Cafe Elize

Donderdag t/m Zaterdag 08:00 - 21:00

Erald .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk genoten!
Goede service, vriendelijke bediening en heerlijke broodjes en verse vruchtensap zoals het hoort!
Perfecte lokatie vlak bij de Dom.
Niets op aan te merken, hier komen we zeker nog eens langs.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Wat een aanwinst voor Utrecht is Café Elize. Grenzend aan de mariaplaats waan je je op een Parijs terras. Toffe cappucino's in de ochtend en qua lunch een uitgebreide en gezonde kaart. Deze keer koos ik de tonijnsalade op een mooie ronde pita. Mijn tafelgenoot had de clubsandwich met kaas en kerriemayo. Prima porties en lekker vers. Echt een aanrader voor ontbijt, lunch en borrel!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Misschien wel mijn favoriete pleintje in Utrecht heeft er een mooi pareltje bij. Je hoorde dat ook verschillende bezoekers zeggen, ja dit is nieuw! Desondanks loopt de bediening gesmeerd en is het eten er snel en hebben ze helemaal hun weg gevonden. De zelfgemaakte ketchup is lekker! Het terras is lekker groot maar ook binnen is het prima knus zitten.
Onemoreplease .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Zit je dan; Bij te komen van gisterenavond tijdens een lekkere lunch op een heerlijk terras op de Mariaplaats. Terwijl studenten van het conservatorium mooie muziek maken door de open ramen genieten wij van Scroppino's, een pita met tonijnsalade en clubsandwich met zalm op overheerlijk desembrood. En vele Scroppino's later laten wij ons verleiden tot een flammkuchen met Nutella. Zo mooi kan een maandagmiddag zijn. Deze zaligheid gecombineerd met hele lieve bediening (die wel wat vaker om zich heen mag kijken maar dat terzijde) is voor ons een reden snel weer terug te komen.
Dank voor de leuke recensie. Wij gaan ons best doen beter op te letten op het terras! Graag tot snel bij Elize.
Mnijmegen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Mooi, stijlvol ingericht met groot terras. Ontvangst en service is op zich vriendelijk, maar mist hartelijkheid, en dat is jammer want juist daarmee kun je je onderscheiden. We hebben gekozen voor ontbijt, oeuf en cocotte met geitenkaas smaakte goed, maar yoghurt met vruchten ontsteeg het niveau van wat je thuis zelf zou maken niet, beetje magere yoghurt met een halve kiwi en wat muesli. In de wc ontbreekt het aan voorzieningen om baby's te verschonen, en dat is jammer in een kinderrijke stad als Utrecht.
Beste mnijmegen, allereerst hartelijk dank voor je recensie! Wij zullen deze punten zeker meenemen en er alles aan doen dit te verbeteren. In ieder geval kan ik melden dat er reeds een voorziening in de maak is, voor het verschonen van baby's. Graag tot een volgende keer bij Elize!