Café Lent

Peizerweg 72a 9727 AK Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Lent

Klaaskruizenga .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben een zeer geslaagde kookworkshop gehad. Onze keuze was tapas gerechten maken. De tapas gerechtjes waren een lust voor het oog. Het zag er allemaal zeer smaakvol uit. Alle gerechten waren echt lekker. We hebben allemaal ( 28 mensen ) genoten. Het was een zeer geslaagde avond. Service perfect, onze complimenten.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Vanmiddag bij Café Lent, samen met mijn vrouw, geluncht,
Gelegen in het Groninger Woonforum is Café Lent een ideale plek voor een lunch.
Bij binnenkomst konden we gemakkelijk een plaatsje vinden. De bediening was goed en zakelijk.
Het eten was echt perfect. De zalmsalade was om te smullen en ook de saté was uit de kunst.
Het vlees was zoals je het in saté nog maar weinig tegenkomt. Fantastisch.
Een echte aanrader voor een dagje Groningen.
Ludo B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wekelijks komen we hier voor een zakenlunch. Het kan op door de week rond lunchtijd wel druk zijn waardoor je even moet wachten op je eten. Omdat we altijd gezellig zitten hebben we hier geen last van. De bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.
Op de menukaart is voor ieder wat wils. Ik neem regelmatig de sandwich carpaccio met dikke frietjes. Zelfs de pesto wordt vers gemaakt. Samen met de heerlijke knapperige krulsla is dit echt om te smullen!
Collega's nemen vaak de wrap met kip. De wrap wordt vers bereid en komt uit de oven met gesmolten kaas waarna het geserveerd wordt met dikke frietjes en mayonaise.
Wij zullen er nog vaak terugkomen!
Groningen1978 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Al eerder op deze plek gegeten. Ik vond het, tot vandaag, erg prettig dat op deze locatie een volwaardig, sfeervol eetcafe zit, maar met de vreselijke ervaring van vandaag kom ik hier nimmer weer.

Vandaag brood met Kwekkeboom Garnalenkroketten besteld. Tenminste, dat staat op de kaart (evenals gewone en groentekroketten).
Bij het serveren krijg ik twee opengesprongen kroketten. Bij het opensnijden is er geen garnaal te vinden, en enkele groene groentestukjes in ragout. Als ik de serveerster wenk en zeg dat ik vermoed de verkeerde (groente-)kroketten gekregen te hebben ontkent ze dat direct heel stellig en komt ze met het verhaal dat dit kroketten zonder garnalen zijn, maar wel met die smaak.. Als ik zeg dat me dat nog al tegenvalt is haar uiterst arrogante reactie “oké…” en loopt zo weer weg…

Beste Café Lent, als ik in google Kwekkeboom Garnalenkrokketten intyp hebben deze uiteraard(!!!) als vulling garnalen…. Dus of jullie bedonderen de boel, of jullie weigeren gemaakte fouten te erkennen en goed te maken. In beide gevallen is de serveerster totaal incapabel om met een, op een keurige manier gebrachte, klacht om te gaan
Dgw R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wat een geweldige zaak!!
De service is perfect, erg vriendelijke en professionele medewerkers.
De keuken is open waardoor je mooi naar binnen kan kijken.
De tijd tussen bestelling en uitserveren is super. En dat ondanks er maar 1 man in de keuken staat!
Door deze zaak ga je bedenken hoe het kan waarom het bij elk andere eetgelegenheid altijd zo lang moet duren.
De kwaliteit van het eten is top. Wat een heerlijke salade heb ik gegeten en mijn vriendin had een heerlijk broodje. Ook de smooties zijn erg goed.

Er is 1 nadeel aan 'Café Lent', het ligt 190 km van onze woonplaats af. (Lent, Gelderland)

Ik zou hier elke dag wel willen eten.
Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen, dan kunnen jullie mee genieten!!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Op zoek naar een goed bereikbare plek voor een werklunch in Groningen vonden we Café Lent, ondergebracht in het Woonforum. Prima parkeren, dicht bij de snelweg en tja, een woonmall.

De bediening was vriendelijk, maar niet overalert. We moesten steeds flink wachten, terwijl we tot de zeer beperkte clientèle behoorden.

De lunchgerechten waren redelijk, maar niet heel bijzonder: standaardkaart voor een lunch café.

Misschien is Lent heel geschikt om de trek te stillen die optreedt na winkelbezoek, maar de volgende keer zoeken we een ander onderkomen voor een zakelijke afspraak.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Al jaren kom ik hier regelmatig. Eten blijft heerlijk, goed van smaak, altijd vers! Ook vandaag weer superlekkere sandwich gegrilde kip, met knapperige sla en knapperige bacon erop. En niet te vergeten de patatjes bij de sandwich! Erg lekker. Daarbij een goede latte machiato en verse jus. Wat wil je nog meer! Ik kan er weer tegen voor vandaag en kom zeker binnenkort weer terug. Petje af dat ze de kwaliteit en versheid van het eten hier weten te behouden, dat zie je toch op veel plekken wel anders.
Jurgen E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Lunch met een collega en ze hebben ons twee heerlijke sandwiches (met frietjes!) geserveerd. Voor een dergelijke lunch of op andere dagen een bezoek aan de meubelboulevard is het prima. Het is echt een informeel, beetje design, lunchcafé.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Eenvoudige, moderne eetgelegenheid enigszins verstopt op de 1e verdieping van Meubelboulevard Peizerweg. Op zich prima om te lunchen, soep, broodjes, niet te duur, maar service is navenant niet attent, meer bezig met andere zaken dan de klant. Als je makkelijk (veel parkeergelegenheid) en redelijk snel even wilt lunchen is deze gelegenheid aan de Ringweg West te doen. In combinatie met meubels shoppen zal het een voldoende scoren. Bij een zakelijke lunch kan het eigenlijk niet.