Cafe Koffiehuuske

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Roger P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima noodles met hete kip gegeten. Helaas was er beperkte keuze in salades waardoor partner niet aan haar ttekken kwam. Terras had vele lege gereserveerde tafels waardoor de bediening ons niet wilde plaatsen. Na ons eigen voorstel dat we met een uur wel weg zijn konden we alsnog aanschuiven. Verhouding prijs/kwaliteit is in evenwicht voor het eten maar weer duur tegenover vergelijkbare zaken.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Nu een keer of 5 met een wisselend gezelschap gegeten en je kunt er niet omheen: het niveau wordt steeds lager. De keuken doet z'n best maar de kwaliteit van de producten vermindert. Kalfsvlees en biefstuk vol met zenen en de keuken erkende dat ook: Sligro leverde steeds minder kwaliteit. Daarnaast zijn de prijzen behoorlijk gestegen dus het totaalplaatje wordt steeds minder. Goedkopere inkoop + duurdere verkoop = ontevreden klanten.... Tijd om het tij weer te keren en terug te gaan naar hoe het was!
Nick-Schiffers .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Beste,
Het eten was hier heerlijk en netjes en verzorgd. Ik kom hier regelmatig. Ze veranderen de menukaart per seizoen. Wat me opviel was dat de bediening er netjes uitzag en heel vriendelijk was. Van binnen zag het er mooi uit het. Het is gezellig met een openhaard en ouderwetse spullen aan de muur. Dit is een aanrader.
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ik kom in deze zaak geregeld. Gewoon aardig personeel en het eten is in prima verhouding met de prijs. Buiten zitten is ook prettig.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Leuke locatie net buiten het centrum. Ligt mooi in de natuur en je hebt er een leuk uitzicht. Bovendien makkelijk met parkeren. Groot terras buiten maar soms wel heet in de zon want niet overla staan parasols. Eten is goed en prima prijs/kwaliteit verhouding. Vooral het zuurvlees is heerlijk maar ook de maaltijdsalades zijn aan te bevelen. bediening altijd snel en vriendelijk
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Op een zondagavond gegeten met een groep met volwassenen en kinderen. Samengevat: gezellige lokatie, vriendelijke en attente bediening en eten in de juiste prijs-kwaliteit verhouding
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Veel mensen eten hier graag, het was dan ook best druk op maandagavond. We kozen de kalfschnitzel als hoofdgerecht, veel vlees, met veel saus. Niet herkenbaar als komend van een kalf. Ik kreeg frites terwijl ik aardappeltjes besteld had, de frites erg donker en niet krokant. De kaart is erg beperkt.
Voor het eten kom ik hier niet terug.
Geachte Jannemiek, hartelijk dank voor uw recensie. Wij besteden veel aandacht aan onze gerechten/service. Vandaar dat wij tijdens het eten vragen of alles naar wens is. Wij hechten veel waarde aan uw mening op dat moment en kunnen er dan ook iets aan doen.Hopelijk mogen wij nog eens revanche nemen!
G G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
In tegenstelling tot eerdere recensies, vind ik het eten matig bij 't Koffiehuuske. Voor 19€ ( een vd duurste hoofdgerechten) werd een te klein stukje kabeljauwfilet geserveerd. Was ook erg basic, zonder saus o.i.d., alleen n paar bijna rauwe wortels en peultjes. De kalfsschnitzel was niet krokant en melig. De frieten waren te vet. Het voorgerecht "voorkeuvelen" was van t niveau snackbar, geen kok aan te pas gekomen. Ondanks de gezellige sfeer, de goede bediening en t goed getapte bier, zal ik er geen tweede keer meer komen.
Roenee H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Ouderwets gezellig eetcafé! Prima prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk en professioneel personeel. Absoluut een aanrader in Heerlen wanneer je vlot, lekker en niet te duur wil eten. Reserveren lijkt verstandig.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Altijd super goede kwaliteit en gezellige sfeer. Bediening is losjes, vrolijk en professioneel. Een absolute aanrader! Wel jammer dat je zonder reservering lang niet altijd terecht kunt. Maar dat houdt het exclusief...
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
We hebben hier al een aantal malen lekker gegeten. De bediening is uitstekend en zeer professioneel ingesteld. Grootmoeder zou geen beter zuurvlees kunnen maken en de presentatie ervan is eenvoudig, maar wel erg leuk. Wel reserveren, ook voor een lunch.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
lekker gegeten op 5 augustus
zeer attente bediening
alleen jammer dat de kruidenboter en tomatan tapenade in plastic bakjes zit komt frituurachtig over porseleinen potjes zou een betere uitstraling hebben maar desondanks een fijne avond gehad
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Een en al hoogtepunt. Leuk, pittoresk pandje, schitterend gelegen. Wat een uitzicht. Dat schept verwachtingen die vervolgens allemaal ingelost worden. Heerlijke tijgergarnalen, mooi op smaak en met echt frisse, smaakvolle salade. Simpel misschien, wel erg goed en erg lekker. Evenals de parmaham met spinazie. Dan de hoofdgerechten: uitstekend. Heerlijk mals vlees (biefstuk, varkenshaas). De topper was de varkenskotelet aan het bot: casseler rib, een aangename verassing. Last but nog least, super leuke bediening. Opgewekt, behulpzaam en attent.
Het was een feestje.