Cafe Gruter

/75 Willemsparkweg 73 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206796252

Over restaurant Cafe Gruter

Van kop koffie tot aan een speciaalbiertje

Café Gruter is alweer 60 jaar een begrip in onze hoofdstad. Het staat ten eerste bekend om hun geopende deuren. Voor iedereen die langswandelt of een afspraak heeft. ’s Ochtends geniet je hier van een kop koffie en de krant, ’s middags en ’s avonds kun je op het zonovergoten terras genieten van een heerlijke lunch of diner met een grote keuze aan speciaalbieren van de tap. Geniet van een gezonde mix van buurtbewoners, toeristen, mensen en om niet te vergeten, lekker eten!

Meer informatie over restaurant Cafe Gruter

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erg rumoerig
Vanroosmalen13 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk tafeltje bij het raam, veel reuring op de vrijdagavond rond zes uur, gezellige omgeving, prima eten en heerlijk bier van de tap. En niet te vergeten: de overheerlijke bitterballen van Holtkamp. Niet te evenaren.
I.schipper .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eten was gewoon goed, decor leuk klein cafeetje, erg jammer dat de tv met voetbal zo hard stond, dat ik mijn gezelschap bijna niet verstond. Met voetbalavond ga ik niet meer in ieder geval. Bediening netjes, vriendelijk, duurde alleen lang voordat je aandacht krijgt. Je moet zelf aandacht vragen een ik ben van mening dat zij jou in de gaten moeten houden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag (8 april) met een vriendin hier gegeten. Het eten was lekker. Echter omdat het (onverwacht?) door het mooie weer heel erg druk op het terras was en er maar drie man bediening was, duurde het lang voor we konden bestellen. We zijn maar naar de bar gelopen om dat te doen. Verder was het zo een lawaai, dat ik toen we klaar waren met eten, pijn aan mijn keel had van het schreeuwen. Gelukkig dat ik gereserveerd had waardoor mensen van hun tafeltje weggestuurd moesten worden om voor ons plaats te maken. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Tussen de middag even snel een Caesar salade gegeten bij dit eethuis met gezellige bruin café uitstraling. De dressing was waterig en ronduit smakeloos. De sla was grof gesneden met dikke stronken erin. De bacon was slap en vrij vlak van smaak. Het enige echt smaakvolle in dit gerecht waren de uien en de zongedroogde tomaten. Flink beneden de maat voor 12,50.
Frank-444 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een gezellig en vrolijk eetcafé met een kleine kaart (zo'n zes keuzes per gang). Prima gegeten in een ongedwongen sfeer.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening was erg gastvrij! Het is een leuk bruin café idee waar je dus ook een lekker hapje kunt eten, leuk! Het duurde helaas wel langer dan een half uur voordat we ons eten hadden (alleen een hoofdgerecht). Dit was het enige jammere. We hebben lekker en gezellig gegeten!