Café Falstaff

Sint Amorsplein 6 6211 GT Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Falstaff

Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hier met z'n tweetjes gegeten na een gezellig dagje Maastricht. Het was er vrij druk, maar binnen achterin was er nog een plekje. Helaas bleek dat precies voor de toegang naar het toilet te zijn. Je rook niks (gelukkig), maar het is wel irritant al die mensen die voorbij lopen. Als dan ook nog nieuwe voorraad moet worden gehaald, waardoor er een deur naar buiten openstaat, werd die telkens dichtslaande toegangsdeur zelfs onaangenaam. Overigens het rook er wel behoorlijk naar verschaald bier. Maar de prijzen zijn redelijk. We hadden een portie spareribs besteld en een schnitzel. Beide begeleid door groentegarnituur en lekkere patat. De marinade van de spareribs vond ik zelf wat aan de zoete kant, maar mijn partner vond het prima. Mijn schnitzel was nogal droog (of was het knapperig???). De witte droge wijn voor mijn partner vond hij iets minder. Het personeel werkt, ondanks de drukte, erg snel en reageert attent op een vraag.
2Fred .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Terras vol en binnen nog 1 tafeltje vrij.
Eenvoudige cafe kaart met merendeel studenten als bezoekers. Helaas geen zjoervlees. Wij namen de staffelburgers en de Mexicaanse burger. Vooraf stokbrood met aoli en tapenade. Bijna een maaltijd op zich.
Netjes werd er gevraagd of we nog even wilde wachten met de burgers.
Burgers werden geserveerd op een plank met zakje friet erbij(wel apart bestellen)
Was lekker en een hele kluif.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hier kan men voor bijna alles terecht: een heerlijke lunch op het mooiste terras van Maastricht, goede/gigantische burgers, een fantastische sfeer plus dito menu tijdens de concerten van Andre Rieu en natuurlijk de uitgebreide bier+borrelkaart! Sfeer is er altijd goed. De bediening is vriendelijk en heeft experise, vooral als het bier betreft. Check ook de mooie biermenu's!
Freetje .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Niet op terras gezeten maar binnen, erg leuke tent! Personeel goed (kijken en reageren) en goed passend bij de sfeer (relaxed). Hapjes genomen, kon weinig fout mee gaan, maar hoeveelheden top en garnalen geweldig.
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Een lekker eetcafe in Maastricht. Je moet hier beslist voor een van de burgers gaan op het menu! Ze hebben ook speciale biermenus die ik nog nooit gehad heb maar mijn vrienden zijn er wel een fan van! De bediening is altijd zeer attent en vrolijk. Het kan in dit cafe ontzettend rumoerig zijn dus hard moet je wel praten s avonds laat. S zomers kun je lekker in het zonnetje genieten op het leukste plein van Maastricht. Top.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Heb afgelopen donderdag voor het eerst bij Café Falstaff gegeten en ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb gehad. De bediening was heel erg vriendelijk en alert, het eten was lekker en het terras was ideaal zo in de zon. Bij een eerste blik op de kaart leken de prijzen me nogal duur te zijn, maar toen ik mijn broodje voorgeschoteld kreeg snapte ik waar die vandaan kwam. De portie die je krijgt is royaal en goed verzorgd. Het was dus zeker zijn geld waard. Vanbinnen zien de bar en het café er ook verzorgd en gezellig uit. De toiletten waren echter het enige minpunt, deze waren niet echt schoon en verzorgd. Maar dit mag eigenlijk geen verwijt zijn, gezien alles verder tip top inorde was!
Stefan-043 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Gister gezellig genoten met een groep vrienden van heerlijke biertjes bij de Falstaff. een heerlijke Gouden Carolus Triple en Rochefort 8, ruim bier assortiment!
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
De Fallus, de Staaf, och, ik kom hier al sinds mijn studententijd en wat voelt als 100 jaar. Het interieur en de toiletten zijn wat opgeknapt, de nieuwste lichting dispuutsmannen staat achter de bar, maar verder is het gewoon bier en saté. En een geweldig terras.
What you see is what you get, en als je daar met weinig pretentie van kunt genieten dan heb je het goed hier.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Vandaag met twee personen gegeten bij Falstaff Maastricht.
Dit café-restaurant ligt aan het Amorsplein. Het Amorsplein geniet niet de bekendheid van het Vrijthof of het Onze Lieve Vrouweplein, maar kan zeker nog betiteld worden als een A1 - lokatie.
Aan potentiële klanten dus geen gebrek.
Falstaff moet zich meten met tientallen soortgelijke gelegenheden in de directe omgeving en slaagt daar wat mij betreft met het eten zeker in. De gerechten zijn lekker, met verse ingrediënten, ruime porties en gemiddeld geprijsd. Het uitgebreid beschrijven van de gerechten heeft weinig zin. Je krijgt wat er op de kaart staat en dat in een goede verhouding. Dus: waar voor je geld.
Ik wil wel een kanttekening plaatsen bij het zeer irritante macho-gedrag van het personeel. Omdat het lekker weer was zaten de meeste gasten buiten op het terras. Er stond een groot raam open zodat je een vrij uitzicht had op de bar. Achter en voor de bar hield het personeel zich op om een bestelling te halen of om gewoon met elkaar te kletsen. Welnu, dit kletsen was zo luid dat het niet alleen voor de gasten die vlak voor het open raam zaten hinderlij was. Naast het kletsen werd er onder meer hard geboerd, gevloekt, werd door de heren van zo te horen Brabantse afkomst het Limburgse accent belachelijk gemaakt en werd er openlijk negatief gesproken over het hemd van Falstaff. Dit gedrag zette zich voort als de heren naar buiten kwamen en het wandelende publiek herhaalde malen moest inhouden en plaats moest maken voor het personeel dat gewoon rechtdoor naar het terras stoomde.
Jammer.
Hopelijk dat dit gedrag zich niet voortzet, want voor het overige is Falstaff Maastricht een goede zaak.
Chefducuisine .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Gezellig terras met een eenvoudige maar smakelijke kaart. Voor haute-cuisine ben je hier aan het foute adres, maar voor lekkere bieren met een lekker bord eten is het top. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Heerlijk gegeten op het grote terras, aangevuld met lekker bier. Tafels zijn hier soms wat onhandig/scheef in verband met de stenen.
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Prima genieten onder het genot van 1 of meerdere speciaalbiertjes. De service is prima en het eten is ook prima. Een simpele schnitzel of een snelle lunch, de falstaff is hier ideaal voor.
Fairtaster .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Een echt café maar je kan er wel echt lekker eten. Tijdens een speciaalbiertje bekeken we de kaart en bestelden de staff burger. Heerlijk, lekkere burger, prima frieten. Vriendelijk personeel. De zaak mag misschien wel wat warmer worden ingericht.