Cafe Koffiehuuske

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Super locatie, mooi terras, leuke inrichting en sfeer, goed en vriendelijk personeel.
De kwaliteit van het eten vind ik beduidend minder vergeleken met een aantal jaren geleden.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Zoals altijd lekker, gezellig en prima bediening!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijke lunch gehad, personeel heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit prima!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten.
Producten, frietjes/salade/warme groenten, zijn knapperig en vers en vlees ontzettend mals.
Inrichting helemaal mijn smaak.
Bediening is top!
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We zijn op een donderdagavond onder ons tweeën gaan eten bij het koffiehuuske. We konden kiezen aan welke tafel we plaats wilden nemen, keuze hebben vind ik altijd wel fijn! Omdat het redelijk rustig was konden wij zelf aangeven wanneer wij 'klaar' waren voor het volgende gerecht. We hebben op ons gemak kunnen eten en lekker drankje kunnen nuttigen. We kunnen het zeker aanraden!
CVPS .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De bediening was opvallend amusant. Sfeerverhogend. We hadden vooraf verzocht om een plekje vooraan in het restaurant, omdat een persoon van ons gezelschap in een rolstoel zit. Aan dat verzoek is mooi gehoor gegeven, en daarbij was men zeer behulpzaam naar de rolstoelafhankelijke persoon. Zeer prettig.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het is een heerlijke nostalgische ambiance. Gezellig en relaxt en de ruimte om samen met elkaar te babbelen.
Helaas is er weinig parkeer gelegenheid
suusentom .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Fijne ontvangst en vriendelijke bediening, dat is eigenlijk altijd wel zo bij het Koffiehuuske. Ook het eten prima! De biefstuk mooi rood zoals gevraagd.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het gezelschap van 10 personen was iets vroeger (45 minuten) gearriveerd dan gepland, toch was dit geen probleem. De gereserveerde tafel werd direct gereed gemaakt.
Het eten is als altijd, heerlijk.
Je voelt je hier echt als klant "koning".
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten! Bediening is erg vriendelijk.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker gegeten en gezelige sfeer, prijs - kwaliteit is prima. Wel is het soms moeilijk elkaar te verstaan ivm de rumoerigheid. Wat ik teleurstellend vond was dat bij binnenkomst gevraagd werd of er een eindtijd? was afgesproken. Ik gaf aan van niet (gereserveerd via internet). We krgen wat stokbrood met kruidenboter vooraf, maar enkele minuten later al gelijk het hoofdgerecht (ik voelde gelijk al het hoge tempo...). Nadat we betaald hadden, maar nog gezellig zaten na te kletsen gaf men aan dat ze onze tafel 'nodig' hadden voor een nieuwe reservering. Dat vond ik niet gastvrij, ik houd (en met mij velen) van gezellig natafelen en dan zul je daar in je reserveringen anders mee moeten omgaan.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
lekker "puur" eten in een ongedwongen sfeer! Voor jong en oud is dit een prima gelegenheid om een hapje te eten.
Zeer attente en opmerkzame bediening, top!
Wesley H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede service, lekker eten en gezellige sfeer! De kaart is ruim opgezet, voor ieder wat wils .
Lily T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekkerrrrr
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Als je niet reserveert loop je een grote kans dat er geen plek is, dat zegt genoeg over kwaliteit en sfeer
Roger P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima noodles met hete kip gegeten. Helaas was er beperkte keuze in salades waardoor partner niet aan haar ttekken kwam. Terras had vele lege gereserveerde tafels waardoor de bediening ons niet wilde plaatsen. Na ons eigen voorstel dat we met een uur wel weg zijn konden we alsnog aanschuiven. Verhouding prijs/kwaliteit is in evenwicht voor het eten maar weer duur tegenover vergelijkbare zaken.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Nu een keer of 5 met een wisselend gezelschap gegeten en je kunt er niet omheen: het niveau wordt steeds lager. De keuken doet z'n best maar de kwaliteit van de producten vermindert. Kalfsvlees en biefstuk vol met zenen en de keuken erkende dat ook: Sligro leverde steeds minder kwaliteit. Daarnaast zijn de prijzen behoorlijk gestegen dus het totaalplaatje wordt steeds minder. Goedkopere inkoop + duurdere verkoop = ontevreden klanten.... Tijd om het tij weer te keren en terug te gaan naar hoe het was!
Nick-Schiffers .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Beste,
Het eten was hier heerlijk en netjes en verzorgd. Ik kom hier regelmatig. Ze veranderen de menukaart per seizoen. Wat me opviel was dat de bediening er netjes uitzag en heel vriendelijk was. Van binnen zag het er mooi uit het. Het is gezellig met een openhaard en ouderwetse spullen aan de muur. Dit is een aanrader.
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ik kom in deze zaak geregeld. Gewoon aardig personeel en het eten is in prima verhouding met de prijs. Buiten zitten is ook prettig.