Cafe in the City

Kleine-Gartmanplantsoen 5 1017 RP Amsterdam Nederland Kaart
31-203304000

Over het restaurant Cafe in the City

Hier heerst een perfecte balans tussen hip en modern. De industriële uitstraling geeft het restaurant nog net dat rauwe randje waar we anno 2016 allemaal zo gek op zijn. Deze populaire nieuwkomer is the place to be voor specialiteiten uit de Aziatische keuken. Loopt het water jou al in de mond?

Meer informatie over restaurant Cafe in the City

Kan beter
Levendig
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit is het slechtste restaurant waar ik sinds jaren ben geweest. Het eten was niet gaar en zeer matig qua smaak, we zaten op de tocht, en er werd luide muziek gedraaid (zodat je sneller eet, en dus sneller weg bent, denk ik). De bediening was popiejopie. Ik kreeg vooral het gevoel dat ze snel en gemakkelijk geld wilden verdienen aan toeristen die toch maar een keer komen.
Johmar M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Slechte service en slechte communicatie onder het personeel. We kwamen om wat te drinken maar moesten ons tafeltje binnen no time verlaten omdat we niks gingen eten terwijl de tent nog lang niet vol zat. Echt heel jammer!