Café In den Ouden Vogelstruys

Vrijthof 15 6211 LD Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café In den Ouden Vogelstruys

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Over het decor binnen kunnen we niet heel veel vertellen, daar we op het terras hebben gezeten. momenteel is het vrijthof rondom helemaal vol gezet met een hoog hekwerk, daar André Rieu deze twee weekenden optreed op het vrijthof.
De service en het eten waren perfect. Ook de tarieven zijn redelijk, zeker als men normaal een mooi overzicht heeft over het gehele vrijthof.
Zeker een aanrader.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De plek aan het Vrijthof om lekker te borrelen, afgelopen zondag daar lekker geborrelt. De bediende wist de goede juiste bieren te adviseren. Met het mooie uitzicht over hey Vrijthof zit je daar goed, de terrasverwarming is goed waardoor het niet snel koud wordt.
Nicole .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Mooi weer betekent drukte op het Vrijthof. Het wachten op de opname van de bestelling duurde een beetje aan de lange kant. Dat werd gelukkig weer goedgemaakt met het eten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Op dit gezellige terras met volledig Limburgse kaart, genoten van 'Maastricht aan de bar': een proevertje naar keuze van de tap en een uitgebreide borrelgarnituur. Niets bijzonders, wel ongedwongen en lekker!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Het is een gezellige plek aan het Vrijthof om door te brengen. Het was erg warm weer dus een lekker biertje en witte wijn was dan ook meer dan welkom. Hier ook de lunch gebruikt, awwe kies, een kaasplankje voor 2 personen en een croque-monsieur. Allemaal even lekker. De bediening is erg vriendelijk.
Pats .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
We hebben er reeds meerder keren lekker gegeten en gedronken. Heerlijk buiten zitten en mensen bekijken bij een heerlijke pint en lekker gewoon eten. Prima kwaliteit en kwantiteit in vergelijk met wat je betaalt! Super! Een vast stek voor onze bezoekjes aan Maastricht!
Horsey .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Altijd weer een plezier om hier naartoe te gaan. Het is, volgens mij, kwalitatief de beste uitspanning van het rijtje dat over het Vrijthof uitziet op de twee mooie kerken, de St.Jan en de St.Servaas. De menukaart is in het Limburgs en biedt ook Limburgse specialiteiten. Vandaag waagde ik me aan één daarvan: een kaasplankje met Rommedoe, met speciaal notenbrood erbij. Dit is een Hervekaas, ook wel Limburgse stinkkaas genoemd. Het is alleen voor avontuurlijke eters bedoeld, want de kaas heeft een zeer uitgesproken geur en smaak. Voor wie ook van andere sterke kaassoorten kan genieten is deze zeker aan te bevelen, want stinken doet ie niet. Met een abdijbier van de tap erbij en een beetje uitleg van de vriendelijke bediening is dit echt een aparte ervaring. Voor wie daar niet aan durft of wil zijn er genoeg aantrekkelijke alternatieven. We genieten er ook graag van het Limburgse Brand-bier, of van hun heerlijke koffie met appeltaart of vlaai. Een echte aanrader!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Wanneer je in Maastricht bent is een bezoek aan de Vogelstruys zeker aan te bevelen!
Prima, snelle en attente bediening in zo'n drukke kroeg/terras!
Heerlijk zoervleis gegeten, een aanrader als je in Limburg bent.
Gewoon een fijne stek om te eten, drinken en mensen te kijken.
Beste Marijke,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie, we hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Met gastvrije groet,

Het team van Cafe In Den Ouden Vogelstruys
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Zeker het mooiste café van Nederland. Vriendelijke en professioneel personeel en in vergelijking met de rest van het Vrijthof erg goed eten. Ik zou gaan voor de salades, zijn overheerlijk en veel.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Als we in Maastricht zijn moeten we bij Vogelstruys altijd even genieten van een geweldige kop koffie/ goed glas wijn in combinatie met een heerlijke lunch of kaasplankje. De bediening geeft je het authentieke gastvrije gevoel, dit doordat ze voor de bar staan en niet erachter! Chapeau!
Slijper .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Lekker gegeten voor een leuke prijs. Lekkere broodjes en perfecte koffie met prima service. Komen hier zeker nog eens terug.
Frans1234 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Op zaterdag en zondag 3 en 4 november hier geweest. Zaterdag voor een wijntje en zondag voor een heerlijk Brand Imperator en een vleisplaankje. Wat een genot de paté.
De uitstraling van het café zoals er eentje hoort te zijn. Prijs kwaliteit verhoudingen zijn meer dan priman.
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
1 van de beste café's van Maastricht. De service is uitmuntend met personeel dat het vak echt verstaat. Gastvrij en adequaat. Zelf drink ik hier regelmatig een biertje of bestel ik iets voor de lunch. Eten is van prima kwaliteit en de locatie is natuurlijk fantastisch, aan het vrijthof.