Café Lennep

Jacob van Lennepkade 334 1053 NJ Amsterdam Nederland Kaart
31-202335201

Over het restaurant Café Lennep

Café Lennep in Amsterdam Oud-West, aan de waterkant van de Jacob van Lennepkade, is een mix tussen Amsterdamse bluf en New York. Dit splinternieuwe café ademt een relaxte sfeer. Of je nu voor aan de waterkant gaat zitten, in de mooie binnentuin of gezellig binnen, bij Lennep is het altijd goed vertoeven.

Je kunt hier terecht voor zowel lunch, borrel als diner. In het café heb je uitzicht op de rotisserie. Bij Lennep staan er dan ook heerlijke gerechten van 't spit op de kaart. Probeer bijvoorbeeld het heerlijke Franse boerderij kippetje. Ook zijn er grillgerechten en burgers verkrijgbaar. De vegetariërs worden uiteraard ook niet vergeten en ook voor de kids is er een speciaal menu verkrijgbaar. Relaxen in Oud-West doe je dus bij Lennep! Reserveer nu!

Meer informatie over restaurant Café Lennep

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Lennep

Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was weer heerlijk!!! Dit keer vegetarische gegeten een smaakvol gerecht, zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Kortom het was weer erg gezellig.
F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Lekkere lunch (club sandwich), aardige en vlotte bediening, geweldig terras aan het water maar binnen ook leuk. Een aanrader! Zelf kom ik hier regelmatig.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Met een aantal vrienden hier gegeten. Zaak heeft leuke inrichting en het overdekte terras is ook top. Kaart is beperkt, maar heeft genoeg keus voor je standaard 'snelle hap' met vrienden (kip, hamburgers, etc) en is prima geprijsd. Helaas viel het eten tegen, kip was erg droog en hamburger wat flauw.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heel erg lekker eten en heel sfeervol. mooie afstand vanuit het centrum van Amsterdam. Met lekker weer is het ideaal om aan de gezellige terras tafels aan het water te zitten.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Een fijne plek waar de lunch en service goed is, sfeervol. Het is rustig, goed om te overleggen en de prijzen zijn prima.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Sfeervol café waar je een eenvoudig maar lekkere maaltijd kunt eten.
robin H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Geweldige plek - kan zo wel met een kop koffie en laptop daar zitten met blues muziek op de achtergrond of gezellig met vrienden eten en bordspelletjes spelen. Moeite waard om de kimchi tosti te proberen, echt verrukkelijk! :)
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Toetje was een beetje teleurstellend qua keuze een smaark, maar het eten was anders goed! Live musiek op zondag avond gezellig, maar iets te hard voor de kleine ruimte.
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Erg goed en lekker eten, zowel lunch als dinner. In de avond erg gezellig voor een drankje. Ook goede service! Ik kom snel weer terug
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben met een groepje bevriende collega's heel lekker gegeten. De inrichting is modern en uitnodigend. We werden goed ontvangen. De kippetjes en de vis waren heel goed van smaak en maakte dat de prijs-kwaliteitsverhouding klopte. Extra bestellingen zoals extra frites tussendoor werden ook snel geserveerd.
Een plek om vaker af te spreken!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was vrijdagavond en erg druk en vooral HEEL ERG lawaaierig, waardoor we elkaar nauwelijks konden verstaan. We hadden aan het eind van de avond allemaal een schorre keel.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Café van Lennep stond in mijn geheugen als een kwaliteitsrestaurant/eetcafé met aandacht voor detail maar dat moet ik herzien. Chaotische en weinig spontane bediening, lang wachten op eten en drinken, vieze tafels, vies terras dat al tijden niet schoongemaakt leek, verlepte bloemen in de vaas, waterflessen die vet voelden bij het oppakken. Het eten was ook magertjes, het hoofdgericht kip van de spies was gortdroog, de ravioli erg flauw. Als toetje cheesecake, die was vers en lekker. Het voelde alsof er weinig sfeer en passie in zat bij het bedienend personeel en in de keuken.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Mega slechte service, elke biertje duurde 30 min. Aan het einde wel zelf aan het tappen maar niet voor ons. Nooit meer hierheen!
Sas B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke zaak bij binnenkomst ook door de inrichting. Waren net binnen toen de bediening al gelijk bij ons tafeltje kwam om te vragen wat we wilde drinken. Top hou ik van. De kaart is goed er staat voor iedereen wat op, ook voor clienten met allergieën. Toen we doorgaven over een lactoseallergie werd er gelijk naar gehandeld en zo ook geserveerd. Prijs en kwaliteit is heel goed, goede rode en witte wijn . Eten wordt mooi geserveerd vooral kip van het spit Mexican. AANRADER VOOR LEUK GEZELLIG EETCAFE. .
ErnstC17 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteravond met 6 volwassenen en een twaalf jarige gegeten bij Van Lennep.
Dat was geen beste ervaring.
Een kleine opsomming van de avond.
Om 20.00 een tafel, om 20.45 vond iemand de tijd om de bestelling op te nemen.
Een uur later kwam eindelijk het voorgerecht.
Omdat we ondertussen nogal hongerig waren vroegen we om extra brood. Er kwam een bord met 4 rest stukjes brood, de uiteinden van een stokbrood...
Toen eindelijk het hoofdgerecht kwam waren we wederom nogal verbaasd. De steak bleek 10cm groot te zijn, met een mini portie friet en wat laffe salade. Een zeer karig maal.
Toen de twaalf jarige natuurlijk nog een toetje wilde na het eten werd ons verteld dat de keuken gesloten was....
We waren om 20.00 binnen.
Het excuus : het was druk. Ter compensatie hoefden we 1 fles wijn niet af te rekenen.
Wij vonden het allemaal erg onprofessioneel en gaan hier niet meer eten. Jammer want we wonen om de hoek en de locatie met het grote terras is fijn.

