Cafe Franklin

Donderdag en Vrijdag 16:00 - 01:30
Zaterdag 11:00 - 01:30

Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke tent met aardig personeel en lekker eten. Enige aandachtspunt zijn de te harde stoelen. Tip is om wel altijd te reserveren want het is populair.
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar prijs-kwaliteitsverhouding is niet geweldig.
Voorgerecht was prima, de hoofdgerechten ook, alleen de entrecote was qua smaak gewoontjes, weinig en te duur!!!! Ook de drank was aan de dure kant en de houten banken te hard, voor een paar uur tafelen.
Dessert was lekker.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gisteren met twee vrienden bij Franklin gaan eten. De bediening was vriendelijk en adviseerde ons over biertjes die passend waren bij onze gerechten (pulled pork burger, risotto en taco's). De sfeer was ontspannen en ongedwongen en het eten lekker en zonder fratsen. Zeker een aanrader!
Sillie B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een gezellig eetcafe, studenten sfeer. Ik had een geitenkaas salade,geen aanrader. Vind de prijs erg duur in verhouding van wat je krijgt. Mandje stokbrood 4 stuks € 5.25 .
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Franklin is een nieuwe hotspot aan de laan van Meerdervoort. We hebben er nu een aantal keer gegeten en we vinden het eten altijd erg lekker. De nacho's als snack zijn een aanrader. Mac en cheese is meer dan genoeg voor een snelle hap. Steak tartaar is ook lekker hoewel er van mij wat minder piccalilly op mag. Na het eten nog een borrel in de bar is zeker in het weekend aan te raden.
Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Na veel goede verhalen ben ik gaan eten bij cafe Franklin.
We hadden een tafel aan het raam met uitzicht op het Valkenbosplein.
De bediening was niet opdringerig en we bestelden een hamburger en een halve kip.
Beide erg lekker en op een leuke manier gepresenteerd.
Een aanwinst voor de buurt, hier kom ik vaker eten of een biertje drinken.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Buiten op het terras geluncht en genoten van een heerlijke quinoa/spinazie/geitenkaas salade, uitsmijter rosbief en broodje BBQ chicken. De "picknick" banken zien er gezellig uit maar zijn wel er gammel.
Wat een beetje jammer was dat het warme chocolade taartje heel erg lang duurde, toen we vroegen waar het bleef na een half uur wachten werd gemeld dat het mislukt was en dat het opnieuw in de oven zat. Dit geeft niet maar had het even gemeld, de eigenaar pakte het echter goed op en bood ons een drankje aan.
Eerder die week ook gaan borrelen en dat beviel ook goed, een sfeervolle zaak zoals je die in Amsterdam veel ziet. Een aanwinst voor de buurt!
Duckie202 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Een gezellig café met soul-food op de kaart. Combinatie van tafels en picknicktafels. Dicht bij de deur is het echter wel koud, want de deur sluit niet automatisch en waait vaak open. brr. Uitgebreide keuze uit speciaal bieren, maar ook voor de niet-bier-drinker voldoende keus. Fijn dat er tafelwater werd geserveerd. Veel keus uit vlees of vis, maar weinig vegetarische gerechten. De hoofdgerechten waren stuk voor stuk heerlijk, met een garnituur van patat en salade. Als dessert een sundae (banaan caramel) gekozen en dat was een prima afsluiter.
Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We zijn enthousiast over deze, voor ons nieuwe zaak.
Eenvoudige, leuke open inrichting.
Heerlijke salade met spinazie en geitenkaas gegeten.
Betaalbaar, dus de volgende keer gaan we eens 's-avonds.
Alon N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op vrijdag kwam ik met twee vrienden zonder reservering aan bij cafe franklin, de deur werd netjes voor ons open gehouden en het ontvangst was informeel en warm. Heel t restaurant zat vol (inclusief het terras) dus wij wilde eigenlijk niet weg. Op advies van de bediening hebben wij wat speciaal biertjes gedronken aan de bar om te wachten op een tafel. Inmiddels hadden wij al een ''Franklin Platter'' gedeeld en wat zalige biertjes geproefd. Toen het tafeltje vrij kwam, hebben we direct onze hoofdgerechten besteld: Pulled pork, Entrecote en de fish en chips! Alle drie waren hartstikke lekker en geserveerd op een mooie houten plank, niets bijzonders maar het geld dubbel en dwars waard.

ontzettend leuke avond gehad, altijd ruimte voor verbetering dus vandaar een kleine tip.
De kropsla valt niet te snijden in het bakje waarin t geserveerd word, dit moet beter kunnen!
Misschien een creatieve side dish ipv? (koude bloemkool couscous of bijvoorbeeld een paar gegrilde asperges van jullie BBQ?)

Gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Hier wezen eten, nadat ik er een paar keer met tram langs gereden was. Leuke, frisse tent, redelijk simpele kaart, maar goed uitegevoerd. Kip van de grill smaakt prima. Prijzen zijn niet heel hoog en de keuze uit verschillende bieren is enorm.
Karindebruijne .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Jippie de eerste recensie! Gisteren voor het eerst met vrienden bij Franklin, het broertje van Walter Benedict, gegeten. Pork ribs, omdat ik die thuis nooit eet. Heerlijke frietjes en een koolsalade erbij. Uitstekende kwaliteit voor een heel redelijke prijs € 16,50. De inrichting van het restaurant is, net als de mensen van de bediening, warm en trendy. Veel oog voor detail ook, zoals de bordjes met bieren. Al met al een grote aanwinst voor Valkenbos. Ga zo door Franklin, tot gauw!
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Aangeschoven voor een kleine borrel en hapje daarna.
Leuke zaak, was net geopend en zat goed vol.
Eten was lekker, voor mij was het voorgerecht voldoende en de hamburger die mn gezelschap bestelde smaakte ook erg goed.
De wijnen,bieren..allemaal leuk en eigentijds.
Sindsdien heb ik er vaker geborreld, altijd geslaagd en heb nu al zin in de volgende keer.