Café Eten en Drinken

Meer informatie over restaurant Café Eten en Drinken

• Terras
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Voor de tweede keer hier gaan eten.
Nu tijdens de vierdaagse, meeste restaurants serveren beperkte kaarten met voornamelijk massaproductie eten. Hier is de normale kaart van toepassing, dat siert ze.

Er ging helaas wel aantal keer mis met de bestelling en als je gesprekken voert met vrienden dan is het wat raar als personeel zich gaat mengen.

Maar gezien de prijs van de eten is het eigenlijk wel een aanrader, je krijgt prima eten voor een prima prijs.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Na een teleurstellende ervaring in een ander restaurant hier terecht gekomen. Wat een aangename verrassing. Lekker eten voor een meer dan schappelijke prijs, keuze uit heerlijke biertjes, vriendelijke bediening en vooral gezellig, een aanrader!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk eten (&drinken) en vriendelijke bediening. Dit eetcafe is mede dankzij haar ongedwongen sfeer echt een aanrader. Lekker eten voor een verrassend lage prijs.
De kinderen vermaken zich ondanks dat er weinig specifiek voor ze is ook prima, niemand vindt het erg als ze een keer door het restaurant dollen.

De kaart past zich aan, aan het seizoen. Zonder de stijl of de toppers te verliezen. Het combineren van gerechten of het gaan voor tapas eigenlijk is alles mogelijk.

De ruimte is wat beperkt en alles is rumoerig, maar dat past echt bij ambiance, wat ons betreft een aanrader dus!!
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Leuk, laagdrempelig restaurantje in Nijmegen-Oost. We waren net op tijd om nog een tafeltje te bemachtigen, want reserveren kan hier niet. Het decor oogt wat simpel van binnen en buiten, maar dit past bij het laagdrempelige. De sfeer is er erg gezellig en je wordt hartelijk ontvangen.
De kaart biedt genoeg keuze voor iedereen met hele schappelijke prijzen. Desalniettemin ruime porties en het smaakt prima. Er zat naar onze mening iets teveel wortel bij de roti, maar dat is persoonlijke smaak, en het chocoladetaartje was eerder een chocoladefondant, maar erg lekker.
We komen hier zeker nog eens terug.
Frank1000 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Een recensie uit Arnhem. Voor het eerst hier gegeten na een paar alcoholvrije biertjes op het terras. Prima eten, prettige bediening en zeker niet duur. Royale parkeergelegenheid (betalen tot 18:00 uur).
Nicole1988 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Al meerdere malen gegeten en altijd erg lekker. Houd er wel rekening mee dat het hier druk kan zijn, waardoor je even moet wachten of genoegen moet nemen met een plekje binnen of aan de bar. Het is jammer dat deze plek niet in het centrum zit. Zonder fiets of auto is het net te ver om er soms heen te gaan.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
"Eten en drinken" is gelegen net buiten het centrum en er is gelegenheid om (betaald) te parkeren. Op aanraden van dochter student daar geluncht met z'n drieën. Haar opmerkingen "lekker, goed, meer dan voldoende en een zeer gunstige prijs/kwaliteitverhouding" werden ook nu waargemaakt. We hadden alle drie verschillende lunchgerechten: falafel ("Ik weet niet hoe het nog beter zou kunnen."), salade met biefstukreepjes ("Lekkere combinatie van ingrediënten, goede smaak, goed gebakken vlees, deze keer misschien iets teveel dressing.") en brood met champignonragout ("Warm, geroosterd brood en een lekkere smaak."). Alles prima in orde en voor herhaling vatbaar. "Eten en drinken" zou ik zo iedereen aanraden die lekker ongedwongen in een vriendelijke, gemoedelijke kleurrijke sfeer niet te duur iets wil eten. Dat doen ook al veel mensen zodat het er heel erg druk kan zijn!
Bayou .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Roti was net anders dan anders en heel lekker.
Goede bediening, lekkere biertjes.
Leuk café en restaurant.
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Erg gezellig! De prijzen zijn natuurlijk prima, en daar krijg je zeker ook lekker eten voor. Ik at het Limburgs stoofpotje, en dat smaakte daadwerkelijk Limburgs. Je zit hier erg gezellig; het is wat druk, maar niet té druk om elkaar te kunnen verstaan, en je zit ook niet tegen elkaar aan o.i.d.. Het personeel is vriendelijk, maar mag wat beter opletten of mensen nog iets willen drinken.
Lacacciatora .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Superleuk restaurantje met een hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

Lekker gegeten en gedronken voor maar 17 euro per persoon.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Ik kom hier regelmatig terug om een hapje te eten. Het liefste in de zomer wanneer je lekker buiten op het terras kunt zitten. Het is een gezellige plek om te zijn, met leuk publiek en een goede sfeer. De keuken is uitstekend en voor een belachelijk goede prijs. De bediening is jong, leuk en aardig.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Eetcafe in Nijmegen -Oost met een flink terras ervoor, waar het altijd druk is.
De menukaart (op internet te vinden) vertoont een royale keuze en door het combineren van meerdere kleine gerechten kun je een gevarieerde maaltijd samenstellen als je met meer mensen hier gaat eten. De prijs is bijna on-nederlands laag.
Het interieur imponeert niet, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de prijs/kwaliteit verhouding van het geserveerde.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Altijd super lekker eten voor een bescheiden prijs. Uitgebreide (seizoens)kaart. Ook lekker om allerlei hapjes te combineren tot een volwaardig. Daarnaast nog een verzameling lekkere biertjes van de tap, wat wil je nog meer. Bas & co: nog steeds goed bezig!
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Wat een leuke tent, als je hier in de buurt bent, is dit een supergoede optie om te eten.

Hoewel we rond 9 uur 'savonds met 11 personen plotseling zonder reservering voor de deur stonden werden we gastvrij verwelkomd. Het eetcafe zat vol met gevarieerde gezelschappen en er hing een gezellige sfeer. Er was eigenlijk niet genoeg ruimte meer voor ons, maar er werden wat tafeltjes aan elkaar geschoven en zo konden we toch allemaal (krapjes) zitten. Wij allang blij!

De bediening bestond uit jonge mannen die het met plezier leken te doen en ons ook vrolijk bedienden. We hadden twee veganisten en een persoon met een ernstige pinda-allergie bij zich. En met alle dieetwensen werd meegedacht door de bediening.

Het decor is eetcafe-achtig. Een beetje 'hip' met achterin een paar banken waar je kunt loungen, en voorin tafeltjes. Het decor paste bij de setting.

De kaart is superuitgebreid. Ze hebben een seizoenskaartje, en een vaste menukaart met veel goede vegetarische opties. Het is geen haute cuisine, maar voor de prijs is de kwaliteit echt erg goed.