Café Kiebêrt

Voordelig
Erg kort
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk eten, een sfeervolle plek en een prima prijs. Vooraf het ricotta pompoentaartje, gerookte heilbot en huisgemaakt brood met aubergine-tomaten dip. Het hoofdgerecht was het hoogtepunt: een plank vol met heerlijke kip yakitori en bijzonder smaakvolle bijgerechtjes. Toe: ijs, dat aan tafel op smaak gemaakt wordt met likeur en koffie. De bediening attent en warm. Wat een heerlijke zondagavond!
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vaandag heerlijk op het grote terras gezeten.
Vooraf brood met een wortel harissa tapenade , daarna een burger met een kaasplank .
Smaakte allemaal naar meer en vriendelijk personeel .
Frederike O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vooral in de zomer is Kiebert een aanwinst voor de buurt. Op het grote terras is vaak nog wel een plekje te vinden. Uiterst vriendelijk personeel en ook heel belangrijk: genoeg personeel om iedereen voldoende aandacht te geven. Eten is van niveau daghap+. Leuke gemixte kaart met voor elk wat wils. Grote en lekkere salades. Koks kunnen nog verbeteren in eten op smaak afmaken en iets minder gierig zijn met groente in bijv. de curry.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een fijn concept waarin je kleinere gerechten kunt delen en ook voor een "gewone" portie kunt kiezen. Lekker terras buiten, ook als het regent zit je droog. De dame in de bediening was onvergetelijk, ze voelde ons gezelschap perfect aan; een grap tussendoor, adviseerde ons een andere wijn die beter paste bij de gekozen gerechten en corrigeerde haar collega's die kleine fouten maakten op een positieve manier.
Goede garnalen en steak tartare als voorgerecht, een lekker op de huid gebakken dagvis met knapperige frietjes. We komen graag een keer terug voor een lunch
Jammer dat de kok verzot is op venkel (en dat ongeveer het enige ingrediënt is waar ik niet van hou), dat komt in heel veel gerechten terug.
Silvia .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Goede sfeer, attente bediening en verrassend lekker eten. De kaart bevat zowel kleine gerechten (kleine trek) die je kunt delen als grotere gerechten voor de grote trek. Wij begonnen met de black tiger en sneeuwkrab en de groene gazpacho. Heerlijk frisse smaken, die goed pasten bij deze zomerse avond. Gevolgd door een botervis met vongole, die zijn naam eer aan deed: perfect boterzacht gegaard. En Napolitaanse pasta bereid met veel goede en verse producten. Vooruit nog 2 toetjes: een sgroppino en chocoladetaart. We’ll be back!
Jitka5 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Hier al een aantal keer met mijn moeder gegeten, voordat we naar een concert gaan. Kiebert houdt er keurig rekening mee dat we op tijd moeten vertrekken voor het concert, waardoor we rustig kunnen eten. Fijne bediening, maar wat er vooral uitspringt is het eten. Eerlijke verrassende gerechten voor een prima prijs. Wij smulden van de groene gazpacho, de krab met avocado en grapefruit, de botervis met vongole en een zeer uitgebreide verse en smaakvolle salade, waarvan ik de naam even vergeten ben. En als je nog een plekje over hebt, neem dan een van de toetjes. Wij hadden de bloemloze chocoladetaart. Super lekker.
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Leuke zaak! Het eten is lekker maar springt er niet echt uit! ze hebben wel erg lekkere ontbijtplanken!! Je kan hier met name op vrijdag erg gezellig borrelen! in de zomer hebben ze een lekker terras. De inrichting is huiselijk en de bediening vriendelijk en attent.
Johanna32 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Leuk café, maar eten zwaar onder de maat en service onvoldoende.
Twee keer gegeten hier, waarbij het opvalt dat het een gezellig café is, met een leuke inrichting en een ongedwongen sfeer.
