Café India Curry & Grill

Lange Kerkstraat 27A 3111 NN Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Café India Curry & Grill

Genieten bij Café india Curry & Grill

In het hart van Schiedam kun je terecht voor de lekkerste Indiase gerechten. De fijne sfeer zorgt ervoor dat je rustig en intiem kunt eten. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Geniet van Indiase specialiteiten die op de gevarieerde kaart te vinden zijn. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn!

Meer informatie over restaurant Café India Curry & Grill

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
richard J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prettig restaurant. Heerlijk eten en een lage prijs voor wat geleverd wordt.
Vriendelijke bediening, rustig en beleefd.
Voor ons een aanrader.
bart F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima gegeten voor leuke prijs. De madras was wel een beetje heet. Maar ik was gewaarschuwd
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wat een teleurstelling ! Onvriendelijk personeel en 2 uur op onze maaltijd gewacht zonder enig excuse ! Met moeite kreeg ik het voor elkaar om nog wat te drinken te bestellen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wat een teleurstelling ! Slecht en onvriendelijk personeel en twee uur op onze maaltijd moeten wachten. Nooit meer ! Geen uitleg toen ik vroeg waarom het zo lang duurde.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Redelijk vriendelijk ontvangen al moest ik de kapstok zelf zoeken. We moesten zelf wat te drinken vragen en duurde vrij lang voordat we het kregen, net als de gerechten die we hadden besteld. De smaak van de gerechten waren goed maar niet erg warm en weinig aandacht aan decoratie besteed. Kortom, wij zullen niet snel terug gaan al moet ik zeggen dat € 17,50 niet veel is voor een 3 gangen diner
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Niet om weer naar toe te gaan, alleen mango ijs een voldoende. Voorgerecht was niet veel, hoofdgerecht weinig en viel vreselijk tegen, grillschotel veel te droog en de garnalen waren op een hand te tellen. Totaal 3 uur in deze zaak gezeten, veel te lang wachten op de gerechten.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Personeel vriendelijk en het eten was erg goed! Alleen de advertentie op de site was niet uitnodigend volgens die vriend van mij die in de reclame zit. We waren met ah actie. Is ons erg goed bevallen echt lekker eten de lam curry is echt een aanrader! We komen zeker weer een keer terug!
Sunaina S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. Nergens lang op hoeven te wachten. Eten was niet te pittig, alles was goed gekruid. Zeker voor herhaling vatbaar.
neel12 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ontvangst was hoogst onprettig, eten was prima, veel keuze en snel klaar. Ambiance was redelijk, veel inschijn van langsrijdende auto's
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. Als voorgerecht kozen we voor kebab en mixed voorgerecht. Beiden prima van smaak, voldoende, maar van het mixed voorgerecht leek een stukje van de samosa bevroren en ook de kip was meer lauw dan warm. Jammer want de smaken waren prima.
Als hoofdgerecht had ik Biryani, basmatirijst in een speciaal kruidenmengsel. Helaas stond er op de kaart niet bij dat dit erg pittig was. Er zou yoghurtsaus en groentencurry bij geserveerd worden. De saus was een klein potje wat al bij het voorgerecht geserveerd was (zat dus weinig meer in) en 1 bakje groentencurry voor 3 pers is ook niet echt royaal. Wel had ik er nog wat naanbrood bij besteld. De mixed grill was prima en ook lamsvlees in saus (naam ben ik vergeten) was pittig maar lekker. De rijst die er bij geserveerd werd heb ik gemengd met mijn pittige rijst, om het voor mij iets eetbaarder te maken.
Ook in de bediening zijn punten voor verbetering. Eén van de dames leek erg onervaren. Beetje stuntelen met borden is niet erg, maar bij het afruimen niet vragen of het gesmaakt heeft (terwijl er een bijna vol bakje rijst terug ging), maar "of we klaar waren", drankjes werden verkeerd bezorgd. Niet onvriendelijk, maar ook niet erg spraakzaam.
We hebben hier al eens eerder gegeten, toen is het beter bevallen. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, waardoor er 50 euro van de rekening afging. Anders had ik 125 euro af moeten rekenen en dat had ik het deze keer niet waard gevonden.
