Meer informatie over restaurant Café George

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Café George

Inge N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Eten is perfect, echt heerlijke oesters en tonijn gegeten !!! Service is vriendelijk maar “ magertjes “. Zelf je jas ophangen ( niet genoeg hangers ) en tafeltjes erg dicht op elkaar. Als je wat corpulent bent kom je er echt niet tussendoor. Muziek ; saturday night fever en Grease ; had gehoopt op Franse chansons. Voor het eten zou ik zeker terug gaan, ambiance en service kunnen wat mij betreft beter.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Cafe George ervaar ik als een erg fijne plek, locatie en sfeer. Het eten was heerlijk! En het is zeker voor herhaling vatbaar!
Rozemarijn W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik was eten met mijn moeder. Gehoord dat deze tent een hotspot is in Amsterdam. We moesten lang wachten op het eten. Het eten van mijn moeder moest terug naar de keuken, maar ik zag ook dat het eten van tafels naast mij werden teruggegeven. Komt niet sterk over.

Wel erg lekkere wijn en gezellige, relaxte ambiance. Kom misschien nog wel eens terug, hopelijk is personeel in de keuken en in de bediening tegen die tijd beter.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne service in een sfeervolle ambiance!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Salades waren erg lekker, maar een fles water voor 6 (!!!) euro vind ik echt bizar.
Het heeft een leuke atmosfeer, maar je zit wel redelijk dicht op de "buren."
Yorick S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Veel over gehoord, schijnt hip te zijn en goed eten. Manmanman, ik schrijf nooit recensies, zelf altijd in de horeca gewerkt.

Wat was dit schandlig slecht. Mini weldone steakbroodje 12 euro zonder garnerig, toilet stonk naar zeik, en cappuchino melk gekookt?
tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Samengevat: hier hoef je echt niet heen, matig eten en ondermaatse service voor een flinke prijs. Kies een leuk ander restaurant in Amsterdam om te gaan eten, er zijn er genoeg!

Vorige week ben ik hier met een groep van 5 gaan eten. Bij binnenkomst konden ze onze reservering (die in koeienletters bovenaan hun lijst stond toen we er zelf op keken) niet vinden, waarop ze ons aan een paar minitafeltjes bij de entree hebben gedropt ipv in het lege, rustigere eetgedeelte achterin. Omdat er ook een paar vegetariërs aan tafel zaten zijn er wat verschillende gerechten besteld. Het eten kwam een dikke 50 min later: kaaskroketten, een salade, lamsvlees, steak, artisjokken en vega pizza's. Het vlees was nog wel okee qua smaak, maar het lag er als een bergje verloren voedsel zonder garnering bij. Een van ons had een vega pizza met artisjok erbij besteld (de bediening zei dat de pizza ongeveer een lunch was en artisjok een voorgerecht, dus samen voldoende als hoofdgerecht). De pizza was superklein en ook niet heel denderend qua smaak. De artisjok bleek twee enorme artisjokken op een schoteltje te zijn met een bakje saus. Dat verveelde na een halve artisjok behoorlijk, en de rest is dan ook onderling verdeeld. De portiegrootte was volledig uit verhouding voor de verschillende gerechten. Een tafelgenoot wilde wat ketchup bij de friet en pakte en schudde de fles om erachter te komen dat de dop al helemaal los was gedraaid. Het gevolg was dat onze tafel en de vloer eruit zagen alsof er een moord was gepleegd en de tafelgenoot als de moordenaar. Zijn hele trui zat onder. De commotie werd pas na 10 min en een trip naar de WC door het personeel opgemerkt die alleen vroegen of we een nieuw servet wilden omdat die van ons onder de ketchup zat. Dat had attenter gekund! Na deze ervaring had niemand zin in een toetje, dus die hebben we maar overgeslagen. De latte machiatto was wel heel lekker. Al met al dus matig voedsel en ondermaatse service voor een behoorlijke prijs. Ik kom hier niet meer terug!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De house steak en de tournedos op. Zijn beiden erg goed bevallen. Ook lekkere patat/friet.

