Café Gotcha

Beekstraat 49 6001 GG Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Gotcha

G.J. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We moesten even snel iets eten en waren in Weert daar vonden we in de Beekstraat het Café restaurant Gotcha, Hier werden we verrast door een heerlijke Hongaarse goulash soep als vooraf en dat op een koude dag is zeer aangenaam.
Als hoofdgerecht namen we een mixed gril met een heerlijk triple biertje en als toetje een goede Drambuie met Bonbons. De ambiance van het Café Restaurant was helaas erg lawaaierig dat in scherpe tegenstelling stond met het eten. De bediening kan nog wel wat management gebruiken, niet echt bezig met de klant!
Houdt u van rustig iets eten, dan moet u hier zeker niet zijn.
Karel J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
We waren zeer verrast toen we aan tafel gingen bij brasserie Gotcha, prijs/kwaliteit is geweldig. De bediening was zeer aardig en attent. Als voorgerecht heb ik gekozen voor de Vitello Tonato en mijn vrouw voor de carpaccio en als hoofdgerecht de saté en de salade met ossenhaaspuntjes. Heerlijk! Ook hebben we genoten van een flesje Chardonnay. We gaan er zeker terug en dan in combinatie met film.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Gisteren hier gegeten in combinatie met film bezoek. Ik had zelf het filmarrangement met spaghetti al scampi en mijn partner had (a la carte) kipblanquette (scharrelkip gegaard in groentenbouillon). Ik ben er nog niet helemaal uit of dit nu een grand café met ambitie of een brasserie met teveel pretenties is. De menubeschrijving (en de prijs) suggereren een hoger segment dan het daadwerkelijke voedsel. Desalniettemin zou ik hier terugkomen (zeker in combinatie met een film) en zou ik het aan mensen aanraden. De service is, vanaf de reservering tot het afscheid erg goed. Ze zijn hier duidelijk goed ingesteld op de combinatie met de bios qua tijdsplanning bij de reservering en tijdens het diner. Efficient, vriendelijk en niet opdringerig. Het eten is echt lekker (hoewel ik de prijs aan de hoge kant vind voor wat het is). Ik vind de inrichting niet echt gezellig, beetje erg dicht op elkaar en duidelijk een hoek die vroeg op de avond om te dineren is en later op de avond wordt opgeruimd voor de cafébezoekers. Dus: eten lekker, service goed, inrichting niet bijzonder, prijs aan de hoge kant maar (net) niet te duur voor wat je krijgt. (vind ik dan...)
Sander1970 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Gisteren voor we naar de de film gingen hier gegeten. Op aanraden van een overbuurman. Het eten zelf was erg goed, de bediening zeer vriendelijk en attent. De ruimte zelf is een beetje afgeschermd van het cafegedeelte, heeft wel sfeer, maar is niet optimaal. Wel voldoende, zeker als je weet dat samengaat met de film.
Gezien het heerlijke eten en de zeer goede bediening komen we zeker een keer terug
Jean---Pierre .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Een hip grand cafe met toch een persoonlijke behandeling!
Een tweetal weken geleden hebben we hier gereserveerd voor een diner in combinatie met een film! Naast de voordelige prijs waren we zeer te spreken over het heerlijke eten! Helaas is de locatie niet optimaal wat betreft het uitzicht, wel is er een aanliggende parkeerplaats!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Hier samen samen met mijn partner een lunch genuttigd. Het eetcafe/brasserie maakt reclame door de naam van voormalig sterrenkok Mertens te gebruiken. Ik had huisgemaakte kroketjes van draadjessoepvlees. Hier kreeg je er 3 van met 3 sneetjes brood. 3 kleine bakjes met boter, mosterd en mayo. De kroketten waren erg klein en daarom zul je er wel 3 krijgen.Op het bord lag sla die naar mijn idee niet vers was maar in ieder geval veel te vet of olieachtig. Die heb ik dus niet gegeten.
Mijn partner had een stokbroodje zalm zonder zalm (vegetarisch). Dit heeft ze gevraagd en de serveerster keek erg moeilijk bij deze vraag. Het is gelukt en dit smaakte prima. Zij heeft de sla wel gegeten en heeft later buikpijn gekregen.
De bediening is slecht. Je wordt niet aangekeken, is kortaf en er wordt niks gevraagd.
Een ander nadeel is dat de serre geopend was naar het terras. Alle sigaretten- en sigarenrook komt dus de zaak binnenwaaien. Erg storend en onsmakelijk tijdens het eten.
Ik ga hier niet meer terug, in ieder geval niet om iets te eten. Als cafe zal het er best gezellig zijn maar niet als eettent.