JA M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Niet alle gerechten waren lekker. Je krijgt veel vlees, maar de kipfilet was echt droog. Het nagerecht was ook te klein. Het voor- en hoofdgerecht hadden hetzelfde vlees. De serveerster had ons kunnen waarschuwen, want we hadden alle gerechten in een keer besteld.
xena2011 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vriendelijk en bereidt mee te denken in de pittigheid van de gerechten. Het eten was redelijk snel klaar en smaakte goed. We hadden alle tijd om het hoofdgerecht te nuttigen.
Sfeer was goed en het was rustig.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
op een donderdagavond hier gegeten met een crew uit India. De voorgerechten waren erg goed, Pakoras en Samosas.. hoofdgerechten met basmatierijst en nan brood, waren lamcurry, tandoori chicken, chickencurry, saag paneer, alu tharka en Dhaal.. Eten is erg lekker en goed klaargemaakt, een beetje spicy en de curry's zijn erg goed. Tandoori chicken is goed klaargemaakt en heel mals. Onze indiaanse gasten waren erg tevreden.. kleine zaak met fijne bediening en een goede gastheer! let wel op parkeren in de parkeergarage....
YvonneM56 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het restaurant ziet er goed verzorgd en gezellig uit. Het voorgerecht en hoofdgerecht waren goed bereid en lekker van smaak. Het schaaltje met groenten dat we bij de maaltijd kregen, was vooral gevuld met veel saus, met daarin drijvend 1 stukje aardappel en wat erwtjes, dat vonden wij wat karig, maar misschien is dit naar Indiase gewoonte! Het dessert bestond uit een schaaltje met twee bolletjes mangoijs met een sliertje spuitbusslagroom, erg fantasieloos, er was vooral geen enkele moeite gedaan er iets van te maken! De dames van de bediening deden hun best, maar hadden duidelijk geen enkele horeca-ervaring. Het meisje dat de borden van het voorgerecht weghaalde, pakte ook het bestek mee. Vlak voordat ze ermee wegliep, bedacht ze zich en gaf ons het bestek terug! Ik bedoel maar........
trapmnj .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was wel lekker (oké), maar niet meer dan dat. Helaas weinig keus in vegetarische hoofdgerechten, dat is vaak anders in Indiase restaurants. Bediening was super.
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Eenvoudig ingericht maar gezellig restaurant. Heerlijk echt authentiek Indisch eten. Met de AH actie konden we alles van de kaart kiezen en werd er 50% van de drie gangen afgehaald. Echt een aanrader! We komen hier zeker nog een keer terug.
annekecurieplaats .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten met de AH diner deals bon. Wij kregen 50 % korting op alle gerechten van de kaart. Vriendelijke bediening. Het eten smaakte prima. Het hoofdgerecht werd opgediend in schaaltjes, die warm werden gehouden op een rechaud. ZEER goede prijs-kwaliteit verhouding.
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We waren hier al eens eerder geweest, toen met de AH-actie. Alle gerechten waren prima van smaak, Dat deed ons besluiten zeker een keer terug te komen.
Gisteravond zijn we dan ook weer terug gegaan. Zonder te reserveren, dit was geen probleem en kregen na kort overleg een tafeltje aangewezen. De gerechten waren wederom prima om smaak. Een klein min puntje was het bedienend personeel. We kregen de menukaart en direct werden de wijnglazen van tafel gehaald, zonder dat we iets besteld hadden. Bij het opnemen van onze bestelling liep de dame 2x bij ons weg, dit kwam niet bepaald gastvriendelijk over.
Na ons hoofdgerecht besloten we even te gaan roken. We hadden nog wat wijn staan. Ook toen werden de glazen van tafel gehaald. Een oplettende dame van de bediening kon op tijd "ingrepen" waardoor de glazen weer terug werden gezet.
Al met al hebben ook dit keer weer heerlijk gegeten. Alleen voor de bediening een tip om iets meer aandacht aan de gasten te geven.
Marieke O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geweldig Indiaas restaurant! Heerlijk! Hier kom ik graag snel terug!
Bonny Z.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De serveersters en het management hadden het duidelijk niet onder controle. Onvriendelijke service, het duurde 1,5 uur voordat we ons eten kregen, en de kwaliteit van het eten was ook niet heel goed.