Cafe Kuijper

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Als je een toerist wil uitleggen wat het begrip 'gezelligheid' nou precies inhoudt, dan kun je het best naar Café Kuijper komen. Gezelligheid ten top: klein, druk, levendig, ongeordend, eclectisch, een beetje jugendstilachtig etc. En de dames in de bediening doen ook nog een duit in het zakje wat dat betreft. Op gezette tijden kun je er ook nog eens live naar voetbalwedstrijden kijken of pubquizzen. Het enige minpunt tijdens ons bezoek was de airco: deze stond op stand koelkast terwijl het buiten nog geen 15 graden was. Ik nam de dagsoep, een champignonsoep (champignonnensoep volgens de serveerster) en de clubsandwich zoals ie hoort (volgens Café Kuijper dan) met Franse frietjes. De soep werd geserveerd met geroosterd brood en smaakte uitstekend. De clubsandwich met bacon, gerookte kip, tomaat en een gekookt eitje was prima maar niet bijzonder. En wat mij betreft zijn Franse frietjes inderdaad te prefereren boven chips.
Joon B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Super gezellige buurtbar/café.
Uit de stal van alle andere leuke zaken in 1km omtrek, wat je wel een beetje terugziet in het interieur. Pluspunt is dat er net zoals bij de ander zaken altijd vlot en leuk personeel staat en het eten dik in orde is. Ook heerlijk om een Ajax wedstrijdje te kijken onder het genot van een goede bak koffie met een lekkere uitsmijter. Allemaal niet gek doen maar gewoon goede kwaliteit, echt genieten.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Perfecte locatie voor een prima lunch of ontbijt! Zeer goede prijs/kwaliteit/portie verhoudingen. Inrichting niet heel bijzonder maar wel gezellig! Bediening erg vriendelijk en goed. In de avond is de bediening wat minder qua oplettendheid en snelheid. Leuk extraatje: koffie komt standaard met een glaasje water en een heerlijk stukje spekkoek!
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Lunch in Cafe Kuijpper. Cola Light, Brood met kroket, tosti en verse jus.
Het eten was goed en op een mooie temperatuur. De tosti was wel wat massief, maar zeker lekker. Goede kroket en mooi bruin brood. De bediening is aardig maar ik moest nog wel een keer extra om mijn bestelde jus vragen, die was verdwenen uit het geheugen denk ik.
Qua interieur een bruine kroeg met een terras. Voor Amsterdam een zeer redelijke prijsniveau. Prima plek voor een snelle lunch.
Frederik W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Ben er afgelopen zondag voor een broodje met tonijn salade en twee Zatte van Brouwerij 't Ij. Het broodje was donker bruin en van goede smaak. Er op zat een goed gemaakte tonijn salade stevige stukken komkommer en tomaat, salade bladjes. De service is, zoals bij elke tent van deze eigenaar, erg goed. Verwacht geen uitgebreide dinner kaart maar voor een snack of lunch gerecht met een uitgebreide bier keuze zit je hier heel goed!
De Riquet De Caraman .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Vanmiddag even voor een vlugge koffie en een kleine hap bij Kuijper geweest. Een vrolijke jongedame vroeg me wat ik wilde drinken en verraste me met een prettige en gelijk drinkbare cappuccino.

Op de achtergrond stond rustige muziek zodat ik even geconcentreerd wat kon werken. Van de kaart bestelde ik een Flamkuchen met parmAHam die ik kende van een ander restaurant. Een soort platte en dunne pizza met een beetje rucola, oregano, ui en ham.

Hij smaakte goed ookal zat er naar mijn smaak wat veel olie op. Maar de smaak deed me wel even denken aan een goed italiaans restaurant. Prima hapje, snelle service.
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Ziet er leuk uit van binnen, maar wel wat krap. We wilden flink lunchen, maar een aantal dingen bleek om 12:00 al op. Ook stond het vriendelijke meisje alleen te werken, dus we hebben uiteindelijk zelf alles besteld en gehaald bij de bar, nadat we op de eerste bestelling van 3 koffie ruim 20 minuten moesten wachten. De meatloaf was droog en koud evenals de kip. Wel hele leuke drankjes en prima biertjes, dus we komen nog een keertje terug om te kijken of het ook anders kan. En anders borrelen we alleen.
Joris1986 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Het broodje meatloaf is heerlijk, evenals de meisjes die bij Cafe Kuijper werken! Perfecte bediening, heel vrolijk en behulpzaam. Mooi terras ook!
Jvrs .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Een bar zoals een bar bedoeld is. Goede drank kaart met veel soorten bier en goede wijnen. Het barpersoneel is snel, vriendelijk en niet opdringerig. Bijna niets is ze teveel.
Wat deze bar met kop en schouders boven de andere in het rijtje Oosterpark doet uisteken (Milo, Boom, Pata Negra, Sargo, Biertuin, East of Eden) is de focus die ze hebben op alleen een drankje doen. Diner doe je ergens anders. En wat als je toch iets wilt snacken: de hapjeskaart is echt ongeëvenaard goed.

Goede tent, bijzondere aanvulling voor Oost.