Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cafe Local

fam.rassin1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was zeer klantvriendelijk. Leuke sfeer en zeer gezellige intichting. Zeker aan te bevelen.
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig, goed geprijsd, bediening is snel en met humor, eten heerlijk (zeker gezien de prijsstelling).
We zijn met 6 vriendinnen gaan eten. De groep moet niet groter zijn ivm de ruimte in Local. Vooral de vlotte bediening viel in goede aarde.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellig sfeertje. Was genoeg keus, eten was goed, snelle vriendelijke bediening. De vis van fish en chips was te hard gebakken, je proefde meer de korst dan de vis, maar was lekker en meer dan genoeg. De steak was goed gebakken, lekkere verse warme groente en n stukje gratin. Pepersaus was pittig zoals het hoort. Al met al tevreden.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De uiensoep was echt zoals een uiensoep hoort te zijn!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs in een klein, maar niet overvol eetcafe.
Zeker voor herhaling vatbaar.
We aten de Luikse ballen en het maastrichts zoervlees...heerlijk!
Frits N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
tafeltjes zijn net zo klein als de locatie. bediening dik in orde, kwaliteit eten redelijk, hoeveelheid eten goed.
uitstraling locatie is goed, echt een klein stamkroegje
sandradee D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
we hebben heerlijk genoten van de keuken van cafe local.En een glaasj wijn erbij ,dan voel je je toch miljonair??
Jennifer O.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Helaas geen warm ontvangst bij aankomst. Een erg bijdehante ober die alles beter wist, jammer! Het eten was wel lekker, goede kwaliteit voor een leuke prijs!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Voor diner hier van een aantal heerlijke gerechten genoten. Last minute gereserveerd, ontzettend behulpzaam voorzien van een mooie plaats op het terras buiten. Leuke lokatie. Helemaal top!
Titus P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gedurende het voorgerecht werden we vriendelijk verzocht te verplaatsen daar een andere groep niet langer bereid waren aan de hoge tafel achterin het restaurant te zitten.

Erg jammer, onze serveerster was erg netjes, de dame die ons vroeg te verplaatsen stug, vervelend en niet in haar nopjes.

We hebben na het voorgerecht onze maaltijd voorgezet bij 'de minckelers' en dat is zeer goed bevallen.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Echt een eetcafé,kaart is niet bepaald origineel, maar niks mis mee. Prettige bediening, vriendelijk en snel.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke tent op leuke plek. We zaten buiten. Eten was lekker. Alleen de botervis zou ik niet meer nemen. Vond hem wat te droog. De saté was wel lekker. Als voorgerecht hadden we scampi's en broodpankje: heerlijk. Vriendelijke bediening.
Bryan P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer goede service, je zal er nooit met een leeg tafeltje zitten.
Het eten word altijd met liefde bereid.
Je zal merken als U/je er eens gaat eten, want de bediening heeft altijd wel een passend wijn advies bij het gerecht.
Houd je niet van wijn dan hebben ze ook lekkere bieren/frisdranken.

De twee koks staan altijd met passie te koken, en weten donders goed wat ze serveren.

In een zin samengevat:
Ga een keer langs en laat je verrassen!

Met vriendelijke groeten,

B. Pisters
Inky1985 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het vlees was prima, maar de patat was niet te eten. Ik heb niet snel
dat iets niet lekker is, maar deze was erg hard hard en droog. Na melding aan de medewerker
kregen we de reactie dat ze het zou doorgeven aan de keuken en dat was het.
Nadien zijn we maar naar een cafetaria gegaan om nog lekkere patat te eten.
Bij ons geen goede service, we zullen niet snel terug gaan.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
hadden gereserveerd, bij aankomst was alleen menu mogelijk! na enig aandringen kon dat toch anders, maar geen vriendelijke bediening! de spies besteld, met een keuze medium of rare! maar het was totaal doorbakken en koud! bleek dat het in de middag al was voorgegaard. een rundvleesspies?? voorgegaard?? dan heb je het niet begrepen!!
Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik even reageren op deze recensie. Ik denk dat u zich vergist qua locatie en dat deze recensie niet voor ons is bedoeld.

Om uw recensie te weerleggen; Bij ons kun je altijd a la carte eten, we hebben weliswaar een menu maar we promoten dit (vind ik persoonlijk) misschien nog wel te weinig.
Over onze bediening kan ik simpelweg zeggen dat ze te boek staat als zeer gastvrij en vriendelijk maar wellicht kan diegene een slechte dag kan hebben gehad maar dat zou zijn opgevallen.
Het laatste argument dat ik wil aanvoeren is dat wij geen runderspies op onze kaart hebben staan, laat staan dat we deze dus voorgaren. De enige spies die we hebben is saté van varkenshaas maar dat zult u vast niet bedoelen.
Ik ga er dus vanuit dat u even kijkt voor wie deze recensie wel bestemd is en deze van onze pagina verwijderd.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met gastvrije groet,

Dennis Stroes
Café Local
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima lunch op toplocatie. 12 uurtje klassiek genomen en dat was erg smakelijk en meer dan voldoende. Aspergesoep was noemenswaardig, erg lekker. Gezellig terras op de Markt van het winkelparadijs Maastricht. Voor herhaling vatbaar.
Mandy G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Omdat ik altijd gezellige momenten heb gehad in Café Local, had ik vol overtuiging gereserveerd voor een lunch met mijn (oud-)collega's. Helaas werden dit keer mijn verwachtingen niet waargemaakt. De lunchgerechten zelf waren nog steeds prima. Enige opmerking daarbij is dat de verse jus niet vers was, en dat dit bij het bestellen ook niet werd vermeld. Maar belangrijkste reden van deze lage waardering is de onvriendelijke gastheer. Geen lachende ontvangst, eerder boos wat hij voor ons kon doen. Mijn collega liep misschien iets te enthousiast op de voor ons gereserveerde tafel af (?). Het voelde niet echt als een warm welkom. Daarna een bitse vraag of we niet met vijf personen zouden komen in plaats van vier. Klopt.. ik had net een kwartiertje eerder gebeld met zijn (wél heel vriendelijke) collega om door te geven dat we iets verlaat waren en dat we helaas door een griepgeval met 1 persoon minder zouden komen. Was geen probleem. Bij het opnemen van de bestelling kon er ook geen lachje van af. En de drankjes werden nog net niet neergesmeten op tafel, maar een vriendelijke lach of blik bij het uitserveren was echt te veel gevraagd.
Kortom.. Jammer! Vooral omdat ik deze locatie vooraf zo had aangeprezen bij mijn collega's. Liever een iets minder lekker broodje dan een chagrijnige gastheer.
Beste Mandy,

Wat vervelend dat je deze ervaring bij ons hebt opgedaan en dat terwijl je optrad als ambassadeur van onze zaak. Absoluut natuurlijk niet zoals het hoort.
Ik heb inmiddels de "andere kant" van het verhaal gehoord en betreur de gang van zaken zoals deze gelopen is. Ik kan er verder veel van maken maar het mag natuurlijk nooit gebeuren dat jullie zo'n gevoel overhouden aan een gezellige lunchafspraak.
Ik zal komende week even contact met je opnemen en zal zorgen voor een passende oplossing.

Met gastvrije groet,

Dennis Stroes
Café Local
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten in een gezellige tent!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten op een leuke plek!
Susanne N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
alles goed verzorgd, alleen het tafeltje was wel erg klein voor 3 personen. Het was een tafeltje voor 2 waar ze een stoel extra hadden bijgezet, dus heel krap, ook voor het personeel.