Cafe in the City

Kleine-Gartmanplantsoen 5 1017 RP Amsterdam Nederland Kaart
31-203304000

Over het restaurant Cafe in the City

Hier heerst een perfecte balans tussen hip en modern. De industriële uitstraling geeft het restaurant nog net dat rauwe randje waar we anno 2016 allemaal zo gek op zijn. Deze populaire nieuwkomer is the place to be voor specialiteiten uit de Aziatische keuken. Loopt het water jou al in de mond?

Meer informatie over restaurant Cafe in the City

Maandag t/m donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag & zaterdag 10:00 - 03:00

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Cafe in the City

Erwinnissa .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Was een mooie ervaring. Dacht in de avond een poke bowl te gaan eten. Ik had alleen niet goed gelezen. Kreeg als service alsnog volledig kosteloos een poke bowl. ben ik niet echt gewens in Amsterdam deze service..Leuke, goede en snelle bediening verder en heerlijk eten!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Service bij aankomst was niet vlot, dit werd gecompenseerd door de goede bediening aan tafel. Eten en drinken is iets duurder dan gemiddeld maar de kwaliteit is goed. Wij komen zeker nog eens terug.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Super leuke tent op een goede lokatie, fijne muziek en met overheerlijke sushi. Op maandag sushi stuntdag. Tip reserveer een plekje om lang wachten re voorkomen. Mijn nieuwe sushi spot in Amsterdam centrum.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, beste sushi restaurant op dit moment wat ik ken. Bediening zoals altijd goed en gezellig. Het is altijd als thuis komen.
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De muziek staat wat hard, je kon elkaar nauwelijks verstaan. Het eten is waanzinnig. Je moet alleen geen werk willen bespreken;)
Alissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ik vond de sushi erg duur in vergelijking met de kwaliteit. En als je aan het begin van het restaurant zit, heb je niet zo’n leuk plekje.
Vanessa E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik kom hier regelmatig op maandag. Dan is alle sushi voor 10 euro. Heerlijk!!! Sfeer is gezellig. Als het te druk is dan duurt het wat langer voor je je eten krijgt. Maar dat heb je er voor over. Aanrader!
Clarissa M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Heerlijke sushi, maar slechte service. Bestellingen worden vergeten maar wel op de bon gezet, verkeerde bestellingen worden na lang wachten op tafel gezet. Jammer!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Sushi Rolls uitmuntend !
Burger was tegenvaller.
Dessert chocolate heaven geweldig!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
De tonijnsteak was prima maar ik vond de bijgerechten te minimaal.
Er is te weinig bediening/aandacht van de bediening tijdens de maaltijd.
Chevaughn P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, aardig personeel, maar hun service mag wel iets beter
Estee V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Wij komen hier wekelijks en ervaren altijd goede service en heerlijk eten. Gezellige tent ook om te borrelen in het weekend!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
eten viel tegen, was mijn tweede keer, eerste keer was prima overigens
Zemmy G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bediening was top en het eten was heerlijk. Vooral het chocolade toetje is echt een aanrader
Laura-iens .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat een super zaak! Aan de bar begonnen met een cocktail, daarna lang en uitgebreid getafeld. Heerlijk gegeten, en goede service met veel aandacht. Wij komen zeker terug!
Misz_jk .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het personeel geeft je weinig individuele aandacht; ontvangst, begeleiding naar tafel, uitleg kaart en uitserveren. Complimenten voor de sushikok.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een fantastische verjaardag heb ik dankzij jullie gehad!
Heerlijk eten,ballonnen,top muziek en het leukste personeel van Amsterdam!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Waanzinnig lekker eten! Super gastvrij en een top service. Het interieur is ook super mooi, prachtige ambiance!! Helemaal top!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit is het slechtste restaurant waar ik sinds jaren ben geweest. Het eten was niet gaar en zeer matig qua smaak, we zaten op de tocht, en er werd luide muziek gedraaid (zodat je sneller eet, en dus sneller weg bent, denk ik). De bediening was popiejopie. Ik kreeg vooral het gevoel dat ze snel en gemakkelijk geld wilden verdienen aan toeristen die toch maar een keer komen.
Johmar M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Slechte service en slechte communicatie onder het personeel. We kwamen om wat te drinken maar moesten ons tafeltje binnen no time verlaten omdat we niks gingen eten terwijl de tent nog lang niet vol zat. Echt heel jammer!