Café India Curry & Grill

Lange Kerkstraat 27A 3111 NN Schiedam Nederland Kaart

Over restaurant Café India Curry & Grill

Genieten bij Café india Curry & Grill

In het hart van Schiedam kun je terecht voor de lekkerste Indiase gerechten. De fijne sfeer zorgt ervoor dat je rustig en intiem kunt eten. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. Geniet van Indiase specialiteiten die op de gevarieerde kaart te vinden zijn. Je zult zeker niet teleurgesteld zijn!

Meer informatie over restaurant Café India Curry & Grill

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Annekecurieplaats .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten met de AH diner deals bon. Wij kregen 50 % korting op alle gerechten van de kaart. Vriendelijke bediening. Het eten smaakte prima. Het hoofdgerecht werd opgediend in schaaltjes, die warm werden gehouden op een rechaud. ZEER goede prijs-kwaliteit verhouding.
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We waren hier al eens eerder geweest, toen met de AH-actie. Alle gerechten waren prima van smaak, Dat deed ons besluiten zeker een keer terug te komen.
Gisteravond zijn we dan ook weer terug gegaan. Zonder te reserveren, dit was geen probleem en kregen na kort overleg een tafeltje aangewezen. De gerechten waren wederom prima om smaak. Een klein min puntje was het bedienend personeel. We kregen de menukaart en direct werden de wijnglazen van tafel gehaald, zonder dat we iets besteld hadden. Bij het opnemen van onze bestelling liep de dame 2x bij ons weg, dit kwam niet bepaald gastvriendelijk over.
Na ons hoofdgerecht besloten we even te gaan roken. We hadden nog wat wijn staan. Ook toen werden de glazen van tafel gehaald. Een oplettende dame van de bediening kon op tijd "ingrepen" waardoor de glazen weer terug werden gezet.
Al met al hebben ook dit keer weer heerlijk gegeten. Alleen voor de bediening een tip om iets meer aandacht aan de gasten te geven.
Marieke O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geweldig Indiaas restaurant! Heerlijk! Hier kom ik graag snel terug!
Bonny Z.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De serveersters en het management hadden het duidelijk niet onder controle. Onvriendelijke service, het duurde 1,5 uur voordat we ons eten kregen, en de kwaliteit van het eten was ook niet heel goed.
Smooth_dipak .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij zijn meerdere malen geweest en dit keer was het rustig, vandaar de snelle service en rustige sfeer geen drukte. Heerlijke gerechten.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na ontvangst moesten we wel heel lang wachten tot we ons eerste drankje konden bestellen.
Het eten was heel erg smaakvol. De porties zijn ruim, zeker gezien de prijs.
We zijn hier al vaker geweest. Het eten is zalig maar de bediening blijft een zwak punt in deze zaak.
VanElisabeth .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
met vier personen gegeten elk een ander resept.
zowel de lams, vis en kip curries waren goed.

echt een aanrader voor deze actie.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We werden vriendelijk verwelkomt en er werd een tafeltje aangewezen eventjes moeten wachten en de bediening vroeg wat we wilden drinken.
Toen werd uitgelegd hoe het hier ging met het AH menu gewoon ala cart bestellen en dan 50% van de rekening, prima idee.
We begonnen eerst gelijk met naan met knoflook en koriander erg lekker daarna met lams gehakt rollen mild en mijn partner met lams filet pittig we vonden het allebei erg lekker.
het hoofdgerecht was lamsvlees in korma saus zoet/pittig en de ander lamsvlees madras saus," heet" daarbij heerlijke rijst en samosa veggie( aardappel in groenten saus) alles was warm en erg lekker, het toetje was mango ijs met spuit slagroom dat hoefde voor ons niet liever echt room. De bediening was vriendelijk wij vonden het een leuke ervaring en we komen vast nog een keer.
J.W. K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een beetje rommelig allemaal en dat terwijl het niet echt druk was.
Het eten was oké maar de bediening schoot tekort. Wel vriendelijke mensen overigens.
Kapotte mandjes voor de nan en warmhoudplaten met etensresten eraan: weinig aandacht voor detail.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gegeten via AH actie. Je mocht gewoon kiezen vanuit het menu. Opties waren behoorlijk en het eten goed. Vriendelijke bediening. Minpunt was de kraanwater bij de wijn, deze was warm. Decor is niet echt gezellig aangekleed en toiletdeur ging niet op slot. Verder zeker een restaurant om nog eens te gaan eten. Volledig menu voor 17, 50.
John H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mooie smakelijke gerechten, waar we aan konden geven of we ze scherper of minder scherp wilde hebben. De bediening was blijkbaar nieuw, want ze vergat wel eens wat, waardoor zelfs de eigenaar even in moest springen. Gaf wel een relaxte sfeer. Tafelkleden waren niet schoon, en ook zaten er spetters aan de muur, iets dat aandacht mag. Gelet de kwaliteit van het heten, zeker de moeite waard om terug te komen.
SNail .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Verrassend lekker gegeten. Als altijd had ik vooraf een vegetarische samosa en hier was get eindelijk weer eens echt lekker. Ook de vis en bijgerechten waren erg smakelijk. Vanwege ziekte kwam men handen te kort, maar men deed hun best om de mensen goed te bedienen. Het decor was voor de verandering niet zogenaamd indiaas, maar alledaags en dat vond ik heel prettig. Zeker de moeite waard.

