Cafe Hier

Meer informatie over restaurant Cafe Hier

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Daan10 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat een goed eetcafe! Een kleine maar goede kaart. Zowel de giga-schnitzel, de bavette, als de sate, smaakten ons uitstekend. Een lekkere huiswijn erbij. Super prijs-kwaliteitverhouding !
Goedemiddag Daan10, hartelijk dank voor je leuke recensie, we hopen je snel weer te mogen ontvangen.
Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Na een borrel met de zaak in de Mallemolen Hier terecht gekomen en op dat moment de allerlekkerste sateschotel van den haag gegeten.
Leuke zaak met dito prijzen, een goede afsluiter voor een stapavond.
Beste degapendeeterd, dank je wel voor je positieve recensie, fijn om te lezen dat je de lekkerste saté van Den Haag hebt gevonden! Graag tot ziens!
Kimberleych .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een ontzettend gezellig eetcafé in een ontzettend gezellige straat. We hebben echt heerlijk gegeten (fantastische saté) en heerlijke gin tonic cocktails gedronken. Het personeel is heel vriendelijk en kan je echt mee lachen. Voor een leuk prijsje heel goed eten, flinke porties, doen helemaal niet moeilijk over hier en daar een aanpassing. Echte aanrader.
Beste Kimberleych, dank je wel voor je leuke recensie! Graag tot ziens!
Liz050 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Dit café is zoals een café hoort te zijn: goed getapte biertjes en goed gevulde bordjes. Maar ik was met name verrast door het kwalitatief goede eten. Zelf gemaakt (zoals de gigaschnitzel), verse salades en dat alles met een glimlach aan je tafel gebracht. Ik had de dagspecialiteit, de skrei, was heel lekker. Wij aten hier voorafgaand een voorstelling bij het circustheater, omdat het vanuit tram 9 goed bereikbaar is.
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Gisteren mogelijk de warmste dag van het jaar gingen wij met vrienden buiten eten terwijl een normaal mens de airco opzoekt. Mallemolen een leuk gezellig straatje met goede restaurants. Vanavond voor Cafe Hier gekozen. Voldoende keuzes voor een eetcafé en dus voor ieder zeer smakelijke gerechten. Leuke en attente bediening.
Hartelijk dank voor uw mooie recensie.
groet Rob café HIER
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Als je even snel wat wil eten of gewoon een gezellige avond wil hebben moet je hier naar toe gaan. Lekker eten voor een hele fijne prijs! Het straatje de Mallemolen is sowieso leuk met terrasjes en meerdere restaurants en cafés. Mijn vriend had de mega schnitzel en die is echt groot! Ik had een lekkere pepersteak..desserts zijn ook lekker. Zonder poespas gewoon een leuk eetcafé. Leuke gezellige barman die altijd wel wat leuks heeft te vertellen. Leuke avond gehad!
Marike D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Vandaag na lange tijd weer hier gegeten en het viel niet tegen.Heerlijke huisgemaakte garnalenkroketten en daarna een pasta met truffeltapenade en champignons, ook erg lekker.Het verbaasde mij dat zelfs de koekjes zelf gemaakt waren en dat voor een eenvoudig eetcafe. Mijn partner had een "giga"schnitzel, belachelijk groot, maar ook weer zelf gemaakt en hij zei dat hij ervan genoten had. We komen zeker nog eens terug.