Cafe Extrablatt

Langestraat 47 C 7511 HB Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe Extrablatt

Renee T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijj gebruncht bij Extrablatt vandaag. Helemaal niet duur en erg compleet. Vrood was heerlijk. Veel keus aan vleeswaren en kaasjes, ook erg lekkere zalm. Verder veel warme aanvulling. Verschillende ei gerechten, pannenkoekjes, spek, bonen, champignons en nog een heerlijke tafel zoetigheden en vers fruit. We hebben ons best gedaan zoveel mogelijk te proeven.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bij sommige restaurants kom ik vaker en kies ik vaak uit een paar gerechten. Lekker handig voor een maaltijd tussendoor. De inktvisringen zijn hier smakelijk maar de gulaschsuppe is TOP! Goed gekruid en met goede vulling. Daarna een pizza fajita. Een pizza zonder tomatensaus. Gewoon proberen. Zoooo lekker.
M O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bij binnenkomst leek het me meteen een prettige plek. Modern, maar niet te modern, strak, ruim opgezet. De bankjes tegen de muur zitten prettig.
Service net wel een voldoende maar er is veel ruimte voor verbetering. De leidinggevende spreekt geen Nederlands, hetgeen niet zo handig is in sommige situaties, maar ook niet onoverkomelijk.
Het eten, dat valt vind ik wel tegen. Voldoende zeker wel hoor, maar ook hier ruimte voor verbetering, al is dat met een keten lastig omdat de hele keten dan 'mee moet'. De inktvisringen waren echt lekker, dat moet gezegd. De wrap kip een enorme domper. Daarom toch een 6 en geen 7 voor het eten.
De prijs is fantastisch, dat maakt een hoop goed.
Ellen_m .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Extrablatt is een populaire formule is Duitsland maar hier lijkt het niet heel erg aan te slaan. Ik ben hier nu twee keer wezen eten en bij keren was her extreem rustig.

De menukaart is zeer uitgebreid maar de kwaliteit van het eten is niet bijzonder, gewoon middelmatig eetcafe voedsel. Het is niet duur!

Het terras aan de achterkant van het restaurant vind ik overigens een aanrader als je met mooi weer geen zin hebt in de drukke oude markt. De zon schijnt er savonds maar toch zit je er beschut en kun je lekker rustig eten.

Conclusie: geen hele bijzondere plek maar voor een goedkope hap na het winkelen is het prima te doen!