Café Kadijk

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Een eetcafe in bijna alle opzichten: interieur, bediening en kwaliteit van het eten. Heel gemiddeld allemaal. Prima voor een maandagavond maar niets bijzonders. Behalve de prijs. De hoofdgerechten zijn tussen de 16,- en 20,-. Dat verwacht je in een eetcafe toch niet.
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Een onverwacht pareltje. Als je voorbij loopt verwacht je hier geen Indisch eten. Ontspannen sfeer en locatie. Mijn tip; vraag om een schaaltje saté bij je hoofdgerecht. De daghap kan ook heerlijk zijn.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Hier met een groep collega's op het terras neergestreken. Eerst geborreld met lekkere gehaktballetjes, makreel en eitjes. Daarna blijven eten. De service is snel, zeer attent, aandachtig en vriendelijk. De rendang die ik had was heerlijk. En de rest was ook zeer tevreden over hun bordjes.
We waren allemaal zeer onder de indruk! Echt een aanrader!
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Houd je van Indisch, dan moet je hier zeker een keer heen. Vooral het Indisch bordje is een aanrader. Niet spotgoedkoop, maar goed te doen. De bediening is altijd vriendelijk.
Marije H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Drie jaar heb ik hier niet gegeten, omdat er telkens teveel drankjes op de rekening stonden. Afgelopen dinsdag hebben we het toch weer eens geprobeerd. Maar weer stonden er 2 drankjes teveel op de rekening. Het personeel haalde het er zonder problemen weer af, maar voor mij is het klaar. Heel erg jammer, want het eten is heerlijk.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
De menukaart is niet heel groot, maar wat ze maken is helemaal top. Met het Indisch bordje (al dan niet vega) heb je een minirijsttafel op je bord en als toetje kun je ook lekker zelfgemaakt sesamijs proeven. De bediening is altijd erg vriendelijk, de prijs-kwaliteitverhouding is ook dik in orde. Eigenlijk zou je over dit eetcafetje geen positieve recensies moeten schrijven omdat het nu af en toe al moeilijk is om binnen te komen (je kan alleen reserveren vanaf 6 personen). Maar tegelijkertijd is het een belevenis die je iedereen een keer gunt.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
We hebben hier al behoorlijk vaak gegeten en dat is natuurlijk niet zonder reden. Het interieur is als een cafe maar dan met een indonesische keuken. De gehaktballetjes vooraf zijn heerlijk, de lams sate in ketjabsaus is zeldzaam lekker en het van samenstelling wisselende indische bordje is ook echt een aanrader. Wat ook prettig is, is dat ze voor de chocolade liefhebbers Puccini bonbons (staan bekend als een van de beste van Amsterdam) hebben en heel pure cholade voor bij port, koffie etc.. Je kan helaas niet reserveren.
arjanlekkerbek H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Afgelopen woensdagavond heerlijk gegeten aan de bar, want het was druk. Maar dat mag mocht de pret niet drukken. we werden goed en leuk geholpen. Spontaan personeel. Vooraf de heerlijke javaanse balletje, en gevulde eieren in een curry prutje. Ik daarna lekkere kipsate, en mijn maatje het indische bordje. Echt een aanrader.