I have been to quite a few mediocre indian restaurants, but this one was surprisingly good. My usual vegetarian samosa was prepared well. That was also the case with the fish, meat and the side dishes. The restaurant for once is not 'typical' indian but contemporary. The service apologised for having one hand short due to sickness, but they did their very best.
Tatje79 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima eten, vriendelijke serveerster al was er bij het personeel onderling wel irritatie zichtbaar. De rijstpudding was bevroren en het ijsje gesmolten. We kregen snel een nieuw dessert, maar dat was niet hetzelfde ijsje.
Ina W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij eten regelmatig Indiaas in Engeland en kwamen nu voor de eerste keer bij Café India. Voor ons heeft het de vergelijking prima doorstaan. Wij hadden vooraf mixed pakora en lamsgehakt, als hoofdgerecht lam madras en garnalen biryani en toe mango lassi en mango ijs. Lekker gevarieerde smaken. De serveerster was erg aardig.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Waren al eerder in dit goeie restaurant geweest en gisterenavond wezen eten met zijn 4tjes, de AH-actie. Mochten gewoon van de kaart bestellen, en aan eind van de rit werd er 50% van de prijs gehaald. Voorgerecht met de verschillende hapjes waren heerlijk, zeker de pasteitjes met groente gevuld waren heel lekker. Hoofdgerecht waren er 2 die chicken madras, en 1 de lam vindaloo, en ondergetekende de lam korma nam. De madras was al behoorlijk pittig, dus de vindaloo is meer voor de ervaren india eter. Met groente en heerlijke rijst erbij. Alles smaakte bijzonder lekker en dan de heel vriendelijke bediening maakt het plaatje van een heel gezellige avond compleet, en het bijgerecht de panir makhni, niet te vergeten, mijn favoriete recept, heerlijk en dan met naanbrood het schaaltje leeg vegen, jammiejammie !???! Wij zeggen zeker eens gaan proberen, maar begin dan met de korma gerechten.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijke bediening. De inrichting is een beetje kil, maar goed eten in goed gezelschap maakt dat goed.
Fambijn .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Vriendelijke, correcte ontvangst. Zeer lekker eten. Ook onze kinderen vonden het super. Je mag kiezen a la carte, zeer fijn. 3 gangen is wel verplicht te betalen. Ook al neem je geen dessert. We zaten helemaal vol na het hoofdgerecht :-)
Gelukkig was het mango ijsje lekker licht.
Meneerhallo .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Lekker 3 gangenmenu gegeten bij dit restaurant in Schiedam. Voorgerechten lekker en uitgebreid met lekkere groenten, iets wat vaak ontbreekt bij andere Indiase restaurants (Lamb Seekh Kebab en malai chicken).
Als hoofdgerechten een karahi chicken curry en een biryani, beide lekker. Ook een lekkere groentegerechtje erbij. Enige nadeel was dat de rijst niet helemaal vers was naar mijn idee.

Toetjes ook prima met een lekere mango lassi.

Tel daarbij op de aardige gastheer geeft dit restaurant een zeer ruime voldoende waar ik zeker nog eens terugkom
Sunnygirlnr1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Zellden zo ontzettend lekker gegeten. .....heerlijke samosa en kip korma. ....en de tandoori chicken en vis van mijn tafelgenoot was ook heeeeeeerlijk!
Vriendelijke bediening.
We gaan hier nog heel vaak terugkomen!
Mvl84 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Prima gegeten. We hadden gehoopt op meer vegetarische gerechten en op een gerechtje met aubergine. Totaal was het was prijziger dan verwacht. De naan was eigenlijk het allerlekkerste en de kaasgerechtjes goed te doen. Het is niet mijn favoriete restaurant maar zou hier wel nog een keertje terug komen.