Café Hey Heele

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eetcafé... Dat zou je niet zeggen. Overheerlijke asperges gegeten met een super service. Aandacht voor de Kleine en ogenschijnlijk verse producten. Heerlijk voor een schappelijke prijs. Niet erg veel. Maar als het zo lekker is, is het nooit genoeg... Erg blij met onze keus.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met 2 personen hier heerlijk gegeten. Echte Limburgse zuurvlees aangevuld met een ruim bemeten salade en overheerlijke vers gesneden patat. Ook de vooraf genuttigde uiensoep was qua smaak en portie van hoogstaande kwaliteit.
Service wordt hier nog met een hoofdletter geschreven. Niet alleen werden wij vooraf erop geattendeerd dat de combinatie van voorgerecht en hoofdgerecht erg ruim bemeten zou zijn. Ook werd ik in de gelegenheid gesteld om in een speciaal proefglas vooraf te proeven of ik het mij onbekende bijzondere biertje wel wilde bestellen. Wij komen graag weer terug naar dit oergezellige etablissement.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Op zondag op het terras aangeschoven voor een vroege lunch. Ondanks dat we eigenlijk iets té vroeg waren, konden we toch al iets te eten bestellen. Prima broodjes: brood zelf lekker (warm uit de oven) en beleg prima. Limburgs gehakt met lekker pittige grove mosterd en ook ham/kaas was lekker.

Broodjes geserveerd met lekkere gemengde sla in een dressing die niet te overheersend was.

Allemaal afgemaakt met lekkere koffie en mooi uitzicht op het Pancratiusplein.
Pedroritsen .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Kaart ziet er lekker uit maar de gerechten waren niet lekker afgekruid. Het is weliswaar een cafe maar dan moet het eten ook voor de gevraagde euros goed zijn. Vis leek uit diepvries. Na aan bediening dit gevraagd te hebben werden we totaal negeert.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Aangenaam verrast door het eten en de presentatie van de gerechten. De voorgerechten waren vers en goed bereid. De hoofdgerechten waren goed van smaak en de hoeveelheid was prima. Ik vond de prijzen iets te hoog, omdat het toch een eetcafé blijft! Pas de kaart iets aan en maak de prijzen iets lager en toegankelijker voor klanten.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Vanavond heerlijk gegeten ! Hadden vooraf warm, bruin stokbrood met kruidenboter en als hoofdgerecht beiden varkenshaas; de één met championsaus, de ander met rode wijnsaus en geserveerd met 2 groenten en aardappelgarnituur. De patat was lekker krokant en goudbruin gebakken, een ruime portie voor 2 personen. Als nagerecht op ons eigen verzoek een kleine eenvoudige portie ijs gekregen, aangezien we al aardig vol zaten. Ja, dit is een adres om absoluut naar terug te keren, als we in de buurt zijn !! Geheel voldaan zijn we naar ons hotel teruggelopen ! P.S. : Enige "minpuntje" is, dat ze Pepsi Cola serveren i.p.v. Coca Cola.
Somswel .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Gisteren heerlijk gegeten. Geweldige Vitello Tonato en heerlijke sate. De wijnen (rood en wit) zijn zeker de moeite waard. Zowel heerlijke Franse als Italiaanse wijn. Wij komen hier zeker terug.
Thatch22 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Leuke sfeer, konden toch zonder reservering daar eten, we hebben even aan de bar gewacht. Men had ook wild op net menu staan.
Heerlijk eten en goede service. Zeker weer een aanrader.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Dinsdaglunch. Gezellig druk aan terrasplein Heerlen. Bediening correct en snel. Keurig broodje met garnituur. Wel aan de dure kant...
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Tijdens de lunchpauze gaan eten. Nadat wij waren gaan zitten werd het druk in het restaurant en hebben we bijna 40 min op ons eten moeten wachten. Dat is te lang voor de werkende mens met een 1/2 tot 1 uur pauze. Het eten is goed verzorgd, een normaal broodje, normaal belegd, met wat garnituur.
Jamesy .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
De clubsandwich is er heerlijk, je krijgt er een prima stevige lunch. De bediening was snel en vriendelijk. De inrichting, dat is een kwestie van smaak denk ik – de mijne niet. Maar je ziet dat er met liefde aan gewerkt is. Het geheel maakt een verzorgde indruk.
Karnoek .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Deze week voor de 2e keer van een lunch genoten. De vorige keer hadden wij beide een broodje: heerlijk bruin brood voorzien van verse rauwkost, heerlijk. Deze keer gekozen voor de salade, ook prima verzorgd met verse ingrediënten. Tel daarbij op de koffie, standaard voorzien van een koekje, stukje noga en een klein glaasje likeur met slagroom en wij komen zeker nog een keer terug. Leuk terras en goede bediening.
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Gezellig druk. Bediening was snel en beleefd. Bestellen voorgerechten voor twee. Werd aangegeven dat dit wel veel was en met een hoofdgerecht wel erg veel was. Oplossing die zij spontaan boden was 1 voorgerechten nemen en dat delen met twee. Te het voorgerecht kwam zatten er overal twee stuks van, preisoep, zalm, hamrolletjes, kip, oester en sla. Daarna twee hoofdgerechten die ook weer goed verzorgd was. Daarna afgesloten met koffie. Heerlijk en voldaan zijn wij naar ons hotel gegaan.