Café Emma Restaurant

Regentesseplein 222 2562 EZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Emma Restaurant

Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik woon om de hoek, dus voor een koffie, een goed glas wijn, lekker speciaalbiertje, of lekkere dagschotel ben ik wel eens hier geweest voor een leuke tijd en de relaxte sfeer.
Wellicht zou men iets aan de akoestiek kunnen doen, omdat dit ondertussen een vrij populair adres is voor mensen uit de wijk en daarbuiten, kun je elkaar soms lastig verstaan. Leuke wijnen per glas(en dat in een buurtcafe!), Brugse Zot op tap(best uniek in DH e.o.) en een gezellig terras.
Laatst had ik de mosselen(gekookt); heerlijk, niks op aan te merken. Mn tafelgenoot beleefde plezier aan de hamburger.
Vlot team in de bediening, leuke sfeer, eten niet enorm bijzonder/gewoon goed.
Voor verschillende momenten een fijn adres.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met 5 personen heerlijke ossenhaaspuntjes en rib Eye gegeten. Vriendelijk personeel. Minpunten. ...deels een bar en dus enigszins luidruchtig publiek.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Het is altijd lekker en gezellig bij Emma! Gisteren met twee personen lunch gegeten - broodje met pittige makreel salade en broodje met pulled pork met BBQ saus. Bediening was aardig en snel.
Tot de volgende keer!
Mondharmonica .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Restaurant zat vanaf 20.00 uur helemaal vol, zodat we maar op een eerder tijdstip een hapje hebben gegeten: ossenhaaspuntjes en entrecote met een lekkere glas merlot erbij. Vooraf een broodplankje met een dip gekregen.
Ondanks dat het al zo druk was werden we redelijk snel geholpen. Heerlijk gegeten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lekker gegeten bij Emma. Aardige bediening die door de drukte soms vergeet de drankjes of nieuwe gang te brengen. Maar door de lekkere gerechten zijn we dat weer snel vergeten.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Druk en dus moet je even wachten op de bediening, die verder buitengewoon vriendelijk was. Prima gegeten, zeker voor een eetcafé
Thysa B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Café Emma heeft geweldige broodjes, ik lunch er dan ook graag! Helaas is de bediening (althans overdag) vaak erg onvriendelijk. Boze gezichten, gesnauw, borden die zo op tafel gekwakt worden. Dat is jammer.
S1978 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
De ruimte is erg donker, voelt ongezellig aan. De bediening is vooral gericht op bekenden, neigt naar snauwerig tijdens klantcontact.
Lunch is oké, diverse broodjes op menu.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Op aanraden van kennissen hier maar eens naar binnen gegaan. De entourage is prettig en gezellig, meer brasserie dan café. De bediening is vriendelijk en de kaart bevat echt voor ieder wat wils. We waren wat te vroeg voor de keuken en begonnen met een biertje, een dubbel en triple. Voor het eten kozen we de lamsschenkel en de biologische hamburger, uiteraard met een glas rode wijn. De wijnkaart zal menig restaurant jaloers maken, wat een keuze. De lamsschenkel was helaas wat aan de rauwe kant, maar werd direct omgeruild voor een goed gebraden nieuwe. Als afsluiter een dubbele espresso en Italian coffee.
Een mooie eetgelegenheid waar prijs en kwaliteit uitstekend te noemen is.
Anne_Korneel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Recentelijk lekker gegeten bij dit gezellige eetcafé. We begonnen met een broodje met een kruidencreme. Vervolgens had ik de ossenstaartjes in ketjapsaus. De saus was zeer lekker, al ben ik nog niet 100% overtuigt van de combinatie met de ossenstaartjes. De frietjes waren echt zalig, al miste ik wel een beetje een bakje salade of warme groente. De bediening was goed, vriendelijk en vlot zoals ik verwacht in een eetcafé. De sfeer was goed en gezellig.
Jvdgaag12 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Altijd fijn voor een snelle hap, of een hele avond doorzakken. Mijn favoriet is de ossenhaaspuntjes, deze zijn altijd zo lekker mals! Leuke selectie aan wijnen en bieren. Wordt altijd snel geholpen, en bediening is altijd vriendelijk.
Frouke W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
De lekkerste ( biologische) hamburger van Den Haag!
Ook het voorgerecht ( witlofsalade) was heerlijk. Service was snel, gezellig en vriendelijk. Gezellige sfeer. Aanrader.
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Vandaag heerlijk geluncht bij café Emma: broodje met humus en geroosterde groente (broodje van de dag). Humus leek zelfgemaakt: smaakte erg goed. Ook de groenten waren erg lekker. De borden waren mooi opgemaakt met salade erbij. Een heerlijke complete lunch. Ook de verse muntthee en de koffie smaakten prima.
Binnen staan de tafeltjes wat dicht op elkaar, maar is het wel gezellig ingericht. Buiten op het terras lagen dekentjes zodat we ondanks het koude weer ook even lekker buiten konden zitten.
Advanwinden V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Opnieuw heerlijk gegeten. De hertenstoof was geweldig: de juiste combinatie, prima op smaak, mooi geserveerd. Prettige bediening, attent en soepel. Van karaf kraanwater tot en met de koffie een goed verzorgde dis. Alle tafels waren bezet, logisch bij deze kwaliteit.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Ontzettend lekker buurtcafé waar je kan eten als in een restaurant. Geen goedkope café hap, maar lekker eten. Ik het personeel altijd er aardig, maar ik kan me wel voorstellen dat je tijdens de spits niet op moet afwachten of je op tijd je drankje krijgt.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Nog steeds lekker bier van het vat, lekkere wijnen per glas. Coquilles heerlijk (prima saus, goede cuisson), parelhoen goed, saltimbocca verpest door er kaas over te doen (en nog veel ook). Bediening nogal onpersoonlijk. Panna cotta oké. Kaasplankje sober, met 2 muffe kazen en slechts één die echt lekker smaakte (morbier).
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Emma again, met bijna een jaar tussenpauze. Niets veranderd (gelukkig). Wel diverse nieuwe gerechten op de kaart. Helaas niet meer de paté de campagne. Die mag terugkomen. Nog steeds superveel wijnen op glas en een uitstekende keuze aan tapbier. Twee gangen gegeten. Met z'n tweeën 76 euro kwijt, prima prijs-kwaliteitverhouding. Charcuterie was weinig verrassend maar smakelijk en prettig op kamertemperatuur wat de smaak ten goede komt. Lekker veel cornichons erbij. Saus en prei bij de coquilles was verrukkelijk, de coquilles van modale kwaliteit. Prima parelhoen. De dorade had íets korter gebakken kunnen worden, maar de smaak was goed. Van alles was de temperatuur uitstekend, alleen het bord onder de dorade was (te) koud, waardoor de overigens heerlijke gegrilde paprikasaus (die over het hele bord verspreid lag) vrijwel direct koud was geworden. Alles in ruime porties. De witte Falanghina wijn (nooit van gehoord) was erg goed, maar daar kwam je pas na ruim een kwartier achter want hij helaas werd veel te koud geserveerd. Maar in z'n geheel een prima ervaring.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Ik kom hier bijna wekelijks met mijn man en/of vrienden.

