Café Krull

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Café Krull

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ik kwam jaren geleden vaak bij Krull omdat mijn toenmalige vriendin in de buurt werkte en ik vond het altijd een prettige zaak. Dus tijd voor een hernieuwde kennismaking maar die pakte al onmiddellijk verkeerd uit. Het meisje achter de bar zag me binnenkomen maar er gebeurde helemaal niets. En dit was niet omdat ze druk met iets anders was want ze had niets om handen. Toen ze na tien minuten haar lippen ging stiften ben ik maar opgestaan om te zeggen dat ik toch wel graag geholpen wilde worden. Ik bestelde een muntthee, een tosti met salami, kaas en tomaat en een bruin broodje vitello tonnato met pijnboompitten. De tosti was prima maar de rest niet. De muntthee bevatte wel heel weinig munt en de hoeveelheid tonijnmayonaise op het broodje was veel te karig. Het broodje hoeft er niet in te drijven maar als je 80% van het broodje droog naar binnen moet werken dan klopt er iets niet.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Jammer... Lekker eten, leuk zitten maar ongelofelijk onbeschoft personeel!! De dames in de bediening schoten compleet uit hun slof na een opmerking over het ontbreken van de avocado in de salade (terwijl mijn vriendin dezelfde salade had mét alle ingrediënten) en omdat we 1 uur op een tosti hebben gewacht. Reacties als "ga zelf eens in de keuken staan" en "het lijkt me een goed idee als u niet meer terug komt" gevolgd door heel hard "daaag, fijne middag!!" roepen bij vertrek, waren niet nodig en ronduit asociaal. Erg bijzonder...
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Hier kom ik af en toe langs voor smakelijke broodjes en goede koffie. De broodjes zijn wat simpeler geworden dan ik me herinner (kwam de tonijnmayonaise vroeger niet in een apart schaaltje?) en dat is jammer. Tijdens mijn bezoek (binnen drie tafeltjes bezet en buiten een stuk of vijf, zes tafels) kon de bediening (twee dames die rondgingen en een heer in de keuken) het niet echt aan, en moesten we iets langer wachten dan we zouden willen. En dat is ook jammer.