De crêpe suzette viel wat minder in de smaak, ijs zat niet in het flensje, en de saus was wat te overtollig en te bitter/zuur naar mijn smaak.
M O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een toevalstreffer dit gezellige cafeetje/restaurantje. Eerst 'smiddags al koffie gedronken, daarna 's avonds teruggekeerd voor diner. Zin in pasta, de pasta carbonara was lekker. Goede wijn. Prettige plek.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Café George is gelegen in de nabijheid van het Leidseplein en is een pijpenla met een strak en nogal industrieel aandoend interieur. Ik hou er wel van. De twee dames in de bediening waren zeer sympathiek en vriendelijk. Minder positief ben ik over de lunch. De uiensoep was uitstekend maar de clubsandwich met kip, bacon en een gebakken ei was dat niet. Het getoaste witbrood leek wel uren of misschien zelfs de dag ervoor uit de broodrooster te zijn gesprongen en ook de bacon was niet vers bereid. De kip bleek niet meer te zijn dan de plakjes kipfilet zoals je die bij de supermarkt voorverpakt koopt. Erg teleurstellend dus.
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Hier gisterenavond met 6 personen gegeten. Het zag er leuk uit, we verwachtten er veel van. Enorm teleurgesteld echter verlieten we het pand. Een bestelling was überhaupt helemaal niet door gekomen, waardoor een gaste geen voorgerecht maar ook geen hoofdgerecht kreeg. Nu was de bestelling opgenomen door een meisje dat er pas 2 dagen werkte, maar toch. Een hoofdgerecht bleek helemaal koud en moest dus terug naar de keuken net als een koude kop cappuccino na het eten. Het personeel vond het zelf ook allemaal vervelend en bood als compensatie aan twee gasten een glas rode wijn aan ( met vijf wijndrinkers aan tafel). Het eten zelf was ook zeker niet om naar huis te schrijven, muziek stond erg hard daardoor konden we elkaar moeilijk verstaan. Dus eens maar nooit meer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
wij hebben voor een grote groep eten besteld van hun Take Away menu. Ik kende Cafe George van hun goede burgers. Deze waren ook deze keer weer prima. Alleen dat stond in schrill contrast met alle andere gerechten. Een pizza die nog kleiner was dan een reguliere slice. En ook kwa topping (wel vers) maar zwaar onder de maat was voor die prijs. de salades sloegen helemaal kant nog wal. de tonijn die vera had moeten zijn, kwam uit een blikje. En van dressing hebben ze daar in de keuken ook nooit gehoord. En daarboven op, kregen we helemaal geeb bestek mee, voor de burgers en friet idd niet nodig maar voor de salades en pastas juist wel. Een enorme teleurstelling. Voor mij de eerste en laatste keer.
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Als verrassing moeder en haar man mee genomen uit lunchen, zij wilden altijd al eens hier lunchen. Bediening is niet opmerkzaam, wachttijden zijn lang. Eten is van goede kwaliteit maar kwam niet allemaal gelijk en bij 1 gerecht kwam de toast echt veel te laat ( de eieren waren inmiddels koud ). Als het personeel gewoon iets beter zijn best doet is dit echt een topplek, aan het eten en de ambiance ligt het zeker niet.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Al jaren van plan geweest om hier eens te eten, en nu toch maar eens gedaan.
Nou het is zeker niet tegengevallen. De bediening was erg vriendelijk.
We kozen dit keer niet voor een voorgerecht maar een lekker stuk vlees met frites.
De entrecote bearnaise, met een uitstekende bearnaise sauce.
En de heerlijke steak met kruidenboter. Allebei geserveerd met een eenvoudige salade
vinaigrette en french fries.
De mayonaise was homemade en dat is een goed teken :)
Eigenlijk gewoon prima prijs en kwaliteit. Heerlijk om nog eens te doen.

Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vanavond voor het eerst hier gegeten. Cafe George is heerlijk ontspannen en strak ingericht. Voorin een grote bar waaraan je goed kan zitten en tafeltjes langs de wand. Ruim opgezet. Er loopt niet steeds iemand tegen je aan. Achterin het restaurant. Kleine tafels voor 2 personen die bij elkaar worden geschoven als je gezelschap groter is. Tegen de muren lange banken. Mooi opgezet. Uitstekende muziek.
We hebben eerst aan de bar wat gedronken en een kleine vooraf gegeten. Goede wijn en wat verschillende kaasjes. Ook aan de bar ons eten besteld en keurig naar onze tafel geleid toen dat bereid was. Voor mij mosselen met friet en een tarte tatin na. Allemaal lekker.
Cafe George daar ga ik vaker langs.
martijnbotermans .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat is lekkerder dan een old fashion garnalen cocktail, een top Hause Steak en sprankelende toet met een goed glas witte wijn. Ook mijn mede genieters smikkelden van goede Steak Tartaar en Lamb chops. Geserveerd door bijzonder aardige, attente en slimme serveersters. In een ambiance die naar Amsterdam ruikt. Lekker druk, leuk publiek, schitterend gelegen aan een gracht. Ingredienten voor een heerlijke ontspannen en culinaire avond.
Eetervaring .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Vriendelijke en attente bediening. Verrassende en smakelijke invulling van het begrip "pizza" (laagjes filodeeg) met prima salade (prijs salade aan de hoge kant maar het is ook de locatie die je betaalt).
Tafeltjes staan wel dicht op elkaar en wij zaten onder een luidspeaker waardoor de muziek iets te hard klonk.
Kraanwater wordt niet berekend en goed aangevuld!
Voor herhaling vatbaar.
tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Nog net een paar zonnestraaltjes op het terras kunnen pakken en daar ons eerste drankje gedronken. Vooraf een goede uiensoep en vervolgens een redelijk simpele steak tartare die zeker niet slecht was . Mijn partner had de steak en die was prima. Sla en frietjes erbij (zaten bij de prijs van het hoofdgerecht) dus meer dan gennoeg. Maar dan de wijn: ik dronk een meer dan heerlijk glas Malbec wijn. Voor 7 euro absoluut niet duur. Vraag wel om een mooi groot wijnglas anders moet je het met die standaard kleine glaasjes doen en dat is zonde als je zon wijn drinkt. Ondanks de enorme drukte heel vriendelijke bediening. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar, maar op de een of andere manier hoort dit ook wel bij het restaurant. Kortom leuke avond, lekker gegeten en nog lekkerder gedronken voor een alleszins redelijke prijs. Komen hier zeker van tijd tot tijd terug.
Jonkvrouw .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Klassieke kaart. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als voorgerecht een heerlijke uiensoep gegeten, precies zoals die zou moeten zijn. Als hoofdgerecht een burger (met friet en salade). Burger was goed van smaak, alleen iets te hard gegrild. Opmaak van de borden vond ik wat te sober; alleen vlees / vis lag er op.
casey C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Al meerdere keren bij cafe George gegeten. Ik heb een leuke avond gehad en uiteraard ook goed gegeten, al lijkt het wel alsof de positionering iets minder is geworden. Ik praat hier over de entrecote. Verder wel goed bereid! Ook de bearnaise was goed op smaak. De burger vond ik tegenvallen. Het broodje was top alleen de burger zelf was te ver gegaard, waardoor die vrij droog was. De bediening was attent en kundig. Ik merk dat de aandacht en service vooruit gegaan is. Kom hier graag weer een keertje terug!