Meer informatie over restaurant Café George

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Duur
Ace_eleven .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De house steak en de tournedos op. Zijn beiden erg goed bevallen. Ook lekkere patat/friet.

De crêpe suzette viel wat minder in de smaak, ijs zat niet in het flensje, en de saus was wat te overtollig en te bitter/zuur naar mijn smaak.
M O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een toevalstreffer dit gezellige cafeetje/restaurantje. Eerst 'smiddags al koffie gedronken, daarna 's avonds teruggekeerd voor diner. Zin in pasta, de pasta carbonara was lekker. Goede wijn. Prettige plek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Café George is gelegen in de nabijheid van het Leidseplein en is een pijpenla met een strak en nogal industrieel aandoend interieur. Ik hou er wel van. De twee dames in de bediening waren zeer sympathiek en vriendelijk. Minder positief ben ik over de lunch. De uiensoep was uitstekend maar de clubsandwich met kip, bacon en een gebakken ei was dat niet. Het getoaste witbrood leek wel uren of misschien zelfs de dag ervoor uit de broodrooster te zijn gesprongen en ook de bacon was niet vers bereid. De kip bleek niet meer te zijn dan de plakjes kipfilet zoals je die bij de supermarkt voorverpakt koopt. Erg teleurstellend dus.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Hier gisterenavond met 6 personen gegeten. Het zag er leuk uit, we verwachtten er veel van. Enorm teleurgesteld echter verlieten we het pand. Een bestelling was überhaupt helemaal niet door gekomen, waardoor een gaste geen voorgerecht maar ook geen hoofdgerecht kreeg. Nu was de bestelling opgenomen door een meisje dat er pas 2 dagen werkte, maar toch. Een hoofdgerecht bleek helemaal koud en moest dus terug naar de keuken net als een koude kop cappuccino na het eten. Het personeel vond het zelf ook allemaal vervelend en bood als compensatie aan twee gasten een glas rode wijn aan ( met vijf wijndrinkers aan tafel). Het eten zelf was ook zeker niet om naar huis te schrijven, muziek stond erg hard daardoor konden we elkaar moeilijk verstaan. Dus eens maar nooit meer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
wij hebben voor een grote groep eten besteld van hun Take Away menu. Ik kende Cafe George van hun goede burgers. Deze waren ook deze keer weer prima. Alleen dat stond in schrill contrast met alle andere gerechten. Een pizza die nog kleiner was dan een reguliere slice. En ook kwa topping (wel vers) maar zwaar onder de maat was voor die prijs. de salades sloegen helemaal kant nog wal. de tonijn die vera had moeten zijn, kwam uit een blikje. En van dressing hebben ze daar in de keuken ook nooit gehoord. En daarboven op, kregen we helemaal geeb bestek mee, voor de burgers en friet idd niet nodig maar voor de salades en pastas juist wel. Een enorme teleurstelling. Voor mij de eerste en laatste keer.
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Als verrassing moeder en haar man mee genomen uit lunchen, zij wilden altijd al eens hier lunchen. Bediening is niet opmerkzaam, wachttijden zijn lang. Eten is van goede kwaliteit maar kwam niet allemaal gelijk en bij 1 gerecht kwam de toast echt veel te laat ( de eieren waren inmiddels koud ). Als het personeel gewoon iets beter zijn best doet is dit echt een topplek, aan het eten en de ambiance ligt het zeker niet.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Al jaren van plan geweest om hier eens te eten, en nu toch maar eens gedaan.
Nou het is zeker niet tegengevallen. De bediening was erg vriendelijk.
We kozen dit keer niet voor een voorgerecht maar een lekker stuk vlees met frites.
De entrecote bearnaise, met een uitstekende bearnaise sauce.
En de heerlijke steak met kruidenboter. Allebei geserveerd met een eenvoudige salade
vinaigrette en french fries.
De mayonaise was homemade en dat is een goed teken :)
Eigenlijk gewoon prima prijs en kwaliteit. Heerlijk om nog eens te doen.

Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vanavond voor het eerst hier gegeten. Cafe George is heerlijk ontspannen en strak ingericht. Voorin een grote bar waaraan je goed kan zitten en tafeltjes langs de wand. Ruim opgezet. Er loopt niet steeds iemand tegen je aan. Achterin het restaurant. Kleine tafels voor 2 personen die bij elkaar worden geschoven als je gezelschap groter is. Tegen de muren lange banken. Mooi opgezet. Uitstekende muziek.
We hebben eerst aan de bar wat gedronken en een kleine vooraf gegeten. Goede wijn en wat verschillende kaasjes. Ook aan de bar ons eten besteld en keurig naar onze tafel geleid toen dat bereid was. Voor mij mosselen met friet en een tarte tatin na. Allemaal lekker.
Cafe George daar ga ik vaker langs.
Martijnbotermans .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat is lekkerder dan een old fashion garnalen cocktail, een top Hause Steak en sprankelende toet met een goed glas witte wijn. Ook mijn mede genieters smikkelden van goede Steak Tartaar en Lamb chops. Geserveerd door bijzonder aardige, attente en slimme serveersters. In een ambiance die naar Amsterdam ruikt. Lekker druk, leuk publiek, schitterend gelegen aan een gracht. Ingredienten voor een heerlijke ontspannen en culinaire avond.
Eetervaring .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Vriendelijke en attente bediening. Verrassende en smakelijke invulling van het begrip "pizza" (laagjes filodeeg) met prima salade (prijs salade aan de hoge kant maar het is ook de locatie die je betaalt).
Tafeltjes staan wel dicht op elkaar en wij zaten onder een luidspeaker waardoor de muziek iets te hard klonk.
Kraanwater wordt niet berekend en goed aangevuld!
Voor herhaling vatbaar.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Nog net een paar zonnestraaltjes op het terras kunnen pakken en daar ons eerste drankje gedronken. Vooraf een goede uiensoep en vervolgens een redelijk simpele steak tartare die zeker niet slecht was . Mijn partner had de steak en die was prima. Sla en frietjes erbij (zaten bij de prijs van het hoofdgerecht) dus meer dan gennoeg. Maar dan de wijn: ik dronk een meer dan heerlijk glas Malbec wijn. Voor 7 euro absoluut niet duur. Vraag wel om een mooi groot wijnglas anders moet je het met die standaard kleine glaasjes doen en dat is zonde als je zon wijn drinkt. Ondanks de enorme drukte heel vriendelijke bediening. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar, maar op de een of andere manier hoort dit ook wel bij het restaurant. Kortom leuke avond, lekker gegeten en nog lekkerder gedronken voor een alleszins redelijke prijs. Komen hier zeker van tijd tot tijd terug.
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Klassieke kaart. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als voorgerecht een heerlijke uiensoep gegeten, precies zoals die zou moeten zijn. Als hoofdgerecht een burger (met friet en salade). Burger was goed van smaak, alleen iets te hard gegrild. Opmaak van de borden vond ik wat te sober; alleen vlees / vis lag er op.
Casey C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Al meerdere keren bij cafe George gegeten. Ik heb een leuke avond gehad en uiteraard ook goed gegeten, al lijkt het wel alsof de positionering iets minder is geworden. Ik praat hier over de entrecote. Verder wel goed bereid! Ook de bearnaise was goed op smaak. De burger vond ik tegenvallen. Het broodje was top alleen de burger zelf was te ver gegaard, waardoor die vrij droog was. De bediening was attent en kundig. Ik merk dat de aandacht en service vooruit gegaan is. Kom hier graag weer een keertje terug!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Hele Fancy prijzen.
Heel leuke gelegenheid om met wat vrienden een hap te doen. Ambiance perfect.
Begrijp dat ik er voor moet betalen, maar ik vind de prijzen flink boven de Amsterdamse prijzen liggen! 36 Euro voor een Pinot Noir? Bread and butter, zonder bestelling aangereikt en dan nog berekenen voor 3 Euro? Glazen wijn voor 6,50 per stuk, of het nu Pinot Grigio of Chardonnay is?
Ambiance kan ik elders ook vinden.
Jochem D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Afgelopen vrijdag bij George op de Leidsegracht gegeten, wat een avond! Ondanks dat het enorm druk was stond mijn tafeltje klaar bij binnenkomst. Terwijl we gingen zitten kregen we de kaart en werd ons meteen gevraagd wat we wilden drinken, attent! Na de eerste drankjes en het bestelde broodje duurde het echter heel even voordat alles op gang kwam, maar gezien de enorme drukte kan ik daar wel begrip voor opbrengen. De bediening was vlot, attent en direct. Lekker Amsterdams zonder ongeïnteresseerd over te komen, ik houd daar wel van. Na het diner (Vitello om te delen, langzaam gegaarde lamsbout & Tournedos, top!) nog lekker verder geborreld aan de bar. Complete avond, bedankt George!
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Prima voor een avondje uit eten. Wel wat aan de prijs. Prachtig pand aan de leidsegracht. Zit voornamelijk hip en trendy publiek. De tournedos was super en ook de cremebrullee was om je vingers bij af te likken. Het decor is strak en trendy ingericht. Service moet echt beter voor de prijs die je betaald. Vergeetachtig op het arrogante af. Jammer! Verder is het eten en entourage prima!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Zaterdag 6 september heerlijk geluncht bij cafe George.
Heerlijk soepje met vers broodje kaas voor mijn partner en ik nam een heerlijk stukje tonijn.
De service en bediening verdienen een pluim. Ook al was het druk, de bediening bleef attent
Voor het toetje gaan we zeker nog een keertje terug!
Nel van Duijn
Amster12 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Na hier al jaren pal naast te wonen toch ook maar eens buiten aangeschoven voor lunch met een paar vriendinnen. Wat een aanfluiting! In totaal meer dan 1 uur moeten wachten op onze broodjes en roereieren, de laatste nog niet eens goed bereid! Peper en zout was nergens te bekennen. De jongen die de bestellingen kwam brengen liet de lege koffiekopjes, flesjes en glazen gewoon staan. Toen ik vroeg of hij deze mee wou nemen deed hij alsof hij het niet hoorde. Nog nooit zoiets meegemaakt.
CharlesHuijskens .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Een absolute aanfluiting. Roerei met zalm was aangebrand, hoe krijg je het voor elkaar!? Maar de kok schept vervolgens doodleuk het bovenste deel van de roereieren op de borden. Dat ziet er prima uit maar het stinkt gewoon en smaakt verbrand! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. We lunchten met een groepje en hoewel ik zowel tegen de serveerster als in de keuken had geklaagd, stonden die vieze eieren gewoon op de rekening. "Ja, dat het niet goed was, dat kan ik toch niet ruiken," zegt het meisje achter de kassa. Wat jammer van dit restaurant. Hier moet echt de bezem doorheen, want zo kan het niet langer!