Cafe Koffiehuuske

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Cafe Koffiehuuske

Phia J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gezellige locatie, prima lunch, goede bediening.
Wij hadden geen blauwe parkeerschijf bij ons en bij melding hiervan kregen we van een van de medewerkers er direct een te leen. Super
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Heerlijk gegeten en goed en aardig personeel. Echte aanrader
Josée H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zoals altijd weer heerlijk geluncht!! Gezellig!!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
ongestoord kunnen en van een goede kwaliteit voedsel. zeker aan te bevelen. parkeren kan op spits momenten een probleem zijn.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker en gezellig gegeten met vrienden en onze kinderen. Kinderen kregen kleurplaat en kleurpotloden.
Goede bediening.!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We hebben genoten in Het Koffiehuuske. De ontvangst was vriendelijk en een snelle bediening. We zijn alle drie voor het Limburgs Zuurvlees gegaan en dat was erg lekker...ook de zelfgemaakte mayonaise en de frietjes waren lekker en als nagerecht genoten van hun zoals altijd uitstekende Cappuccino met de zeer lekkere Koekjeskoek!!
Roger W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Top gezellig restaurant
G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Gezellig restaurant met informele sfeer en lekker eten. Relatief eenvoudige gerechten met goede smaak en presentatie. Een aanrader!!
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ik heb lang moeten wachten voordat iemand kwam vragen of ik iets wilde drinken.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het was gezellig druk, waardoor wij niet zo snel geholpen werden. Maar dat vind ik niet zo'n punt. Wij kwamen voor de rust. Het eten werd snel neergezet en weg was het personeel, wij wilde nog iets vragen maar daar was de kans niet meer voor. Enkele personeelsleden mogen best wel eens een lach op het gezicht laten zien.
Maya L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een prettige omgeving, een schitterend terras, vriendelijke bediening, heerlijk eten.............. wat willen we nog meer...... niets, een 10
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hadden gekozen voor het zomermenu vanwege de vis. je kunt kiezen uit een 2-gangen of 3-gangen menu. De mosselen kun je in de variant klassiek of italiaans kiezen met frites of brood. De vis van de dag waren sliptongetjes met frites of krieltjes. Het smaakte prima en het waren ruime porties. Het zuurvlees viel echter tegen omdat deze erg dun was met weinig vlees. Het was er druk (2 grote groepen) en daardoor wat rumoerig en duurde het allemaal wat langer. Toch een heel positieve beoordeling want we komen zeker terug!
Maya L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Perfect 10+, heerlijk eten, leuke en vriendelijke bediening, makkelijk bereikbaar, gezellige inrichting.......................................kortom....... prima vertoeven.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Altijd weer een feest om binnen te lopen
Piet T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
De inrichting na de renovatie erg mooi.,heel huiselijk, nostalgisch, intiem en een goede sfeer.Het is ook een mooire omgeving om met vrienden een wandeling te maken en daarna bij jullie te genieten van een heerlijk diner.
Ik zal het koffiehuuske aanbevelen bij vrienden en kennissen. Wat me ook opviel was de spontane,vriendelijke bediening,zonder franje, of poespas, heel gewoon.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Eten was goed, alleen erg weinig groenten. Van toetjes hadden ze de helft niet meer. Moesten erg lang wachten op hoofdgerecht en tijdens het eten was het personeel alleen maar aan het opruimen. Kreeg het gevoel dat we werden weggekeken. Personeel mag nog wel een stuk gecoacht worden in klantvriendelijkheid. Heel jammer van deze mooie zaak.
PetraNina V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Best redelijk eten, maar ontzettend lang moeten wachten. Gereserveerd om 13.00 om 14.30 kwam het eten! Vrienden die mee waren vertelde dat dit geen uitzondering was.
Hilly W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Prima gegeten alleen jammer dat et een vieze rioollucht in het restaurant hing. Dat bederft de eetlust.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Koffiehuuske is goed bereikbaar en heeft een gunstige ligging. Het eten is lekker en prijstechnisch goed, de bediening is vriendelijk. Wij komen hier dan ook regelmatig.
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Door drukte heel lang gewacht op doorgeven bestelling, daarna lang gewacht op het eten. Wel drankje van het huis aangeboden ter compensatie voor het lange wachten. Kaart en eten zijn goed. Locatie ook.