Café In de Blaauwe Hand

31-243232066

Meer informatie over restaurant Café In de Blaauwe Hand

Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wat een toffe plek is dit! Heerlijke oude bruine kroeg waar je ook nog eens lekker kunt eten... Lekkere biertjes op de tap en zelfs de wijn is lekker! Wij komen hier regelmatig, meestal om te borrelen en heel soms voor een hapje. Aanrader! Aangenaam terras ook.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Dit is een mooi oud cafe in het Nijmeegse centrum, het decor is dus dik in orde. Het eten is een tapas-achtig concept: je stelt een maaltijd samen uit vertschillende kleine gerechten. De turkse linzensoep en de pfannkuchen (hele dunne pizza) en de frieten waren heerlijk, maar de salade was wat kaal (alleen sla met olijfolie). Toetjes zijn er niet, maar de appeltaart is er erg goed, die had ik als toetje genomen. Dit restaurant zit wel snel vol,dus je moet in het weekend een beetje geluk hebben dat er een tafel vrij is.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Een gezellig café in het hart van Nijmegen. Het oudste naar ze zeggen. Kleine kaart. We hadden de kaasfondue van blauwe kaas. Lekker met brood en groentetjes, die voor mij even geblancheerd hadden mogen worden. De bediening is aanwezig maar niet opdringerig.
Marie9 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
De flammkuchen en de stoofpot gegeten, die waren erg goed. De sfeer is, in het oudste cafe van Nijmegen heel erg goed. Jammer dat soms de gerechten op zijn en dat je wel erg lang op je eten moet wachten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Op een mooie historische plek gevestigd in een van de oudere panden van Nijmegen: café De Blauwe Hand. Binnen niet al te klein, bruin en knap gezellig. Buiten een intiem en leuk terras. En zoals ze zelf met trots vermelden: het oudste café van Nijmegen. Een Flamkuchen gegeten, een echte aanrader, neem de grote, een kleine is te weinig!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Een supergezellige bruine kroeg met een soort "borrelkaart+". Heerlijk om binnen te lopen voor een pilsje en dan te blijven hangen doordat de hapjes je telkens weer overeind helpen :-D. De trappistenkaas, flammkuchen, zelfgemaakte soepen en het servische gehaktbrood krijgen van mij allemaal een pluim. Een ruime keuze aan bieren, wijnen en whiskys. De chocolademelk is door mijn voorgangers al genoemd en geroemd. Enig minpuntje is dat de warme gerechten na 20.00 niet meer besteld kunnen worden.