Café Kadijk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Café Kadijk

Bert O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten met gezellige vrienden. Indisch bordje en een vegetarisch bordje werd genuttigd door ons drieën en het smaakte heerlijk. Het wit biertje IJ wit had een heerlijke smaak.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na zeker 2,5 jaar hier weer eens neergestreken om te concluderen dat het Indisch Bordje weliswaar wel wat in prijs omhoog is gegaan, de kwaliteit is nog steeds heel prima.
De rendang is goed (flink pedis, dat wel, maar daar hou ik persoonlijk wel van) en dat geeft meestal ook aan hoe het met de rest van het eten gesteld is. Zo'n bordje is voor mij eigenlijk net iets te veel, maar door mijn hebberigheid heb ik het toch schoon opgegeten.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Super smakelijk en betaalbaar eten. Alle gerechten worden geserveerd op één groot bord, het Indisch bordje was zelfs zoveel dat ik de restjes mee kon nemen in een bakje. Binnen is een beperkt aantal zitplaatsen en het is daarom jammer dat je niet kunt reserveren, maar de sfeer is wel intiem.
EAL .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Mini rijsttafel gegeten... apart een sate en eitje erbij. Heerlijk en goeie prijs kwaliteit verhouding. Niet zo'n uniforme smaak wat je wel eens hebt bij sommige Indonesische restaurants/toko's maar mooie afwisselingen qua gerecht. Lekker terras, zeker als het zonnetje schijnt. Prettige bijkomstigheid is dat de toeristen het nog niet gevonden hebben.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Op het zonovergoten terras heerlijk Indonesisch gegeten, smakelijk en ook niet met de pretentie erg authentiek te zijn maar gewoon een heel fijn buurtrestaurant voor een goed bord eten.
Sarah R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Café Kadijk is een super fijn eetcafé. Het eten is er lekker, betaalbaar en je krijgt goede porties. Echt heerlijke saté! De bediening is heel erg vriendelijk. Het interieur is een beetje rommelig, maar wel gezellig. Ik kom hier heel erg graag. Tot snel!
Carpedia H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Gezellige, betaalbare tent met goede, vriendelijke bediening. We waren zeer tevreden over het eten. De lekker pittige Indische makreel en het Indisch bordje (mini rijsttafel) waren heerlijk. Het zou extra fijn zijn als er tussen alle biertjes ook een echte dubbel verkrijgbaar zou zijn.. Het is een absolute aanrader.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gewoon steengoed eetcafé. Tegen échte eetcafé prijzen. Snelle efficiënte bediening, café sfeer, goed eten, Indonesisch. Wij wilden even snel één gang, niet te groot. Voila, ze hebben een grote en kleine saté van lamsvlees of kip.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Uitstekend gegeten (Rendang (pittig rundvlees gestoofd in kokos + spekkoek met sesamijs) prima prijs kwaliteitsverhouding. Door beperkte ruimte zag veel personen aan de bar eten.
Isam .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gezellig eetcafé met lekkere Indonesische gerechten. Eitjes van tante Bea zijn top! Gado Gado is top! Kipsaté is top! Beetje veel kreeg het niet op, maar was toch top!
Philippa W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heel fijn tentje, dit. Ik ben hier nu 2 keer geweest en was 2 keer blij verrast. Veel soorten bier, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij namen het Indische bordje, zodat we niet hoefden te kiezen en toe heerlijke spekkoek met zwarte sesam ijs. Echt een aanrader. Daarna een stukje wandelen is overigens ook aan te bevelen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een indisch bordje en makreel gegeten. Een eenvoudige doch voedzame maaltijd tegen een lage prijs. Goed bier (o.a. brouwerij het IJ, maar ook gewoon Amstel). Bediening was 'gewoon vriendelijk'. Leuke ambiance en een oud pandje.
JPD .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Op een maandagavond binnengevallen met vrouw en dochter. Aangename sfeer, aardige jonge mensen in de bediening, lekkere saté ajam, onovertroffen eitjes van tante Bea en een lekker Indisch bordje. Verrassend goede Pinot Noir uit de Riesling. Enfin, een warm bad.
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Prima Indonesisch eten, mijn vriendin en ik eten graag alles samen en dan delen we alles, en dan zit je goed bij café Kadijk. wat een smakelijke hapjes allemaal en vriendelijke bediening! Hier komen we zeker nog een keer terug.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Al jaren zo'n fijne plek! Tja, het personeel is misschien wat chaotisch en soms onpersoonlijk maar dat lijkt er ook bij te horen. Ik vind het eten echt lekker, Indisch zoals het hoort te zijn. (Kan er alleen soms iets beter schoongemaakt worden? Ik weet dat het stokoude panden zijn maar dit moet beter kunnen) kom hier verder heel graag
Neni .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Kom hier regelmatig voor een lekkere Indische maaltijd. Het eten was weer heerlijk, ik had een Indisch bordje. De sate ajam van een tafelgenoot was heerlijk mals. Het nagerecht, chocolade taartje, was iets minder, erg hard en massief. Mag wel wat smeuiiger en luchtiger. De cheesecake van mijn partner was erg lekker! De bediening is wat chaotisch en niet echt te bereiken. Dit ervaar ik vaker, er lijkt niet echt een goed systeem achter te zitten. Het duurt ook soms best lang eer de bestelde drankjes op tafel staan.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Eigenlijk wil ik nooit dit geheim verklappen: het terras van café Kadijk ligt altijd zo lekker in de zon en het is er niet zo hysterisch druk als in de rest van de stad. Als ik er ben dan eet ik altijd het Indisch bordje : prijs technisch best pittig maar wat is het daar lekker! Echt één van de betere smaaktechnisch gezien van Amsterdam.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gestart met indisch bordje (kleine rijsttafel), samen met een wit bier. Jammer dat de verse jus d'orange even na achten 's avonds op was. Dit mocht echter de pret niet drukken, heerlijke avond, lekker eten en ff bijkomen na een drukke dag.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Het befaamde Indisch bordje genoten dat er echter lekkerder uit ziet dan dat het uiteindelijk bleek te zijn. Niets echt mis mee en pittig genoeg, maar het vlees was wat aan de droge kant. Als nagerecht kun je een heerlijke bonbon uit een soort toverdoos uitkiezen.
De bediening is vriendelijk. Buiten op het terras gegeten. De picknickbank zit niet echt lekker voor een hele avond. Overigens een heel gezellige sfeer op het volle en zeker niet lawaaiige terras.
Cecile O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Voor het eerst in jaren weer eens hier gaan eten. Het Indisch bordje blijft lekker, en doet me aan thuis denken; mijn vader is geboren op Java en kookt altijd Indisch. Eén van de gerechtjes is behoorlijk pittig.
Een volgende keer probeer ik de vegetarische versie eens denk ik.
De spekkoek is ook lekker.
De café-achtige sfeer vind ik persoonlijk ook leuker en prettiger dan een formeel restaurant waar iedereen fluistert en de obers in zogenaamde 'traditionele' kleding uitgedost rondlopen.