Cafe Katoen

- Lu

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Dit is een gezellig cafe! Leuk is dat je er een klein flesje prosecco bestellen (niet te duur) en deze met z'n tweeën kan delen. (We hadden wat te vieren). We hebben er een quatro formaggio pizaatje bij besteld en deze was ook lekker. Niet te zout, lekkere kazen, en precies goede dunne bodem, een pizza die in balans is. Personeel is vriendelijk. Leuk uitzicht vanaf het terras op het muntplein. Binnen is het ook knus met een gevarieerde inrichting, je voelt je hier snel op je gemak. Het doet wat hip aan, dat is leuk, maar zeker niet TE hip (te hip kan soms wat ongemakkelijk zijn)
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gezellig kroegje dicht bij Kleine Komedie dat verrassend 'ontoeristisch' blijft. Gezellige plek om je met koffie of een drankje bij het raam te nestelen. Eten en drinken zijn hier vriendelijk van prijs, maar wat je krijgt is wel erg karig. De pizza is zo klein en dun dat het eerder een bescheiden uitgevallen flammkuche is, en dan is 8 of 9 euro opeens toch wel wat duur. Borrelplank is dan wel weer goed van formaat, maar ook de salade en broodjes zijn te klein om geen honger meer te hebben, terwijl we geen buitengewoon grote eters zijn. De wijn is lekker, maar wordt ook geschonken in benauwde glaasjes. Ik zou veel liever iets meer betalen en gastvrije porties krijgen dan dit halve werk. Ok plek dus als je in de buurt moet zijn, maar niets om voor om te fietsen. Personeel is wel vriendelijk en de koffie is goed.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik kwam hier al regelmatig om te drinken, maar ze blijken ook meer dan de gebruikelijke cafésnacks te hebben. Ik was zeer aangenaam verrast door de heerlijke pizza's die eigenlijk niet onderdoen voor een goede houtovenpizza bij een echte Italiaan. De pepperoni-pizza en de parmaham-pizza waren zo lekker dat we nog een tweede bestelden. Voor minder dan 9 euro per stuk is dat een prima deal. Complimenten. De hamburger viel vergeleken met de pizza tegen overigens, dus die 8 is alleen voor de pizza'.s
Corneel B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Donderdagavond even naar Katoen geweest voordat ik naar de Kleine Komedie ging. Ondanks de toeristische buurt voornamelijk lokale bewoners die de tent vullen. Een pizza heb je al voor 8 euro en ze zijn nog lekker ook. Ik kan de pizza Pancetta zeker aanraden.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Heerlijk ontspannen topplek op de rand van het Muntplein met uizticht over Amstel. Was er vorige week voor de 100e keer en blijf verrast door de altijd attente, creatief ogende en vlotte bediening. Lekkere broodjes en tegenwoordig lekker veel bier van de tap! Mbt de wijn ga ik altijd wel voor de wat duurdere variant, want die uit de tap is niet echt mijn ding..