Cafe Kult

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Voordelig
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellige alternatieve toko. Begonnen met de tortilla chips uit de oven. Niks mis mee. Daarna de Syrische stoof en de Tarte Tartin, die prima van smaak waren. Gezien het prijs-kwaliteit niveau was het gewoon goed. Leuke stek om naast een biertje even makkelijk voor een klein bedrag een bodempje te leggen.
Mwilting .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ontzettend leuke kroeg, waar je ook lekker kunt eten. De kaasfondue is heerlijk, weet ik van eerdere bezoeken. De quiche meestal ook en de burger die ik deze keer had, was fingerlicking good! De bediening is supervriendelijk, hip en behulpzaam. Omdat ze echter veel taken hebben, kan het soms wat langer duren, vooral als het wat drukker is. Al met al erg leuk en lekker hier.
Daniëla B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heel gezellig eetcafe. Ik had rendang wat goed op smaak was alleen de hoeveelheid vlees en groenten liet een beetje te wensen over. Er zat heel veel saus bij. De biologische gehaktballetjes bestelde ik later als borrelhap endie zijn goed op smaak. Ze vallen wel uit elkaar bij het aan de vork willen prikken. Ik kom er soms met vriendinnen om even wat te drinken, altijd gezellig en vriendelijk personeel.
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
heerlijk gegeten. Vooraf de macho's met kaas en guacamole en mayo (had wel een salsa bij gemogen) en een portie olijven. Ik had een Engelse meatloaf met friet en spinazie, m'n partner een runderroti met rijst en een vrolijke salade. Leuke ongedwongen sfeer, retro camp en kult, met bijpassende muziek.
Proeversutgrunn .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Laatst lekker gegeten met vrienden. De gerechten staan op een krijtbord. Vier keer de kaasfondue gehad. Deze was goed op smaak en werd geserveerd met brood (bruin en wit) en sla. We hebben gevraagd om extra groenten voor bij de kaasfondue, maar dat was niet mogelijk. Ondanks dat was het ruim voldoende.
Als toetje een verse appelgebak en een chocoladetaart gedeeld. Beide verrukkelijk.

Er hangt een zeer gezellige sfeer in het restaurant, het personeel is vriendelijk en houd wel van een grapje. De prijzen passen bij de gerechten.

Zeker aan te raden met een vriendengroep.
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wij komen altijd met volle tevredenheid Kult. Kult is niet gelegen in de meest charmante straat van Groningen maar toch is het bezoek meer dan waard. Het eten is niet altijd van restaurant nivo maar die pretenties heeft Kult ook niet. We aten recent prima spare ribs en kaasfondue, aanrader.
Delien .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Een tijdje geleden uit eten geweest bij de Kult met zn tweeen, we hebben toen vis in italiaanse tomatensaus gegeten, dit was pure smaaksensatie en ik heb nog nooit eerder zo'n lekker visgerecht gehad. Een aanrader! Als nagerecht op aanvraag een ijsfeestschotel met zes soorten ijs genomen, dit was ook erg lekker! De bediening was ook enthousiast en hartelijk. Een erg leuke ervaring. Ook leuk dat ze een gekleurde inrichting hebben en tweedehands servies, en je kringt n blikje met chocolaatjes bij de koffie. De groentenquiche is er ook goed bevallen. Een minpuntje: de appeltaart is van diepvrieskwaliteit, en kreeg ik half ontdooid en in waterige toestand. Al beloofde de kaart de lekkerste appeltaart van Groningen. Verder een favoriete tent, we komen zeker terug!
Chanoe D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Heerlijk veganistisch gegeten wij hadden de veganistische buideltjes met een mosterd kardemomsaus als hoofdgerecht en als voorgerecht de groente samosa's met een soort chili saus. De Samosa's waren al heerlijk maar het hoofdgerecht was helemaal fantastisch, als bijgerecht krijg je nog patatjes met saus en een lekkere salade. We zaten gewoon goed vol na het eten, je krijgt meer dan genoeg te eten maar gelukkig ook weer niet overdreven veel want het is ook zonde als de helft weggegooid moet worden. De sfeer is heel erg leuk en de bediening is ook vriendelijk en gemoedelijk, niet zo onpersoonlijk als in sommige andere restaurants.
Alieke Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Biologische, lekkere gerechten op de kaart. Mijn kaasfondue smaakte goed en de bediening was heel vriendelijk. Dit restaurant is net even wat anders en dat maakt het leuk. Ook de bingo is is een aanrader!
JohanHenk .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Eind juli op het terras gegeten, prima gegeten. Vooraf vistapas en groentesamosa's die prima waren, als hoofdgerecht zeer malse spareribs en een wat tegenvallende italiaanse stoofpot.

Al met al prima bediening, alhoewel we niet van de kaart bestellen maar moesten even binnen kijken op het bord wat er te krijgen was. Prijs kwaliteit was prima!