Café La Cloche

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gisteren een maaltijdsalade met spekjes gegeten...nou als je dat een maaltijdsalade noemt voor 13.50.
Veel te weinig,het leek wel een salade garnituur,smaak was niet verkeerd maar daar kun je ook weinig aan verpesten.
Klein stukje brood werd bij de salade gelegd,kost niks extra's om het apart op een bordje erbij te serveren.
Kortom.niet voor herhaling vatbaar
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk asperges gegeten op het terras bij la Cloche

Bediening vriendelijk en attent
Asperges met zalmmoot waren vers en heerlijk
Goed glaasje wijn erbij op het terras en de avond was helemaal geslaagd
Ingrid380 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
We zouden hier lekker iets gaan eten als avondeten. Ikzelf had saté. Op zich niet zoveel mis mee. Mijn dochter had de hamburger. Wat bleek, gewoon een gefrituurde hamburger op een broodje met wat sla. Wat een afknapper. Wil best geld betalen voor eten, maar dan goed eten en niet dit veredelde snackbar eten. Ook de bediening was absoluut niet vriendelijk. Eens maar nooit weer.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
3 gangen menu € 18,50. Rijkelijk gevulde tomatensoep met stokbrood. Grote schnitzel met pepersaus, sla en aardappelkroketjes/frites. Zeer royale portie en goed bereid. Koffie na. Zeer vriendelijke bediening, geïnteresseerd, correct en snel. Verrassend lekker gegeten en niet duur. Geen haute cuisine maar goede prijs kwaliteitverhouding en dat gelegen aan het mooie Vrijthof.
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Ontvangst door zeer vriendelijk personeel. Even 3 kwartier wachten op een collega onder het Gent van een drankje was geen probleem. Het 3 gangen menu met carpaccio, spare ribs en een dame blanche waren eigenlijk allen meer dan prima. Goed op smaak, royale porties, vers. Prima!
Miabrepoels .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
The place to be op het vrijthof
Voor de prijs/kwaliteit hoef je bij la cloche niet van het vrijthof af te gaan .de kaart is simpel maar maar allemaal huis gemaakt
Ik zelf had een salade la cloche een echte goede maaltijd salade meer dan voldoende .mijn partner had de huisgemaakte maaltijd tomaten soep .wat mij vooral opviel toen we la cloche binnen liepen was dat dekeuken deur gewoon open stond en je er gewoon naar binnen kon kijken .naar mijn gevoel is la cloche het zaakje waar je moet wezen als je op het vrijthofwilt eten
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gegeten mixed grill en kogelbiefstuk. Vlees is allemaal goed bereid en voldoende gekruid. Normale friet erbij. Bij mixed grill 3 sausjes( curry, peper en wishkey) , dessert keuze beperkt, groot portie ijs met slagroom en chocolade saus. Is een bistro achtig geheel, bediening was goed en rustig. Prijs kwaliteit is goed.