Cafe Gruter

/75 Willemsparkweg 73 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206796252

Over het restaurant Cafe Gruter

From a cup coffee to a nice beer

Café Gruter is for over 60 years a well-known concept in the center of Amsterdam. First, this restaurant is known for their welcoming spirit. Locals, as well as neighbours and tourists are more than welcome to enjoy a cup of coffee or an extended dinner. And of course a Friday afternoon beer on tap!

Meer informatie over restaurant Cafe Gruter

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,4
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zo'n tien jaar lang woonde ik op een steenworp afstand van Café Gruter. Ik kwam er regelmatig met collega's na het werk om er een biertje te drinken. Gegeten heb ik er nooit. De inrichting bestond toen al uit oude meuk en daar is in de tien jaren die er verstreken zijn helemaal niets aan veranderd. Op het terras buiten is het echter prettig zitten. Over het eten kan ik kort zijn: bagger. Ik had de tosti vegan met pindakaas, banaan en sambal. Normaal gesproken is de combinatie pindakaas en banaan erg lekker en dient de sambal om het geheel iets pittiger te maken. Deze tosti was een aanfluiting: pindakaas heb ik noch gezien noch geproefd en de banaan was wel aanwezig maar ook deze heb ik niet geproefd omdat er veel te veel sambal gebruikt was. Verder had ik de uitsmijter met jonge kaas, volgens de kaart met drie eieren, maar ik heb toch echt maar twee dooiers kunnen ontdekken. Het ergste was echter dat het eiwit niet overal gestold was. Hoe moeilijk kan het zijn?
vanroosmalen13 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk tafeltje bij het raam, veel reuring op de vrijdagavond rond zes uur, gezellige omgeving, prima eten en heerlijk bier van de tap. En niet te vergeten: de overheerlijke bitterballen van Holtkamp. Niet te evenaren.
i.schipper .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Eten was gewoon goed, decor leuk klein cafeetje, erg jammer dat de tv met voetbal zo hard stond, dat ik mijn gezelschap bijna niet verstond. Met voetbalavond ga ik niet meer in ieder geval. Bediening netjes, vriendelijk, duurde alleen lang voordat je aandacht krijgt. Je moet zelf aandacht vragen een ik ben van mening dat zij jou in de gaten moeten houden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag (8 april) met een vriendin hier gegeten. Het eten was lekker. Echter omdat het (onverwacht?) door het mooie weer heel erg druk op het terras was en er maar drie man bediening was, duurde het lang voor we konden bestellen. We zijn maar naar de bar gelopen om dat te doen. Verder was het zo een lawaai, dat ik toen we klaar waren met eten, pijn aan mijn keel had van het schreeuwen. Gelukkig dat ik gereserveerd had waardoor mensen van hun tafeltje weggestuurd moesten worden om voor ons plaats te maken. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Tussen de middag even snel een Caesar salade gegeten bij dit eethuis met gezellige bruin café uitstraling. De dressing was waterig en ronduit smakeloos. De sla was grof gesneden met dikke stronken erin. De bacon was slap en vrij vlak van smaak. Het enige echt smaakvolle in dit gerecht waren de uien en de zongedroogde tomaten. Flink beneden de maat voor 12,50.
Frank-444 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een gezellig en vrolijk eetcafé met een kleine kaart (zo'n zes keuzes per gang). Prima gegeten in een ongedwongen sfeer.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening was erg gastvrij! Het is een leuk bruin café idee waar je dus ook een lekker hapje kunt eten, leuk! Het duurde helaas wel langer dan een half uur voordat we ons eten hadden (alleen een hoofdgerecht). Dit was het enige jammere. We hebben lekker en gezellig gegeten!