Echter: je moet een ongelooflijke moeite toen om aandacht te trekken van het personeel om wat te mogen bestellen. Betalen is ook een opgave; de rekening wordt binnen no time gebracht, maar een half uur wachten tot je mág betalen is niet OK.
Helaas hier twee keer in een gezelschap moeten eten; wat valt dat toch telkens tegen. Neem vooral niet: de gegratineerde witlof (een enorme hoeveelheid smakeloze vette bechamel met daar onder 1 stronk bittere doodgekookte witlof. Daarbij zoete aardappelfriet met de meest chemische truffelmayonaise die je ooit hebt geproefd), neem ook niet de ravioli met saus van hazenpeper en groente (te lang doorgekookte zompige ravioli met smakeloze vulling, met saus waarin 1 stukje vlees terug te vinden is, 1 stukje wortel en 1 stukje pastinaak, maar die vol zit met gekookte aardappel?), neem ook niet de spinaziesalade (deze ziet er op het oog prachtig uit maar onder de karige reepjes parmaham en kleine hoeveelheid pompoen ligt werkelijk waar letterlijk alleen maar een bak met rauwe spinazie). Oh ja, en het brood met dip vooraf á 4 euro: de dip is lekker, maar geef dan genoeg brood om het ook op te maken, in plaats van 4 sneetjes voor een gezelschap van 5. En wees gul als men vraagt om extra: 1 sneetje komen brengen is wel echt een beetje goedkoop.
Conclusie: leuk café, pretentieuze menukaart voor een eetcafé die bij herhaling niet kan worden waargemaakt. Ga hier dus naartoe voor een gezellige borrel, maar meer ook niet.
Beste Johanna,
wat ontzettend jammer dat jouw ervaring bij Kiebêrt zo slecht is bevallen. Dat hadden wij en jij natuurlijk graag anders gezien. Bij navraag hierover bij ons personeel dat werkte afgelopen woensdag bleek dat er geen enkele klacht was die avond.
We hadden graag gezien dat we het die avond goed hadden kunnen maken met je. Wellicht kan dat nog steeds. Wij willen dit in ieder geval graag recht zetten. Als je hier voor open staat, stuur dan een mailtje naar nirvana@cafekiebert.nl
Met vriendelijke groet,
Team Kiebêrt
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op een vrijdagavond hebben we hier met acht personen gegeten in het drukke, gezellige eetcafe in Oud-Zuid. Er hangt een relaxte sfeer en de inrichting is niet zo typisch conceptueel-modern maar laten we zeggen "gewoon gezellig" ondanks dat de tent afgeladen vol zat. De voorgerechten waren heerlijk en zagen er netjes uit. Ik had zelf een pastinaak soepje en dat was lekker. Als hoofdgerecht deelde ik met een tafelgenoot de mosselen voor 2 personen. Hier waren we snel klaar mee, zanderig, taai, vissige geur, kortom niet goed. De schaal frietjes was een verzameling kleine afbaksels, de salade was eigenlijk het enige wat wel goed in orde was. Uiteraard hebben we hier iets over gezegd tegen de bediening en daar werd heel goed op gereageerd. Dit werd zonder meer van de rekening gehaald + een gratis dessert. Een genereus gebaar! Overigens heeft de rest van de tafel lekker gegeten. De desserts waren allemaal dik in orde. Ook daar ging nog 50% korting overheen omdat 1 van de acht desserts 5 minuten later kwam. In de herinnering aan Kiebert blijft dan ook de zeer klantgerichte instelling om problemen op te lossen. Nou hoop ik wel dat ze in het vervolg gewoon goede mosselen serveren, korting is niet de ultieme oplossing. Maar fouten maken mag natuurlijk. Ik kom graag nog eens terug.
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We hadden de mogelijkheid om een voorgerecht te delen in afwachting van ons hoofdgerecht voor twee personen, mosselen met chorizo. Dat zou nogal uitgebreid zijn met frieten en een salade volgens de zeer behulpzame jongedame van de bediening. De gedeelde salade was prima met krab en gamba's een heerlijk voorgerecht; niets op aan te merken.

