Café Fest

Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Mokumboy .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Ik kom er vaak om wat te drinken en het is eigenlijk altijd gezellig. Een echte studententent met dito prijzen. Zeker voor Amsterdamse begrippen zijn deze heel goed. Gewoon lekker normaal.

Ook een keer gegeten, de kipsaté was erg lekker. Ook dit was weer voor een prijs waarvan je je afvraagt hoe ze het doen (€10,- geloof ik).

Fest is niet echt een Café om uit eten te gaan, maar de dingen die op de kaart staan smaken prima onder het genot van een drankje.
Thierry K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Prachtige zaak vlak bij de HvA. Veel studenten hier maar ik zag ook niet studenten. De kaart is simpel. Wij hadden een heerlijke burger en flammkuchen Daarnaast veel verschillende bieren op voorraad en zelfs een volle koelkast met biologische frisdranken.
En allemaal even lekker! Welke heb je al geprobeerd? We blijven de koelkasten ook continu updaten, dus als je zelf nog lekkere suggesties hebt zijn ze van harte welkom! Tot gauw!
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Afgelopen maandag bij Café Fest gegeten. Het tentje is pas een week open, maar ziet er gelikt en verzorgd uit. Op de kaart staan aanlokkelijke burgers beschreven die ook prima smaken. Mijn tafelgenootje vond de gember onder zijn kipburger ietwat overheersend, maar ik vond dat juist heerlijk. Mijn vegaburger was lekker, maar had dan juist weer iets kruidiger gemogen.
Helaas moesten wij voor onze bestellingen wel vaak naar de bar lopen, omdat er weinig bediening langs kwam bij onze tafel. Wel leuk dat de kok even langs kwam om te vragen hoe alles smaakte!
Kortom, leuk tentje! Zeker voor studenten! :) Nu nog wat vaker langs de tafel lopen en ik weet zeker dat jullie daar nog een hoop een kunnen verdienen. Ik had namelijk nog wel een biertje gelust ;)
Thanks voor je recensie! We zijn altijd blij met feedback. We zullen nog eens een grondige proefsessie doen voor onze burgers ;-) En wat betreft het verloren biertje, kom deze gerust nog eens ophalen!