Cafe Flinck

• Bar , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Cafe Flinck

Sasja S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hier zondagavond prima gegeten. Lekker proeverij plankje vooraf. Gamba’s en piepkuiken lieten wel even op zich wachten, dus je moet geen haast hebben. Dit tot voor kort oud bruine café is mooi ongebouwd zonder de oorspronkelijke ziel volledig op te doeken.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het interieur van dit bruine eetcafe kon mij wel charmeren. Ik had gereserveerd midden in de week met 30% korting. Ik vind het wel plezierig deze toepassing van het vraag-en aanbod principe. We hebben daar kunnen eten voor een vriendelijk prijsje. Ook wel netjes dat de korting meteen in de eindrekening was verwerkt. Daar hoefde niet extra om te worden gevraagd. Dat maak je in de horeca ook wel eens anders mee. De kaart was zelfs nog wat uitgebreider dan te zien op internet. Het was smakelijk, ruim voldoende en ook op de bediening viel niets aan te merken.
Je ziet de laatste tijd wel steeds vaker dat groenten en frites of aardappeltjes niet zijn inbegrepen bij een hoofdmaaltijd, ook bij Cafe Flinck. Dat kun je dan afzonderlijk bijbestellen voor 2x 4 Euro of zo, Dan kom je alsnog op een flinke prijs uit voor enkel een hoofdmaaltijd. Dit is natuurlijk onzin. Een hoofdmaaltijd bestaat niet alleen uit een stuk vlees.Maar, zoals gezegd, wij hebben in Cafe Flinck in alle opzichten prima gegeten.

Koningch
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig eetcafé maar wel een beetje herrie. Lekker gegeten en gezellig gekletst. Leuke plek.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Café Flinck is helemaal opgeknapt en het resultaat mag er zijn. Hip maar met dezelfde gezellige sfeer. Het eten was erg smakelijk, vooral de tournedos viel goed is de smaakt, precies goed gebakken. Dat samen met de sfeer en leuke vlotte bediening maakt dat we zeker terug gaan!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Echt onbegrijpelijk dat Café Flinck zo hoog scoort. Het is een eetcafé met buiten weliswaar een groot terras maar binnen een gedateerd interieur. En de bediening is er ook al niet het je van het: nogal lomp, plat en kortaf. Ik had trek in een eiergerecht en nam het omeletje met truffelkaas en groene kruiden met friet. Ik verwachtte brood met een omelet van drie eieren en daarbij wat friet. Ik vond het een vreemde combinatie maar soit! Wat ik kreeg was een hoopje friet op een dikke, vieze houten plank met daar overheen een klein omeletje gedrapeerd. Wat mij betreft onbestaanbaar voor die prijs. Ook de hoeveelheid munt in de muntthee was beneden de maat.
Levelt .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren een overheerlijke Tuna melt gegeten tijdens de lunch. Grote portie, lekkere tonijn salade en brood. Bediening kan iets attenter maar wel op orde. Decor is leuk en echt als een amsterdams cafe. Leuke en fijne sfeer en mooi decor.
jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Genoten van een heerlijke hamburger met friet. Erg lekker bereid met lekkere sauzen. Personeel erg vriendelijk en attent, maar omdat we achterin zaten af en toe per ongeluk vergeten. flinck doet eer aan het woord eetcafe. Je krijgt spontaan zin in een biertje!
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Bij Flinck kun je heerlijk eten voor een schappelijke prijs. De bediening is alleen heel vaak onderbezet waardoor de kok ook moet uitserveren. Dat hadden wij op een zondag met mooi weer. Bediening is dus niet slecht. Decor is leuk en een toevoeging voor de buurt.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Een leuke tent voor de lunch in de buurt van de bekende Albert cyp markt.Zeer snelle en goede bediening, bij elk biertje het juiste glas. Vandaag kroket met friet snel geserveerd en was goed. Tafelgenoot had een uitsmijter van 3 eitjes met bacon op wit oerbrood deze was super, geserveerd op een ouderwetse houten plank. Zeker de moeite waard om een keer langs te gaan.
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Op het terras een eenvoudige kroeghap gegeten.
De hamburger was smakelijk, maar kaal: had voor dat bedrag best wat salade naast gemogen bijvoorbeeld. De kalfsspiesjes waren ook lekker, maar ook die portie had prijstechnisch groter mogen zijn. Wel een flinke bak frites erbij.

Service was snel, oplettend en vriendelijk!
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Omdat vanwege het zonnige weer het enorm druk was en er hier nog een plek op het terras was, ben ik met een maatje bij Flinck beland. Aanvankelijk hadden we twijfels of dit nou een leuke en vooral goede tent zou zijn (de bediening ziet er nogal "shabby" uit, net als de kaart trouwens, wat een afgekloven bord is wat tegen je tafel wordt gezet), maar met het eten zijn we positief verrast.

De bovengenoemde bediening lette wel goed op (iets wat zeker in de Pijp een zeldzaamheid is) en wist snel onze keuze, de spare-ribs (met bier en frites) te noteren.
Een minuut of twintig later was het zo ver: Een zeer imposant snijblok met een enorme rib erop (zelden zo'n grote uit een stuk gezien) waarvan het vlees met weinig moeite van de botten afviel. Heerlijk! De rijkelijke hoeveelheid friet was goed gebakken en de aioli was wat mild maar prima met de ribs. En de prijs - die was dik in orde! Ik kom er terug. De volgende keer ga ik trouwens wel wat later, want na deze hoeveelheid was ik niet nog tot enige avondactiviteit in staat...
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Lunch gegeten hier samen met mijn familie.
De lunch was goed maar de broodje waren wel allemaal bedrenkt in mayo wat de smaak niet ten goede kwam. De overige gerechten waren allemaal erg smaakvol en van een goed formaat.
De service heeft een slecht cijfer omdat de serveerster erg geirriteerd was toen ze de drank bestelling kwam halen, lunch bestelling, en vervolgens afruimen terwijl er nog een deel van de groep aan het eten was.