De mosselen met chorizo was een beetje een tegenvaller. Simpelweg omdat er teveel chorizo (helaas in blokjes gesneden) in verwerkt was. De chorizo zou de smaak van de mosselen (de zee) moeten accentueren, niet overheersen. De mosselen waren wel goed beetgaar gekookt, maar de saus was mede door de hoeveelheid chorizo en de room nogal vettig machtig, jammer. Een paar dunne plakjes chorizo in een visgerecht kan wonderen verrichten, eventueel met een scheutje room, maar voor de mosselen komen we niet terug. We zijn wel benieuwd naar de rest van de kaart.
Sannecim .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Tja, Kiebêrt verwordt steeds meer tot een leuke tent waar je op vrijdagavond goed kunt borrelen, dan dat je er nog voor de kwaliteit van het eten komt. En da's jammer, was jaartje geleden nog andersom.

Als ik einde van de ochtend een uitsmijter naast m'n koffie bestel, hoef ik geen garnituur alsof het een avondmaaltijd is (zwaar aangezette salade met zongedroogde tomaat). Ook zaten er uitbrommen door m'n uitsmijter heen gebakken, die stonden er niet bij op de kaart en ook die smaakten bepaald niet bij m'n koffie en jus d' orange.

Resultaat: koffie laten staan, koud laten worden, want smaken gingen niet samen.

Kwaliteit van de service is prima. Als je achterin de zaak zit word je nog wel eens met regelmaat vergeten, maar zit je in het zicht van de bar waar de bediening steeds de uitvalsbasis heeft, dan wordt er goed op je gelet.
Maurits0 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Ontzettend leuk buurtcafe, gelukkig woon ik om de hoek en kan daardoor regelmatig bij kiebert lunchen en avondeten. Leuke enthousiaste bediening en uitstekende keuken. Van alle reastaurant/cafe's is dit mijn favorier goed eten voor een goede prijs!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Eerst maar het goede: de bediening is vriendelijk en attent. Het decor is dat van een eetcafe, sober, beetje slordig, iets te harde muziek. Maar je komt voor het eten. En dat was deze avond ronduit slecht. De rib eye met patates bravas + mierikswortelmayonaise was een deceptie. Het vlees was niet warm genoeg en bovenal taai met heel veel stukken vet. De "patatas bravas" waren in vierkante blokjes gehakte frieten. De "mierikswortelmayonaise" was een klodder ketchup. Toen ik daar de bediening over aansprak probeerde men mij er van te overtuigen dat de ketchup toch echt mierikswortelmayonaise was. Toen ik zei dat ik echt wel het verschil proefde ( en kan zien) tussen ketchup en mayonaise en dat patatas bravas echt iets anders is dan vierkante blokjes aardappel, kreeg ik alsnog een schaaltje mierikswortelmayonaise (..) en frites ipv de "patatas bravas". Echt slecht en minachting van de klant.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Eerst geborreld met een snackplankje en daarna gegeten in dit grand café. Prima.
Het was lekker weer dus we konden buiten zitten. Medewerkers uitermate vriendelijk. Bij de bestelde wijn werd gevraagd of we een flesje kraanwater wilden (Gratis). Verwacht je niet gauw dat dit aangeboden wordt, meestal moet je er zelf om vragen. Eten (we waren met 4 personen) van een goede kwaliteit.
Salade met tonijn prima bereid. Even aangezet en lekker rauw van binnen. De pastagerechten volgens mijn tafelgenoten heerlijk, maar had wat warmer opgediend gemogen. Tenslotte de kalfsburger was echt heerlijk en bereid met kaas. Een topper zijn de huisgemaakte frietjes.
Een aanrader hier te eten op een zomerse dag.
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Leuk eet café en leuke sfeer binnen. Alles is gewoon prima, niet spannend maar wil wil je met die prijzen en locatie. Als je geen zin hebt om te koken een leuk alternatief.
Hot5 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Met 4 personen een fijne avond gehad. Heerlijke gerechten, o.a. de mosselen, de humus, de kipkerry, de viltello tonato, kortom een aantal gerechten van de uitstekende nieuwe kaart. Klasse. Daarnaast was de attente en vriendelijk service een genoegen. Chef Ard en bediening onze complimenten.
Sarah A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Nieuwe zomerkaart en die moet natuurlijk uitgeprobeerd worden! Met 11 personen gegeten en met z'n allen alle gerechten van de kaart geproefd. Voor ons waren absoluut favoriet de vitello tonnato, pasta mosselen/vongole, vegetarische pasta (goede pittige kaas!) en de kipcurry. We komen terug, bedankt voor de heerlijke en gezellige avond.
Rudi G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Locatie is perfect! je zit aan de weg maar niet te druk. het terras oogt wat rommelig maar dat heeft ook wel wat gezelligs. We hadden de pasta met vongle en mosselen, deze was lekker en rijk gevuld.
de bediening was vriendelijk. dit is een prima locatie voor een goede hap op een mooie zomeravond.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Gezellig, ruim eetcafe / restaurant op een fijne plek. We hebben gisteren heerlijk gegeten met onze dochter. Fijne porties, overzichtelijke kaart, prettige prijzen en een gezellige sfeer. Kortom - een aanrader voor een lekkere hap, zoals een kalfsburger, op een lekker broodje, met lekkere tallegio en lekkere frieten.
TinekeHol .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Lekker!
Heerlijke salade met biefstukreepjes en fijne soyasaus.
Ravioli van metgezel viel wel wat tegen. Kervelsmaak is niet voor iedereen.
Volgende keer goed opletten waaruit het gerecht bestaat, maar we komen zeker terug!