Cafe Karel

- Ontbijt 11:00 -

6,9
L T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We zaten op het terrasje in de zon. De bediening was vriendelijk en vlot. We bestelden beide fish and chips (8,50 voor een hoofdgerecht, dat vind ik goedkoop), en een salade met vis/zalm (9,50) erbij, omdat we graag wat meer groenten wilden hebben. Salade was prima, lekker verse salade en goed gevuld. Bij de fish and chips werden nog wat groeten geserveerd, maar die waren matig. Frietjes waren ok, maar de 'fish' was niet echt lekker. Waterig, zompig en saai. Niet de krokante kibbeling die ze op de kaart zetten, jammer. De salade krijgt een 8, de fish and chips een 4.
Socio .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
vorige zaterdag met mijn dochter voor haar verjaardag gegeten.
zij had de panga?zalm en ik fish and chips.
als je in de balletjes "fish"hapte, kreeg ik eerst een hap olie, gadver.
de frites was taai.
dat doen we dus niet meer
Kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Jammer dat cafe karel zo veranderd is. Vroeger kon je hier heerlijk tapas eten. Nu is de keuze zo beperkt dat je bij de supermarkt een uitgebreidere keuze in tapas hebt. Op zich zijn de gerechten best smakelijk maar knoflook en peper zijn er niet aan te pas gekomen. Smakeloos is het goede woord en je krijgt welgeteld 1 bakje knoflooksaus (bij het brood vooraf) Iets met groente staat niet op de kaart en een garnaaltje of olijfje kennen ze niet. Dit krijgen we bij een andere kroeg als bittergarnituur maar dan lekkerder. Cafe karel zou veel meer drank kunnen verkopen. Er wordt alleen als je binne komt gevraagd of je wat wilt drinken. Daarna niet meer. We spraken iemand aan om een biertje te bestellen en dat werd vergeten. Wel aardig personeel verder hoor.. op de vriendelijkheid was niks aan te merken maar de volgende keer geven we onze 50 euro ergens anders uit. Echt jammer.
Beste Kukelpapa,

Bedankt voor de recensie. Jammer om te zien dat je avond bij ons niet goed bevallen is. Met de punten die je aangeeft kunnen we zeker wat en dit zullen we ook doen!

Wel ben ik benieuwd op welke aspecten je vroeger voornamelijk beter vond. Onze tapaskaart lijkt ons redelijk uitgebreid met zo'n 50 gerechtjes, maar tips van onze gasten nemen we zeer graag mee! :)

Alvast bedankt voor de moeite en graag tot ziens.
Cafe Karel & Viva Las Tapas
Mir75 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
heel matig gegeten bij Café Karel. Ik had gehoord dat je hier lekker tapas kon eten van een hele lange menukaart (aankruisen) maar dat doen ze niet meer. Het waren heel weinig tapas en ook simpele dingen die je bij een gewoon café als borrelhapje krijgt. verder moesten we heel lang wachten voor het drinken, het personeel lette niet echt op. we gaan hier niet nog eens naartoe
Beste Mir75,
Bedankt voor de recensie. Jammer om te zien dat jullie niet tevreden naar huis zijn gegaan. Heb je wellicht een tip mbt onze tapaskaart? Er staan ruim 50 tapas op, maar tips van onze gasten horen wij erg graag! :) Met de overige punten welke je noemt in de recensie gaan we aan de slag. Graag tot ziens.
Cafe Karel & Viva Las Tapas
Anoniem47 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Gisteren tapas bij café kabel gegeten. Vaker geweest maar gisteren ging er wel veel mis. Verschillende keren bestelling van de buren op tafel gekregen, ober die een biertje en een glas vergat, en er waren maar liefst 3 gerechtjes niet meer te bestellen. Begin van de avond was het druk en duurde het erg lang voor we ons eten kregen, ben ik niet gewend! Frisdrank aan de prijzige kant en een klein pilsje kost zelfs 2,60.. tapas vinden wij daar altijd lekker maar al met al toch wat tegenvallers
Hallo Anoniem47,
Wat vervelend om te horen dat er zoveel mis ging, dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen de klachten zeker mee om de beleving van onze gasten te verbeteren. Graag zien we je binnenkort weer terug zodat we deze vervelende ervaring kunnen rechtzetten! :-) Groet, Cafe Karel/Viva Las Tapas
Student20 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Nu twee keer bij Cafe Karel gegeten en allebei de keren waren minimaal. Voor slechts 15,50 heb je een driegangenmenu, voor dit bedrag kan je natuurlijk ook niet heel veel verwachten. Echter betaal ik dan liever toch iets meer zodat ik wel goed eten krijg. De carpaccio was best wel prima, niet bijzonder maar wel smakelijk en mooi gepresenteerd. De pasta daarentegen was erg flauw en de saus was waterig. Er moest een flinke portie peper en zout over om het een beetje op smaak te krijgen. De bediening is wel vriendelijk maar erg onhandig, ze laten veel vallen of vergeten bestellingen.
Hallo Student20,
Bedankt voor je recensie. Vervelend om te horen dat niet alles goed bevallen is. Het is inderdaad een budget menu, maar dan nog moet alles perfect zijn! We nemen je tips zeker mee en gaan er mee aan de slag!
Groeten, Cafe Karel.
Pieter234 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Voordelig driegangenmenu genuttigd met wat speciaalbiertjes (ruime keus). Allemaal erg lekker en gezellige bediening. Eten zag er goed uit, komen er zeker nog een keer terug om andere gerechten te proberen!
Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en tot ziens zeg ik dan! Groet, Cafe Karel/Viva Las Tapas
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Als student ben ik hier heel regerlmatig geweest, en zonder uitzondering altijd teleurgesteld. Mijn laatste bezoek was kenmerkend: Ik bestelde gamba's met ovengebakken aardappeltjes met rozemarijn. Wederom een chef die Jumbogarnalen voor gamba's door laat gaan, en ze waren veel te gaar. De ober probeert mij friet te serveren, waarop ik vraag om mijn ovengebakken aardappeltjes. De serveerder is zichtbaar geirriteerd, hoe durf ik. De friet gaat terug naar de keuken en verschijnt 5 minuten laten opgebakken met rozemarijn erover in een bakje weer voor mijn neus. Licht aangebrand wel te verstaan. Ik heb het er maar bij gelaten, gezien de houding van het personeel en mijn ervaring dat ik ook eigenlijk niet beter had moeten verwachten. Andere ervaringen in de 6 jaar dat ik in Tilburg woonde: eten dat niet overeenkomt met het menu, nooit een kloppende rekening, lang wachten etc...