R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Jaren geleden ontdekten we Local en sindsdien komen we steevast hier eten zodra we weer eens in Maastricht zijn. De bediening, de ambiance en de ligging van het café zorgen voor een unieke sfeer.
Ik had gereserveerd maar dat bleek niet echt nodig, binnen zat niemand en op het terras was genoeg plek. De reservering (via Iens) was overigens niet doorgekomen. hmm vreemd…
Trek in een voorgerecht bestelden we een Mediterraanse borrelplank en dat was gelijk al een goed begin: gegratineerde mosselen, chorizo, Limburgse kaas, inktvisringen en mosselen, heerlijk brood met tomaten en pesto, olijven, tappenade en vers knapperig brood. Vervolgens kreeg ik een vispannetje met vis van de markt en mijn partner de LimBurger. Deze laatste is een waanzinnige hamburger op een enorm broodje. De vis zat in een sausje en was lekker gegratineerd. Leuk, je krijgt de bijgaande dikke frieten in een klein frituurmandje en de saus in een schelpje. Al met al opnieuw heerlijk gegeten bij Local, daar kan menig eetcafé van leren. Tot de volgende keer!
Eline.ambergen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Perfect, leuke sfeer, heerlijk eten, goede prijs, service was erg fijn en vriendelijk. voor t eerst zuurvlees gegeten na 2 jaar wonen in Maastricht. Het was een lekkere eerste ervaring van zeker goede kwaliteit. ook waren de garnalenkroketjes echt geweldig lekker en de brownie toe was ook super! niet te veel, niet te weinig, precies goed.
Robbieede .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Mooi locatie met een erg vriendelijke jongeman als bediening. De eerste avond dat we er waren voor een lekker glas rosé en een desperado heeft ons overtuigd om de dag erna te gaan eten. Beide hadden we een carpaccio vooraf en een biefstuk als hoofdgerecht ( de 1 met kruidenboter en de ander met pepersaus ). Perfect gebakken en alles heerlijk op smaak. Mochten wij nog eens richting Maastricht gaan, dan gaan we daar zeker nog eens eten.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij zijn hier terecht gekomen na een dagje Maastricht op oudejaarsdag en op zoek naar een leuke plek om niet te duur een hapje te eten. Een leuk en heel gezellig café op een gave locatie. We hebben lekker gegeten en een biertje gedronken. Het konijn volgens traditioneel regionaal recept is een echte aanrader! Sfeer in het café was heel goed en de service was prima voor elkaar. Ook een gezellig café om een drankje te drinken in het centrum van Maastricht.
Henkvanderziel .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vorig keer hebben we aanzienlijk lekkerder gegeten. Maar we komen nog een keer weer terug. De Lokatie is erg leuk inclusief het personeel.
Susanne94 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij waren met 7 dames en hadden allemaal andere gerechten en ze waren allemaal heerlijk !! Bediening is ook erg aardig en behulpzaam. Een aanrader
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisterenavond hier gegeten met 4 personen. De bediening is uiterst plezierig en vriendelijk. De prijzen zijn goed. De voorgerechten waren prima, maar de hoofdgerechten een stuk minder. Het vlees van de de saté was echt te droog. En de hamburger was niet ambachtelijk, zoals op de kaart staat, maar leek eerder uit een kant en klaar verpakking te komen. De biefstuk was weer wel beter.
Avanegeraat .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten en een super bediening. Vooral de garnalenkroketjes zijn een aanrader. Leuke zaak.Komen zeker nog eens terug.
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
cafe local is een aanrader voor een gezellig en culinair avondje uit. Het eten is er zeer goed (vooral de zalm!) en het personeel is zeer vriendelijk en maken het hun gasten op alle mogelijke manieren erg naar hun zin.
Roosen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Zeer vriendelijk personeel en een goede bediening. Goed glas bier, lekkere wijn en koffie. Het eten was zeer lekker en ruim voldoende. Een aanrader!
P S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Al een paar keer bij Café Local geweest voor een lunch. Een zaak met een erg gezellig terras op de Markt met zeer aangenaam personeel. Het eten is ietswat standaard, maar wel altijd perfect verzorgd! Hier komen we regelmatig, en dit zullen we blijven doen!
Dilara C.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Heerlijk wezen lunchen, broodje carpaccio is zeker aan te raden! Goede en vriendelijke service. Helaas beetje klein dus niet veel plek
N. S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Voorgerecht -champignons a léscargot- viel een beetje tegen. Was een soort champignonragout met een laagje gesmolten kaas. Hoort te zijn: Hele champignons gevuld met knoflook/peterselieboter uit de oven. De garnalen aan de overkant van de tafel waren prima. Ik had pasta met champignons als hoofdgerecht. Deze was ok, maar had weinig smaak helaas. Het spaakhammetje en de steak van mijn tafelgenoten was uitstekend daarentegen evenals de frieten. Salade zou iets ruimer mogen. Dus meer keuze in, en meer aandacht voor de vega gerechten zou mij over de streep trekken om hier nog eens te gaan eten. Bediening was vriendelijk en alert. Helemaal goed. Super terras op de markt met de laatste zon van alle terrassen!
Liesbet_bry .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij genoten van het diner bij cafe local met 6 vriendinnen. Ik heb heel erg genoten van 'catch of the day'! Superverse tongfilet met gegrillde groenten, frieten en gratin aardappelen. Gezellige ambiance en heel vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Cweerts .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige plek!
De prijs is ook prima voor wat je krijgt, porties zijn precies groot genoeg. De tagliatelle met zalm en de salade Valdieu waren heerlijk, de rest vast ook, ik ga zeker nog eens terug om iets anders te proberen!
Avhuigenbosch .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij waren met een groep van 8 man, twee hiervan hadden spareribs en die waren slecht!! De rest was lekker met een goeide porties!
Kellycornelissen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, knus en gezellig. Goede bediening. Enkel jammer dat de vegetarische keuze op Internet meer te bieden had dan op de kaart vermeld stond en mogelijk was.
Dass K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Mijn dochters hebben bloedworst gegeten. Lekkerste die ze hebben gehad. Zelf 12 uurtje speciaal. Zat helemaal vol. Lekker gegeten.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk dat bijna al het eten huisgemaakt is! De service was prima. Een klein, maar daardoor gezellig cafeetje. Wij raden het aan!