Eten is super lekker. Altijd een wisselende kaart met favoriete gerechten die er op blijven staan. Ook de gerechten die wisselen per dag zijn altijd zeer verrassend.
Mijn favoriet is toch wel de curry. Deze staat helaas nu niet op de kaart, maar wordt wel eens als vega-schotel of dagschotel aangeboden.

Service is super hier! Altijd vriendelijk en je hoeft nooit lang te wachten.

Decor is leuk, het is een gezellige kroeg waar je boven verwachting kan dineren.

Veel mensen in de buurt hebben dit ook door waardoor het vaak erg druk is en helaas geen plek is! Maar dit is natuurlijk alleen maar een goed teken.
Waus .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Eigenlijk kan ik over slechts een gerecht van Emma oordelen, omdat ik altijd verleid wordt toch weer de burger te bestellen - it's just that good! Een fantastisch smaakvol broodje van bakker Roderijs in de stijl van een Franse bagnat (dat zouden meer burgerrestaurants moeten gebruiken!), een smaakvol gekruide burger (nog steeds niet helemaal achterhaald welke Meditterane kruid/kruiden hier zoal inzitten) en een puike garnituur en ditto saus. Recht door zee, bekwame gebouwde burger. Er zijn ontzettend veel horeca-gelegenheden die vanwege mode-momentum een burger op de kaart zetten maar eigenlijk de boel niet goed uitgewerkt/doordacht hebben. Emma niet, die hebben een burger om voor om te fietsen. Serieuze concurrentie op dit vlak voor de dedicated burger-bars in de omgeving.
YvT .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
*Toen we met 5 ipv 6 mensen kwamen, was er geen mogelijkheid om de extra kleine tafel opzij te schuiven, zodat we wat gezelliger samen konden zitten: met iemand op de kopse kant.
*Het 2e drankje moesten we na een uur zelf aan de bar bestellen, want niemand kwam langs, of zag ons.
*Het diner kwam na bijna een uur wachten
*De makreel was zooo scherp, dat was niet oké.
Toen diegene dat na afloop zei, vond de serveerster dat ze dat eerder aan had moeten geven
(dat was geen optie, want ze had erge trek en de bediening kwam gewoon niet langs)
De serveerster zei ook dat ze de eerste was, die het te scherp vond. Maar iemand anders van ons had hetzelfde gerecht en vond het ook te scherp. Ik had het geproefd en vond het ook te scherp, terwijl ik van scherp eten hou. Dus nee, zij was niet de enige die dit vond.
We vonden haar reactie niet gepast.
Overall was deze serveerster niet vriendelijk, niet bereidwillig, keek sjaggerijnig, en deed uit de hoogte.
De andere serveerster was wél vriendelijk, maar deed niets om de problemen op te lossen.
Onze eerste ervaring was slecht, jammer.

(De 7 voor het eten is een gemiddelde van alle 5 de gerechten)

-De loopgroep