Carien S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Om18.30 binnen gekomen en pas om 21.00 ons eten gekregen!! Veel te lang moeten wachten. Ober gaf iedereen en alles de schuld in plaats van zo snel mogelijk ons diner te serveren. Bij rekening moesten we vragen of iets aan de rekening gedaan kon worden. Uiteindelijk 2 fles wijn van rekening gehaald. Maar toch.....geen goede indruk gekregen van restaurant. Niet nog eens heen.

Daan H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Een leuke gezellige sfeer voor een drankje. Ik zal er niet meer gaan eten. Lam was van een taai stuk spier, 2 hadden spareribs die taai waren en niet lekker. Rib eye was oke maar werd welldone geserveerd ipv medium/rare. Wij waren de eerste tafel dus ze hadden genoeg tijd moeten hebben om het eten goed klaar te maken.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Bijna thuis, toen liepen we langs Lennep. Dat werd een toetje en borrel als afsluiter van een goede dag. "Wij zijn ijzersterk in toetjes" deelde vriendelijke meneer in de bediening met ons. De juiste toon, lekker relaxed. Uiteindelijk bleek de cheesecake een shot in de roos volgens de andere kant van de tafel. Zelf een biertje genomen. Eerste Brand Dubbelbock van het jaar gehad; dat was het doel. Rest van de bierkaart lijkt een beetje veilig, dat is zonde. Wel een ontzettend mooie zaak. Volgende keer eten we meer dan alleen het toetje.
Jory S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op donderdag 10 september 2015 dronken we eerst een wijntje op het grote terras. De glazen waren wel wat aan de kleine kant, maar misschien leek dat zo omdat de wijn zo goed smaakte. Binnen namen we vervolgens een kippetje en een burger, fijne porties met lekkere frieten en salade. We komen zeker nog een keer terug.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Beste burger in tijden! Overal verkrijgbaar, maar deze heeft zijn eigen pure stijl. Wat een smaak op een van de leukste terrassen in Amsterdam. Echt een buurt restaurant met hele vriendelijke bediening. En 10 bieren van de tap. Wat wil je nog meer